Igen,a szőnyegben van kialakítva hely.Az kicsivel több csak mint az ajándék.Ha írsz privát,napokon belül küldök fotót az egészről,hogy hogyan is néz ki minden a szőnyeg alatt.
De miért így csináltáj, ha 7 személyes volt. A C oszlopba sincs szellőző. Úgy irigyeltem, mert mindíg párás az ablak.
Egy másik kérdés, ha üzemmeleg és legurulok egy hosszabb lejtőn, hazamrnet 1 km garázstól, nekem meghűl és bekapcsol a kieg fűtés. Ez azért is baj, mert a garázsba szellőztet be. Menet közben 80-van felett van egy kicsivel. Gondoltunk termosztátra de menet közben mindíg ugyan ott van a hőfok. Nem változik a kinti hőmérséklettel.
Tükrös verziónál a kárpit alatt a műanyagba mennek be a csavarok és a tetőkárpitban is meg van a helye.Tükörmentes verzióból nem vagyok felkészülve.De ha felém gurul a kocsi,szívesen megnézem.Az átalakított TGK.-k szoktak így lebutítva lenni kicsit.Ott a fűtés is más hátra.Nincsen a padló becsövezve,b oszlop után már nem megy a fűtés stb és még pár apróság.Hordják be ezeket.Nincs ezzel gond,csak az átalakítás minőségét kell megnézni,mert a hiányosságok használat közben jönnek elő,nem megfelelő fűtés-hűtés hátul,hifi nem úgy szól(c oszlopban nincs meg a hangszóró mert nem teszik bele csak a rácsot mert kicserélik a burkolatot övesre a Szgk. vizsga miatt stb) stb..)
Máskülönben van olyan tükröm,mi nincs szét tekergetve és nem lötyög,esik le.
Kizártnak tartom a különbséget két olyan autónál, amit egy gyártósoron, ugyanazok a munkások, ugyanazokból az alkatrészekből állítanak össze. Bár lehet, hogy vannak csodák.
Igazság szerint te találtad, mert az utóbbi időben már letettem róla, hogy lesz. 75-ben sikerült elhoznom, viszonylag jó állapotúak, minimális karcokkal.
Hello! Egy jo kérdésem van, korábban bikázásnál elszállt a légzsák vezérlő, a kérdés, hogy jo e bele másik típus azonos autóból származó, vagy kell taníttatni vagy bármi? Van e valakinek tapasztalata?
A korrekciós érték nem vészes és sok mindentől függ. A beszédesebb a mért és kéret üzemanyag nyomás lett volna. Lehet, hogy a remegés is összefügg az utóbbival.
Köszönöm a választ.Akkor a befecskendezési mennyiségnél nem számít hogy 2 porlasztónál pluszos az érték a másik 2-nél meg mínuszos?Egy észrevételem van még.Alapjáraton és egészen kb 1400-as fordulatig van egy kis remegés üresjáratban.Menet közben nem észleltem csak álló helyzetben.
Nagyobb íves kanyarban, határsebességen közlekedve brake system fault, az abs-sel lehet összefüggésben? Már 2x kiírta szerpentinezés közben, bár nem zavar...
Izzítót vagy piszkálod, vagy nem. Ha van fap, akkor a tanksapka jeladó cserélendő. Ventilátor és a vezérlést ki kell mérni, lehet csak kontakt hiba. Vez. tengely jeladó talán csak fémporos, vagy a vezérműszíj van megnyúlva.
Festés elemeként 15000-20000 huf,a küszöb nehéz ügy,mert vastag anyagból van,egyengetés macerás,valamint az üreg védelem megsérülhet.Ha szerencséd van intenzív polírozás csodát tehet a "karcolással".
"hanem azzal aki úgy kezd neki szerelni ezekkel az infókkal hogy "ez nem nagy kunszt , ezt én is megcsinálom" pedig lövése sincs semmiről és semmihez !!!!"
Ennek viszont örül a szerelő, mert ilyenkor keletkezik bőven plusz javítanivaló. ;)
pontosan erre gondoltam hogy ilyen formában kezdek hozzá
csak kellett egy kis megerősítés!!!
nem gondolnám hogy a "fórumos észosztás" gond lenne
nem azzal van a baj általában aki segíteni próbál a fórumon
hanem azzal aki úgy kezd neki szerelni ezekkel az infókkal hogy "ez nem nagy kunszt , ezt én is megcsinálom" pedig lövése sincs semmiről és semmihez !!!!
Üdvözletem. Töröltük, csak elindítottuk nem mentünk vele de így is vissza dobta. Akkor néztük az üzemanyag mennyiséget és utána lett még egyszer kiolvasva.
Én biztos gyertyával kezdenék. Persze ez pénzpazarló hozzáállás. Majd adiag 3.000-ért megmondja hogy 3-as henger gyújtáskimaradás. Persze ami még a legolcsóbb megoldás hogy az elkezded levenni a pipákat-trafókat. Amelyiknél nem változik semmi ott van a baj. Ha ezután felcseréled a gyertyákat és megy vele a hiba akkor gyertya ha nem akkor lehet trafó vagy kontakt vagy valami más szépség. Én biztos hogy először ilyen helyzetnél új gyertyákat vennék, így ez a hiba kizárva és ráadásul az előző autómnál 60.000-enként javasolt volt a cseréje. Persze a szerelők jórésze nem szereti az ilyen fórumos észosztást mert igy veszik el a kenyerük egy része.
Más: gyerekfigyelő nekem is a kezemben marad el van repedve a szára, ami a gömbre megy, de jobb ha nem látom, mit művelnek hátul a gyerekek, elég ha hallom ;-)
vettem az aszonynak 2002-s citroen berlingot 1.4 benzin
beindul de alacsony fordulaton alig pöcörög inkább leállna, nagyon nehezen pörög fel , kiocsit olyan mintha 3 henger járna puffog csattog mindent csinál
ha felpörög akkor már nincs gond , hidegen szinte pöcc röff az indulás
aztán melegen baszakszik
amikor épp fel akarna pörögni vagy épp azon gondolkodik hogy leáll köüzben a bizti tábla felöl egy relé hangja olyan ütemben ahogy a motor kinlodik veszettül csattog
Nekem is ott van, meg se moccan. Ott mennek le a hátsó övek, a kárpit is tompít valamit. Nekem egyszer kellett, nagyon el kellett gondolkodnom hova is tettem. kb 10 centi széles lehet az enyém is. Asszem teszkós.
Aldiban lehet venni most autós kiegészító táskát vastag filces anyagból, pont mint a kocsi csomagtérkárpitja. Szürke vs fekete kivitel XS termék. Minden belefé, tépőzárral leragad a padlóhoz. 5éve hasznalom ezt a kocsikban. 3000 ft körül van.
Szia, a gyermekmegfigyelő tükör miatt ne legyen hiányérzeted, nekem van benne, de szerintem csak a semminél jobb, de ha már csináltak ilyet, akkor megoldhatták volna jobban is. Szerintem túl hátra került, és így vezetés közben nagyon fárasztó, hogy óriási fókusztávolságok között kell a szemnek váltogatnia. A párom pedig 160cm magas, így kb. pont alatta ül, ergo nem tudja használni. A rendes tükörre aggatható kiegyészítő tükör, ha annak jó a rögzítése, szerintem sokkal jobb! (pl.: ezek vagy ez vagy ez vagy ez de a google az egyik legjobb barátunk)
Mellesleg az enyém, ha nem nyomom felfelé lehajtáskor, akkor a kezemben is marad! (Ezt már akartam kérdezni amúgy is, hogy másnál is így van?)
Veszel (kérsz a nejed varrós dobozából) tépőzárat, és a nembolyhos részt ráragasztod a háromszög dobozára.
Azt meg csak rávágod a padlókárpit tetszőleges pontjára, és odatapad. (Előtte azért próbáld ki, hogy tényleg tapad-e, de nekem az előző kocsimban így volt megoldva, és a függőleges hátsó támlára volt tapasztva.)
Én meg a lámpa megközelítő nyílás MÖGÉ tettem be. Fedél le, háromszög be, fedél vissza így + helyet sem foglal és mégis bent van. Ez olyan kb 50x8x4cm méretű lehet.
Az elakadásjelző háromszög dobozát a bal hátsó ablak alá (a lámpamegközelítő ajtócska elé) gumipókoztam függőleges helyzetben. Remélem, ott is ro... zsdásodik szét, hozzá se kelljen nyúlnom többet. ;)
Van egy jó állapotban lévő eladó 807: 2.0 Hdi (136le) 2007-es tele van extrázva, valós 196e km. Elég sok mindent kicserélt a jelenlegi tulaj (új vezérlés, új kuplung, új fékek, teljes futómű felújítás, 2 év műszaki), köztük több típushibát is (pl. kieg fűtés csövei). 120e km-t tett bele a jelenlegi tulaj, nagyja autópálya. Én sajnos az árban nem tudtam megegyezni vele, 1.950.000 alatt nem adja oda. Elérhetőséget tudok adni emailban.
Fiat Ulysse kuplung szett 2.0 D Multijet Diesel 120 LE, 136 LE Fiat kuplung szett, LUK gyártmányú, Cikkszám: 624 3267 00 42 990 Ft (Bruttó)
Fiat Ulysse kettős tömegű lendkerék 2.0 D Multijet Diesel - 120 LE, 136 LE Fiat kettős tömegű lendkerék, LUK gyártmányú, Cikkszám: 415 0320 10 66 880 Ft (Bruttó)
konkrétan ugye ami engem érdekelne ez a kettő itt 109 870
a telefonba a hölgy azt mondta 113 000 pity-puty pontosan nem emlékszem de minden benne csavarok , kinyomó cs. ,stb szal kompletten
Szentendrén vannak ott is lehet vásárolni ,de küldik csomagba valamelyik futárral attól függ melyik nap rendelem 24-48 ora
nos jol hangzik tőlük lesz a cucc sztem
majd még eldől hogy előre megveszem és beszereljük vagy szétszedjük és megrendeljük
a szerelőm dönti majd el a szemrevételezőskézrátétesröntgendiagnosztika után :-)
de most rohadtul el vannak havazva melóval
így most óvatosba balett cipőben vezetek , 8 vezetőszárral fogom vissza a lovakat hogy nyerjek egy kis időt :-)
más ugyan áruljátok már el lécci hogy Ti ( mindenki akinek van a kocsiban ) milyen elakadás jelző háromszöget használtok és hova a gugámba rakjátok ???
nekem egy régebbi ládából származó kb 20x50 cm piros dobozban lévőt használok
de a kurva anyját 6-7 sarok után előre csuszik az ülések alatt a lábamhoz .... kivágom egyszer tuti!!!
