Úgy néz ki, hogy az független lesz a vasúttól, legalább is ezt tudom eddig, hogy nem egy pillérre épül, közösen a közúti és az új vasúti híd.
De infóim lehet azóta már nem teljesen pontosítaka, meg ha indulna tavasszal a munka, úgy is lesz nekem is hitelesebb infóm, meg gondolom sokan jöttök fotózni majd.
A hídszerkezet , mármint a felszerkezet már készen lesz, majd amikor kezdődik a vágányzár, két uszályon lévő daruval leemelnek 1-1 szerkezetet, majd elkezdik csinálni a pillért, és utána helyére emelik az új felszerkezetet, majd így haladnak végig.
Az elő és utómunkákat vágányzár nélkül is meg tudják csinálni.
Igen a pillérek maradnak, csak kissé átépítik őket. A teljes vágányzár 2-3 hónapig tartana, addig a 2-es vonal vonatai Óbudáról a HÉV-es összekötő vágányon lemennének Kaszásdülő HÉV mh csonka vágányába, onnan meg mehetnek az emberek HÉV-el a belvárosba. Tervek szerint a nyári iskolaszünetre esne ez az átépítés.