De neki az volt a baja, hogy elállítódott a folyamatos lefelé gombbal a távirányító és nem nyitja/csukja a kocsit sem. Fejből nem emlékszem melyik gombbal kell tanítani a kulcsot, talán pont a lefelé gombbal? Érdemes lenne egy újratanítás.
Nekem is ugyanilyen évjáratúban volt már csere (ráncfevarrt) és megváltozott a kapcsoló, így kábelköteggel együtt kellett cserélni. Erre figyelni kell. (nem én cseréltem)
Olyan kérdésem lenne, hogy 307-esen mennyire bonyolult a féklámpa kapcsoló cseréje? Már 2szer jártam úgy hogy nem volt féklámpa, megpiszkáltam kicsit a kapcsolót utána egy darabig működött. 2005-ös 1,6-os benzines break
Az meg szerintem is úgy működik, hogy ha a klíma részéről igény van a nagyobb hőcserére, akkor biztos megküldi egy kicsit a propellert a cél érdekében, függetlenül a vízhőfoktól.
A klíma nálam alapból elindítja az első, szinte hangtalan fokozaton a propellert. ha ez a szint nem megy, akkor a kílma tűrhetően hűt, amíg van legalább 30 km/órás menetszél. Ha megállok vele pl pirosnál, akkor pár mp után már nyomja is a 2., proszívó hangú fokozatot. Persze 10 mp után már sok a jóból, így leállítja. de 10 mp után megint nincs elég hővesztés a radiátoron, szóval megint bonyomja. Röhejes ezt kívülről hallgatni, és az is röhejes, ahogy elcsavarja a propeller maga körül az autót az indulás pillanatában. De amúgy a 2. fokozat nálunk nagyon nehezen indul el, ahhoz már tényleg nagyon hajtani kell a dízeleket. Eddig nekem egyszer sikerül, 42 fokban az alpokban hegynek fel 20 percig, na ott már kaptam 2. fokozatot. De a 77 fokos normál vízhő meg se közelíti a 2 fokozat nyitási értékét. Ti benzinesek eleve közelebb vagytok ehhez a határhoz, lehet, nektek msképp van programozva a klíma is, nem tudom.
A teszt óta nem mentem vele. Szerintem klímánál mindig csak a második fokozat kapcsol be, mert míg nem működött az első, volt hogy bekapcsolt már 90-95 fok körül is a második fokozat. - Az utastérből nekem csak ez hallatszik be. Az első nem, olyan halkan megy. :) Apropo: majus 20. (addigi csúcs-hőmérséklet) voltam szív uh-n és napra tudtam csak parkolni frontálisan - mire visszaértem (vizsgálat után 1,5ó) kb. 60 fok körülire hűlt le a hűtővíz, beindítottam, klímával indult + rögtön a nagy fokozatú ventilátor is. Viszont 40 fokot mutatott az autó hőmérséklet mérője!!! Úgyhogy, ha túl magas a külső hőmérséklet, akkor bekapcsol ezek szerint hamarabb. Ebből azt nyerni ki, hogy nem csak a hűtővíz hőmérsékletét figyeli.
Tegnap kipróbálásképpen hosszan nyomtam a távirányítón a nyitógombot (hátha lehúzza az ablakokat, de persze nem), és azóta sajnos nem működik a távirányító, csak mechanikusan tudom nyitni és zárni a kocsit.
Elrontottam valamit, vagy csak az elem szórakoztat szerintetek?
Múlt hét csütörtökön kezdődő tortúra mára vége lett.
Csütörtökön Budapesten az Üllői utön jártunk, mikor a kocsiból elment az erő, dadogott, ingadozott a fordulatszám, hiába nyomtama gázt, alig akart menni.
Nagynehezen eljutottunk a parkolóba, palacsinta királyunkat azonnal felhívtam, hogy ami lehet szerinte a gond. A hibák elmondása alapján üzemanyag minőségi problémára (ÖMW 95) gyanakodtunk. A tank háromnegyedig volt. Döcögve és a forgalmat feltartva lementem egy OMW kúthoz, ahol a legjdrágább benzint raktam bele. A probléma továbbra is fenn állt. Vissza a családé, mert mért ne akkor történjen valami mikor baromi meleg van és a picurkát vittük 6 hetes csípő szürésre.
Vizsgálat után irány Zolysys, ahol laptoppal belelestünk a hibatárolóba. 2-3 henger gyújtáskimaradástól kezdve még egy pár probléma felmerült. A gázt hiába nyomtam a kocsi nem tudott felpörögni.
