Mázlista. :)
Amúgy az Europarkban a média Marktban nem láttam 1 db példányt sem a megjelenése óta (ami nem jelenti azt hogy nem volt esetleg)viszont MOHAA, Batlefield 1942 vagy más új játékok, küldetés lemezek voltak/vannak dögivel.
Hehe, céllövölde jelleggel lehet botok "ellen" is játszani (azért tettem idézőjelbe, mert ez nem harc, hanem mészárlás, a botok nagyon buták, csak lőnek, és mennek neki a falnak. Viszont ha eléjük állsz, véged) :]
"download this:
http://www.l0unge.com/cod/zzz_bots.pk3
and put it in your 'main' folder.
start up the game, bring down the console and type:
set scr_numbots 10
now start a dm or tdm game and the bots should come in."
Sajnos nem tudom, bevallom, én azok közé a szemetek közé tartozom, akiknek eredeti változata van, de mentségemre szóljon, hogy ajándékba kaptam még novemberben :)
A behind enemy lines játékmódban egy maroknyi szövetséges próbál túlélni a fölényben lévő németekkel szemben, 10 (vagy 15?) másodpercenként 1 pontot szerezve (a frageken kívül). Ha egy axis lelő egy szövetségest, akkor nyomban cserélnek. Az axis látszik az iránytűn, a bújkáló szövetséges csak akkor, ha sokáig marad egy helyen (ekkor egy kis kék kérdőjel látható az ellenfeleknél).
A ret az pedig a retrieval: CTF-re hajazó üzemmód, valamilyen tárgyat kell megszerezni és elvinni (lásd: rtcw_beach).
Nekem ugyanez a helyzet, mármint megvan a sárga felirat a kép közepén, de elfogadja az ajtorizácijót, és hamar be tudok lépni vele. Nemtom nálatok mi lehet, esetleg nálam bugzik így ?
a Behind enemy lines-t tudom mi: itt sok védő próbál megállítan kevés támadót, és asszem egyik fél látja a minimapon a másikat (asszem a támadók a védőket, de ez nem biztos)
Üdv!
Na én Dc+ -rol szedtem egy ilyen nevű dolgot mint ami lentebb van,de nem sok sikert hoz nekem.Bár változás van,mert nem vág ki a Cd-key használatban hibával,hanem a csatlakozásnal a képernyő közepére kirak egy "Awaiting cd key authorization" feliratot,és fent a Awaiting connection számláloja megy a végtelenségig.Egyszer 60-ig vártam,aztán meguntam...
Ez most vajon az amiröl szó van,ha igen akkor ez igy müködik /illetve nem müködik/,vagy csak nekem rossz?
Jah és azt nem értem, hogy Sztálin miért angolul ír levelet? Vazze olyan nehéz ciril betűkkel leírni valamit? Szerjózsa is tuti bosszankodik Moszkvában ha éppen játszik a játékkal. Szerintem ennyit igazán megtehettek volna.
Meg persze az orosz Go, Go, Go mondatok is gázak:)
Egy egész játék,ami a náci hatalom sikerreviteléről szól,hát szerintem ez elég meredek.
Ezt max a Rockstar vállalná be,nekik a GTA perek után már ugyis mindegy... :-)))
Elobb utobb elkeszulnek azok is,mar az is fejlodes,hogy a COD-ban volt horogkereszt,pl. a wolfban meg az sem.
A multiban ki lehet elvezni minden oldalt,s valjuk be oszinten ezek a jatekok mar egyre inkabb a multirol szolnak.
A single reszt egyszer vegignyomod es kesz,multizni pedig akar evekig is lehet.
En kuldeteslemezkent jelenitenem meg a tengely oldalt,a tema kimerithetetlen,hiszen a 2. vh igen hosszu volt.
Igen, ez volt a világ egyik leghíresebb bombázó-bevetése. A 617-es RAF század vett részt benne, akiket azóta csak "Dambusters"-ként emlegetnek. 19 Lancasteből 8 nem tért vissza, viszont leromboltak 2 gátat, egyet pedig megrongáltak, hatalmas áradásokat okozva + jókora termeléskiesést, és elvontak több tízezer embert az egyéb munkáktól.
Egyébként erről a bevetésről is készült film valamikor az 50-es években:
Nah, én most tudtam játszni a gammával a 2 ünnep között. A filmek nekem is rögtön világosak voltak, egyik haveromnak mondom is a sztálingrádi részt, erre ő meg nem látta a filmet és néz rám bambán miről dumálok:)
A játék bejött, nagyon jók voltak a csatás részek, az egyszemélyes küldik nem dobtak annyira fel. Nálam ez a game átmenet a Mohaa és a Battlefield között. Így visszagondolva a Mohaa-ban egy kicsit abszúrd is, hogy egymagam megölök 100 embert, itt kb 5-10-en is vagyunk, nem nehéz annyi halált kiosztani ennyi embernek.
De én azért a mohaa-t jobb játéknak találom. Azért mert a mohaa már több mint 2 éves és azért nézzétek úgy, hogy akkor milyen csodálattal néztük. Pl. Omaha. Azonkívül a mohaa-ban voltak olyan dolgok, amit a későbbi játékok copyztak. Nekem a COD egy picit kevés volt. Mohaa 2 cd-ért kb 2x ennyi játékélményt adott. De azért ebben a COD-ban is vannak nagyon jó részek:) csak a küldetések egy picit lehetnének hosszabbak. pl Berlin-t egy küldetéssel összecsapták.
Viszont amit nem tudok, hogy meddig tudják még ezt csinálni a 2. vh-s játékokkal. Ugyanis a szövetséges hatalmak európai és afrikai küldetéseit eléggé kiveséztük, nem mondom, hogy nincsenek még új lehetőségek, de a fő történelmi helyszíneket, csatákat, eseményeket már megcsinálták. És akkor itt eszembejutott egy érdekes gondolkodás. Van-e olyan cég aki be meri vállalni, hogy megcsinálja a másik oldalt is. Mert hiába játszok én a BF-ben németként, ha a partraszállást visszaverem, de a következő küldetés mégis a francia mocsarakban zajlik. Szóval egy német előretörést kéne megcsinálni. Elgondolkoztam mennyi mindent kaphatnánk. Lengyel blitzkrieg, norvég-dán küldetés, harc a jugó partizánokkal, Párizs elfoglalása (király lenne), orosz fronton harcok. És akkor itt lehetne egy picit továbblépni, hogy a németek nyernek Sztálingrádnál, elfoglalják Moszkvát, partra szállnak Londonban. Bár gondolom erre a játékra nem sok esély van.
Egyébként a gátas küldetés (is) valós történelmi esemény volt, mert a szövetségesek kitalálták ezt a kacsázó bombát ami neki lapul a gátfalának és a gát aljábban robban. Igaz én úgy tudtam, hogy a valós történelmi eseménynél nem volt semmi desszant akció és a gépek közül nem mindenki ért célba, mert a légvédelmi ágyuk (amiket itt szétrobbantottam) leszedtek 1-2 szövetséges gépet.