Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.11.10 0 0 162
Úgy tudom nem lehet rámenni Szergejjel.
Előzmény: 5341 008-0 flirt (160)
VT22 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 161
Én úgy emlékszem az előzetes tervezetben nem volt benne, most viszont bezárják. Az új menetrend tervezetében nincs benne.
5341 008-0 flirt Creative Commons License 2009.11.10 0 0 160

A 107-es benne volt eredetileg is, nem?

/Bridge of Pocsaj-ra szergejjel tán rá sem lehet menni...)

Előzmény: Törölt nick (158)
by-169 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 159

Fehérgyarmatra és Záhonybas is jár MDmot azok helyére mehetnének csörgős ingák.  

Előzmény: M28-1014 (153)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.10 0 0 158
Én ezt most nem értem.
Nem csak kihúzások voltak a listából, hanem belekerülés is? Honnan az infó?
Előzmény: VT22 (142)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.10 0 0 157
A vasút szégyene, hogy nem áldoznak annak a hídnak a felújítására vagy kicserélésére. Úgy tudom, a vasútvonallal egyidős a híd.
Előzmény: 5341 008-0 flirt (152)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.11.10 0 0 156
Remélhetőleg Fa felé fog nézni a csörgő... Oda meg tényleg annyi értelme van, mint kan disznón a csöcsnek.
Előzmény: M44 409 (155)
M44 409 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 155
Nem a 106-on lesz Csörgős inga. Ahol lesz, ott meg hülyeség, van elég idő körüljárni, stb...
Előzmény: by-169 (151)
M44 409 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 154
Az elmúlt héten a 101-esen nagygépes vágányszabályozást és egyébb fenntartási munkákat végeztek/végeznek.
Előzmény: by-169 (148)
M28-1014 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 153
Elképzelhető, de ha vértesi vonalat bezárják a Piroskák szabadon maradnak. Meg nem tom jutna oda elég Csöri??? Fene se tudja majd elválik.
Előzmény: GA0425 (150)
5341 008-0 flirt Creative Commons License 2009.11.10 0 0 152

Pocsaji híd, pocsaji híd! Úgy tudom hogy 5km/h-val száguldhat rajta át a csörgő...

Előzmény: GA0425 (150)
by-169 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 151

Igen jó megoldás lenne a csörgős inga a 106-os vonalra. Jó párszor járt már csörgő MDmot helyett.

Előzmény: GA0425 (150)
GA0425 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 150
Szerintem Nagykereki lenne a leglogikusabb, hiszen ott a körüljárás elég macerás, viszont a szóló bz nem feltétlen elég...
Előzmény: M28-1014 (149)
M28-1014 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 149
Vasárnap a Szénhegyen láttam két 1xx-s Bdt. Jön vagy már meg is jött a harmadik is.
Valamelyik vonal(ak)on Csörgős ingák lesznek. Kérdés, hogy hol. 110, 108????
by-169 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 148
Keresztesen pályamunkások dolgoztak a váltók környékén a pest felőli oldalon. Pár új talpfát raktak a váltók mellé amik beépitésre kerülnek biztos ezért van itt a celli 2. géplánc. 101-es vonalon továbbra is megvan a 40-es lassújel Mezőpeterdnél és Sáp Báránd közt az útátjáró 60-as. Keresztesen gyakori vendég a Magyar Magán Vasút gépei. M41-2303,2321,2322 csörgők és a 324-es szergej dolgozik.  
by-169 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 147

106-os vonal nyár végén.

 

 

333-as vonal október végén.

 

 

2241 132-6 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 146
Üdv

Nyíregyháza-Nyírbátor
Nyíregyháza-Vásárosnamény
Előzmény: Rbatka (140)
5341 008-0 flirt Creative Commons License 2009.11.10 0 0 145
Mióta?
Előzmény: Rbatka (143)
VT22 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 144
Mekkora ökölszabály :) És tényleg, a 17 kivételével mindre igaz.
Előzmény: Rbatka (143)
Rbatka Creative Commons License 2009.11.09 0 0 143
A 107? Ha nem tudnád: aminek hetesre végződik a száma, azon eleve fejlesztési tilalom van.
Előzmény: VT22 (142)
VT22 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 142
Viszont a 107 belekerült a kalapba, nem?
M28-1014 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 141
Hát az egyik a Nyíregy -Naményi.
Előzmény: Rbatka (140)
Rbatka Creative Commons License 2009.11.09 0 0 140
Melyik kettő?
Előzmény: Törölt nick (131)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.11.09 0 0 139
Ez a celliek 2. géplánca. A második képen a dinamikus vágánystabilizátoruk van, ami az AKT-t helyettesíti. Vibráló mozgással halad a pályán, így tömöríti a zúzottkövet. A legelső képen az aláverőgépet láthatjuk, az utolsó képen pedig az ágyazat rendező gépük van fotografálva.
Előzmény: by-169 (137)
V43 1279 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 138
Régóta ott van. Ha jól emlékszem valami 10. sz ipvk. vagy valami hasonló a megnevezése. Ahol a 10-es lassújel van, onnan ágazik ki ez a vágány ami gyakorlatilag a semmibe vezet (teherkocsikat tároltak rajta régen).
Előzmény: M28-1014 (134)
by-169 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 137

 

Csinátam róla pár képet. Ilyen pocsék időben nincs tapasztalatom a fényképezőgéppel igy elnézést a képminőségért.

 

Ez van a másik végén. Sajnos a képen nem látszik, de ferdén álló kerek tárgyak sorakoznak a gép alatt.

 

Középső gép...

 

...és annak a táblája.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (136)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.11.09 0 0 136
A kiálló hegyek a kalapácsok, amik a gép lelke. A mozdonyseprő meg az ágyazatrendezőnek a tartozéka, az szedi össze a puttonyába a felesleges köveket.
Előzmény: by-169 (135)
by-169 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 135
Nem tudom megnézem neked ha még itt vannak. Az egyiknek az alján kiálló hegyek vannak  középen meg mozdonyseprő szerűség van.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (133)
M28-1014 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 134
Debrecen kijáratnál a 106,107-n 10-s lassú jelet észleltem :S
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.11.08 0 0 133
ASA-141, vagy a MÁVÉPCELL géplánca?
Előzmény: by-169 (132)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!