Nem, csak egy-egy izgága barátunk nem tud fotózni. Legalábbis én még nem láttam olyan képet tőle, hogy egy busz egészben benne lett volna... :-)))) Rossz fotó a rossz időjárást is multiplálja. * Hé! Jó a nickneved. :-))))
Agria Volán buszai és az egri közlekedés a topic témája és címe is egyben!
Kérlek benneteket, hogy a NEM EGRI buszokkal kapcsolatos egyéb szakmai kérdéseket ne itt, hanem egy másik arra jobban megfelleő topicban vitassátok meg.
Várom a további hozzászólásokat is természstesen.
Örülök neki hogy megszaporodtak a hozzászólások, de kérlek benneteket, hogy maradjunk a témánál!
Mindez nagyon hiteles, de remélem nem igaz! :-) Egyébként ha az oroszoknak úgy tartja kedve, akkor megveszik a fehérvári gyárat, és fel is virágoztatják. 2004 környékén hatalmas C63 és C83 szériák rendelését tervezték.
Ó, azok a békebeli tanulmányi kirándulások! Köszönd a sorsnak, hogy ez is megvolt az életedben. Érdekes a beszámolód... de milyen Classicról beszélsz a '80-as években? A homlokfal tervéről? Netán az alacsonypadlós 400-asok valamilyen elődmodelljéről? Nem igazán értem. * Egyet azért javasolnék mindenkinek. Tessék végre elfelejteni, hogy a 200-as sorozatból bármit is fejlesszünk. Ez a korszak véget ért. Kár, hogy a franciák mondták meg helyettünk, hogy a C56-os egész egyszerűen anakronisztikus, erre magunktól is rájöhettünk volna. 2005-ben már ne ezzel tervezzünk, könyörgöm! Most az alvázas EAG Ikarusok idejét éljük - drágábbak, de tartósabbak. Nem tudom, mikor lesz újra önhordó Ikarus, nem vagyok jós, de hagyjuk békében nyugodni a 200-asokat, őrizzük a kultuszukat és az emléküket, ne tervezzünk újabb klónokat. Természetesen az AEU-225 típusú felújítások ellen egy szavam sincs, ha jól sikerülnek.