Van egy Lancia Phedra 2000-es évjáratú dieseles 2.2 es kocsink, ami vacakol. Jelen pillanatban egyik pillanatban leállítottuk a másikban nem indult el. Teker meg minden de nem indul kötelező akksis körökön túl vagyunk. A furcsa hogy az első hátsó ablaktörlő megvan gajdolva járnak pedig fel sincsenek kapcsolva, illetve ha kiszállunk nem lehet az ajtókat ki-be kapcsolni. A távirányítóban kicseréltük az elemet. A motortérben levő biztosítékok közül 3 pici elszálllt kicseréltük majd úgyanitt az oldalán is vannak biztik s abból az ucsó 50 a os is elvolt szállva. cseréltünk super indult zárt minden super. Aztán mentünk vele 5 km-et utána szintén leállítottuk, majd ismét nem indul, nem zár le. Sajnos mostmár biztosítékgondunk sincs, így foggalmam sincs mi lehet vele.
Nem kell valakinek egy - 3 idényt futott - garnitúra téli gumi SAAB (OPEL méret: 6,5 x 15, 5x110, ET49)acélfelnin? 2015-ben eladtam alóla az autót, azóta gumihotelben héderel a garnitúra.
A gumi 195/60R15, Hankook W442-es, 2012-es beszerzés, a minta olyan 5-6mm.
Árat nem írnék, barter ügylet is mehet, de csak valami értelmes: frissen ellett anyamacska kölykeivel, egy tonna színesfém hulladék lédigben, alig használt levehető ajtós NDK turmixgép, nagy mennyiségű középérett szervestrágya ("szart szarért" jeligére)stb.... nem érdekel.
Alkatrész, vagy bármi értelmes dolog jöhet, de - egye fene - KP-t is elfogadok, ha nincs másod.
Willhaben.at Phedra 2005 112000km tulajdonostól a garázsból igazolt km ,szerviz számlák.1 éve használom 35000km hibátlanul pluszba téli nyári kerekek ablaktörlő.Nézzétek meg ,én kimondottan az osztrák kocsik dumával nem foglalkozok.
Családi autóként nagyon szemezek a "Eurovans" típusokkal. (és még az OFF Espace típussal)
De nagyon úgy látom hogy a C8/P807 javára fog eldőlni a mérleg. Persze legjobban a Phedra tetszene, de abból már nincs fiatal darab. Van olyan évjárat és motor típus ami esetleg kerülendő?
Itt is található olyan fődarab ami 80-100e KM között általában megadja magát?
(volt egy 1. szériás P307 HDi-m, azt nagyon szerettem, bár vigyáztam rá, nem hajtottam
szét, és 80e KM körül megváltunk egymástól. De motorikusan nem is volt vele bajom)
2011 utáni, 2.0 HDi, 100e KM alatti a kiszemelt "áldozat".
Van tipp esetleg tuti külföldi beszerzési forrásra? (nagyobb hirdetős oldalakat már jól ismerem)
Ma végre-valahára NXZ561 rajtszámmal magyari forgalomba állott Hercule, aki mint már voltam bátor említeni egy 2008-as 2.2 Hdi aut. exclusive C8-as és papíron már 7 személyes (Special thanks to Veres Sándor!).
Keresek hozzá hátsó lökhárítóba fölső műanyag elemet, valamint a hátsó parkradar érzékelőhöz műanyag házat. Az autó ezüst, de nem halok bele, ha más színű adódik.
Kell vennem a váltókulisszához egy porvédő gumit - remélem nem horror.
Érdekelne továbbá egy-egy jó és szép naproló a harmadik oladalablakokba.
Megköszönöm, ha valaki egy tisztességes, a típushoz való gumiszőnyeg-garnitúra lelőhelyéhez útbaigazít.
Ezeken nem tudom, a másik autómon, egy régi Pajeron még 3! percig izzított gyárilag. Környezetvédelmi okokból, mert a hideg motor több káros anyagot bocsát ki... Mire rájöttem naponta égtek ki az izzító gyergyáim, a nem gagyi 5-6 eft-osak, mert nem erre vannak kitalálva...
Lekötöttem egy nyomógombra, 10 mp és pöcc-röff...
(szerencsére a Pajeron 5 perc kicserélni a négy gyertyát, úgy, hogy össze sem kened magad. "Kicsit" másképp szerelhető autó, mint a Phedrám...)
Végül is a külön felni egyszeri költség, a szerelés-centrírozás meg nem a hobbid (gondolom).
Mi gondoltunk arra, hogy baranyai "birtokunkon" tároljuk a váltókerék-készletet, ott van hely bőven, csak akkor nem tudunk olyan hamar cserélni, ha hirtelen kéne valami miatt. (2x200 km) :(
nekem is felnin van minden garnitúra (amikor megvettem a Pug-ot, a nyári és a téli szett is jött, mindegyik gyári Peugeot alufelnin, aminek nagyon örültem). és minden cserénél centríroztatok, inkább adjak ki pár száz ft-ot esetlegesen a semmiért is, minthogy rázzon. és én is fektetve tárolom a kerekeket, kettesével (a padláson van hely). és kicsit le is engedek a nyomásból (de csak nyáron). annyi a bűvészkedés csak, hogy évente kétszer jelentős súlyt kell fel- és lekötelezni a padlásra/ról :)
Én minden felszerelés előtt kicentrírozom a téli kerekeimet, de előtte meg a gumissal tetettem meg ugyanezt. Ezt miért ne tehetné meg az is, akinek vannak téli cserekerekei ? És a felszereltetését is végeztetheti a gumissal. :-)
Még az is érv a 2 felnigarnitúra mellett, hogy úgy tuti megfelelő körülmények között lehet tárolni egymásra rakva... Ha nincs felnin állítva szakszerű tárolni, időközönként forgatva. Nyűg és sztem nagyjából senki nem csinálja. Én ezért használok mindig 2 garnitúra felnit.
Gyári 16-os alukat ballonos gumival nem kell évente centírozni.
Nekem a Corsán 17-es kerék van futott kb 60 e kmt és 1szer lett felrakva gépre akkor se sokat változott. Pedig sportfutóműves az autó és 215/45 17-es gumik vannak rajt.
Évente nem kell centírozni szerintem, de egy centírozás nem annyi mint egy szerelés.
Amúgy meg ha így van az "anyósod lányának" nem muszáj mindent tudni😃
Mi "kényszerűségből" gumihotelben tároljuk, szezononként 5000 pénzért. Jobb, mint a lakásban tartani és az utcán cserélgetni. Főleg, hogy a téli is meg a nyári is felnis, tehát sok szerelés nincs vele. De lehet, hogy egy négyévszakos még jobb lenne.
Vetítsd le hogy ha állandóan át van szerelve a gumi akkor az éves szinten mennyibe kerül egy átgumizás 5-6 ezres megvan. éves szinten 12 ezres 4 év alatt 50 ezres. És kérdés hogy mennyire sínyli meg a gumi a szereléseket. Azt a garnitúrát meg megkapod 80 ezresért.
Megválnék 4db os,16" os lemez garnitúrától 5.8 mm es Michelin Primacy Alpin téligumikkal szerelve.Dísztárcsa ajándék.Ha valakit érdekel kérem keressen fel!
Hirtelen ennyit találtam. Ami ET35-ös ott hátra kell egy 15mm-es nyomtávszélesítő.
Nekem 8,5*18 van fenn 16mm-es nyomtávszélesítővel hátul. Elöl simán elfér. Szereztem rá 4 db Michelin Pilot Sport 3-at baráti áron 40 magyar forintért. Amúgy a 18-as használt gumi olcsóbb mint a 17-es. Az újnál ha jól tudom nem sok különbség van.
Már egy ideje álmodozom róla, de csak a 16-os gyárit szeretnék, abból is a szögletesebbik küllőset. Tavaly volt a Peugeotnál akciósan 64000/db áron +kupak 4000/db úgyhogy egy időre letettem róla :-(
Az FB keresőbe beírod, hogy Eurovan2 és meg fogod találni.
Az alufelnibe nehéz találni, mert elég egyedi, ezért drágán is mérik a gyárit. De opcióként fel lehet rakni az autóra az 5*100-as alufelnit kicsi ET-vel. Ebből se sok van, azért a találati lista bővül, és plusz megoldás, de nem hivatalos, nyomtávszélesítővel orvosolható a nagyobb ET, ha valaki nagyon ragaszkodik a nagyobbhoz vagy nem talál más megoldást.
Én 18-ast akartam és az meg nincs gyáriba, de megoldódott :)
Köszönöm ezt a szívélyes fogadtatást Nektek. Tényleg. A FB csoporthoz is csatlakoznék, légyszi adjátok meg a pontos nevét-címét. Basszus titeket kellett volna keresnem alufelni ügyben. Olyan, mint a fehér holló, egyszerűen nem volt sehol. Végül nagynehezen sikerült egy vadiúj szettet vennünk 60-ért. Mindenhol azt a körmintás Alfáét lehetett kapni, ráadásul 16"-os, és persze csak 15-ös volt. Szóval kanosszajárás, happy end-del.
Kis családi történet, hogy értsétek.....Scudonk volt plusz Espace párhuzamosan. Most Transit és ez. Tök véletlenül találtam Budán, és MAGYAR!!!!! Azonnal beleszerettünk, a jobb oldali tolóajtó néha nem csukódik rendesen, visszanyit....A férjem már látja, hogy mi lehet a baja, de ezzel a középkonzollal kérdőjelesek voltunk, nem akarta összevissza szétszedegetni. Köszönöm nektek.