Nincs mit tenni, a kocsi tele üzemanyaggal. Hazafelé Vácra ferihegynek mentem, majd M0-as és M2. Jó nagy kerülővel. magas fordúlaton, hogy kopjon a szar benzin.
Hazaérve a kocsi csörgött zörgött, mert közben a kipüfogónál a hővédő lemez rögzitése is megadta magát. Itt már a pumpa kezdett felmenni.
Másnap reggel a hibakodot töröltem, a kocsi tökéletesen ment, mondom király. Egyből jeleztem Zolysysánek hogy minden rendben. Kimentem a városba, tettünk-vettünk, indulunk hazafelé a hibakod megint, motorjel a műszerfalon, olyan érzés, mikor 4 hengerből csak 2 megy és alapjáraton meg le akar álllni.
Telefonálgatás benzinkannáért. Apum hozott 3 db 20l-est. Üzemanyag leszívása AC pumpa segítségével megtörtént. Beleraktam 10L a MOLnál lévő EVO neo-t, a kocsi szépen ment. Minden rossz jelenség megszünk. A kannákat kivittük apum kocsijával (ott volt hely a kannáknak) vidékre. Hazaérve tesztként beindítottam a kocsit. Hát minden kezdődött előről.
Telefon királyunknak. javaslatára trafócsere lett végrehajtva, Ő álltala, Ő vele, Ő szekrényéből. Hétfőre beszéltük meg a találkát. Ma annyira meglepett, hogy leugrottak Ilcsivel, hogy mikor kinyitottam az ajtót akkor megilyedtem. Persze Sys nem palástolta örömét az arcom és reakciómat látván.
trafo csere, Probakör, hibakód törlés és párszori indítás után egyenlőre a jelenség nem jött vissza.
Természetesen a kocsi mindig akkor kell a legjobban, ha nem működik úgy, ahogy azt a tulaj elvárja. Így a holnapi jó pár km-t betudom tesztként.
Elado sorbam van a Domites.. Ha erdekel gyere es nezd meg. Ha beülsz egy SW be nem kell majd mas... Ahogy Jena os orta első perctől nàlam van a gép. Ráadásul saját rendelés bol anno
hát ez vagy városi ideoda szaladgálós volt vagy megtekeredett az órája picit,
néha az elsőre soknak tűnő de valós km-óra állás kevesebb mint a szépnek látszó , apósomat pl 3000km-en át kellett kocsikáztatnom hogy ezt elhiggye nekem, aztán vettünk első tulajos de pont dupláját mutató órás kocsit neki
miért nem kérdezel rá a Zolysysére megvan e még az is 1.6 benya évjárat is ilyesmi csak sw meg ő az első tulaj, ha nem tetszik másért nem viszonyítási alapnak jó lesz milyen egy rendben tartott 307
Szép kocsi, a csomagtartó ajtótóról hiányoznak a feliratok, lehet ott volt valami.
Elején szépek a vonalak, a lejátszónál kérdfezd meg, hogy hol van az eredeti fejegység, vagy vezérelhető-e a rendszer a kormányról (a kormány kapcsoló benne ott van).
Szönyegek hiányoznak (nekem)
1,6 Benyánál városban (Bp), ha nyomod neki akkor 9 körüli, ha langzam városon kívül elérheted a 6,2-is.
vagy azt is jelentheti mint legtöbbször hogy megdöglött a szenzor mert már vén volt, amitől nem kell meg ijedni, mert az egy extra felszereltség tehát sokban nincs is mint pl hűtővízszint szenzor sem, szóval a menet gázolajszűrő csere, plusz szűrőpohár mosás, ha utána is marad a hiba egy elegáns mozdulattal lehúzni a stekkert a szűrőházról, és a BSI-ben azt mondani neki hogy neked nincs is ilyened ne keresd, vagy venni bele egy másik szenzort
Szerintem ennyiért találsz fiatalabb/jobb állapotú/jobban felszerelt SW-t is. Az enyémben is pont ennyi van, de a linkelt autón az ülések elég kiültnek tűnnek, a váltószoknya is kopottasnak látszik.
A panorámatető, tempomat, automata lámpa, -ablaktörlő, -visszapillantó mind-mind olyan extrák amik csak akkor hiányoznak ha tudod milyen amikor megvannak. De akkor nagyon.
Ha jól számolom, akkor ahhoz képest az enyém 6mm-el nagyobb átmérőre, de 1 cm-el kisebb szélességre. Így akkor esélyes, hogy az is elfér, köszönöm! Holnap el is gurulok a gumishoz velük.