Május 17-töl május 21 vagy 22-ig csapok egy kört Bosznia-Montenegro-Horvátország....a horvátország része hazafele tengerparton nézelödös kb2400 km ....,Győrböl indulok Barcsnál hagyom el az országot első nap vége Sipovo,második Razvrsje,harmadik Dubrovnik,negyedik Crikvenica,ötödik Győr..(de ez csuszhat).....Honda Varadero XL 1000-el..nem száguldozos de tempós tura napi 4-500 km csak közuton. Ha valakit érdekel estleg küldjön egy sms-t(0036306992288) és visszahivom mert ausztriában vagyok elég sokat. Max 3 motor rajtam kivül!!!!!
u.i:Sajnos Chopperrel ez a tura nem megy! Bármekkora Májer vagy!!!
A motorozás miatt motorozok,ha látok is vmi szépet az csak plussz!
"Tehát elvileg nem kellene szétszedni a láncot" A láncot nem összeszerelve árulják, mert akkor nem lehetne felrakni. Remélem nem akarsz patentszemes láncot felrakni egy 95 LE-s motorra!
A lancot nem tudod kifuzni a helyerol anelkul, hogy ne bontanad meg a motort, ezert nem vegtelenitett lancot raknak ra.
Sima Honda cuccokbol van osszerakva, nyilvan van egy-ket tipushibaja, de egy japan motorokon nevelkedett szerelo elboldogul vele. Erdre egy tipp, lattak mar Varaderot: http://www.motobike.hu/
A hatso bugassal kapcsolatban: milyen gumi van rajta? Ha Anakee 3 akor az normalis, az a gumi lesz (kb. mint egy Lada Niva vagy Ikarus difi).
Ha alapjaraton a kuplung behuzasra megszunik egy kis kerepeles, az is normalis.
Na most Uraim, lehet hogy felteszem a "miért kormos a kemence" kérdést, amitől a kolléga Óva intett.
Szóval miért is kellene kalapács meg prés?
A láncot én mindíg úgy tettem fel, hogy kivettem a hátsó kereket.
Ok ok itt még jöhetne a kérdés az első lánckerékről, de mint írtam mindkettő cseréjét tervezem a láncon kívül. Tehát elvileg nem kellene szétszedni a láncot. Vagy? (És most lehet hülyét csináltam magamból)
AM a szerelőnek meg szeretném mutatni a vasat, azért kell hogy olyan legyen ali már sok Varát látott.
Valami mintha szólna a hátulján, nem tudtam kitalálni.
A motorból valami magas hang jön, de ezt már kezdem elengedni, mióta halottam más Varákat és ugyan ez a magas ciripelő hang jött belőlük.
Stb...
Tehát olyan dolgok, amiket csak az tud megmondani aki látott már sok hasonló vasat.
Neves gyartotol vegyel teljesitmenyben is ra ajanlott lancot. Nekem barmilyen lanc (DID-t hasznaltam, volt sima, erositett, gyari stb.) volt rajta, valahol 20-30000km kozott cseres volt. Az apolason es a hasznalaton sok mulik.
Szerelot konnyebb ajanlani, ha megirod merrefele keresel. :-)
Régen olvastam egy cikket a Das Motorrad-ban, a Kawasaki Voyager-ről. Az egyik tulaj leírta, hogy a hátsó ülésre szíjazott egy nagyobbacska játékmackót, és csökkent a fogyasztás! A magyarázat az lehet, hogy a vezető mögött kialakuló örvények beleakadtak a végdobozba, ezt símította ki a hátsó ülésen lévő tárgy. Egy motorkerékpáron a legrosszabb üzemállapot a szóló vezető, és a hátul megterhelt motor. Ez a jármű stabilitására értendő. A fogyasztás független attól, hogy a végdoboz üres v. teli, az örvények miatt fogyaszt többet a motor.
Amint végig olvastam a Varás hozzászólásaidat,már 2 éve izzadsz a tipussal. Elég kitartó vagy,én már régen túladtam volna rajta. Nekem bevált a Varadero, azt nyújtja amit elvár tőle az ember.
Az 1200 RT-hez képest sokkal kevesebb szervízköltséget, nem hiszem,hogy több fogyasztást a 275 kg-hoz.
Némi fölösleges pluszt?? az lehet,de nyilván több aprópénzért.
ha néhány vélt deciért kiadsz sokkal több pénzt a motorért,akkor nem értem miért írsz ide,vagy miért nem vettél egyből olyant,amiről biztosabban írsz,mint a saját motorodról.
A neten sok minden meg van írva,de egy biztos: ez nem a karburátoros fogyasztása. azok 7-nél kevesebbel nemigen elégednek meg,de 9 literről is lehetett hallani. Ha 4-5 közötti fogyasztást szeretnél, válassz egy 700-as mocit.
Vannak fellelhető adatok a neten ahol “dinamikus közlekedés mellett sem megy 6 fölé a fogyasztás”van megírva.a karburátorosra irnak ilyen fogyasztást. Gondoltam akkor lehet valami bibi.
szia, szerintem teljesen rendben van a fogyasztás,ennél kevesebbre ne számíts. Ha ezek az adatok a műszer általi kiírtak,akkor a reális lehet magasabb is.végül is az az érdekes:)) De mihez képest tartod magasnak a fogyasztást?
Ezres gépeknél,főleg abból az évjáratból valóknál ez a megszokott. Sőt,nekem egy szintén ezres V-strom kb fél literrel kért többet.
Most vetted a gépet? érdemes lenne tisztázni,hogy gyári lánckerék méretek vannak-e.