Igen, nepperék csinálnak ilyeneket. Ebből meg nagyon nagy baj lehet, ti. a kézikönyv is leírja egyértelműen, hogy a középső ülést hová kell tenni, mint azt TheSaurus is írja alább. Annak ott van a helye, mert ugyebár a középső ülés súlya kb. a 2x-ese a többinek.
Ennél a balesetnél a szakértő kimutatta, hogy ha nem mókolják be a 9 személyes mikrobuszba hátul a 3 személyes padot, akkor nyilván kevesebben haltak volna meg. Morbid, hogy ilyen megtörténhet...
Használni nem lehet szélen a szakirodalom szerint (a középső, megerősített sín kell neki). Raktározni (szintén a kk szerint) a bal hátsó sínen lehet/kell.
Szerencsére jó a közösség a fórumon.Ha te kérdezel és tudjuk a választ akkor megmondjuk. Ha olyat kérdezel amire nincs hirtelen válasz, akkor az EVtársak megpróbálnak utánajárni. Ha olyan probléma ami visszatérhet akkor feljegyzeteli TheSaurus62 kolléga a táblázatba:
Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni. 807-esben a középkonzolon, ahol a fűtéskapcsoló stb. van, létezik valamiféle megvilágítás? Kukk sötét, gyanús, hogy vmi problémája van. Esetleg biztosíték? Vagy gyárilag nem is világít ott semmi? Köszönöm szépen.
Hát amiket én megosztok, az meg az én Google Drive-omban van, amíg az létezik (terveim szerint még jó sokáig). Jó ötlet a fórumos gmail is, de azt ugyanúgy kezelni kell valakinek, mert tulajdonosa (tudtommal) csak egy lehet. A honlappal is kéne kezdeni valamit, és ha ahhoz van elég nagy tárhely, akkor ott tarthatnánk az efféle fontos anyagokat. Samoly EVtárs mostanában valószínűleg nem ér rá, fogok tőle kérni hozzáférést, és megpróbálkozom a Joomla vagy a WordPress használatával. Utóbbiban már dolgozgattam is, úgyhogy valamit csak összehozok.
A Lanchiánál 20 ezerért nekem is egy A4-es lapot adtak nem plasztikkártyát.
A kiolvasás még nem lehet olyan egyszerű,mert ha az lenne akkor akár Jena akár Zolysys megtette volna,de nem igazán mozdultak rá.Gondolom nem egyszerű feladat.
A pad jó dolog, egy ideig én is rá voltam kattanva, de aztán elmaradt, főleg azóta nem érdekel, hogy a 8 személyes más kategóriába esik és a nagycsaládos státusz igazolását évente kérni kell.
Az izzító relé kapcsán mondta egy szaki itt, talán a Betg, hogy ezek a motorok izzítás nélkül is szépen indulnak, ha nem, akkor lehet izzítgatni akkor sem fognak indulni a kopás miatt.
Ezt én is meg tudom erősíteni, mert évekkel ezelőtt egy elfüstölt izzító relét bányásztak ki az autóbmól, ergo ki tudja mióta nem volt izzítás és az autó mégis szépen indult.
Nagyon megtetszett. Kb. 18 ekm-el kevesebb van benne, rendszeresen szervizelte, amúgy pedig nagyon egyben van. Jobban szeretném, ha 2007 utáni lenne, de ezen az áron is el lehet gondolkodni...
Még nem tudom, hogy mi lesz, az átalakítás a macerásság miatt lehet, hogy felejtős.
Az enyémen nemsoká a részecske szűrő csere esedékes, ami egy nagyobb kiadás, amúgy minden rendben van vele. Egyelőre nincs lépéskényszer, mert aki hetek óta nézegeti az enyémet, ma hívott, hogy vesz ócccóbat, kinti autót. Úgyhon még van időm filózni az utódon.
Szerettem volna venni hátlapot is a kulcshoz sok helyen megnéztem 10-12közt mondták ,de sajna a vége mindenhol ugyan az lett,hogy már nem kapható.Ha valaki tud esetleg persze újjat akkor jelezze.Perszs Fiatot kapnék 5,5-ért,de nekem la chia kéne.
Az infók: 2 db majdnem új starfire w200 és 2 db fulda még egy szezonos gumi jó állapotú felnikre szerelve 40 ezerért adja. A mérete 205/65 15 Lancia phedrán használta. Emailomra tudsz írni, adok telefonszámot holnap megbeszéljük még, küldök át képet is.
20000 ft a kód?? Milyen márka, melyik szervíz? Kulcsrendeléshez nekem csak a forgalmi, meg a tulajdonos (a nejem) kellett, a kulcsra rá sem néztek. Kódkártyát csak azért kértem, mert azt hittem nincs meg (másnap megtaláltam a kesztyűtartóban)
Régihez azaz a tojás kulcshoz csak 2 gombos kulcsot tudok én adni.. de a facelifteshez meg nincs kulcs 4 gombbal azt át kell variálni de elvileg az megoldható. Azt nekem is ki kellene próbálni :D
Nekem megkellett kérni a kódot mert persze nem volt meg ami 20ezer volt és a tanításhoz kellett.A bemaratás szerintem nem kódolt és nem tárolt dolog, a kód az imóhoz kell.
Sziasztok.érdeklödnék tud e valaki segíteni ugyanis a nagy kijelzöm kikapcsol bekapcsol ujraindul majd csíkok lesznek benne ami végigfut rajta.2004 phedra
Kulcsházat én egy helyi barkácsboltból rendeltem, ahol kulcsmásolással is foglalkoznak. Jó minőségű a ház semmit nem kellett faragni. Spanyol, JMA márkájú. Kulcsmásolónál, ahol ezzel a márkával foglalkoznak, katalógusból rendelhető.
Én rendeltem ilyen ebay-es kulcsot. Kicseréltem a panelt, illetve a kulcs szárat (stift ki, szár csere, stift be). De a gombjai olyan kemények... HA lesz időm egyszer szétszedem és rakok vmi alátétet a gombok alá is, mert így kb 3mm-t kell benyomni. Ha valakinek van jobb forrása jelezze, hátha más kínai jobbat gyárt...
Apropó még mindig a két kulcsos ülés memorizálással szopok. Lehet hogy nem minden felszereltség tudja ezt? Már nem tudok másra gondolni. Végül mi tárolja a mit? A bsi vagy com2k tudja melyik kulcs nyitotta az autót és a hozzá tartozó ülésmemóriát hívja be? Mert nekem tökmindegy mivel nyitom, milyen helyzetben volt az ülés meg sem mozdul. Sőt mondtak olyan is hogy nem nyitásra állítódik, hanem gyújtáson (mondjuk ennek mi a tök értelme lenne?), de persze úgy sem... Diagon lehet ezen vmit pöcsölni?
U.i : csak azért gondoltam a francia vonalat, mert tök ugyanaz még a kulcs is. Mondjuk pl. Pug vagy Citroen emblémás kulccsal Fiatot indítani lehet, hogy gáz :-)
Az elég durva ár. Peugeotnál 32000 a komplett kulcs, + 6000 a tanitás. 4 gombos, elektonika, immobilizer, Franciaországból kimarva. Alin kb 4 dollár az üres nyerskulcs (mondjuk azzal te nem mész sokra, mert nincs benne az elektronika). Mindenesetre elég jó a haszonkulcsuk. Francia szervíz nincs a közeledben? Lehet, hogy tudnak segíteni.
merre vagy helyileg? Van egy garnitúra acélfelnim 15-ös de még rajta vannak a "új" téli gumijaim. Ha ésszerű távolságban vagy akkor talán hajlandó vagyok átrakatni a téli alufelnire.
De múlt héten próbáltam bele erőltetni egy padot és pár mm miatt nem ment bele.
Én bent hagytam a régi /eredeti/ síneket is.
A középső ülés sínjeit ha megfordítom, akkor újra 2+2+2 bár akkor bután néz ki, hogy a műanyag küszöb borításban is ott az ülés helye.
A terv nekem az volt eredetileg, hogy középre pad, hátra pedig szerviz pult megy a sínekbe, vagy fordítva.
A középre kerülő szerszámos rész nem megoldható, mert a gyerekek előtt lenne minden, és nem kockáztatok.
A hátsó rész teljes átalakítása még vissza van, mert a hálós térelválasztó helyett valami komolyabb kellene.
Persze bontható, illetve az ülés sínekbe rögzíthető rakodó polcokkal is gondban vagyok még, mert kellene minimum 1db ülés alsó rész hozzá, de az igazi stabil megoldáshoz 2. Arra pedig most nincs keretem.
De azt írtad hogy a hatos elrendezésnél a külső ülés belső sínje oda esik ahova a hatos külső ülés külső sínje. Az ha jól emlékszem egy vonalba van a hátsó külsővel. Vagy frissítsem az emlékeimet?:)
Vagy vannak a fórumon kollégák akik bontanak. Lehet nekik van. Az is kérdés az ország melyik táján vagy. Pécsen van Biztosati6 neki lehet hogy van, de Pécsen vannak még vagy négyen. Papkaro pesten, Nagyberkiben is bontanak ilyeneket.
A hatos elrendezésnél lehet hogy jó középre a pad DE ha valaki hátra be akar szállni akkor szerintem a pad mellett nem lenne elég hely ha viszont dönteni kell (ha egyáltalán lehet) akkor meg szállhat ki a komplett középső sor hogy a hátul ülő be tudjon szállni. Persze ha üres a csomagtartó akkor onnan is be lehet mászni.
Közben rájöttem, hogy csak az én egyszálbélű gyermekem képes a csomagtartó felől kényelmesen beülni a hátsó ülésbe, "normális" emberek a középső soron gázolnak át, ami pad esetében némi akrobatikus készségeket igényelne. :(
"Én először úgy akartam 7 személyessé tenni, hogy hátulra veszek padot.
