"gyakorlatilag azt a 800e "árengedményt" simán kifizetem a törlesztéssel"
az arajanlatokat mindenhonnan ugy kerd, hogy x forintod van onreszre, adjanak ajanlatot a torlesztore. vagy forditva, x forint torlesztohoz mondjanak onreszt. a vetelar es a thm nem szamit, a fentiek szerint kapott ajanlatokat hasonlitsd ossze.
Érdekes amit írsz, értem is. Barátaink vettek tavaly Riót, és amikor a ceed után beleültem, magam is meglepődtem, hogy milyen ergonomikus, és jól eltalált kényelmes az üléspozíció, és a váltókar is hoszabb, nem kelll lenyulkálni érte, az ülés is puhább ez igaz.
Viszont mentem vele városban , és hát közel sem tart olyan stabilan az ülés mint a ceed-é. A ceednek amugy tág határok közt mozog le fel előre hátra , télleg jól el kell találni
De ez a kényelmi dolog megszokás kérdése, én egy amcsi nagybuszból ülte át, és hát az első hetekben én is izegtem mozogtam ,aztán átáltak az érzékszerveim ,
Köszönöm,értem.Tehát gyakorlatilag azt a 800e "árengedményt" simán kifizetem a törlesztéssel:( Sejtettem,hogy ingyenebéd nincsen, de egy picit reménykedtem... Csábító ez a 4,2M körüli ár egy fullos dieselért.Kb ennyire sikáltuk le az off Octavia 1,6 Winter- benzines és kevésbé felszerelt - árát. Még úgysem aktuális az autócsere,addig még alakulhatnak a dolgok pozitívan is.
Még nem vezettem kis autót, így nem tudom, hogy milyen érzet lehet. Az alsőközép kategóriások közül, amelyeket vezettem hosszú távon kényelmileg ez a legjobb...
már megválaszolták, de tényleg a kamatért! a lényeg, hogy ne adj bele több önrészt mint 30% így a maradék hitel >>> mivel a banktól jutalékot kapnak így mindenki boldog...anno ezért bandukoltam el a Szabóéktól nagy rössel, mert kérdeztem a kedvezményeket, ekkor jött, hogy hát van ha hitelre veszem és csak ennyi önrészt fizetek....mikor mondtam, hogy 60-70% önrészre gondoltam max 3éves futamidő akkor jött a nagy beismerés, hogy így nekik nem akkora üzlet mint a 10éves hitelek :)))) és így kedvezmény se nincsen (Hofi után szabadon)......így működik ez a nagy vadkapitalizmus....ha a bank karámjába hajtják a népet akkor bank jutalmazza a pásztort :)))
Nekem új rióm van, és váltani akartam ceed sw-re. Nagyon tetszett, tágas stb, de amikor beültem előrre.... hát óriási csalódás ért. Az ülése sokkal keményebb mint a rióé, a sebváltó meg nem volt kényelmesen kezelhető.
Nem hiszem ,hogy beragadt gép lenne, a kiaszabo honlapján az összes modellre döbbenetes kedvezményeket ír a listaárhoz képest.. lehet hogy a hitelkamata magas, ott jön vissza jutalékban a haszon, mert ezek a kedvezmények csak úgy érvényesek, ha 30 % nál többet nem fizet az ember kp-ban
Most találtam ezt: http://www.hasznaltauto.hu/2071411_kia_ceed_2008 Tudja valaki,hogy miért ez a nagy árengedmény? Ennyire beragadt volna ez a nagyon komfortos gép? Netán sérült volt?
Valaki közületek aki cserélte már esetleg a gyári hifit valami másra?? Ha vannak esetleg tapasztalatok akkor szívesen fogadnám őket. Pl mennyire nehéz olyan fejegységet találni ami kompatibilis a kormányról vezérelhetőséggel stb. Én találtam már néhány olyan modelt ami szerintem jó lehet de hátha valakinek vannak konkrét tapasztalatai. És félre ne értsetek szerintem igen jó minőségű a gyári cucc csak a kiváncsiság hajt... :)
Azt is figyelem, hogy nagyon kevés a tulajdonostól eladó használt ceed, amik meg eladók , tartják jól az értéküket, de különösen a jól felszerelt változatok. És ennek én örülök!
