Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.18 0 0 693

Hát ha ilyen keveset mész vele, akkor lehet, hogy még a kettőstömegű lendkerék cserét is megúszod majd.  Mondjuk az enyémbe is jó ha belement 5e km tavaly.. 

Előzmény: rob78 (692)
rob78 Creative Commons License 2016.01.17 0 0 692

150!110-el vettem!Szervizbe utána kérdeztem,de nem tudták!Ez is külföldi!A szerelő,mikor cseréltettem a vásárlás után a vezérlést,azt mondta valós lehet!

Előzmény: Törölt nick (691)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.17 0 0 691

Úgy legyen :) ! És hány km van benne?

Előzmény: rob78 (690)
rob78 Creative Commons License 2016.01.17 0 0 690

Szerencsére semmi!Le is kopogtam! :) Szokásos olaj és szűrők cseréjén kívül még más okból nem volt szerelőnél!Mostanában vagy kétszer fordult elő hogy a tempomat menet közben egyik pillanatról a másikra nem működött!Fék vagy kuplung használat után nem tudtam újra aktiválni semmilyen módon!De rögtön újraindulás után újra használható volt!

A fogyasztása országúton a legjobb!90-100 km/h között kb 5,5-6,5 között van!Autópályán kb 140km/h (óramutatásnál,ami a gps szerint 133) 7,5-8,5 között,városban,ahol én élek kicsi város rövid utakkal,sok kereszteződéssel már nem igazán jó, 10 körüli fogyasztással!Nem is szoktuk itt használni csak nagyobb vásárlásoknál!

Összességében nagyon szeretem,tágas belső kényelmes ülések,jó vezethetőség!Hamar megszoktam! :)

Egy B Vectra után váltottam erre,eddig úgy érzem jó döntéssel!

Azt is nagyon szerettem,10 évig volt nálam és az is hibátlan volt 14 éves koráig amikor már jöttek a bosszantó apróságok!Még 6 év és remélem a Grandisról is ezt tudom majd elmondani!

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.17 0 0 689

Üdv a topikban! Volt már vele valami gondod ennyi év alatt?

Előzmény: rob78 (688)
rob78 Creative Commons License 2016.01.16 0 0 688

Sziasztok!Én is rátok találtam mint grandis tulajdonos!2012-ben vettem egy 2008-as évj. dieselt belőle és előtte kerestem ilyen fórumot de semmi nem volt akkor!Üdv Robi

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.11 0 0 687

Azok a VW olajszabványok számai - attól, hogy egy olajos dobozon nem találod meg még lehet jó olaj. Akkor írhatja rá a gyártó a VW kódot, ha megfelel bizonyos előírásoknak és pénzért minősítteti a VW-el az adott olajat - aki ezért cserébe engedélyezi, hogy feltüntessék az adott olajhoz azt, hogy teljesíti a szabványt. Minőségi olaj esetében én ezeket a számokat nem igazán szoktam figyelni, mert jó eséllyel anélkül is tökéletesen megfelel - főleg ha nem extra hosszú olajcsere periódussal használja az ember az autót.

Előzmény: Dme07 (686)
Dme07 Creative Commons License 2016.01.11 0 0 686

Köszi a gyors választ!

Az "internet" ír 4 litert a DID-re ès a kezelèsibe èn is 5,5litert olvastam. 

5w30-at akartam belerakni csak az zavart meg hogy a vw-nek speckó számai vannak az olajra mint 503.00/506.00 stb. Ebbe zavarodtam kicsit bele mert nem èrtek hozzá.

De kis böngèszès után megtaláltam hogy milyen olajak tudják. 

Előzmény: Törölt nick (685)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.11 0 0 685

A kezelési útmutatóban a 4 litert a 2.4 benzinesnél olvashattad. Abba 4+0,3=4,3 litert. A dízelbe a kezelési is 5,2+0,3=5,5litert ír - én is mindig annyit szoktam rakni bele.

Motorolajra nem ír konkrétat (8-7 fejezet), én 5W30-ast szoktam rakni bele, mert az már teljesen szintetikus olaj mindig - drága, de jó minőségű. 10W40-ből lehet a legolcsóbban megúszni - de az mindig csak részszintetikus - 5W40 a leguniverzálisabb a hőmérsékleti tartomány tekintetében.

Előzmény: Dme07 (684)
Dme07 Creative Commons License 2016.01.11 0 0 684

Sziasztok!