Mint kiderült, a pad nehezen beszerezhető, illetve akkora a súlya, hogy egyedül necces a ki-be rakosgatás.
Illetve nem fér el rajta 3 gyerek üléssel együtt."
Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de középső sornak nem jó a pad? A két tolóajtón át talán könnyebb berakni, hátulról meg 1-1 ülést viszonylag egyszerű kiemelni (akinek vannak izmai...).
Jó, a három gyerekülésnek tényleg kell a hely, de ha már csak magasító kell...?
Ha jól néztem a táblázatba a tied is hasonló futással rendelkezik és igazolt az is. Az elmúlt 50 e km-ben sok kopó alkatrészt kicseréltél amik lehet, hogy ezen most jönnek. Át kell alakítanod 7 személyesre a padlót még ha nem is vizsgáztatod le hozzá. És csak három évvel fiatalabb mint a tied.
Nem lebeszélni akarlak csak próbáltam leírni a tényeket amiket látok. Ez esztétikába szebb mint a tied?
Én lehet hogy inkább hoznék olaszból egy 2.2 BiTurbót. Az inkább minőségi váltás lenne az én szemszögemből és jobbnak tartják azt a motort mint a 4HW. De ez én vagyok.
ebben benne volt a 7 személyessé alakításhoz a + dolgok ülés nélkül /30EFt/ beszerzése.
Itt még nagy volt az öröm.
Vezérlés + kötelező cserék + izzító csere miatt hengerfej felújítás.... 600EFt
Kettős tömegű + kuplung + apróságok.... 300EFt
Sok szerencsét az autóhoz! :)
A 6-ból 7 személyesre alakítás, szerintem ennél az autónál kicsit komplikáltabb, mert le kell papírozni az átépítést, ahhoz, hogy a forgalmiban is 7 személyes legyen.
Én először úgy akartam 7 személyessé tenni, hogy hátulra veszek padot.
Mint kiderült, a pad nehezen beszerezhető, illetve akkora a súlya, hogy egyedül necces a ki-be rakosgatás.
Illetve nem fér el rajta 3 gyerek üléssel együtt.
Ezért lett a középső sor átépítve. Így maradt egy jelentős csomagtér a hétköznapokra, és ha kell,
Aki kicsit közelebb áll a technikához: korábban többször olvastam, hogy a ráncfelvarrás után dízelekkel kevesebb a gond. Itt évjáratban melyikre gondoltok, a 2006-osra, vagy a 2008-asra?
@matrix74: régi közgáz órákból kiindulva, az ár annyi ahol a kereslet és a kínálat találkozik. :-) Amit én néztem ma az sincs évjáratban sokkal messzebb, és annak egy nagy szervizzel több az ára, amit számlák alapján el is végeztek rajta nemrég.
a szokásos miatt döglött meg valszeg...a nem használat miatt.az a fő ellensége a gyertyának.darabokra kell szedni hozzá....de ha nincs tömítésgarnitúrád meg új gyertyád és legfőképpen webasto diagod akkor neki se állj. :)
Arra lennék kiváncsi, hogy mennyire hozzá férhető helyen van a gyertya ill. az üzemanyagcső. Tippem szerint a kettő közül valamiért nem tud begyújtani. De ha valaki tudja mi szokott lenni az általános probléma, szívesen veszem ha megírja. Áprilisban még rendesen működött!
A te általad írt gyújtótrafó problémára gondoltam (főleg, hogy nem 4 van belőle), illetve idővel az olajat is elkezdi csipegetni. A motortól függetlenül ECU hibáról is hallottam már, meg hogy a PSA nem igazán masszív hajtásláncot tervezett mellé. Ettől függetlenül nem mondtam, hogy rossz csak, nem az a szitu, hogy a fogyasztásáért cserében hibátlan egy dízelhez képest.
Az RCA-ra külső forrásról tudsz video- és sztereo audiojelet ráküldeni a rendszerre, nem a CD-tárra csatlakozik. Elvileg a video csak állóhelyzetben működik. (?)
A sárga világítás a második (utolsó?) stádiumra utal.
Voltam megnézni a gépjárműcsodát. 2007-es 807-esről van szó 2.0Hdi 136le. Az autó nagyon szép, kívül belül, az első (bőr) ülés csak annyira van kiülve amennyire ennél a típusnál "normális". A fordulatszám mérő ill. a km. óra háttérvilágítása sárga, ha ez segít beazonosítani, hogy a ráncfelvarrás melyik stádiumából származik a típus. A CD rádió gyári MP3-as, és van benne egy 6-os Clarion CD-tár is. A kesztyűtartóban ha jól láttam vannak RCA csatik, mintha azon csatlakozna a CD tár. Minden extra működik rajta, jelenlegi gazdája kb. 100e km-t tekert bele. Állófűtés nem programozható, viszont a csöveket a jelenlegi gazda már egyszer cserélte, és valami ventilátort is az állófűtésben. Újak a fékek és a fékcsövek, új a kuplung+lendkerék, futómű rendbe lett rakva (TRW? alkatrészekkel ha ez mond valamit). A futásteljesítmény 70%-a autópályán ment bele, jelenleg 190e-nél tart. Elmondás alapján gondos tulajnak tűnik aki foglalkozott az autóval és ért is a típushoz. Az utód is ott állt mellette, 2012 évjárat minden földi jóval felszerelve, honosításra várva...
Átíráson kívül nem nagyon kellene költeni rá (olaj+szűrök is frissen cserélve), csak kicsit túl van a kereten. De így képzeltem el az autót, amit keresek, úgyhogy összedugjuk a fejünket otthon.
Köszi Neked és Lacipécsnek a megnyugtató szavakat, akkor nem reklamálok :).
Egyébként megbízható szervizt aki jól ismeri ezeket a behemótokat, tudtok ajánlani? 16. kerület és mondjuk Göd tengelyében :).
Nem hivatalos márkaszervizre gondolok, és nem is Józsi bácsi kis sufnijára, ami tocsog az olajtól és az ismeretlen eredetű alkatrészektől, hanem egy korrekt és megbízható szervizre, aki ha hirtelen felmerülő probléma van, akkor nem 2 hónapra ad időpontot?
Tudom, hogy fehér hollót keresek, de hátha tud valaki vmit. Eléggé fontos lenne mielőbb találnom valamit.
A dunakeszi Auchan felé található La-Fer Car-ról van valakinek tapasztalata?
Jó napot urak.Ma alánéztem az autónak,mert eltörött a kipufogó. Nagy gond nincs egy bilincset kellett cserélni,és rendben lett.Azt kérdezném.hogy ezeken (ulysse)nincs alulról semmi motorvédő lemez,vagy csak az enyémről hiányzik.Egyépként a motortér tetőből is hiányzik.
Ezek a sérülések nem sérülések igazán. A hűtő lemez-lamellái olyan vékonyak és hajlékonyak, hogy ha ott fogod meg, miközben a dobozból kiveszed, még az ujjaid helye is meglátszik. Nem mondom, hogy nem lehet úgy beépíteni a hűtőt, hogy minden kis lamella egyenes maradjon, de mindenesetre nagyon nehéz. Főleg ha még siettet is az ügyfél :)
Gyakorlati jelentősége egyébként nincs, olyan minimális áramlásmódosulást jelent, hogy nem kell vele foglalkozni.
Köszönöm a válaszodat,én csak azért aggódom,mert az ineo 5w30 ,a 9000 meg 5w40,tehát nyári magasabb hőmérsékletű igénybevételnél nem lehet-e elégtelen a kenés 5w30-al?
Tudja -e valaki,hogy 2.2 HDI 2003-as évjáratba melyik fajta TOTAL olaj kell? 5w30 Ineo vagy 5w40 9000 ? Sehol nem találok rá a neten egyértelmú választ. A kezelési könyvben sincs bent.
Ugyanis olajat cseréltem,5w30 Ineo-t tettem bele,de elbizonytalanodtam,hogy jó-e az neki. Nem 5w40 kellene bele inkább?
Kicserélték a hűtőt. Mivel szombat volt, a szerviz állítólag nem kapott már bele passzoló hűtőt, így "bele kellett szuszakolni" ezt. (Én kértem, hogy ha lehet, legyen kész szombaton, mert hétfőn kellene az autó). Próbáltam megtudni, hogy mit értenek az alatt, hogy nem bele passzoló, de annyit mondtak csak, hogy van rajta plusz egy kivezető cső csonk, talán állófűtésnek, de ahhoz kaptak gyári dugót, így lezárták. Viszont ma belenéztem a motortérbe, hogy kell-e tölteni a vízre, és azt láttam, hogy a hűtő messze nem makulátlan (lásd képek). Nem tudom, hogy a működését ezek a sérülések mennyire befolyásolják, de bosszant, hogy 38.000 Ft-ot elkértek érte és így kerül beépítésre. Ha felhívnak telefonon, hogy ez elérhető, betegyük, vagy inkább várjunk egy bele passzolót és csak hétfőn lesz kész az autó, akkor valószínűleg azt mondom, várjunk.
Szerintetek van értelme reklamálni, vagy egyrészt nem befolyásolnak semmit a sérülések, másrészt veszett fejsze nyele most reklamálni?
Én nem hiszek a tuningban, minden technikában van több-kevesebb tartalék, de én sosem szerettem, ha valamit mérnökemberek kitaláltak évek alatt, azt egy műhelyben felülírják. A versenyautó építés más természetesen.
Segitséget kérnék mert elakadtam. 98-as Ulysse hátsó oldalüvegének a vissza szereléséhez létezik e valamilyen gumi-zsanér szerűség? Eredetileg volt alúl felűl egy-egy db, plusz a ragasztó, de le kellett vágni az egészet. Szeretném, ha ezután is működne ez a szellőzés.
Én írtam neked emailt. Mostmár a diagnosztika sem kommunikál a motorvezérlővel. Sajna, az a gond, hogy ez ritka mint a fehér holló és nem igen lehet kapni vezérlést. Szerinted érdemes javíttatni vagy kuka?
