Egyik éjszaka feltörtek egy autót. A gondnoknő azt mondta, hogy hamarosan kulcsrazárós lesz a lépcsőházból az ajtó. Talán az segít valamit. De az se lenne hülyeség, ha éjszakára zárnánk a kapukat.
Helló! ez már tűrhetetlen, ami a garázsunkban történik! Javasolom, hogy a kamerák kiépítése mellett, kössünk olyan szerződést a Polgárőrséggel, hogy naponta többször, mindig más időpontban járőrözzenek erre, sőt akár álljanak is meg a házunknál. Hátha kedvét tudjuk szegni a besurranóknak. Mindenkit üdvözlök, Oli123
Hát ez érdekes! Az explorer semmit nem jelenít meg, a firefox nullákat ír, az opera meg ahogy belépnék az ügyfélkapuba azonnal kiléptet és közli,h nem jó a jelszavam! Na ennyit erről!!
Sziasztok!
A Ferox.hu ügyfélkapun az elszámolás "fordított" logikával van felépítve. Azaz a számok azt jelentik, hogy mennyivel jövünk a közösbe. Ha negatív szám van, akkor az azt jelenti, hogy nem jövünk semmivel, hanem ellenkezőleg, túlfizettünk.
Az elszámolás annak kezdődik túlfizetéssel (negatív egyenleggel), akinek "visszajár" az 50e forintból, és a kezdeti negatív szám abszolút értéke a visszajáró összeg.
Aki szeretné, kérheti vissza Feroxtól a pénzt. De egyszerűbb a következő hónapban annyival kevesebbet befizetni. Én legalábbis így teszek.
Szia!
Írnék én, de nem látom az adatlapodon a mail címedet. Itt az enyém (párszor már megírtam, szándékosan csak bejegyzésbe...) szabeszg kuckuc gémél kom (értelemesre varázsolva :)
Először és utóljára szólalunk meg ezen a fórumon, mert ez nem a mi fórumunk. A Ferox honlapján lévő fórumon - ha jelzik - mindenkinek nagyon szívesen elmagyarázunk mindent, legyen az elszámolás vagy böngésző probléma. Akinek kérdése van bármilyen a társasházat érintő ügyben, bátran kérdezzen a fórumunkon vagy e-mail-ben vagy bármely más módon, készséggel állunk rendelkezésére. A decemberi zárással az egyenleget a héten mindenki megkapja postaládába.
Ismét csak egyet tudok érteni Izával. Köszönjük a lehetőséget az internetes ügyfélkapuhoz, ahol nézegethetünk mindenféle számokat, amelyhez magyarázat nincsen, ha van időnk, akkor fejtegethetjük, ez jó, de azt gondolom normális esetben konkrét, írásos kimutatást kellene kapnunk postai úton, határozott időközönként. Eddig, mióta én itt lakom, nem igen kaptam ilyet, kaptam meghívókat, összefoglalókat, általános számításokat, de személyre szabottan kimutatást, hogy mi mennyibe kerül, milyen befizetések történtek és hol tart jelenleg mindez, nos, ezt nem. A korábban "habisztire" befizetett 50e Ft-ról sem tudok azóta sem, nyilván voltak költségek, amelyek fedezése kezdetben ezekből az elő-fizetésekből történt, ezzel nincs gondom, de ennek elszámolása még mindig nem került közzétételre. Amikor azt látom, hogy a kezdő egyenlegem mínusz tizenezer Ft, nyilván szeretném érteni, ez miért van, illetve az jut először eszembe, hogy az-az előre befizetett pénz hová lett, mire költötték, mennyi maradt belőle, miért nem kapunk erről elszámolást, hogy lehet, hogy már azonnal tartozással indulok???
Kicsit negatívnak tűnhetek, pedig nem vagyok az, mindössze hiányolok bizonyos, általam (és szerintem mások által is) fontosnak vélt dolgokat...tartozni senki nem szeret, én sem (főleg, ha minden hónapban fizetek rendesen), így remélem értitek, hogy szeretnék tisztában lenni azzal, hogy miből lesz a cserebogár, esetemben pedig elég csúnya tartozás(??)...
Szia! Köszi a választ Waratah nevében is. Az az igazság, hogy közös képviselőt keresünk. A Feroxot ajánlották, de szeretnénk kicsit bővebb információt, ami tapasztalatból táplálkozik. Nem szeretnénk csöbörből vödörbe esni. Látom, hogy te sokat tudsz a házatok életéről. Nem tennéd meg, hogy írsz pár sort? A mél címem publikus.(Én is úgy írtam volna ezt, de a tiéd nem az.:-))
Feroxék nem okozzák, hanem elhárítják a műszaki hibákat :) Ennek sebessége már más kérdés, szerény véleményem az, hogy lehetőségeikhez képest gyorsan reagálnak. Minden relatív....
