A forgalmi szerint 98-as évjárat, JS1SK42A... alvázszámú, lila a váz, lila-citrom az üléshuzat. Elvileg itthon vásárolt, de úgy tudom itt az SK42B-t árulták, szóval érdekes :o)
A porlasztóhoz még nem nyúltam mióta megvettem, de nekem másképp nem indul. Az önindító nem tudja rendesen megpörgetni. Mikor vettem az volt a baja hogy a vezérműtengely egy foggal előrébb járt a kelleténél, ettől nem csak a gyertya volt fekete kormos, hanem az automata dekompresszor is túl korán működött. Mikor helyre raktuk a vezérlést akkor viszonylag jó lett. Az első sűrítésnél még általában megakadt, de ha ezen átküzdötte magát akkor a következő főtengely fordulatnál már tudott akkora lendületet venni hogy beindult a motor. Na mostmár ezt se csinálja, sűrítésnél mindig megtorpan (hidegen). Egy hétig nyaraltam, addig állt a motor, mikor hazajöttem nem indult. Akksit töltöttem, utána már indult, de azóta szórakozik velem. Az önindító rendben van, nem szorul, szénkefét cseréltem benne. Akkor is ugyanígy nem indul ha bikakábellel közvetlenül adok villanyt az önindítóra. A töltés 13V fölött van. Az akksi elvileg jó. Gyertyát nemrég cseréltem, a réginek is szép színe volt. Szóval nem tudom mi lehet a baja. Tegnap egyszer már melegen se indult be, fél órával előtte meg utána is pöccre. Idegesítő.
A szivató nálam gyakorlatilag két állású, csak teljesen kihúzva marad meg, vagy visszaugrik alaphelyzetbe. Hidegen szivatóval jól indul (már ha az önindító meg tudja pörgetni), melegben fél-egy perc alatt elkezd bőgni a motor, akkor visszatolom a szivatót és olyankor már hirtelen gázra se nagyon fullad le. Hidegben ehhez kell 3-4 perc is.
tényleg ha már itt tartunk,hogy inditás meg lefulladás forgalomba:) nekem hidegen (első inditás a nap során) pl kikell húzni kopra a szivatót és akkor pöcc röff amúgy nem nagyon akarodzik elindulni. ha meg meleg akkor akármikor indul pöccröffre csak elég lassan melegedik be jó 10perc kell neki, mert néha eljátsza velem is lámpánál,hogy lefullad ha nem fogom picit neki,de melegen meg szépen tartja az alapjáratot .
Egyébként meg semmi bajom a berugóval, pöcre indul, meg minden, csak sokat járok városban(mocskos pesten), és elég gáz mondjuk hogy szerencsétlen motor lefullad a forgalom kellős közepén, lehet letámasztani és berúgni (jobb esetben) vagy kitolni a járdára és ott rugdosni!
Megnéztem, de eléggé össze vissza van ez a könyv, abban amit te mutattál semmi szó nincs az önindítóról (SR - SHR verzió), viszont ha megnyitod a 15 DR350SER '94 -et abba egy csomót írnak a felépítéséről, de atómata dekompresszorról semmit! Nekem úgy a logikus hogy az egyes kis "könyvek" a különböző típúsok specifikációit írja le, és én az SE verziót néztem, mivel az az önindítós széria... HAbár abban se látok értelmet, hogy minek kézi dekompresszor egy önindítósra? teljsen feleslege, csak akkor meg miért nincs benne abba? :D
Én is úgy voltam az enyémmel amikor vettem, hogy melegen indult 1ből, de hidegen nagyon sokat kellett indítózni mire beindult, és sokszor le is merült az aksi mielőtt még beindult volna. Nekem 1 alapos porlasztó tisztítás helyrehozta, mostmár nagyon jól indul és így már az aksim sem merül le soha. Persze nem biztos hogy a tiédnek is az a baja, de 1 próbát megér sztem (ha még eddig nem tetted meg). Ja és a benzin-levegő keverék csavar a porlasztó alján van, az önindítótól szinte lehetetlen hozzáférni, de aszt sem árt megnézni hogy jól van e beállítva. Ezek csak az én tapasztalataim, de hátha segítenek neked is!
Ha neked is a szkennelt német nyelvű könyved van hozzá akkor nyisd meg a "14 DR350R-SR-SHR '94.pdf"-et, és a 26. oldalon máris láthatod a vezérműtengelyt, rajta egy plusz korongszerűséggel. Na az az automata dekompresszor. A rajzról nem derül ki semmi, de kézbe véve rögtön látszik hogy hogyan működik. Nekem a könyvből úgy tűnik hogy minden berugókarosnak kézi dekompresszora van, és minden önindítósnak automata. Nem értek én hozzá, csak úgy vettem a motort hogy nem nagyon indult hidegen, emiatt foglalkoztam ezzel a résszel. Megcsináltuk, egy ideig jó volt, most megint nem akar indulni, olyan mintha rossz lenne az akksija. Az akku boltban meg rámértek terhelőellenállással és azt mondták hogy az akksinak semmi baja. Szóval szívás. Emiatt aztán ha az enyém berúgókaros lenne nem is akarnék rá önindítót. MSN-t nem használok, a tibierdrol kukac yahoo pont co pont uk címemre írj ha gondolod.