Hello! köszi a válaszokat. van itt valaki aki Bp-i, és ki tudja cserélni a lámpa relét? Esetleg ha ismer valaki ilyen hozzáértő szerelőt, szívesen venném az infókat!
Tegnap átalakítottam a vasat (2002-es Ulysse) 6 személyesről 7 személyesre. Nem mondom, hogy egyszerű mutatvány volt, de végül sikerült. Azok kedvéért, akik esetleg hasonlón törik a fejüket, itt egy kép a lényegről:
A sárga vonalak jelzik, hogy hol voltak a sínek eredetileg, a piros pedig az új helyeket. Minden rögzítő hely korrektül megvan, csak az épp nem használtak le vannak ragasztva egy-egy fekete matricával. A belső sárga csík lesz így a középső ülés egyik sínje (értelemszerűen ugyanígy a másik oldalon is), a külső pedig használaton kívüli lesz. Ezeket a lyukakat egy zajcsillapítóként használt bitumenes lemezzel kitakartam, hogy ne jöjjön be víz, kosz stb (autóhifisek használják, hőlégfuvóval kell a lemezre melengetni). Íme:
A fölső képen látható még zölddel bekarikázva a hátsó ülésekhez tartozó szellőző csöve, ez már az új. Ezt is cserélni kell, illetve azt is, ami ebbe megy bele a B oszlopból. Minden más fűtéscső (ülések alatti beömlőkkel együtt) marad az eredeti.
Meg kellett bontani a hátsó doblemezek burkolatát (elég alul, hogy ki lehessen mozgatni alóla a szőnyeget), a küszöbborításokat, meg a szőnyeg lefogató bizbaszokat elöl-hátul. És persze ki kellett szedni az összes sínt - na ez volt a legnagyobb szívás! Minden csavar vége a szabadban töltötte ez eddigi éveket, képzelhetitek milyen állapotban voltak. Nem is sikerült mindet kihajtanom; ahol tudtam, hogy az áthelyezés miatt nem lesz már sín, ott volt, ahol lefúrtam a fejét, legalább ott tutira nem jön be a víz. A legnagyobb gond az, hogy amikor a csavar rozsdás fele megérkezik a furat ragasztós részébe, akkor úgy megáll, hogy még a légkulcs is csak csattog, de nem bír vele. Ha újra kéne csinálnom, talán venném a fáradságot, és előző este alulról befújkálnám az összes csavart lazítóval, de még akkor sem hinném, hogy mind kijönne. Mindenesetre légkulcs nélkül nem ajánlom senkinek, hogy nekiessen. Sőt, kell egy jó minőségű T50-es torxkulcsfej is.
Ezen kívül kell még egy heteshez való szőnyeg, oldalanként egy-egy szellőzőcső, ami a középső sor szélső ülései alatt megy hátra a hátsó sor szellőzőjéhez, az ezekhez csatlakozó szellőzőcső, amit a fölső képen bekarikáztam, szintén oldalanként egy-egy küszöbborítás, valamint egy biztonsági öves ülés sínekkel, illetve sörök. Veszteséglistára kerültek az alusíneket takaró fekete műanyagok, nekem valahogy nek akartak pöcöktörés nélkül lejönni. Mindegy, elég jól néz ki az alu is, esetleg később majd pótolom a takarókat.
Meg kell még oldanom, hogy az eddigi karfás székekről lekerüljenek a karfák. Ha valaki tud erre megoldást, megköszönöm, ha megosztja velem.
Mindenesetre így most már nyugodtabban várom a harmadik gyerekünk érkezését. :)
2007-2008-ban még mindenfélék elérhetőek voltak...
meg az rémlik, hogy a "ráncfelvarrás" az több fokozatot jelent. kérdés, neked mi a ráncfelvarrás.
volt eredetileg a VAN/CAN zöld háttérrel, aztán volt VAN/CAN narancs háttérrel, aztán volt CAN/CAN naranccsal, és asszem ennél a külső is változott kicsit (krómbetétek pl)
Kaptam egy fülest, úgyhogy holnap megyek megnézni egy 807-t.
2007 gyártás, elvileg autószerelő a tulajdonos. Azt mondta új kettőstömegű+kuplung van benne, illetve most volt műszakin amire rendbe tette a futóművet. Ez már tuti ránc felvarrott ugye?
Ha tényleg teljesen rendben van az autó, akkor mennyi lehet az értéke? (Hahu-n 2006-2008 között szűrve elég nagy a szórás 1,1m-2,2m)
Azt hiszem itt a fórumon utoljára én csináltam a 6-személyesből 7-személyest.
Pécsen sikerült vennem egy bontott hátsó szőnyeget, mind a 7 db üléshez sínt, illetve a műanyag elemeket.
A padlólemezen ki van alakítva a sínek helye, de a csavarok annyira be voltak rohadva, hogy megértem kiszedni.
A középső ülés sínje oda esik, ahol a gyári 6-os belső sínjei vannak, azokat csak át kell fordítani.
A szélső sínek kijjebb kerülnek, ezért a műanyag küszöböt is cserélni kell, illetve a szőnyeg alatti szellőzőket is.
Én még honosítás előtt csináltam, így nem kellett a papírozással bajlódnom, mert 7-személyes volt a német forgalmi szerint.
Később sikerült ugyan olyan középső ülést szerezni, mint a többi, így már egységes az autó.
Ha már 6-személyes a magyar forgalmi, akkor macerás az átpapírozás, de ha max 6-ember ül az autóban, akkor szerintem mindegy az ülések elrendezése. Szerintem nem sok rendőr tudja, hogy ezekben az autókban hogyan vannak az ülések. Műszakinál meg szerintem nem okoz gondot, hogy mennyi sín van a padlón.
Gondold át mire van szükséged és arról kérdezz hogy mi az ami megvalósítható. Pl.: tempomat nem ördöngösség ha a kocsi agya tudja. Nagy kijelző nekem is álom volt majd rájöttem hogy fölösleges mivel úgysem arról menne a dzsipszi (GPS) minden másra meg a kicsi is megfelelő. És lehetne folytatni a sort de szerintem ami nekem kell az többnyire bennt van ami meg nincs arra meg nem is nagyon lenne szükségem.
Figyu, nekem dettó ez van de még így is extrásabb mint a kis benzines amiből átültem. Sőt az átlag autókhoz képest a fapad is tele van extrákkal. Automata klíma, 6 légzsák, kipörgésgátló, menetstabilizátor... Nem beszélve a hét egyenrangú ülésről és a tolóajtóról.
Miért mondja mindenki azt, hogy 2006-tól már 16"-os kerekekkel szerelték az EV2 autókat? A német forgalmiban az én 2006-os autómban 215/65R15 96H szerepel!
ja, akkor tényleg benéztem, én a 158-cal számoltam.
fogyasztás (és üzemanyag-költség) összehasonlításban én és az autóm nem vagyunk jó alany, mert tuti, hogy ha te vezetnéd az én autómat, akkor minimum 3 liter lenne a különbség a benzinesedhez képest (ha meg bírod állni, hogy ugyanúgy vezess).
Én viszont pont azért nem vettem sem benzinest, sem 2.0HDI-t, hogy ne kelljen megállnom :)
Hello! Pontosan az én autóm történetét írtad le, tiszta tartály tiszta víz nulla fehéres füst... blokk repedt volt szegénykém. 110-120-ig (2500 fordulatig) nem történt soha semmi, fölötte konyomta a sapkánál. Kb.3-4000 km-et jártunk így vele...
A kezdeti 136Le/190Nm-t 150Le/210Nm-re írják át. (Kb. a 2,2-es benzines szintjére - 158Le/217Nm - húzzák fel az autót.)
Szerintem ez 10,3% + lóerő/10,5% + nyomaték. (a 2,2-es adatai jelenleg nem játszanak, csak összehasonlító adat)
Csak megjegyzem, hogy a benzines ennél kb. 1-1,5 literrel eszik többet. Igaz, nem nyomom neki, de nem vezetek spórolósan, egyszerűen csak normálisan haladok. Autópályán sem tartok fel senkit, tartom a - GPS szerinti - 130 feletti sebességet.
Tehát 150ekm alatt én (350Ft/liter árral számolva) 525eFt-tal többet költök üzemanyagra, mint Te.
Ki kellett cserélni a síneket, a padlólemezt ki kellett vágni, a helye megvolt. Cserélni kellett az alsó szőnyeget, a légcsatornákat és kellett egy középső ülés, meg levette a karfákat. Ha jól emlékszem "csak" ennyi. Ja a csavarok be voltak rohadva és át kellett papírozni 6-ról 7 -re, amit nemrég írtak hogy mivel jár.
A szétültetés nálunk is játszik: legnagyobb elől, a két legkisebb a középső sorban, a középső pedig leghátul, anyuka pedig középen, a kicsik között villámhárítónak és egyéb logisztikai ügyintézéshez (kaja, víz, stb.). Eddig bejött ez a módszer, mert tényleg vannak olyan napok, hogy nem férnek meg egymás mellett.
Rátérve a Mazda MPV-re nekem is rögtön az tűnt fel, hogy a második sor középső ülésébe nem tudok gyermekülést bekötni, bár a 3. sor két ülése között talán több a hely mint az EV2-ben.
Annak a fórumtársnak a segítségét szeretném kérni, aki a 6 ülésest nemrég átalakította 7 ülésesre. Ti. amit kinéztem és meg tudnék venni (vagyis meg merem venni) az 6 üléses. Úgy rémlik, hogy valamelyikőtök ezt végigcsinálta. Előre is köszönöm!
A Scenic-et csak azért hoztam példának, mert abból is van 1.6 meg 2.0 benzin, és azok egész jól tűrik az ovijáratot.
Az EV2 tuti sokkal nagyobb, a tolóajtó verhetetlen, és a kétsorba ültetés is tökéletesen tud működni, csak vetésforgóban kell ültetni őket, különben parasztlázadás lesz ;)
A lámpamosó fedele sajna tényleg szívás, nekem már a 2. szökött meg nemrég...