Ferox.hu ügyfélkapuról: felhívott a fejlsztő, és ő mondta, hogy sajnos nem minden böngészőnél jelennek meg az adatok. A nem megjelenő adatok alatt nullákat kell érteni, úgy néz ki, mintha soha nem is lettek volna, minden csak alapértelmezett nulla. Hogy melyik böngészővel jelennek meg az adatok, azt nem tudja megmondani a fejlesztő, "kinek mi jó" alapon ki kell próbálni párat, pl.: Firefox Opera
A táblázatok pedig értelmezhetőek, csak 10-20 percet barátkozni kell velük. Elsőre én is megijedtem :)
Csatlakoznék Izához. Ezen az oldalon nincsen semmi, regisztráltam, de semmi hasznosat nem találtam, az ügyfélkapunak hívott opció tök üres, zéró infó, nemhogy elszámolási tábla...Segítenél, springmill? Egyébként ha van elszámolás, azt miért nem kapjuk meg?
Ja, és a Ferox.hu-n fent vannak végre ki-be fizetési il. egyenleg adatok. Mindenki ellenőrizze. De figyeljeteok oda jól, több táblázat is van, és ha hasonló is, nem mind ua. :) Ja, és mivel mindig a elseje után frissül, csak decemberig lehet ellenőrizni.
Felhívtam a műszakis közös képviselőt, hogy mondjon már valamit. Gyakorlatilag még mindig fogalmuk sincs, hogy mi a hiba. Valahol a rendszerben valami néha nem működik. Ennyit tudnak. Nevetséges! Javasoltam neki, hogy keressenek másik szerelőt, ha a mostani ennyire béna, de csak hebegett habogott. Ha ez egy garanciális szerkezet és nem találják a hibáját, akkor cseréljék ki az egészet egy újra! Hát nem? Hihetetlen, hogy lassan rá kell szokni, hogy nem akkor mosol hajat, fürdesz, fürdetsz gyereket amikor kedved van, hanem amikor van meleg víz! :-(
És ma reggel ismét jéghideg vízzel mosakodtam. Hatalmas móka lábosban melegíteni vizet borotválkozáshoz.
Mégis meddig fogják még húzni a javítást?! Mi az, hogy nem tudják hol a hiba? Ha elromlik a vízforralód arra is van egy határidő amíg meg kell kezdeniük a javítást, itt pedig - a tél közepén - egy 70+ lakásos társasház fűtéséről/meleg vízéről van szó!
Melegvíz miatt ma is kint volt a közös képviselő egy villanyszerelővel, de sajnos még nem találták meg a hibát. A szivattyú időnként leáll. Ma megmutatják az SZBV elnökenk, hogy miként kell újraindítani, addig is, amíg nem lesz kész a javítás, majd magunk újraindítjuk, ha észrevesszük, hogy nem megy. Én is vállalom, hogy adott esetben lemegyek. Állítólag csak egy kapcsoló.
Mivel összetett a rendszer, nem egyértelmű, hogy kb. hol a hiba, és amíg ezt nem tudjuk, nem meghatározható, hogy mit kell garanciálisan javítani.
Engem is felháborít, hogy a több tízmillióért megvásárolt vadiúj lakásomban, amiért jó sok közösköltséget fizetek havonta, fagyó hidegben kénytelen vagyok épphogy langyos vízzel lögybölni magam. Nem értem mit töketlenkednek már több napja a kazánnal?! Nincs rá garancia? Biztos a legolcsóbb leggagyibb vacakot szerelték fel, hisze ezen is lehet spórolni a mi kárunkra.
Ma reggel f7-kor keltem és megint nem volt meleg víz.
Vagy 10 percig engedtem a vizet (most már sokadszor pazarlok jéghideg drága "meleg vizet"), de végül hideggel mostam hajat....
Mikor elmentem otthonról 7:15-kor, már egy picit langyosodott a víz de még messze nem volt fürdésre alkalmas.
Olyan jó lenne, ha a drága lakás és a magas üzemeltetési költségek fejében végre megfelelő szolgáltatást is kapnánk. :( A lakásban lévő 6 radiátorból 2 nem működik, de ezt is hiába jelentettem be már párszor. Gondolom majd nyáron csinálják meg.