Mièrt írják hogy 4liter olaj kell az olajcserèhez amikor a leírásban kb. 5.5 liter csörgedezik a rendszerben?

Milyen olajat vegyek a DID-be? 3 specifikációt ír a könyve. De melyik kell bele?

 

Köszi a válaszokat!

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.08 0 0 683

Megnéztem - igen. Akármilyen irányba tekerem a hőmérséklet gombot hirtelen, mindig bekapcsolja a klímát (ami amúgy nem is valószínű, hogy valójában működik, mert jellemzően nullas fok fölött picivel le szokta tiltani a kompresszort)

Én nem gondolnám, hogy ez hiba lenne - valami logika biztos akart lenni benne, hogy így programozták be a mérnökök.

Mindenesetre ha kiderül nálam, hogy nem termosztát gond, akkor én első körben ki szeretném majd deríteni, hogy mi engedi rá a vizet a fűtéskörre és ha elektromos szelep engedi rá, akkor annak a működését kéne vizsgálni, illetve valami hőmérséklet szenzort keresni - ami alapján eldönti, hogy beindul-e. Az is lehet, hogy egyszerűen csak el van oxidálódva a szenzor valamilyen csatlakozója és mivel ezek a hőmérséklet szenzorok általában ellenállásszenzorok, ezért módosulhat az oxidáció miatt a kiadott hőmérséklet jel. Ebben az esetben egy egyszerű csatlakozó tisztítás is segíthet. 

Ha esetleg előbb jut valamire a szerviz nálad, akkor megköszönöm, ha leírod a tapasztalatokat - akkor nem kell annyira belemásznom. Már terveztem én is, hogy megkérdezem majd egy nagyon tapasztalt autóvillamosságis ismerősömtől - csak mostanában nem volt dolgom felé, így nem jártam arra. Ő könnyen lehet, hogy esetleg Outlandernél stb tapasztalt már ilyent. 

Előzmény: Bali Beta (682)
Bali Beta Creative Commons License 2016.01.08 0 0 682

Valszeg jól gondolkodsz a problémát illetően. Én is csak erős mínuszban tapasztaltam, kicsit melegebb időben eddig jól fűtött mindig (a lassú bemelegedés persze nálam is alap, de a vízhőfok utána stabil).

 

Ez a 'Heat' gomb akkor egy csalódás... Azt hittem a fűtésre add valami pluszt, de akkor ezek szerint elsősorban a motor bemelegítésére vonatkozik.

 

Viszont az továbra is érdekelne, hogy ha tekergeted a hőmérséklet szabályzót bekapcsol-e neked a klíma? Nálam, ha mondjuk 20 fokról feltekerem 25-re viszonylag gyorsan, akkor bekapcsol...

Előzmény: Törölt nick (681)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.08 0 0 681

Először nekem is termosztát gyanús volt - vettem is már vagy egy hónapja új termosztátot . Aztán azt vettem észre, hogy azért a legtöbbször felmegy a termosztát lassacskán a fél közelébe, egyre kevésbé vagyok benne biztos, hogy a termosztát az oka. 

Ezért is húzom a cserét. A feleségem vezeti főleg a Grandist és azt vette észre, hogy szerinte amikor 5-6-7 fokoknál melegebb van odakint, akkor jól megy a fűtés, amikor hidegebb, akkor nincs. 

Ha nem építkeznék éppen , akkor már rég a végére jártam volna, de így egyelőre húzom a dolgot, amíg lehet. 

Azt figyeltem meg, hogy a Grandis üzemmeleg motornál nagyon hirtelen ereszti rá a melegvizet az utastéri hőcserélőre. Azt tippelem, hogy nem a termosztáttal van összefüggésben (olyankor már rég nyitva van a termosztát), hanem valami elektromos vízelzáró szelep lehet benne, amit a klímavezérlő elektronika vezérelhet. Vagy esetleg van egy külön termosztátja a fűtéskörnek - bár akkor vissza is tudna zárni. Azt pedig nem szokta, ha már egyszer meg is jött a fűtés. 

Valami olyan elv alapján működhet így, hogy minél előbb melegedjen fel az amúgy nehezen melegedő dízel motor ( a benzineseknél lehet, hogy máshogy is működhet a vezérlő logikája emiatt) Akkor engedi rá a fűtéskörre a meleg vizet csak, amikor már elég meleg a motor. 

A Heat gomb semmi mást nem csinál, mint az alapjáratot emeli fel, hogy picit előbb legyen meleg a motor - ezt a kezelési útmutató is írja. Gyakorlatilag annyit ér, mint halottnak a csók szerintem. 