Az MPV- nél nekem az volt a legnagyobb problémám, hogy a második üléssorban a középső széken csak kétpontos öv van úgyhogy max gyerekülés rögzíthető, élő ember, gyerek nem.
Nálunk az oldalbordának Clió-ja van,minden földi jóval.Ülésfűtés,kártyás indítás,tempomat,hifi. Az ülése sokkal kényelmesebb a Mazdáénál.Ennek az 1,5 dci-je se örül a napi 5-10 km-nek,ellenben a karakterét szeretjük.Teljesen más,mint a 4000-et forgó,hörgő japán benzines.Érdekes,hogy ugyanez a blokk az MPV-ben 140LE a 6-os 166LE-vel szemben.
Visszatérve: Nem jutottam el a PUG807-ig ma,de nagyon kíváncsi vagyok.Megpróbálom hétköznap,van Tatabányán egy 3.0-ás C8 is.Nézegetve a hirdetéseket a lámpamosó bütyök ugyanolyan eltűnő alkatrész,mint a hátsó ülések. :)
Gyermekek száma jelenleg kettő (6 és 10 évesek),februárban érkezik a legkisebb.A gyerekes apukák igazán tudhatják,hogy ahol két gyermek eléri egymást útközben,ott is tud öldöklő harc kialakulni menet közben,ha épp olyan a kedvük,vagy csak nem úgy süt a nap. Terveim szerint szét lesznek ültetve két sorba.
Én bepróbáltam egy pár kínai xenon izzót. 4500 ft volt, és nincs vele semmi gond. szép (nekem) és erős (nekem) a fénye 4300K). hogy mennyit fog bírni, azt nem tudom, de ennyi pénzért nem is kell 10 évig húznia.
A Scenicet nézve nem biztos, hogy minden fajta gyerekülésből elfér három. A középső ülés keskenyebb gondolom az autó is. Nekem az Ulyssba majdnem ajtóig érnek az ülések.
A másik hátránya, hogy nem tolóajtós. Én a három mazsolával még véletlenül se cserélném el. A gyerekeket egy hiper parkolóba bekötni főleg ha rádálltak nem lehet könnyű rendes ajtónál.
>Küszködök itt a gondolattal,hogy februártól már három gyermekes apukaként,mibe üljek át a kombi Mazda6-ból?
>Bejártam az Espace tábort,megnéztem Mazda MPV-t,most meg itt vagyok.Benzines,nemturbós kellene a kis távolságok miatt.
ha már MPV méret is elég, akkor egy Renault (Grand) Scenic is jó lehetne.
Mi asszonynak olyat vettünk.
3 különálló, tologatható ülés hátul, elfér benne 3 gyerekülés (bár ha már elég a 3 magasító, akkor már nem annyira kényelmes...)
van belőle napfénytetős kivitel, amikor iszonyat nagy üvegfelület van a fejetek felett, aminek a hátsó része fix, az első viszont nyitható. Rolóval persze árnyékolhható.
És van benne egy csomó dolog, amit az EV2 sose tudott megadni:
pl: automata kézifék, kártyás (kéznélküli) nyitás és indítás. Amikre mindenki (aki nem próbálta) azt mondja, hogy jaj, újabb hibaforrás, de a mienk pl. 14 éves lesz nemsokára, és még mindig pöpecül működik mindene.
És amikor asszony átül valamiért a 807-be, akkor mindig cinkel: "ja, ebben még ki kell engedni a kéziféket kézzel???"
A mienk az 5 üléses rövid (nem Grand) kivitel, mert a 807 mellé elég az is. A Grand kivitel hosszabb 25 centivel, és az esetek 98%-ában 7 üléses, és a hátsó 2 ülés fixen van a padlóban, úgy lehet felhajtani. Kiszedni nem lehet egyszerűen. Viszont a 7 üléssel is értelmes csomagtere van. Van néhány olyan is, ami Grand (hosszú), de csak 5 üléses. Na annak azért van csomagtere rendesen.
nekem ugyanaz a motor (más kaszniban) Dayco szettet kapott még az előző tulajnál), de már ~30e km után szarul néz ki a szíj (a görgők nem hangoskodnak).
A héten ha minden jól megy, akkor kap egy Gates szettet.
Sziasztok! Erdeklodni szeretnek, hogy melyik gyartot ajanlanatok hosszbordasszij feszitobol mert az Skf es Ina gyartmanyuakkal mar befurodtem. 1-2000km mulva alapjaraton eleg hulye hangja van es erdekes a szij feszessege is.
Vagy lenne valakinek pontos gyari szama hozza?
Adatok
2005
2.2hdi
Motor kod 4HX
Es meg egy kerdes: a xenon lampak, hol vibralva egnek, hol kikapcsolnak majd ujra be. Gyari gep nem ir ki semmit.
Valami otlete lenne valakinek izzo vagy gyujto trafo?
Lancia phedra 2005, 2,2 d autóm a következőket produkálta. A tompított első fényszóróim nem kapcsolnak be. Izzók jók, biztosítékok jók. minden más lámpám működik, helyzetjelző távolsági. Van erre valami magyarázat, és megoldás?
Én sem hallottam rosszakat a 3,0V6-ról. kizárólag a gyújtótrafót szokták emlegetni.
Ezt viszont nem érzem fajsúlyos problémának.
A szerelhetőség persze más kérdés... De szerintem aki a 2.2-vel megbirkózik, az a 3.0-tól se követ el harakirit.
A 2,2i vezérlés szett cseréjénél csak káromkodsz, mert alig férsz hozzá.
A 3,0V6-nál két óra után leszívsz 2 liter benzint a tankból, aztán felgyújtod az egész kócerájt, közben pedig sűrűn emlegeted a tervezőt. (e megállapítás kizárólag az EV-II-esbe beépített motorokra vonatkozik, a hozzáférhetőséget alapul véve)
Nem értek hozzá, de több helyen is azt olvastam, hogy egy benzines motort szoftveresen nem igazán lehet tuningolni.
De azt is olvastam, hogy aki benzines tuningolásán gondolkodik, az először _nagyon_tudatosan_ számolja meg, hogy napi használatban hányszor padlózza le az autót.
És ha _tényleg_sokszor_ padlóz, és sokszor érzi azt, hogy kevés a kraft, akkor érdemes tuningon gondolkodni.
A legtöbben csak fejben igénylik a tuningot, az autójukkal nem kerülnek olyan helyzetbe, hogy tényleg kellene...
A legtöbb ilyen tuning csak annyit csinál, hogy a gázpedál karakterisztikát meredekebbre állítják.
Így az ember azt érzi, hogy "juj-de-megy", és boldog tőle.
Pedig a legtöbb ilyen ember talán egyszer sem padlózza le igazán az autót, _mert_nincs_is_rá_szüksége.
Ha meg mégis kell a tuning, akkor az esetek felében a meredekebb karakterisztika elég lesz.
A többinek meg csak a fizikai moddolás hoz kánaánt...
A gyújtótrafók hajlamosak dögleni (ebben is, ugyanúgy, mint ezer másik kortársánál). De mondjuk az is relatív, hogy mi a "hajlamos". Sógoromnak volt pl 406-ban, és tizenéves korában egyszer kellett cserélni (egymás után egyesével, kb 4 hónap alatt), aztán évekig nem volt baja. Azon kívül ő sem költött a motorra, és másoktól se nagyon olvastam még hosszas problémalistát...
2000-2004 körül elég sokféle autóba belerakták, minden tesztelő azt mondta, hogy nem túlhegyezett motor, már akkor voltak sokkal nagyobb LE/l arányú motorok, és talán pont emiatt bírják jól.
A szerelhetőség persze más kérdés... De szerintem aki a 2.2-vel megbirkózik, az a 3.0-tól se követ el harakirit.
A Mazda ellen szól még egy érv az esztétikumon és kényelmen túl, hogy rozsdál, míg az EV2-esek nagyon jók ebből a szempontból (meg általában a franciák, ha nem voltak törve).
Ami az előző kérdéseidet illeti: nem nagyon van benzines választék és egy jó (elsősorban facelift utáni) dízel nem sokkal problémásabb mint a benzines, igaz egy nagyobb kiadás ígérete jobban benne van. Viszont rövid távra, főleg ha benn van a részecskeszűrő, tényleg jobb a benzines. Én lebeszélnélek a 3.0-ás benzinesről, nem csak a fogyasztás miatt, hanem mert ebben a kaszniban különösen nehezen szerelhető és nem is a legjobb hírű V6-os benzines. A 2.2-esről én nem hallottam rosszakat, a teljesítménye alapján nem is tűnik rossz választásnak (a 2.0-ás szerintem is gyenge, de kinek mi), de egyszerűen nincs választék, szinte nem is létezik (lehet ezért nem hallottam rosszakat róla). Nem akarok olasz-francia vitát, de nekem 3-3 autó után, ha nem is nagyságrendekkel, de jobbak a tapasztalataim az olaszokkal (az említett rozsdaállóságot kivéve), de itt valóban mindegy.
Ja bocs. Újra olvastam a hsz-ed és már értem mit írsz. Sajna a gyártó úgy gondolja hogy nem köti az orrodra hogy mikor indul a fűtés vagy hogy mikor regenerálódna a Fap vagy hogy mikor kéne minden áron regenerálni vagy hogy mikor ne állítsd le a motort mert szarrá hajtotta a turbót és kicsit le kéne hűteni. Ha mindezt közölnék akkor tartósabb lenne a technika így kevesebb új autó fogyna. Ez van, ezek az üzleti érdekek.
Három foknál fehívja a vezető figyelmét a fagyásveszélyre. Ettől független a kieg. fűtés. Ha működik akkor ha elindítod a motort majd 3-4 perc múlva leállítod akkor hallanod kell. Mintha egy kis turbina menne a kocsi alatt. Ha nem megy akkor egy Webasto diag kéne neki hogy mi a gondja. Persze csak a sokat emlegetett feltételek mellett indul el.