Az autó akkor olcsó ha nem vesztek rajta sokat, tehát ha el kell adnom és sokat, sokkal többet bukok mint másikon, akkor az drágább. Pl Polo drágább mint Swift, de ha eladom, akkora a bukta, hogy csak. Voltak Golf akciók 3.5 milla 6 lufi klíma mindben azt mondták, jó nem 110lovas moci. Akkor az bolond aki Kiát vesz?-mondom úgy VW-m sosem volt és nem leszen... és nem vagyok Kia ellenes. Mert mondja meg valaki mennyit ér egy 2,3,5 éves Cee'd? (mint Rio?)
Eddíg sem adtak alaphoz lista szerint távirányítót... szal a rádió, fűthető motoros tükör, motoros ablak vagy ha annyira a kp zár essen ki, nem is érdemel így 5 csillagot! Nem kéne sok kedvezmény, a suz SX4-et is viszik mint a cukrot.
Jelzem 2 lufival klímás Megane, Fóka (ESP!-vel) , stb van, tehát oda lett az előny is.
Dízel : I30 akit érdekel, tehát lehet követőre találni. Nincs 4 milla 6 lufival.
de kár hogy nincs állítható műszerfalfényerő( igaz , ha műszerfalse lesz benne ez máris nem probléma..!)
de kár hogy nincs benne esőérzékelős ablak..
nade hogy ezek után mit fog átkozódni később, aki hirtelen felindulásból megveszi ezt a szervókormány ésatöbbi nélküli falócát... háát...és majd szidja a márkát..
Totál kiábrándító volt a dolog. Mer én ugy gondoltam a "nincs benne fedélzeti computer"-t, hogy ott a kijelző, de az a része nem aktív, hiányoznak alóla a gombok(ami mondjuk igaz). Én naiv biztam benne, hogy a hőfokméréshez nem kell számítógép illetve a rádió cuccait sem az irogatja. Ez igy egy kicsit érzékenyen érintett.
Pont ma mondtam az egyik ismerősömnek, hogy tetszik a KIA hozzáállása, mert a legalsó felszereltségben is 6 légzsákot adnak. Erre itt van ez :(((
Ne csinálják már, elég volt a Skoda Fabia ECO felszereltségekből !!!! Aki nem tudná : Nincs benne kp. zár, kesztyűtartó, csak 1 ajtó nyitható kulcssal, és természetesen se klíma, se ABS, semmi elektromos ketyere nem volt benne. De ócsó vót, oszt a paraszt megvette, és szívott vele.
Nekem tulajdonképpen már mindegy, mert az én autóm már megvan, de szerintem akkor is rombolja a KIA "imidzsét", ha ilyen fapados vackokkal jön elő.
Na akkor most üzenem Kia hálózatnak, nagyon rossz irányba indultak el. I30 ajánék klímához ad 6 lufis autót klímával. Véleményem szerint mindegyik lesz olcsóbb, megvárom.
Ma megvizsgáltam közelebbről az egyik kereskedésben a nemrég bevezetésre került "csupaszított" SW változatot az L Cool modelt. Gyakorlatilag teljesen rendben lenne de egy óriási hibát elkövettek a csupaszítás alatt. Neincs benn efedélzeti számítógép. Amitalán nem is lenne akkora gond de ezt úgy oldották meg (Gondolom nem Kovács Miklós), hogy kicserélték a központi kijelzőt egy sima digitális órára!!! És ennyi. A gáz csak az, hogy a CD-t hagyták változatozatlanul, tehát semmit nem lehet látni abból ami a rádiónál vagy cd-nél történik. Pedig rá van írva, hogy RDS????? A kereskedő is meglepődött velem együtt de azt ígérte, hogy utánakérdez a dolognak.
Vásárlás elött állok és én is keresem a megoldásokat a problémára. Amúgy teljesen élhető lenne a verda mert amiket ezen kívűl "kihagytak" belőle a gyakorlati felhasználhatóságát nem rontja. Ezért a pénzért ekkora autót nem lehet találni a piacon. Amik benne maradtak: Kétszínű kárpitozás szervókormány elektromos ablak elől központizár automata zárással Manuális Klíma kesztyűtartó hűtéssel kormányról vezérelhető MP3-as fejegység. ( bár nem látni semmit!) színezett lökhárító Szövet üléskárpit műbőr betétekkel 2 irányban (fel-le) állítható kormány 2 légzsák
Nekem is nyöszöegött, föleg mikor jicsit előre hátra billegtem benne (gyorsítás, lassítás).
Megoldottam. Ülés maxra fel, műanyag burkolatot két csavar tartja, háttámla állító tengely kihúz, műanyag leszerel, és kilátszik a rengeteg fém. Zsíroztam ahol értem, utánna minden visszaszerel. A tengelynél kicsit kel centizni a hossza miatt, de nem veszélyes.