Nekem ez már a második fura eset a klímavezérléssel, mert egyszer rekkenő hőségben klímázva nyáron meg azt csinálta, hogy egyszer csak leállt a fűtőmotor, nem fújt levegőt az utastébe. Akkor viszont egy húsz perc múlva visszajött és azóta nem csinált ilyent. Akkor arra gondoltam, hogy talán valami hőrelé kioldott a túlmelegedés miatt vagy ilyesmi. 

Ja meg nekem nyáron nagy melegben az anyósülés lábterébe folyik klímázáskor a kicsapódott kondenzvíz. 

Az tart vissza a hibafeltárástól főleg, hogy nagyon elérhetetlen helyen van a hőcserélő - nagyon nincs kedvem szétbombázni a műszerfalat vagy belemászni hanyatt fekve. Tudom, hogy nagyot fogok szopni vele, ha egyszer belemászok. Előbb-utóbb viszont muszáj lesz valamit kezdenem vele, mert így nem lehet vele télen hosszabb távra közlekedni..

Előzmény: Bali Beta (680)
Bali Beta Creative Commons License 2016.01.08 0 0 680

Szia MyKappa!

Nekem is így viselkedik a Grandis - már viszonlyag meleg a motor, de semmi meleget nem fúj a fűtés. Tekergetem a hőmérséklet állítót, egyszercsak jön egy kis meleg, aztán megint hideg.

Szerinted mennyire valószínű, hogy a termosztát csere ebben segít? Most viszem majd szervízre, gondoltam akkor ezt is megkérem cseréljék, erre gondoltam én is első lépésnek.

 

Egyébként a Ti Grandisotok is így viselkedik?: amikor kicsit gyorsabban tekerem a hőmérséklet szabályzót, rögtön bekapcsol a klíma (kigyúllad a klíma lámpa), még akkor is, ha felfele tekerem... Az enyém zavarodott meg, vagy próbál valamit okoskodni az elektronika?

 

És még egy: a 'Heat' kapcsolónak a hatását Ti érzitek? Azon kívűl, hogy megemeli az alapjárati fordulatot?

Előzmény: Törölt nick (559)
Pp.24 Creative Commons License 2016.01.08 0 0 679

Köszönöm az infókat!

Tényleg nem vészes a költség. És mennyi bajt, no meg kiadást előz meg...  

 

"Ha a mai autók is 4-5 évente le lennének becsületesen alvázvédőzve, akkor szerintem simán kibírnának 20-30 évet is rozsda nélkül". Persze, csak ez egyik autógyárnak sem érdeke.

Előzmény: Törölt nick (677)
Pp.24 Creative Commons License 2016.01.08 0 0 678

Sziasztok!

 

Csak egy kis elírás:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/mitsubishi/grandis/mitsubishi_grandis_2.0_di-d_invite_bornaviujszeru-9344487

 

Kilóméteróra állása most: 136.900 km

Szervízkönyv szerint:

2013. július 31-én: 145.283 km,

2014. július 24-én: 160.736 km, 

megjegyzésként beírva, hogy 150.000 Km-nél üzemanyagszűrő kicserélve.

 

Ez bizony érdekes...:))

 

 

 

Előzmény: Pp.24 (676)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.07 0 0 677

Apám 6-os Mazdája élete 99%-át garázsban töltötte (csak külföldi üzleti utakra használja) és mégis kasznizni kellett a hátsó sárvédőket. Ugyanez van a 3-as Mazdánál is. Az a gond, hogy egy idő után rugalmatlanná válik a rücsi, elválik a kasznitömítő a fémtől és a Mazdáknál pont ott a kerékjárat peremében találkozik a doblemez és a sárvédőlemez. Oda aztán bekerül a két lemez közé a víz és nem igazán tud kiszáradni=melegágya a rozsdának. Aztán belül annyira elhatalmasodik, hogy átüt a sárvédőlemezen kívülre is. 

A legjobb lenne a mai autókat még akkor alvázvédőzni meg üregvédőzni, amikor még semmi látható nyoma a rozsdának. Az alvázvédő öregedését ugyanis először szabad szemmel nem látni - csak akkor, amikor már nagyobb a baj. Ha a mai autók is 4-5 évente le lennének becsületesen alvázvédőzve, akkor szerintem simán kibírnának 20-30 évet is rozsda nélkül. Csak hát persze mindenki azt hiszi, hogy a tudomány már annyit fejlődött (meg a horganyzott lemezek), hogy egy mai autó nem is tud rozsdásodni. Na meg persze sokan pont ennyi idősen adják el - semmi érdekük a jövőjébe fektetni. 