Köszönöm szépen a nagylelkű felajánlást,de nem tudok élni vele,innen Ürömről.Holnap dolgom van a szülőfalumban Tatabányán,beugrom egy gyermekkori cimborához.Az ő kereskedésében áll egy Pug 807 2.2 Hdi,kerülök vele egyet,már csak az érzés miatt is.Gondolok itt a belsőre,vezetésre,komfortra.Összehasonlításképp beülök egy Mazda MPV-be is még aznap, ( 2.3benzin,ilyen van a Mazda6-omba is) aztán döntsön a szív. :)
Vagyis inkább a zasszony. Szerinte a Mazda MPV kívülről "munkásbusz" szerű(ellenben tágas), a PUG viszont nagysága ellenére szép és belül is jobban néz ki.
pedig ezeket szerelik gyárilag USB vel... középkonzol alsó részt nézd át a klímavezérlő alatt.. eddig 2 ilyen autót csináltam de nem rémlik hol volt :S
Ez a terv, van is hozzá szétbarmolható sapkám, még egy új kerékszelep kéne, és akkor akár kerékpumpával is meg tudnám nyomni :) Meg persze kéne idő rá.
Azt már itt visszaolvastam,hogy a 4márka autói (Pug,Cit,Fiat,Lancia) csak felszereltségben különböznek,így nyugodtan húzódhatok az olaszok felé.
Bátran választhatsz olaszt. Ugyanazon a soron készülnek, mint a franciák.
A 3.0-ás dízelt nem láttam,csak hasonlatképpen írtam.Azokra a dízelekre gondoltam amit pl. Renault-ba és talán Saab-okba,Opelbe is szereltek és mindenki fél tőle.
Hát igen, a hengerperselyeket talán nem UHU iskolai papírragasztóval kellett volna beragasztani. Akkor talán nem csúsztak volna le a perselyek a blokkba. (na, ez így nem igaz, általában a 6. henger perselye csúszott le kb. 1mm-rel, de ez pont elég a motor TOTALCAR-hoz)
Nekem 2,0 benzines van. Ha Kecskeméten vagy a környékén laksz, szívesen bemutatom az autóm, és ki is próbálhatod, hogy neked elég-e az ereje, vagy sem. Szerintem nyugodt haladáshoz (országúton és autópályán is) elég az erő, de előzésnél azért hiányzik egy kis nyomaték. De kinek a pap, kinek a Pappné! Én meg tudtam vele barátkozni, és elégedett vagyok vele.
Hát akkor marad a cső elvág és toldóval összekötöd. Nekem már nem működik, mert az egyik vákuumdob átlyukadt és nem volt kedvem kicserélni. Jó magyar mentalitással ledugóztam. Én nem vettem észre, hogy lassabban melegedne vagy bármi rángatás lenne. Jól mükszik.
Most azon fáradozom, hogy az egészet kidobjam belőle. A turbó köri áramlásnak nem tesz jót hogy van benne egy elágazás és melegen is tud melegített levegőt szívni. Ha jól láttam akkor a 2.0 HDI-n nincs ilyen és fenne a motorra ahol rámegy a hűtött levegő ott nincs vákuumos szelep meg csak 1 cső van. Olyat akarok szerezni és kikötni ezt az egész melegítős mifenét a francba. Ha jól tudom az újabbakon már nincsen ilyen.
Én a fórumon összesen 6 db benzinesről tudok (emlékszem) 5 db bent van a táblázatba, 3 db 2.0 benzin és 2 db 2.2 benzin, és van egy 3.0-ás benzines. Összesen a táblázatba és az 1 db 3.0 benzines 49 db autó ebből 6 db benzines. Az arányt innentől látod.
Már többször írták, hogy a dieselnél a szerelőnél hagyod a benzinesnél meg a kúton a plusz pénzt. Ezzel én személy szerint vitatkoznék, mert én már egyszer számoltam, hogy a diesel szervizelése nem emészt fel normál esetben annyi pénzt HOSSZÚ távon mint a benyás többlet fogyasztása. Ha rosszat sikerül venned akkor igen.
Nálad annyiból érthető a benzines hogy rövid távokon használod. Mondjuk kinek mi a rövid táv. Én is rövideken mozgok (2.2 diesel 10-10 km) de nem szívesen ülnék bele benzinesbe. Nagy hátránya hogy kb 1 800kg-hoz kell nyomaték, ami elviszi. Ez mondjuk függ attól, ki milyen stílusban vezet, ezért lehet hogy neked megfelelő lenne, de akinek benzinese van ő azt mondja, hogy meg kell gondolni az előzést. Én a 2.2 dieselt is megírattam, így most kb 160 LE. Így autózható kényelmesen, de ez az én véleményem.
Kevés van belőle ezért nem tudsz nagyon válogatni.
Ha megírod merre felé vagy az országban lehet, hogy találsz fórumtársat aki szívesen megmutatja az autót. Egy személyes eszmecsere jobb mint itt a fórumon.
Én semmi pénzért nem cserélném el másik márkára az enyémet és ebbe a három gyermekem sem menne bele. Imádják a tolóajtót és én is.
Ahogy ezt leírtad meg az intercoolert, eszembe jutott, a levegő előmelegítő.
Nekem van nem tudom, hogy a tiedbe van e? Ez a turbó körben az intercooler előtt egy elágazó után van egy dob szerű valami amibe bemegy a víz. Itt melegíti meg a víz a levegőt ha hideg a motor. Én ezt tudom ahol a turbó levegő találkozik a vízzel. Szerintem máshol nincs ilyen.
Ezt le tudod kötni a vízrendszerről. A két csövét összedugod a dobon meg ledugózod a bemeneteket, hogy ne menjen bele kosz.
Egy próbát megér főleg, hogy nem jár nagy költséggel.
Hasonló cipőben járunk, annyi különbséggel, hogy nekem az elődöt már elvitték. Nagyon sok a rom, amiért ráadásul a nepperek sok pénzt remélnek mert "fiatal". Én kb. ~3 hónapja keresem az enyémet eddig sikertelenül, bár nagyon messze még nem mozdultam ki.
Becsatlakoznék friss tapasztalatokkal a vízfogyásról.
Még mindig nem volt időm rendesen utánajárni a vízfogyásnak, viszont tovább rakom a kilométereket, és figyelek.
Hasonló a helyzetem, néha fogy a víz egy ideig, aztán megáll a fogyás.
Nemrég megint voltam Magyarországon, Drezdádtól a határig óvatoskodtam, de azért nem nagyon. Óvatos gázpedálkezeléssel és óra szerinti 120-as sebességet nem átlépve nem volt vízfogyás, legalábbis annyi nem, hogy jelezzen a műszer.
A határ után odaléptem, 10 kilométeren belül felvillant a jelzés, hogy kevés a víz. Megálltam kinyitottam, utántöltöttem, elindultam, odaléptem, megint jelzett.
Visszafelé Pesttől majdnem a német határig nem volt gond óvatoskodva, aztán valahol a hegyeknek felfelé megküldtem, megint fogyott.
Vízszivárgásnak nyoma nem nagyon van, ha mégis, akkor a tartály körül (tartályt, sapkát cseréltem).
Rendes fotelszakértőként azt tudom fejben összerakni, hogy a már pedzegetett intercooler-fűtőnél (ezt is csak francia mérnök tudja kitalálni!), vagy más helyen, ahol találkozik a turbónyomás a vízzel, lehet egy rés, porózusság, ilyesmi. Ez eléggé megmagyarázna mindent, hiszen azokban a helyzetekben, amikor a turbónyomás megnő, mintha a turbó felfújná a vízkört, és a tartályból kinyomna valamennyi vizet. Azokban a helyzetekben, amikor a turbónyomás nem tud igazán felépülni (egyenletes haladás, kevés és óvatos gyorsítás) el lehet menni az autóval több száz (!!!) kilométert is, akár 110-120-szal anélkül, hogy jelentősen fogyna a víz.
A tartály nyomása szinte teljesen független a vízhőfoktól. Ha hidegen megtaposom (persze nem szoktam, csak egyszer-kétszer próbáltam ki, hogy lássam, mi történik), hamar nyomás lesz a tartályban, ha urasan megyek, nem. Melegen is megvan ugyanez, persze annyi különbséggel, hogy óvatos közlekedés után is szusszan valamennyit a sapka, amikor letekerem, de alig-alig.
Ezektől persze simán lehetne hengerfejes az autó, de a tartály és benne a folyadék tiszta, nem büdös, nem bubog bele, nincs fehéres füst, meg hát mióta a hiba jelentkezik, több ezek kilométert raktam az autóba, és érdemben nem változott semmi.
Tudom, eléggé elméleti az eszmefuttatás, valójában időt kéne szánni rá és megbontani rendesen, vagy nyomáspróbázni a vízrendszert. Csak hangosan gondolkodom.
A 807-nél láttam 2.2-est.Ezt a motort a 406-ban sokat szidták anno.Legalábbis nekem laikusnak a márkaszervizes mesélte.
A 3.0-ás dízelt nem láttam,csak hasonlatképpen írtam.Azokra a dízelekre gondoltam amit pl. Renault-ba és talán Saab-okba,Opelbe is szereltek és mindenki fél tőle.
Sajnos a benzines felhozatal szegényes az én pénzügyi elképzelésemnek (1,4-2 millió),igaz minden márkánál így van.
Akkor ez az ülés mizéria hasonló a "nincs alufelni hozzá,de tudok szerezni gyárit pont erre,pont most jó pézé',itt is van a raktárban" típusú neppertrükkhöz.
Azt már itt visszaolvastam,hogy a 4márka autói (Pug,Cit,Fiat,Lancia) csak felszereltségben különböznek,így nyugodtan húzódhatok az olaszok felé. :)
Küszködök itt a gondolattal,hogy februártól már három gyermekes apukaként,mibe üljek át a kombi Mazda6-ból?
Bejártam az Espace tábort,megnéztem Mazda MPV-t,most meg itt vagyok.Benzines,nemturbós kellene a kis távolságok miatt.
Kérdéseim:
A 2.0-ás motor nem gyenge egy ekkora kasztnihoz?
Miért van rossz híre a 2.2-es Pug-ban lévő motornak?
