elgondolkodtam egy picit.. honnan tudjuk, h ők a "jó fiúk"? ennyire a külső számít; ott állnak szende arcal és akkor már biztos, h a koldus vagy szegény farkasember a gonosz? milyen előítéletesek vagyunk, háát:)
Kineknevétbitorolják: bizony, a háttérben közeledik valaki, aki majd jól megsegíti a hősöket a bajban! (optimista Goldfinger):-))
Amúgy a fiatal gyerek sem most jött le a falvédőről, elég gyanúsan méregeti az alakot! Szóval ne aggódjunk, tud ő vigyázni magára! A kiscsaj persze majd jól berohan, és kap egy szúrát a bordái közé.:-)
Én tudom, én tudom..., hukk, bocsánat... az az árnyék, ami nem lácc, az az én jóbarátom, szintén szesztestvér egy sztrovacsek nekem és semmitet sem nem csinál mostan, csak figyel, hogy mi lesz... hoz valaki Söröt, vagy nem..., mer' anélkül nincs se opera, se teátrum...
nohát kérem, ha jól megnézzük a képet, látjuk, h a baloldali fal mögött látszik egy kis köpeny vagy cipőrészlet és árnyék, tehát áll ott vki, akivel a lábuknál összenőtt sziámiikerpár harcol (más magyarázatot nem látok a kardhasználatra). na, ebben a tevékenységükben zavartta meg őket egy esőkabátos koldus, aki vmi bizsut akar eladni nekik (feltehetőleg egy száázasé). a lány persze azonnal érdeklődni kezd a páratlan ajánlat iránt, ezzel testvére figyelmét is elvonja a harcról. persze ő neo-s magabiztossággal hárítja tovább az oldalról jövő támadásokat. amit egyikőjük sem tud, h egy jómódú alpesi farkasember éppen vacsoráját készül elkölteni, fentemlített koldusunkból. már egy ideje lesi a sarkon, h mikor csaphat le rá, persze jót vihogva azon, h milyen könnyen bedőlt a lányka.
és innentől érdekes a helyzet, és nagyon jó a kép, mert nem tudjuk mi lesz a vége.
-lehenteli a fal mögött álló figura az ikreket míg nem figyelnek oda?
-meghallja a koldus a vihogást és elmenekül?
-nem hallja meg, és a farkasember jóllakik, míg a testvérek befelyezik a harcot?
és még sok más lehetőség, aminek csak a fantázia szabhat határt. szeretem az iylen befejezetlen befejezéseket:)
Most, hogy újra jobban megnéztem a képet, hát mit mondjak, a csuklyás illető a keze alapján inkább férfiemberre hajaz. Tehát mesém úgy módosul, hogy a vívóleckére igyekvő hercegnőt - (aki mindig is szeretett volna vívni tanulni, ám ezt az antifeminista udvari etikett meggátolta, ezért vett magára fiúruhát, és erről csak legkedvesebb bátyja tudott) - a következő szavakkal torpantotta eg a csiuklyás: "gyere be szentem CSUDÁT MUTATOK NEKED, és ha megnézed, még ezt a nyakláncot is neked adom" - és szegény kishercegnő eddig még nem látott semmiféle CSUDÁT.
Így mérhetetlen kiváncsisága lesz a veszte, no meg a nemi felvilágosítás hiánya.
