Most találtam ezt: http://www.hasznaltauto.hu/2071411_kia_ceed_2008 Tudja valaki,hogy miért ez a nagy árengedmény? Ennyire beragadt volna ez a nagyon komfortos gép? Netán sérült volt?
Valaki közületek aki cserélte már esetleg a gyári hifit valami másra?? Ha vannak esetleg tapasztalatok akkor szívesen fogadnám őket. Pl mennyire nehéz olyan fejegységet találni ami kompatibilis a kormányról vezérelhetőséggel stb. Én találtam már néhány olyan modelt ami szerintem jó lehet de hátha valakinek vannak konkrét tapasztalatai. És félre ne értsetek szerintem igen jó minőségű a gyári cucc csak a kiváncsiság hajt... :)
Azt is figyelem, hogy nagyon kevés a tulajdonostól eladó használt ceed, amik meg eladók , tartják jól az értéküket, de különösen a jól felszerelt változatok. És ennek én örülök!
Az autó akkor olcsó ha nem vesztek rajta sokat, tehát ha el kell adnom és sokat, sokkal többet bukok mint másikon, akkor az drágább. Pl Polo drágább mint Swift, de ha eladom, akkora a bukta, hogy csak. Voltak Golf akciók 3.5 milla 6 lufi klíma mindben azt mondták, jó nem 110lovas moci. Akkor az bolond aki Kiát vesz?-mondom úgy VW-m sosem volt és nem leszen... és nem vagyok Kia ellenes. Mert mondja meg valaki mennyit ér egy 2,3,5 éves Cee'd? (mint Rio?)
Eddíg sem adtak alaphoz lista szerint távirányítót... szal a rádió, fűthető motoros tükör, motoros ablak vagy ha annyira a kp zár essen ki, nem is érdemel így 5 csillagot! Nem kéne sok kedvezmény, a suz SX4-et is viszik mint a cukrot.
Jelzem 2 lufival klímás Megane, Fóka (ESP!-vel) , stb van, tehát oda lett az előny is.
Dízel : I30 akit érdekel, tehát lehet követőre találni. Nincs 4 milla 6 lufival.
de kár hogy nincs állítható műszerfalfényerő( igaz , ha műszerfalse lesz benne ez máris nem probléma..!)
de kár hogy nincs benne esőérzékelős ablak..
nade hogy ezek után mit fog átkozódni később, aki hirtelen felindulásból megveszi ezt a szervókormány ésatöbbi nélküli falócát... háát...és majd szidja a márkát..
Totál kiábrándító volt a dolog. Mer én ugy gondoltam a "nincs benne fedélzeti computer"-t, hogy ott a kijelző, de az a része nem aktív, hiányoznak alóla a gombok(ami mondjuk igaz). Én naiv biztam benne, hogy a hőfokméréshez nem kell számítógép illetve a rádió cuccait sem az irogatja. Ez igy egy kicsit érzékenyen érintett.
Pont ma mondtam az egyik ismerősömnek, hogy tetszik a KIA hozzáállása, mert a legalsó felszereltségben is 6 légzsákot adnak. Erre itt van ez :(((
Ne csinálják már, elég volt a Skoda Fabia ECO felszereltségekből !!!! Aki nem tudná : Nincs benne kp. zár, kesztyűtartó, csak 1 ajtó nyitható kulcssal, és természetesen se klíma, se ABS, semmi elektromos ketyere nem volt benne. De ócsó vót, oszt a paraszt megvette, és szívott vele.
Nekem tulajdonképpen már mindegy, mert az én autóm már megvan, de szerintem akkor is rombolja a KIA "imidzsét", ha ilyen fapados vackokkal jön elő.
Na akkor most üzenem Kia hálózatnak, nagyon rossz irányba indultak el. I30 ajánék klímához ad 6 lufis autót klímával. Véleményem szerint mindegyik lesz olcsóbb, megvárom.
Ma megvizsgáltam közelebbről az egyik kereskedésben a nemrég bevezetésre került "csupaszított" SW változatot az L Cool modelt. Gyakorlatilag teljesen rendben lenne de egy óriási hibát elkövettek a csupaszítás alatt. Neincs benn efedélzeti számítógép. Amitalán nem is lenne akkora gond de ezt úgy oldották meg (Gondolom nem Kovács Miklós), hogy kicserélték a központi kijelzőt egy sima digitális órára!!! És ennyi. A gáz csak az, hogy a CD-t hagyták változatozatlanul, tehát semmit nem lehet látni abból ami a rádiónál vagy cd-nél történik. Pedig rá van írva, hogy RDS????? A kereskedő is meglepődött velem együtt de azt ígérte, hogy utánakérdez a dolognak.
Vásárlás elött állok és én is keresem a megoldásokat a problémára. Amúgy teljesen élhető lenne a verda mert amiket ezen kívűl "kihagytak" belőle a gyakorlati felhasználhatóságát nem rontja. Ezért a pénzért ekkora autót nem lehet találni a piacon. Amik benne maradtak: Kétszínű kárpitozás szervókormány elektromos ablak elől központizár automata zárással Manuális Klíma kesztyűtartó hűtéssel kormányról vezérelhető MP3-as fejegység. ( bár nem látni semmit!) színezett lökhárító Szövet üléskárpit műbőr betétekkel 2 irányban (fel-le) állítható kormány 2 légzsák
Nekem is nyöszöegött, föleg mikor jicsit előre hátra billegtem benne (gyorsítás, lassítás).
Megoldottam. Ülés maxra fel, műanyag burkolatot két csavar tartja, háttámla állító tengely kihúz, műanyag leszerel, és kilátszik a rengeteg fém. Zsíroztam ahol értem, utánna minden visszaszerel. A tengelynél kicsit kel centizni a hossza miatt, de nem veszélyes.
fogyasztást én is aláírom: kb 200km-es korában, kapásból kapott egy 800km-es utat, odafele 7,9es átlag, vissza 7,4es 4személy légkondi végig pálya és kb 120kg csomag, szóval nem kíméltük
Ilyen nálam is volt, de nem egyik pillanatról a másikra, hanem kb. 3 -5000 km között fokozatosan "izmosodott meg" de lehet hogy ez csak egyszerű "optikai csalódás" amiatt, hogy 3000 km től általában bátrabban használja ,pörgeti mindenki, addig meg csak finomkodtunk vele! :-D
Gondolhatod,h nem Ő akarta igy,csak ugye fizetni mindenképp kell,és a hivatalokba nem tudták megmondani menyit,ezért találták ezt ki,de ez nem most volt 4-5 éve,akkoriban ez elég ujdonság volt..
Nézted mostanában, mennyibe kerül egy liter étolaj a boltban? Majdnem 500Ft. Ezzel meg is oldódott a biodízel kérdése. Jó, tudom, használt étolajat kell használni, meg szűrni, de ipari mennyiségben ez nem működik. Más kérdés, hogy mennyire örülnek neki a zöldek, ha mondjuk Afrikában vagy a Távol keleten letarolják az őserdőket azért, hogy repcét termesszenek.
"Viszont már most sem tud az emberiség a meglévő termőterületen elegendő élelmiszert termeszteni, milliók pusztulnak éhen, egyszerűen nincs arra terület, hogy a világ átálljon a növényi olaj üzemanyag világméretű előállításra."
Vannak ilyen vélemények is, de mások szerint: Az éhező területeken is megoldhatóak lennének a problémák ha nem szaporodnának mint a nyulak, és polgárháborúk helyett a jövőjük építésével foglalkoznának...