Nem tudom, milyen csavarokat használnak, de ha korracélt, akkor a szerszámok sem keveredhetnek, mert egy acél kulccsal meghúzva tönkre is ment a korr csavar, el fog rozsdásodni. Nekem is van külön korr bitkészletem ha fontos/kritikus helyről van szó.
An unpublished report by the energy department shows that it expects onshore wind power and large-scale solar to cost around £50-75 per megawatt hour of power generated in 2025. New nuclear is anticipated to be around £85-125/MWh, in line with the guaranteed price of £92.50/MWh that the government has offered Hinkley’s developer, EDF.
On previous forecasts, made in 2010 and 2013, the two renewable technologies were expected to be more expensive than nuclear or around the same cost. This is the first time the government has shown it expects them to be a cheaper option.
The figures were revealed in a National Audit Office (NAO) report on nuclear in July. “The [energy] department’s forecasts for the levelised cost of electricity of wind and solar in 2025 have decreased since 2010. The cost forecast for gas has not changed, while for nuclear it has increased,” the NAO said.
Még megérheted, hogy önvezető elektromos autóban ülve álmodozol egy zsíroskenyérről.
Majdnem, ismerősöm volt pár éve Californiában a barátnőjénél aki ott mutatta neki az új intelligens hűtőszekrényét, de ez nem igen értette mi az okossága de azt megjegezte, hogy 2 hetes volt benne a bableves. (-:
Alumínium nem csak a karosszériában van, hanem minden autóban. Ráadásul, hűtők, csövek papírvékony falvastagsággal esetleg, de hengerfej, stb. Semmi bajuk, ha vassal érintkeznek, sőt esetleg rézzel is, ha csak valami katasztrofális baki nem történik.
Nem hiszem, hogy külön szerelnék az autók alumínium alkatrészeit....
"és ezzel ezt a fajta erőművet szorítod ki a piacról a nem-kibocsátó fajta erőművekkel szemben, és a folyamat végén eljutsz egy nulla kibocsátási állapotba"
Persze, de ez alapvetően logisztikai kérdés. Nem azért különítik el mereven a kettőt egymástól, mert ez önmagában szükséges lenne ("összekorrodálnának" egy légtérben - ez nyilván hülyeség), hanem azért, mert van annyi eszük, hogy belássák: egy normál szerviz körülményei között gyakorlatilag elkerülhetetlen lenne másképpen az, hogy csavarok-kötőelemek, méretre-kinézetre azonos, de eltérő anyagú vagy felület-kezelésű alkatrészek összekeveredjenek. Márpedig az alu kasztniba egy rossz helyen behajtott acél csavar (pl: futómű tartóelem) akár egyetlen nedves téli időszak után szó szerint katasztrófát, kerék-kiszakadást és hasonlókat okozhat, vagy totálkárossá teheti a kasztnit.
"Mondom én, hogy a litium statisztika nem probléma, nem ezen mulik ugysem, e 70-90év litium készlet nem rosz, kitudja?"
De nehezen fogod fel, hogy D-Amerikával már nem tudod megcsinálni amit az arabokkal.
"a vészmadarak szerint az olaj elöbb fogy el, habár az is bullshit duma, a teknologia felylödik, a krumpli háromszor nagyobb lesz meg a hagyma is."
Több lesz benne a víz. És? Sokan nem szeretik ezeket a nagy hagymákat.
Az olaj már elfogyott, nem tudták úgy növelni a termelését ahogy kellett volna, a legtöbb embernek már nem jut. Valójában te abban bízol, hogy te mindég azok között leszel akiknek jut olaj. Lehet, hogy úgy is van, de annyira azért nem is biztos az.
Szerintem meg az a hulye, aki osszeeskuveselmeleteket gyart a rezsioraberrol.
Hol lattal te olyat egy Audi szervizben, hogy az A8-ra magasabb oraber vonatkozik?
A brutalisan magas svajci ar- es berszinvonalrol lovesed nincs, a szamlat sem lattad, az adott modellhez sem ertesz, de feszt meg vagy gyozodve rola, hogy rablas.
Futoszalagon ontod magadbol a hulyesegeket, amit on-the-fly talalsz ki a szamitogep elott ulve. En ezt nem olvasom tovabb.