A kép 1943-ban egy kis ausztriai faluban HochHirschArsch-ban készült. HochHirschArsch ad otthont a minden évben megrendezendő Niebelung fesztiválnak, ahol a Führer és kisérete egy ültő helyében végignézik Wagner mind a négy operáját, a helyi Birodalmi Sas vendéglő kis színpadán. A két főszereplő Helmuth BundesligaHaar (tenor) és Heidi GrosseKuheuter (szoprán) már jelmezben igyekszik az előadás kezdetére. Az MI-5 a brit titkosszolgálat legjobb ügynökét Jack Wolfmouthsmell-t küldte a helyszínre, hogy botrányba fullassza az előadást, és ezzel elősegítse a háború menetének megfordítását. Jacket az Alpok felett dobták le ejtőernyővel, két héttel ezelőtt, azóta többé-kevésbé jól sikerülten farkasnak álcázza magát, és helyi jódlitanárokat fogyasztott. Jack a tervek szerint két órával ezelőtt kapcsolatba lépett az MI5 helyi kapcsolatával Steffan DrachenGrasVertreiter-val aki évek óta fedett ügynökként él a faluban. A helybéliek azt hiszik hogy Steffan csak egy egyszerű lábnélküli postás, nem is sejtik róla, hogy igazi neve Steve DragonGrassSaler és három lányt nevel Bristolban. Steffan a két főszereplőt úgy csábítja a sikátorba, hogy megvételre ajánlja fel nekik Göbbels elveszettnek hitt zsebóráját, amiből minden órában előpattan egy SS Hauptbahnhof és elkakukkolja a pontos időt. Helmuth és Heidi arca kővé dermed a nagyszerű, ámde váratlan ajánlat hallatán. Minden bizonnyal, teljesen gyanútlanul be fognak lépni a sikátorba, ahol a rejtözködő Jack egy pillanat alatt elintézi őket. Ezután Jack és Steve beöltözik a két főszereplő ruhájába, és Rolland áriája helyett az: "Ein Katze, Zwei Katzchen, Hundert Katzchen, Hay! Alles essen der klein Maus!" kezdetű dalt fogják elénekelni, amitől a Führer teljesen megzavarodik és Sztálingrád ostroma helyett jelentős erőket fog összevonni Almásfűzitő bevételére.
Én nem hinném, hogy a szőlke heceg meg tudja védeni magát! Mikor szemtől szemben, hogy úgy mondjam "tete a tete" meglátja a kis farkasemberkét, habozás nélkül teleereszti a gatyáját. Még azt se tuda szegénykém, hogy aki harcolni akar, annak nem szabad illen hosszú szőlke hajat növeszteni, hiszen ha abba belemarkol Farkas úr, már veszett ügye van. Még nem hallott a kopasz-kultúráról, mely napjainkban dívik. Szóval én nem jósolok nagy jövőt a két fejedelmi csemetének - kivéve akkor, ha a hercegfi annyira unja a női ékszerekkel kapcsolatos mizériákat, hogy határozott mozdulattan imígyen nem toszajtja arrébb a hercegnőt: "Hagyd a fenébe, a papa vesz neked holnap még 20 ilyet, elkésünk!!!"
A képen titkos szerelmeseket látunk. A herceg most szökteti meg a hercegnőt az éj leple alatt, mert azt máshoz akarják feleségül adni. Nyomukban van a lány felbőszült családja által felbérelt sereg, ezért tartják kezükben harcra készen a fegyvereket. De lám, a kapuban alattomos árnyak próbálják tőrbe csalni őket. Az ifjú pár elszánt arckifejezésén látszik, hogy őket nem lehet megtéveszteni holmi csillogó bizsukkal, bár a lány arca mintha enyhülni látszana. De az ifjú herceg oly gyanakvó, s ez meg fogja menteni őket a biztos pusztulástól, ami a szörny alakjában leselkedik rájuk.
Ismeritek a "képírás"-t? Messzirôl hasonlít ehhez. A lényege, hogy valaki mond egy mondatot. Egy másik ember ezt a mondatot lerajzolja. A 3. már csak 2. ember rajzát látja és azt egy mondatban leírja... egészen a 7. emberig. A végén látható mindenki rajza és mondata. Ez így nem túl érthetô, de itt egy példa.