Egyébként nem olyan vészes költség az alvázvédelem. Egy liter minőségi alvázvédő/rücsi bolti áron megkaphato 2-2,5e Ft-ért, kb ugyanennyi az üregvédő viasz is. Egy Grandis méretű autóhoz kell azért legalább 3-4 doboz alvázvédő és 1 doboz üregvédő. A többi a munkadíja/haszna a szakembernek. Bár ha van lelkesedésed, levegős pisztolyod (vagy hajtógázas verziót kell venni kicsit drágábban) és aknád, akkor te is simán meg tudod csinálni - nem kell hozzá nagy szakértelem.

A Grandis egyébként szerintem nem különösebben hajlamos a rozsdásodásra egyelőre. Kerékjáratok környékén semmit nem láttam még, alul van hátul a csomagtér alatti lemezen néhol pár kezdődő folt. Ezek még jól kezelhetők. Ilyenkor kell jól kifújni a kerékjáratokat és akkor megelőzhető a későbbi rozsda is. 

Előzmény: Pp.24 (676)
Pp.24 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 676

Arra a fórumra még nem regisztráltam...

 

Amúgy a Galant elég láthatóan rohadt annak ellenére, hogy garázsban tartott, nagyon megkímélt autó volt (és korábban apósomé volt, aki az alvázvédelmet is megcsináltatta). És az a vicc, hogy nem csak a miénk. Bár elég ritka autó volt, ahányat láttam, szinte mindegyik olyan volt a hátsó kerékív fölött vagy már javították.

A Punyesz meg kapott az élettől rendesen.... 

 

Nyilván nincs olyan gyakorlatom, mint Neked, így csak olvasmányi élményeimre tudok támaszkodni. A Becsületesnepper tanácsait is szoktam szemezgetni, szinte minden japán autónál elmondja, hogy rohadásra hajlamos (bár talán inkább a Mazdáknál említi).

 

Egyébként mennyibe fáj egy ilyen alvázvédelem?  

Előzmény: Törölt nick (675)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.07 0 0 675

Gondolom nem Te vagy a nem rég regisztrált deltás tagunk a lancia-forum.hu oldalunkon :) .. Amúgy megnyugtatlak, hogy maradt még Lanciám - igaz jelenleg darabokban van.

PII-vel kapcsolatban ne legyenek illúzióid szerintem. Sok PI-est kaszniztam és alvázvédőztem már és pont az apósom hozott alvázvédelemre egy 2004-es PII-est - mondván, hogy "megelőzés képpen"

Megnyugtatlak: majdnem ugyanolyan rohadékony, mint a PI-es - látszik rajta, hogy a PI-es alja van alatta néhány apróbb módosítással. Ami a PI-ben rohadt, az a PII-n is rohad sajnos. Nem javították ki a hibás konstrukciójú megoldásokat. Kívülről egy gramm rozsda nem látszott az após PII-esén sem, de a rejtett helyeken... Csak annyival volt jobb állapotban, mint amennyivel fiatalabb, mint egy PI-es (pedig végig magyar autó volt - nem osztrák import stb)  Magyarul annyi idős korukra jó eséllyel a PII-esek is ugyanúgy rohadni fognak.

A Grandis semmivel sem rohadékonyabb szerintem, mint más korabeli autó. Nagyon sok autónál elkezdenek alul kibuggyanni az első rozsda pöttyök 5-6-7-8 éves korukra - csak épp ennyi idősen nem szoktak a tulajok alámászni rozsda után kutakodva. Ha ilyenkor fel van újítva az alvázvédelem, üregvédelem, akkor még sok gondtalan év van bennük ilyen téren. 

Előzmény: Pp.24 (674)
Pp.24 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 674

Köszönöm a válaszodat (ill. válaszaitokat FireFox1996-nak is), hamarosan mail-ben is konzultálunk. 

 

Jövő héten viszem a Lanciát olajcserére, akkor jobban kifaggatom a szerelőmet a típusról. 

