Keresés

Részletes keresés

igenis Creative Commons License 2017.06.05 0 0 802

Nagyon szívesen!

Előzmény: vizeslajos (801)
vizeslajos Creative Commons License 2017.06.05 0 0 801
Minden információ, tapasztalat, javaslat, ötlet érdekel.....hosszú időre tervezek vele.

Köszönöm!
Előzmény: igenis (799)
vizeslajos Creative Commons License 2017.06.05 0 0 800
1.) Aminél lehetett, annál én már bezártam, ebben jó vagyok. Ezért is kérdeztem, mert az SW-T-nél szeretném ezt a malőrt kihagyni ill. ha nem muszáj a leállít és újra indít akciót, egy nyitás miatt elkerülni. 2.) Gondolkodtam...eltelt a 24 óra, azért nem villogott. Nincs összefüggésben az üléssel.
Előzmény: zotac (798)
igenis Creative Commons License 2017.06.05 0 0 799

Szerintem Lajos a pdf repair manual fájlra gondolt.

 

Előzmény: zotac (798)
zotac Creative Commons License 2017.06.05 0 0 798

 Igenis hozzászólásában az " Ezt " kezdő szó más színű és alá van húzva, lehet mobilon nem vetted észre kattintva egy linkre visz.

 

Csomagtartó : igen, megoldhatta volna a gyár elektromos nyitásúra, de nem tette, házilag megoldható, sajnos a kulcs is bent felejthető a csomagtartóban,

ez már előfordult. Ebből okulva készítettem egy rejtett nyitást,  cipész cérna hozzákötve a zár megfelelő részére,kivezetve a jobb oldali kapaszkodó hátsó , alsó részére, mely rejtve marad, ez egy kényszer nyitási lehetőség alakítást nem igényel.

Az indításgátló  lámpa , na ezt még nem figyeltem meg, a villogó piros Hiss jelzésre gondolsz, az menüben ki-bekapcsolható (user manual itt a fórumon is ) kulcs kivétele után 24 óráig villog, ha addig nem indulunk abba hagyja.

Az ülés: A csomagtartó világítást le kell kapcsolni, nem teljesen lezárt ülésnél világít, lemerítheti az akkut.

Előzmény: vizeslajos (796)
vizeslajos Creative Commons License 2017.06.05 0 0 797
Bocsi, a mobilom összepréselte az egész hozzászólást!
Előzmény: vizeslajos (796)
vizeslajos Creative Commons License 2017.06.05 0 0 796
Tanulok, el kezdtem olvasni a fórumot az elejéről, még egyszer, csak most már figyelmesebben. Közben kérdezhetek? 1.) Gyakorlati praktika...avagy Ti hogyan csináljátok? Az 1 kulcsos rendszer kicsit szokatlan. Az ülés zár használatára / nyitására (és gyári doboz) gondolok, amiről már korábban írtatok. Ugyebár, csak akkor nyitható(k), ha a motor nem jár, a gyújtászárból kivett kulccsal. Mi van akkor, ha motorozik az ember, megáll egy pillanatra, aztán egyből menne is tovább, de ki szeretne szedni valamit, valamelyikből? Akkor muszáj leállítani a motort, mert kell a kulcs, igaz? Ezt, hogy lehet kivédeni? Esetleg +1 kulcs csak az ülészárhoz és dobozhoz? Vagy van valami ötletesebb megoldás? 2.) Azt hittem valahogyan lemerítettem, mert az indítás gátló visszajelző nem villogott. Nem csuktam le rendesen az ülést. Miután lenyomtam és reteszelődött, hát akkor sem villogott. De a gyújtás ráadása majd levétele után már igen. Ha az ülés nincsen lecsukva (csak lehajtva), akkor az indítás gátló rendszer nem élesedik be? Köszi a segítséget, minden infót szívesen veszek.
vizeslajos Creative Commons License 2017.06.04 0 0 795
Szia!

