Az ígért (csak szóban) átadási dátumhoz képest, közel egy hetet elcsúsztak (állítólag nem működött az okmányiroda rendszere), de a legnagyobb sérelmem az volt, hogy nem mondták előre, hogy ne hagyjam a régi kocsimban az EÜ-készletet (a kocsit előbb elvitték, minthogy kézhez kaptam volna az új kulcsait), mert az újhoz nem jár alapból, csak 6ezer forintért. (bár nem értem, hogy lehet így forgalomba engedni) Mikor ezt szóvátettem, csak a vállukat húzogatták. Mindenáron 6ezer forintért akarták adni a saját cégükkel fellogózott kis táskát, így inkább nem kértem. Egyébként az értékesítés gördülékeny és gyors volt. Mire a telefonos beszélgetések után eljutottam hozzájuk, már egy mappa várt a nevemmel és igényeimmel. Végül az 1.4 EX felszereltségből ~600ezer forint kedvezményt adtak.
"sem a szekszárdi, sem a siófoki kereskedés nem válaszolt" Igen,pont ezért kérdeztem.Furcsa a hozzáállásuk...Siófokon voltam,nagyon készségesek voltak első blikkre,végigmutogatták az autót,mehettem is egy SW-vel,de mint tudjuk az ördög a részletekben lakozik...
Én is csodálkoztam ilias üzenetén, mert ahogy tudtam (tapasztaltam) a 0% THM azt jelenti, ugyanannyit fizetsz a végén, mintha azonnal, KP-ben kicsengetnéd. Anno így vásároltam az egyik műszaki áruházban.
A teljes hiteldíjmutató tartalmazza az összes költséget, ami a hitellel kapcsolatban felmerülhet, vagyis a kamatot, a kezelési költséget, hitelbírálati díjat, értékbecslési díjat - vagyis ezek egy évre vetített részét.
Nullaszázalékos THM-et minden esetben rövid futamidőre adnak
Felmerül a kérdés, miért éri meg a banknak, hogy nem hárítja át a fogyasztóra a költségeket. A Budapest Banktól azt a választ kaptuk, hogy részben a kereskedő partnerek finanszírozzák a keletkező veszteségeket a nagyobb forgalom reményében. Másrészt - állítják - némely esetben a bank is hajlandó időszakosan veszteséget vállalni, ha a piaci körülmények erre kényszerítik.
A 0% thm nem azt jelenti, hogy nincs kamat? akkor mi az hogy jó ideig tőkét alig törleszt?
Ilyen a hosszú lejáratú 8-10 éves hiteleknél van , hogy az első pár évben a törlesztörészletben nagyobb arányban van a kamattörlesztés mint a tőkerész.
Nekem annyi, hogy sem a szekszárdi, sem a siófoki kereskedés nem válaszolt az e-mailes megkereséseimre. Négyszer küldtem levelet minden magyarországi kereskedésnek/szerviznek, hogy az oldalunknak (http://ceedclub.hu) időszaki szerviz ajánlatot adjanak. A negyven-valahány kereskedés ~75-80%-a válaszolt, de többek között, ettől a két szalontól is, csak az olvasási jelentések érkeztek meg. :S Ezek után nem tudom, mennyire lehet komoly, az ügyfelekhez való hozzáállásuk. :x
Szerviz terén szerintem is Szabó, de értékesítési szempontból már sokan dicsérték a Pappas-t is. Én Tatabányán vettem (K&N), nagyon jó ajánlatuk volt, és csak apróbb negatívumok az átadás során. De autóbeszámítás terén állítólag a fehérvári U.T.T. is jó.
én KIA LURDY, ott is Nagy Gábor-t ajánlom, én náluk vettem, nagyon korrektek voltak, mind telefonon, mind emailben lehetett velük tárgyalni,.....Szabóék annyira nem osztogatták nekem az ajánlatokat...bár a szervizüket tényleg sokan dícsérik!
Több Kia szalonban jártam de egyik sem volt megnyerő. Cee'd vásárlása miatt. Ajánlatot kérek, bárhol az országban ha tudtok minden téren megfelelő szalont (szervizt) írjatok! Ezidáig a bánásmód a fogadtatás az anyagi rész nagyon negatívan jött le...
De számít a thm, az elgalább fix, sajnos különösen ebben a hektikus forint-ingadozási időszakban. amikor nekem kiszámolták a hitelt, nem thm-et mondtak, hanem havi törlesztőt, és mire két hét mulva aktális lett a hitelfevétel, a forint éppen rosszabb volt a devizához képest, így a havirészlet 4-5 ezerrel máris többre jött ki, mint legelőször. sajnos
Nekem az asszonynak RIo van, Nekem Ceed. Szerintem ég és a föld. Hozzáteszem a rio is nagyon jo kocsi a maga ketgóriájába. Szerintema Ceed be sokkal nagyobb a helykínálat, keményebbek de jobbak az ülései.
Mennyibe számítanák be a Riót?-csak Kia értéktartás saccolás miatt.
Én anno 2 helyről tök azonos feltételekre kértem ajánlatot, FT-*ra egyezett a havi részlet, de egyik helyen 6, másiknál kedvezményes 10 %THM-nek mondták.
Mi van, ha kifizetek 30%-ot, többi hitel, és két hó múlva kiperkálom az egészet???-erre visszatérhetünk, megkérdeztem egy helyen.
Lehet kevés autóval mentem (nem annyira kevés), de a Ceed az egyik legjobb autónak tűnt nekem e kategóriában.
"gyakorlatilag azt a 800e "árengedményt" simán kifizetem a törlesztéssel"
az arajanlatokat mindenhonnan ugy kerd, hogy x forintod van onreszre, adjanak ajanlatot a torlesztore. vagy forditva, x forint torlesztohoz mondjanak onreszt. a vetelar es a thm nem szamit, a fentiek szerint kapott ajanlatokat hasonlitsd ossze.
Érdekes amit írsz, értem is. Barátaink vettek tavaly Riót, és amikor a ceed után beleültem, magam is meglepődtem, hogy milyen ergonomikus, és jól eltalált kényelmes az üléspozíció, és a váltókar is hoszabb, nem kelll lenyulkálni érte, az ülés is puhább ez igaz.
Viszont mentem vele városban , és hát közel sem tart olyan stabilan az ülés mint a ceed-é. A ceednek amugy tág határok közt mozog le fel előre hátra , télleg jól el kell találni
De ez a kényelmi dolog megszokás kérdése, én egy amcsi nagybuszból ülte át, és hát az első hetekben én is izegtem mozogtam ,aztán átáltak az érzékszerveim ,
Köszönöm,értem.Tehát gyakorlatilag azt a 800e "árengedményt" simán kifizetem a törlesztéssel:( Sejtettem,hogy ingyenebéd nincsen, de egy picit reménykedtem... Csábító ez a 4,2M körüli ár egy fullos dieselért.Kb ennyire sikáltuk le az off Octavia 1,6 Winter- benzines és kevésbé felszerelt - árát. Még úgysem aktuális az autócsere,addig még alakulhatnak a dolgok pozitívan is.
Még nem vezettem kis autót, így nem tudom, hogy milyen érzet lehet. Az alsőközép kategóriások közül, amelyeket vezettem hosszú távon kényelmileg ez a legjobb...