Ahogy elnézem, nem lesz egyszerű jó állapotban lévő darabot találni, benzinesből elég kicsi a kínálat. Lehet, hogy akinek ilyen van, nem nagyon szeretne tőle szabadulni... :)))

 

Visszaolvasva a korábbi hozzászólásokat (hogy ki írta, azt nem tudom): kicsit aggasztónak találom, hogy relatíve fiatal autó és már csipegetni kezdte a rozsda. Édesanyám 15 éves II-es Puntóján még egy pötty sincs.  

Úgy néz ki, hogy ez tényleg japán betegség. Korábban Mitsu Galantunk volt, azt is megkezdte az idő kb. 10 évesen a hátsó kerékíveken. 

 

MyKappának: ha a szíved egy része még mindig Lanciá-ért dobog, talán megérted a döntés nehézségét. Korábban megjelent a heti merítésben is. Ő az, aki (még) visszatart a Grandistól:)):

 

http://nepitelet.hu/autok/lancia/delta_2008/megvalosult_alom/

 

 

 

Előzmény: zaoron1 (672)
FireFox1996 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 673

Hali!

Nekem is van ilyenem, benzines, 125e km volt benne, amikor megvettük. Kocsival minden rendben van, a vásárlás után csak a kötelező cseréket végeztem (vezérműszíj készlet, olaj, szűrők, akksi). Különös baja még nincs. Mostanában a gyújtáskapcsoló szakrakodik: néha nehezen indul be, de ha benyomom a kucslot, és elfordítom, akkor jó :) (valsz, hogy kopott a betét...)

A vezetés élmény tapasztalat (ez az első kocsim, így nem tudok hasonlítani semmi máshoz): élvezem a vezetést! :) Elég stabilnak tűnik a kocsi. 1-esben néha nehezen indul, de ha adom neki a gázt, és ha mrá 2-esben vagyok, akkor megy mint a rakéta :) Ha átmegyek a fekvő rendőrön (lekékezve, lassan 10km/h-ra) néha úgy érzem, mintha szétesik a kocsi ?! :(

Eddig ami nem tetsizk: alacsony a kocsi, így ha a járda 15cm-nél magasabb, akkor már gond lehet.

Fogyasztás városban: a tankolt + futott km után kiszámoltam: 11.5 l / 100km (külvárosi utakon)

 

Előzmény: zaoron1 (672)
zaoron1 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 672

Szia Pp.24!

 

130 ezerrel vettem, magyar kocsi volt, a valós km nem biztos hogy ennyi...

Én eleve nem akartam VW dízelt egy japán autóba, ezért ez a nagy benzinmotor végülis szükségmegoldás, de az igaz, hogy jobb véleménnyel vannak róla a szerelők mint a dízelről.

Magáról a típusról nem tudok már objektíven nyilatkozni, mert amikor először megláttam, beleszerettem, így már jobban tolerálom esetleges negatív tulajdonságait, de jelenleg ilyenről nem tudok beszámolni. :)

 

Egy hete voltam vele Tirolban, 1600 km oda vissza...

Autópályán 130-150 km-es sebességgel 9-10 liter között fogyasztott.

Én a vezethetőségét, általában a minőség érzetét imádom.

 

Eddig a fékbetéteket, lengéscsillapítót, kuplungot cseréltem.

Ha erre jársz, szívesen megmutatom. Hétfőnként Kalocsán dolgozom, a többi nap Baja.

Váltsunk e-mailre, ha gondolod.
11koos11@gmail.com

Előzmény: Pp.24 (665)
taravk1 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 671

Köszi a segítséget! Egy exide prémium 77ah 760a indítóáramú aksi lett a befutó. az aksi boltosnál drága volt meg akadékoskodott is úgyhogy a neten rendeltem remélem hamar megjön.

ronnie11 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 670

Szia!

 

Neked is köszönöm a tippet és a segítséget!

 

Üdv

Előzmény: Gery59 (655)
ronnie11 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 669

Szia!

 

Köszönöm a tippet és a segítséget!

 

Üdv

Előzmény: Törölt nick (654)
J.Livingston Creative Commons License 2016.01.05 0 0 668

Szia!

Októberben vettem hozzá Rocket 65Ah J+-os aksit, de semmi gondom. Kell neki 2-3 tekerés, mire beindul (akár a +15 fokban, akár most, a -10-ben), de ezt leszámítva semmi gondom vele. Korábban erről írtunk a fórumon, hogy szinte mindenkinek így indul, lehet, ez valami sajátossága a Grandisnak. Ahogy Kappa is írta, a kezelési is ezt javasolja. A mérete miatt sem akartam mást, mert tényleg elég szűkös a hely.