Én is kérem részemre elküldeni!
(e-mail címem publikus.)

Köszönöm!
Előzmény: Debilon (42)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.06.04 0 0 794

én is pont ma láttam ezt a gépet.

Nem tudom, némileg furcsa nekem ez a stílus és lehet ez másnál is gond, ezért lehet a csökkentett ár.

 

De azért mindenképpen érdemes óvatosnak lenni, jól átnézni, az senkinek nem árthat :-)

Előzmény: igenis (791)
Debilon Creative Commons License 2017.06.04 0 0 793

hát, ha használtautón rákeresel, inkább stagnál vagy kicsit emelkedik, ez kivételesen olcsó valamiért

Előzmény: zotac (792)
zotac Creative Commons License 2017.06.04 0 0 792

Esnek az árak rendesen.

Előzmény: igenis (791)
igenis Creative Commons License 2017.06.04 0 0 791

Ezt látta itt valaki? Egész jó ajánlatnak tűnik. Ha nem lenne még meg a gépem biztosan megnézném. Érdekes design.

vizeslajos Creative Commons License 2017.06.02 0 1 790

.......túl sok motyót szállítottam, ezért nem tudtam az SW-T-vel menni, de azért beugrottam Sanyi barátomhoz :-)

 

 

Leslee66 Creative Commons License 2017.06.02 0 0 789

... alkalomadtán majd megkérem Pinot, hogy forditson

Előzmény: zotac (787)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.06.01 0 0 788

Ez jókor jött.

Hétvégén úgyis megcsinálom a hátsó fékbetét/tárcsa cserémet, és terveztem a fojtószelep házának szétszedését/tisztítását is teljes egészében.

 

Majd fotózom :-)

Előzmény: zotac (787)
zotac Creative Commons License 2017.06.01 0 0 787

Jó lenne érteni Stefanót, ezek szerint valamit ott is tisztítani kell

videó

zotac Creative Commons License 2017.05.31 0 0 786

Nem, ilyen km. futásnál nem lehet szó kopásról, normál esetben, az a megszokott, hogy alapfordulaton felett jóval zár a kuplung,

majd megnézzük, mely fordulatszámnál mozdul meg a mi motorunk

Előzmény: Zolee_70 (785)
Zolee_70 Creative Commons License 2017.05.31 0 0 785

16000 km van benne, ennyi km alatt lehet kopás?

 

Az a gond, hogy nem tudom eldönteni igazából, hogy ilyen volt, vagy romlott, csak olyan az érzésem, mintha. Ugye közbe sokat mentem az ezres suzukival, ami megy mint a barom, nem tudom, hogy nem-e azzal hasonlítom össze.

 

Mindegy, ebben a szezonban így használom. Június végén megyek a Grosglocknerre, augusztusban pedig Erdélyországba.

Előzmény: zotac (776)
vizeslajos Creative Commons License 2017.05.31 0 0 784
Hát....azért lesz mit csinálni rajta a 7 évig tartó remete élet miatt.

Nézegettem a sok lelógó csövet, azt is láttam.

Köszönöm, hogy szóltál!
Előzmény: zotac (783)
zotac Creative Commons License 2017.05.31 0 0 783

Érdemes összekötni kihajtás átnézéssel, levenni a burkolatot, igaz az olajat le lehet cserélni ha fent van, de nekem sikerült beöntéskor befolyatni a 

a műanyag alá is.

Azt tudtátok a motor alatt lelóg egy cső, mely le van dugózva, valami kondenzvíz víz gyűjtő lehet, mintha láttam volna, azt a dugót néha ki kell venni.

Előzmény: vizeslajos (780)
igenis Creative Commons License 2017.05.31 0 0 782

Fotót nem csináltam erről való igaz. De rá lehet jönni nélküle is. Pont ahogyan jelölted. Én egy mércés edénybe engedtem és pár cm3-vel többet töltöttem vissza. Kicsivel több ment bele 3dl-nél. Középtámaszon a bal talp alá tettem egy lécdarabot, hogy ne follyon mellé semmi. Pár hónappal elöbb ellenőrizve volt a szint.