ja megtaláltuk,de nem volt otthon senki. hát a gixxerről annyit,hogy épp pihenget és várja a futót mert fogott egy elég nagy tócsát =/ De idén még úgyis megyünk remélem akkor már Polya is harcrakészebb lesz és hátha feljön :) DR350 találkozót szervezünk:D
Köszi! Hát sajnálom hogy nem jött össze a közös mocizás, de sejtettem hogy, pénteken már fáradtak lesztek. Én a magam részéről inkább a Karancs hegységben mociztam volna, de az meg a sok eső miatt nem lett volna túl nagy buli, meg gondolom a barátod sem ment volna ki a hegyre az utcai motorral. Na de majd legközelebb talán össze jön. Tibimotort megtaláltátok?
jaja szép a géped nagyon:) mi ma túráztunk végül egyet galyatető körül hát nem bütykös guminak találták ki. amúgy ott a csalánosba egész jó az enduro pálya kirprboáltam ma dután. na goo sleep
Szia! Az enyémen nincs autómata dekompresszor, nem tudom, az önindítósokon van? Néztem a szervíz doksit, de abba se találtam! Lenne néhány kérdésem még, ha ennyire vágod a témát, esetleg vmi közvetlnebb csatornán beszélhetnénk? (pl msn)
Sada! 18-ért gyárit tudsz szerezni vagy utángyártottat? 16500-ért vettem X-Gear utángyártottat, de szerintem már a hátsó tárcsám is igencsak csereérett.
Tacsy! Nem hiszem hogy a főtengely más lenne az önindítósban. A vezérműtengely viszont egész biztos hogy más, azon van az automata dekompresszornak egy röpsúlyos bigyusza ami alacsony fordulaton elszisszenti a nyomást a sűrítés közben.
időjárás jelentés : szeged borus esőre hajló . remélem azért nem ázunk meg:) Es te ismered ezt a tibimotorokat? el akarok majd hozzá menni hátha van valami bontott DRje vagy kipuffja :) elég érdekes fazon állítólag,de hátha lehet alkudni .
Polya akkor veled visszafele találkozunk feltéve ha jó idő lesz akkor lehet elgurulunk pest felé. Ess te meg ha tudsz hívjál fel majd kérlek 12-14körül már fent vagyunk de sztem akkor még pihi lesz erőteljesen :)
Polya akkor szeged felé mikor jössz körülbelül? bár gondolom még gyógyulás függő.
Bármiet meg tudnak csinállni, én is csak egy fotot vittem a telcsimben nekik, azt áttetük a számítogépükre és arrol meg csinálták. De ha te pesti vagy, akkor gondolom neked sokkal nagyobbak a lehetőségeid ilyen téren mint egy kisvárosinak!
5e-t fizettem a dekorosnak a matricáké (bár milyet meg tudnak csinálni), kb ugyan annyiba kerult a festéshez az anyag is, a festéshez előkészíteni nekem kellett, a fújásért meg még nem fizettem semmit mert aki fújta az meg akarja venni az MTX-emet, és úgy eggyeztünk hogy majd letudjuk az árból. majd rakok föl fotókat. Gyári matricát semmi képp sem akartam,mert akkor akár úgyis hagyhattam volna ugyanis az eredeti gyári festése volt a mocimnak, de én azt akartam hogy egyedi legyen! Most az!
Polya matricaszett van németországból valami honlapon mutogatta nekem múltkor MSNen asszem tacsy csak valami bitang ára van neki de jól néz nagyon ki.
ez enyimé is szép példány legalább is a szerelő nem talált rajta kifogást eddiglen.
hát ja de a C10 már nagyon lekopva volt rajta amikor megvettem azota jön ez a TKC ha megjön felrakom azt proba mit bir csak már rendelés alatt. de 2100kmet raktam eddig bele de C10nek a bütykök alja elég kemény lehet mert még van bütyök rendesen de lassan slick lesz :P bár döntögetni nem lehet az igaz viszont a broadside megy neki csak a bütykök bánják....
Polya c02 mivel jobb mint a c10?
Bár sztem az lesz ,hogy 2szet gumi :) előre meg valami sürün bütykös az nem kopik annyira legalább is RXen alig kopott .
ess iwiwen írok rád majd küld el a számodat és felhívlak ha fent vagyunk gondolom 18körül már te is végzel a munkával 21körül sötétedik kb .
amúgy meg tényleg itthon DR350re vadászni kell... meg pofátlanul alkudni és gyorsan lecsapni:)
Polya a számod még ez ami megvan nekem ugye? 30224...? majd rád is rádcsörgök pontosan mikor járunk arra felé.