A herceg és a hercegnő (fiúruhában) vívásórára megy nagy lelkesen. Ezt, igazolja az, hogy bár az utca néptelen, mégis kivont karddal, ámde békés arckifejezéssel mennek a vívóléckére, sőt a hercegnő a legkissebb külső ingerre (valami csuklyás nyanyus hívó szava) - meg is torpan, amint a kis nyaki csecsebecsét meglátja. Nyakához is kap, ahol - nicsak - éppen nincsen is nyaklánc. Tehát ő azt elvesztette, a csuklyás nyanya avagy pasas, nem lehet kitalálni - éppen azt kérdezi tőle, nem ő vesztette e el? A herceg menne tovább, minek neki ilyen női hülye ügyekbe bonyolódnia - ámde a hercegnő nem fogja hagyni a nyakláncot, a vívólecke megvár, úgyis mi fizetjük a vívómestert, dolgozzon meg a pénzéért. Igenám, de a csuklyás nyanya mást akar. Van neki ugyanis egy fiacskája, aki - minő szomorú - de súlyos génhibával született, mivel egyszer anno, mikor annyira hiányolta a férjét, jobb híján beérte egy éppen megveszni készülő farkassal, aki akkor azt se tudta már mit csinál. No hát mit szépítsük megtörtént a nagy eset, s ebből a felejthető nászból született a kis farkasfi, akinek azóta is táplálkozási problémai vannak, ugyanis neki friss hús kell, sőt lehetőleg zsenge friss hús. MIvel szerencsétlen két lábon jár és a fogait is túl sokat mosta, kicsit elhumanizálódott, így csak késsel tudja leölni a napi vacsira valót. A mamája pedig titkolni akarja ezt a szörnyűséget, így afféle cukrosnéniként működik nagy titokban úgy, hogy állandóan vándorolnak, nehogy egy-egy kisvárosban elterjedjen a hírük. Végül is, ahol egy-egy ember időnként eltűnik, az nem olyan nagy újság ebben a sötét középkorban...
A képen árukapcsolást láthatunk. A késeket akarják igazából eladni... Ez a "jé, kisasszony, ezt a kösöntyűt együtt találtuk, vegye már meg, odaadom két rézpénzért mert épp meg vagyok szorulva" duma, amit a csuklyás motyog, tényleg csak duma. Utána esetleg jöhet a "hadd hívom meg önöket a holnap reggeli szentírás-olvasó körünkbe" invitálás, amint az a jobboldalon szerényen mosolygó, kitérdelt nadrágú vigéc mimikájából könnyen megjósolható. De biztos, hogy a késeket akarják eladni, és azért vannak rászorulva az ilyen ügyeskedésre, mert a két drogos szerepjátékos fiatalnak már van műanyagkardja.
tévedés!
ez egy skót baráti társaság, akik fogadtak, hogy ki birja legtovább ivás nélkül a sivatagban:
bizonyiték: az ülő csontváz győzött-még most is látni ahogy röhög örömében.
és igaza is volt-mert egy font volt a tét...
Persze most látom, hogy a két másik cimbora - akik a földön fekszenek - csontváza kissé össze van kuszálva. Ez esetben úgy módosul a történet, hogy mindkettőt egyszerre hátulról megtámadta egy oroszlán és széttépte, és a harmadik ezért kapott infarktust - mivel a két oroszlán jóllakott a két másikkal, a harmadikat már békén hagyták.
Másik variáció: egy gömbvillám tekeredett a két másikra, akik haláluk előtt vitustáncot jártak.
Élt egyszer 3 víg cimbora, akik kimenekültek a sivatagba az asszonyok állandó karattyolása elől. (Lakókocsijuk a lencse másik oldalán van, onnan nézzük a képet.) Iszogattak, beszélgettek, többek között a nőkről. Mivel jó sokat ittak, egyikük részegen kikottyintotta, hogy titokban megdugta a másik nőjét. A két - immár haragos - cimbora összeverekedet, jól fejbecsapták egymást. A harmadik - békés jószág, aki tényleg csak nyugalmat akart - annyira meglepődött ezen, hogy azon nyomban infarktust kapott.
Mivel titokban szöktek el az asszonyok elől, a mai napig sem találják őket, mert arra senki nem gondolt, hogy pont a sivatagba mennek - de ők szándékosan választották ezt a helyet, mert abban biztosak voltak, hogy a 3 némber ide nem talál utánuk.
Egyszerű: ez a híres székfelborító ital.:-) A főcsontváznak még azelőtt felborult a piája, mielőtt megihatta volna, ezért nem fogott padlót, azaz homokot, így épségben maradtak öreg csontjai.:-)
Ha pedig komolyan vesszük, és eltekintünk attól, hogy a kép egy vicc (ami igen nehéz:-)), akkor annyi bizonyos, hogy még normális formájukban itták meg, mivel egy csontváznak kicsorgott volna a csontjai közül a pia...:-P