Előzmény: taravk1 (664)
taravk1 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 667

Én is valahogy igy gondolom ahogy te. Azóta több szerelővel is beszéltem és mind azt mondja a 74ah lenne a legjobb. a 100ah-ás   szerintük akár kárt is tudd tenni bár én ezt kétlem. Nagyon köszi a gyors és kimerítő választ.

Előzmény: Törölt nick (666)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.04 0 0 666

Az akksiboltos a hülye szerintem. Ezt írja a Bárdi, az Unix, a saját kezelésije - sőt az ebay-n beírva is ezt hozza ki minden egymástól független forrás:

http://www.ebay.de/itm/Autobatterie-12V-60Ah-56068-Asia-Japan-Fahrzeuge-65Ah-70Ah-Pluspol-rechts-D-S-/280874086588?fits=Make%3AMitsubishi%7CModel%3AGrandis&hash=item41656670bc:g:jkIAAOSw0vBUedcH

http://www.ebay.de/itm/Bosch-Silver-S4024-12V-60Ah-540A-0092S40240-/272085129982?fits=Make%3AMitsubishi%7CModel%3AGrandis&hash=item3f59899afe:g:P5UAAOSwSdZWemns

http://www.ebay.de/itm/CAR-BATTERY-FOR-MITSUBISHI-GRANDIS-2-0-DI-D-140HP-DIESEL-04-HEAVY-DUTY-VARTA-BL-/151888494500?hash=item235d427fa4:g:hckAAOSwkZhWTNu1

El tudod képzelni, hogy az akksis bolt eladóján kívül minden szakember hülye a földön :) ?

Az enyémben sincs 90-100-as akksi , csak emlékeim 75Ah körül, de sajnos nem japán szabványos (az előző tulaj vette) . Ezért vagy a nagyobb kapacítás miatt nem megy be pontosan a régi helyére. Hiába rendeltem hozzá gyári leszorítókat márkaszerviztől, nem lehet rávarázsolni. Ha tönkremegy ,akkor zokszó nélkül visszaterek a gyári méretű japán szabványosra majd ;) !

Előzmény: taravk1 (664)
Pp.24 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 665

Szia!

 

Azt szeretném kérdezni, hogy hány kilométerrel vetted az autódat? Eddig mi a tapasztalatod (fogyasztás, minőségérzet, vezetési élmény stb.)? 

Én most jutottam el oda, hogy nagyobb, praktikusabb autó kellene és a Grandis-on kívül nem tudok olyan autót mondani, amiért hajlandó lennék megválni a szerelmemtől (2009-es Lancia Delta 2.0. Mjet). Akkor inkább nem visszük a babakocsit...:))

 

2 éve majdnem sikerült venni egy gázolajost, de nem jött létre a bolt, mert a tulaj az utolsó pillanatban visszalépett. A szerelőm szerint szerencsére: eléggé megbízom benne és a diesel Grandisról nem festett túl szép képet (nem mondott konkrétumot ill. én nem is értek különösebben hozzá, csak annyit, hogy pénztemető, van vele baj bőven). A benzinesről viszont azt mondta, hogy nagyon megbízható (nem diesel-ellenes, mert neki is Multijet motor ketyeg az autójában :)

 

Tehát fentiek alapján a benzines felé hajlanék a magasabb fogyasztás ellenére is.   

 

Válaszodat előre is köszönöm. 

 

Ui.: ha komolyabbra fordul a dolog, esetleg meg lehet nézni az autót? Nem lakom nagyon messze Bajától. Csak feljebb kell menni a Dunán, és nálunk is nagyon ízletesen készítik a hallevet...:))))) 

 

  

Előzmény: zaoron1 (641)
taravk1 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 664

Boldog újévet kartársak!

 

A hideg beálltával úgy tűnik meg döglik az akkumulátorom . Na és itt jön a probléma a gépkönyv azt írja 64ah aksi való bele. A helyi (Sopron) aksiboltba pedig azt mondja az ember 95-100 ah kell bele. Azért ez óriási különbség. a bárdi és unix azt írja a honlapon 60ah kell bele. Akkor az a kérdésem szerintetek milyen kell bele vagy ti milyet tennétek bele. Nekem a 100ah egy kicsit nagynak tűnik de ha az kell én megveszem. Ha valaki 64ah-at vett bele és jól működik az légyszi írjon. Elöre is köszi.

 Ja az aksin csak japán felirat van azzal nem mentem semmire.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!