Előzmény: vizeslajos (780)
vizeslajos Creative Commons License 2017.05.31 0 0 781

"Az olajat ha nem vagy benne biztos inkább cseréld. Az is öregszik és hiába nem volt használva két évenként mindenképp le kell engedni. Esetleg ilyenkor én a szűrőcserét nem forszíroznám."

 


Megnéztem. Nem tudom, hogy lecserélték az olajat vagy sem, mert amúgy szép "friss" állaga és színe van.

Ami biztos, hogy Champion COF104 szűrő van rajta és ahhoz nem nyúltak jó ideje (poros, kis porcicák alul).

 

Csere lesz!

Előzmény: igenis (769)
vizeslajos Creative Commons License 2017.05.31 0 0 780

Ez a betöltő nyílás és szintjelző egyben?

 

 

Itt kell leengedni?

Előzmény: igenis (777)
igenis Creative Commons License 2017.05.31 0 0 779

link link  Azért olvasgass csak bőszen.

Előzmény: vizeslajos (778)
vizeslajos Creative Commons License 2017.05.31 0 0 778

Nagyon köszönöm az infót!

 

Még nem tudtam átolvasni az egész fórumot.....mivel idáig csak benézelődtem.

 

Vissza fogom keresni.

 

 

Előzmény: igenis (777)
igenis Creative Commons License 2017.05.31 0 0 777

Pár oldallal visszább írogattam a végáttétel olaj cseréjéről és linkeltem azt is, hogy én mit tettem bele. Sokan sima motorolajat tesznek bele, sőt gyárilag is egy hig lötyi van ott, de szerintem kell abba a hajtóműbe a jó szint. hajtómű olaj.

Előzmény: vizeslajos (773)
zotac Creative Commons License 2017.05.31 0 0 776

Nem repülnek ki a görgők, esetleg lapos kopás a felületükön, lehetőség még a kuplung pofák késői nyitása, ez is lehet kopás,vagy a tartó tengelyek 

berágódása, zsírszegénysége.

Előzmény: Zolee_70 (774)
vizeslajos Creative Commons License 2017.05.31 0 0 775

Szerintem, számos ok lehet ill. együtt is kombinálódva.

Ez egy infó, amit leírtál. Az adott/megszokott fordulatszámhoz tartozó km/h is megváltozott?

Ez a jelenség általában fokozatosan alakul ki a kopásokkal.

Nálad csak úgy, szinte egyik napról a másikra jött ez?

 

Általánosságban elmondható: görgő (kopott, kisebb súlyú), kuplung és rugók, szíj.

 

De majd a típust nálam sokkal jobban ismerők, biztos jobban/pontosabban tudnak segíteni.

Előzmény: Zolee_70 (774)
Zolee_70 Creative Commons License 2017.05.31 0 0 774

Szerintetek mire utalhat az, hogy induláskor felpörög a motor, és eltelik némi idő, mire elkezd úgy igazából húzni. Nem vészes, de érezhetően hosszabb ez az idő, mint korábban.

Előzmény: vizeslajos (773)
vizeslajos Creative Commons License 2017.05.31 0 0 773
Bejáratás.
Beindít...melegít...indulunk....igazat megvallva nem gyorsan....max.80-90km/h volt, de az 50-60 km/h gyakoribb....ismerkedünk, feleségem szokja.....fordulat tán 4-5000 között.

Olajcsere állítólag volt. Bár jobban örülnék, ha nem lett volna, mert akkor tuti cserélném.
Szerintem, ha volt, ha nem, most (is) csere lesz.

Lesz sok alap kérdésem, amit nem tudok még!

Pl. Mi az ill. hol van a végáttétel olaj?
Esetleg képet tudsz?
Milyen kell oda és mennyi?

Köszönöm!
Előzmény: igenis (769)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!