Bármi lehet, nem tudom. De nekem a 3 eddigi autómból kettőn gyári volt, egyen pedig replika. A gyáriakkal soha semmi problémám nem volt, de ami replika volt azt 2x kellett hegeszteni, görgőzni meg ki tudja hányszor.
N52 és N53-as magnéziumos motoroktól mennyire kell parázni? A két motor közötti különbséget ismerem (N52 nekem szimpibb), de egy M54B30-hoz képest ezek mennyire kényes motorok?
Ha tényleg olyan szép, tele extrákkal el fogják vinni ennyiért is. Egy normális vevő. A többi meg majd oszt, hogy ez milyen drága, nem vagy normális. Vesz egyet feléért 90.000 km-rel :D . Az hogy abban 400.000 km van valójában, az nem érdekli, elnyomja magában a gyanút, mert a magyar használtautó vásárlók többségének ez kell. És mikor jönnek elő a gondok, majd kiabálja a világba hogy milyen szar autó a BMW mert 100.000-nél ilyen meg ilyen hibái vannak.
Sajnálom, ha gyári lenne szerintem elhoztam volna. Replikától kicsit félek, többször volt már róla szó, hogy gyengébbek. Itt nálunk ezekre az utakra meg kell a kraft. :(
Nem verseny, persze, de ha gondolod, cserélhetünk listát ;)
Az ára többek között azért ennyi, mert a most hirdetett, hasonló kocsikkal ellentétben ez nem egy innen-onnan összeszedett, eladásra behozott és kipofozott autó, hanem ahogy írtam, 10 hónaposan 11.000 km-rel BMW szalonból vett, PS autó, amit azóta (3 év) is én használok.
Motorbuzi vagyok, nyáron szinte csak azzal jártam/járok, városban főleg, így a kilométerek nagy többsége (már csak a munkám miatt is) autópályán került bele. Apropó, ugyanitt 2011-es Ducati Monster 1100 eladó ;)
Lehet, naiv dolog a német piachoz mérni az árakat, de ott az ilyen felszereltségű, korú, futásteljesítményű autók 19-20e euróért vannak.
Nem árulok zsákbamacskát: meg kell nézni egy 4.9-ért hirdetett példányt, meg az enyémet, a papírokat, szerviz-történetet, és utána lehet gondolkodni, meg összehasonlítani.
Alkudni meg mindig lehet, és biztos fogok is, ez a kiinduló ár, aztán meglatjuk.
Mindenki olyan gumit vesz amit akar,az autó Németországból van,ezzel a gumival vette úgyhogy ennyi erővel írhatnád azt is,hogy Németország-Barum gumi,mikor ott a fizetésből tellik jobbra is ;)
ne nekem mond...nem én hírdetem egyik barátom írta a szöveget csak kimásoltam.
2. miért ne lenne jó 1es bmwre? olyan Et és széles kereket rakok a kocsira amelyik akarok láttam 1-es BMW styling225-öt (19es Mes felni,ha az felment rá nehogy azt mond a 17es nem jó hozzá) a másik,hogy e36,e46ra is jó...látszik,hogy nem vagy otthon a "tuning" területén :D
Azért utánakérdezek, hogy ezek ki voltak-e cserélve. Az azért gyanús, hogy Shell Nitro+-t nyomattam bele közvetlen a gyertya cserék előtt. Gyertya, trafó, injektor hibát kizártunk. Esetleg katalizátor és lambda szonda problemák lehetnek. Amint van infó, megosztom. De ha valakinek volt hasonló tapasztalata, ne tartsa magában. Köszi
Vagy hármasra, vagy egyesre, a kettőre együtt nem, tök más az ET számuk.
Ráadásul (tudomásom szerint) előre gyári 8*17-es felni E8x-re nincs, illetve az M kupé kivételével még az eltérő gumiméretű verzióknál is csak 215 a legszélesebb első méret.
Persze lehet reménykedni, hogy bár erősen elcseszed a futómű geometriát de talán mégsem fog beérni sehova...
Ezekkel a paraméterekkel (az ET miatt is) hármasra (E9x) ajánld és ne mond azt, hogy egyesre is biztosan jó, mert az nem igaz.
Ez gyári felni? Csak mert a hirdetésben viszont nincs ez feltűntetve. Et száma 1-el eltér a mostanitól, nekem a Styling 158 van fent, az elvileg Et34, számít ennyi különbség?
Egy barátom eladná BMW-re való gyári 17" felnigarnitúráját, gumikkal együtt.
Méretek: 17x8, et35, 5x120, gumik: barum bravuris, 2011-es gyártás,225/45 r17 méretben, jó állapotban, 2 szezont, vagy többet is elfutnak még! A felnik javítva nem voltak, szépen futnak, német autóról származnak. (1-es és 3-as bmw-re biztosan jó!)
Pont azért lenne értelme az összehasonlításnak, mert ezek prémium autók. Azért prémium, mert drágább és többet tud a társainál, vagy fordítva.
Más: egy hónapja van meg a 335i. Megvolt minden folyadékcsere, tegnap vittem gyertyacserére. Most 103000 van benne, és legutóbb 55000-nél volt cserélve, szóval pont ráfért. Azóta nagyobb gáznál kigyullad a sárga check engine - hibakód: 3. henger gyújtásprobléma. Kicseréltük a 2-3. trafót - ugyanaz. Visszacseréltük a gyertyákat is - ugyanaz. Szerintetek mit lehetne még megnézni? Injektor? De miért pont a gyertyacsere után szarik be?
Azért Urak, nem kéne azt sem figyelmen kívül hagyni, hogy ez a kocsi kb a duplájába került egy alap, vagy gyengén felszerelt társánál...Ha valaki egy így "agyonextázott" kocsit akar venni, nem fogja normális állapotban megkapni, feleannyi extrát tartalmazó, tucatválaszték áron. Nekem pl hasonló kocsim van, kerestem is vagy fél évet, mire találtam ilyen felszereltséget. Mikor megtaláltam, nem gondolkodtam rajta, hogy drágább mint a többi közepesen szerelt eladó E91. Izlések és pofonok. Speedy, lehet hogy nem is a tied a legjobban felszerelt Magyarországi E91...:-)
30d, xdrive, logic7, komfortbejutás, kulcsélküli indítás, gyári M-packet, panorámatető, TÁVOLSÁGTARÓ TEMPOMAT, adaptív xenon, tükörbehajtás, fénypakett, profinavi magyarmenüvel, elektomos, memóriás, bőr,fűtött, sportülések, automata váltó F1 funkcióval+ sport, bőr,multikormány (igaz, az enyém nem fűtött sajnos) fénypakett, shadow line, gyári sötétítés, hátsó roló, fényszóró aszisztens, csak ami most eszembe jut. Természetesen nem "extraverseny" céljából irtam ezt ide, csak érzékeltetni szerettem volna, hogy van aki bizony ilyen kocsit keres, és azt bizony meg is kell fizetni... ( vagy én is egy veréb vagyok, de nem bánom.)