Ajánlanátok e a 3.0 benzinest?Ezeknél a viszonylagosan alacsony ár a magas fogyasztás miatt van?Esetleg horrorisztikus hibahalmaz,mint a 3.0-és dízelek?
Hová tűnik el minden eladó autóból a hátsó sori ülés?
A kézikönyv azt írja USB PORT. Te USB CSATLAKOZÓT kérdeztél, mire Zolysys helyesen is válaszolt. A kézikönyvben is válasz, egy nem a felszerelés részét képező kábel kell. Gondolom Zolynak van.
Én mondjuk csak beforrasztottam egy usb hosszabbítót :)
Lehet, hogy semmi összefüggés, de egy barátomnak is van egy kínai mobilja, amiben az elejétől fogva vacakol a GPS. Aztán a neten rákeresett és bizonyos kínai telefonokon van valami beállítás, amit eszközölni kell, hogy itt Európában is stabilan menjen a GPS rajta. Ő megcsinálta és azóta jó neki.
Veszel egy kart kb-5-10 ezer, leveszed a burkolatot, kivágod a helyét, rádugod,vissza csavarod a burkolatot.Aztán útba ejted zolysyst,vagy ha Tiszasas közelebb van jena307 és aktiválják pár ezresért.
Az mitől lehet, hogy a "hiperszuper" telefonom (kínai...) a bálnában percenként elveszti a GPS-jelet? Szabad ég alatt/Thaliában soha nem csinálja. Van egy belépőszintű Lumiám is, az a bálnában is jól teljesít, érdekes. (Tegnap Bécsben nagyon kellett volna a stabil GPS, de a Lumiában a céges kártya van, azzal meg nem szabad/lehet barangolni.)
Zolysy CD-jén meg nem volt rajta Ausztria (igaz, anno nem is kértem), így aztán voltak érdekes forgalmi helyzeteim a nagyvárosban, adtam szerencsétlen kuplungnak meg a kettőstömegűnek is.
Este, itthon jöttem rá, hogy vinni kellett volna a Lumiát és a saját telómról wifin ráosztani az adatokat. Eső után...
A hűtőtartályhoz biztos nem kell hozzányúlni. A kieg fűtés a túloldalon van a sofőrülés alatt, ott szokott elrohadni a fém cső ( nekem is esedékes lesz a csere, de még nem folyik) azt kéne lekövetni, sajnos nem tudom hova csatlakozik be a motortérben, de ha végigköveted ott le lehet dugózni, nem emlékszem ki csinálta, de itt a fórumon már elég sokakat megtréfált ez a cső.
És ez az ideiglenes dugózás nálam is működhet, amit Vic-Thorkának írtál? Ahhoz gondolom le kell kapni a hűtőtartályt. Gondolom az már elég bányász munka, mert ebben az autóban minden a műszerfal alatt van.
3 liter hűtőfolyadékkal megérkeztem az autóhoz (+ fejlámpa, meg szerszámok a biztonság kedvéért). A víztartály alján még némi nedvesség volt, de egyébként üres.
Feltöltöttem a fele folyadékkal a max. szintig, gyorsan el a családért, majd onnan haza. Azonban már visszafelé megint hibaüzenet. Gyakorlatilag ismét üres lett a tartály. Maradék betölt, majd sietve haza. Nem sikerült még megfejteni, hogy a tartály lyukas vagy valahol a csövön folyik-e el a cucc. Ráadásul szervizbe sem tudom, mikor tudom eljuttatni, mert holnap dolgozom, hétvégén nincsenek, hétfőn meg ugyan szabin vagyok, de egész nap ügyintézés...
A dunakeszi La-fer-car Peugeot/Citroen szervízzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Vízszivárgásra, ha ledugózod ideiglenesen a csöveket, akkor az elektromos csatit is húzd le a kályháról. A fap csövében nem tudok segíteni, de ha megírod merre vagy, biztos van a közeledben valaki hozzáértő, aki segít. Vagy ide ír neked, képekkel megtámogatva.
Átérzem az ügyet,mikor nekem Bp-en a Rákóczi híd alatt megcsinálta ugyanezt szombaton 11-kor-vidéki vagyok-azóta van nálam 2,5 m résolajcső,kés,kesztyű,kínai szerszám készlet és káromkodás tudomány.
c8 tulaj lettem. Ebből kifolyolag szeretnék a közösség tagja lenni.
elözö autom (még megvan) Ford Galaxy 2.3 WGR (elsőgenerációs bódé)
Rögtön akadt egy kis gondom. Vizszivárgást észletem és jó nagy szarba nyúltam. A kiegészitő fűtés csövei kukásak. De ez csak a kisebbik gond. Észrevettem, hogy a FAP-adalék tartályból csak úgy lóg a csatlakozás nem tudom hová kellene csatlakoznia. Eolyst nem kaptam csak infineumot, van 3L bekészitve de igy hasztalan.
Megtudná valaki mondani hová megy a tartályból a cső? Hol van a másik csatlakozó amivel össze kellene kötni? A koromszürő még bent van még nem kaptam habaüzit, de ha igy marad akkor lesz!
Karmos zéger szerü alátét van ott gyárilag.Minden tartó végére rá van csúsztatva.Ha nincs akkor kell rendelni ,én azt hiszem valami 300.-volt darabja.Ha kell majd nézek cikkszámot.
Kb ennyi látszik belőle a blokk jobb oldalán, a légszűrő alatt balra, a csatinak egy kis biztosító kallantyúja van, kis egyenes csavarhúzóval alá tudsz nyúlni.
ha angol-német-olasz-spanyol-portugál-francia nyelvre vágysz akkor megtalálod, ha már pl magyarra nah azt nem... utóbbit fel tudom neked telepíteni ha érdekel keress meg. RT3-552A az utolsó sw így keresd
Arra van valami tartós megoldás, hogy ne jöjjön le mindig magától a kipufogó fixáló gumi a rúdról? A belső oldalon már kétszer húztam vissza, de úgy hallom már megint kezd lejárni.
Igen, vízhőmérséklet jeladóként megvan, köszi. Még este ha hazaérek, próbálkozom vele, hátha hazavisz. Ma már sajnos nincs lehetőségem alkatrészt venni.
Teljesen random dobálta nekem a vízforralásról az üzenetet. Szerszám semmi extra nem kellett hozzá, de a légszűrőházat nem árt levenni, hacsak nincs karonként 3 könyököd, és 2 csuklód :-)
Nekem ezt kellett cserélni, amikor ugyanezt csinálta otthon kb. 1 óra a blokk jobb oldalán van. Csak egy stift tartja + egy kábel van rajta, hűtőfolyadék mininális elfolyik azt pótold.
Minimális autókázás után a 807-esünk "Engine temperature too high" hibaüzenetet ad, és azt jelzi, hogy 130 °-os a hűtővíz. Nem indul el, gondolom letilt a rendszer. Ráadásul feleségem van vele a gyerekekkel.
Nyáron csinált már nekem ilyet, akkor fűtést ráadtam lehúzott ablakokkal, 2 perc múlva indult normál hőfokkal, mintha semmi baja nem lett volna.
Akkor téves riasztásnak gondoltam.
Van valami tippetek, ötlet, hogy hogy jut haza az autóval?
Nem nagy táv, ha kell hazagyalogol, de ha van hirtelen tipp, azt megköszönöm.
Egy olyan helyzetbe vagyunk, hogy vettünk egy Lancia Phedra-t és csak olasz nyelvet lehet beállítani. Kér egy cd-t. Ezt a cd-t nem lehet valahol megvenni, vagy letölteni?
Szevasztok. Végre átmentek a képek.Még ismerkedünk egymással vannak problémák,de megoldjuk. az ülésekkel szenvedek,és a fogyasztása tűnik soknak. Nekem 20 éve van egy ducatóm ami kevesebbet fogyaszt.Azt kérdezném.hogy belehet-e szerelni utólag a tempomatot,és mekkora munka.
Jól van akkor te is hasonló lehetsz mint én, bár én nem tanultam autószerelést csak ha valamit úgy látok hogy talán meg tudok csinálni akkor annak nekiállok aztán ha elakadok akkor max összerakom amit szétszedtem. Ha valamit előre úgy látok hogy nem biztos hogy össze tudom rakni akkor egyenlőre hagyom.
Régebben az volt az első hogy gázolajszűrő cserét javasolták aztán mások meg azzal érveltek hogy ennyi erővel kezdeni lehet a csereberét amit a a diag nélküli szerelő is csinál. Az én autóm nem sokszor volt diagon mert a szűrő csere vásárlás után úgyse árt ha meg hibát dobott akkor meg már úgyis régen volt cserélve (40-50.000 km). Én a diag árát (3.000- fölfelé) pont annyira pénzkidobásnak tartom ha utána ugyis ez van mintha fordítva csinálom és elmúlik a hiba. Persze még mindig csak okoskodok így a véleményem nem mérvadó.
Ja hát ha szerelni kell, nem az igazi. De hát a nővéremék 2.2dt espace-ük még kevésbbé szerelőbarát. A Renault szaki "barátjuk" lerázta őket hogy ő nem szerel többet espace-t.
tegnap jöttem haza Pestről ismét eldurran a résolaj cső ott ahol a múltkor toldva lett vagyis 2 cm-rel feljebb akkor úgy éreztem nem ásom bele magam a sztoriba vettem toldót egy kis darab új cső azt jóvan :-) akkor inárcs-bp-szeged útvonalon locsoltam tele az autópályát gázolajjal :-( , most csak kb 60 km-n de azt mondtam elég, most kicserélem
7 ora munkámba került de sikerült szaros 400 forintnyi cső cseréje,hozzá teszem hogy hamarabb falazok neki garázst mint hogy szereljem :-)
szidtam az olasz meg a franci k.rva anyját is mire lebontottam szó szerint mindent hogy hozzá férjek szaros 50 cm csőhöz
Diag mindenképpen kell neki, ha hibát ír, mert előbb- utóbb jön a check engine, a letiltás ( előzés közben nem jó érzés) környezetvédelmi hiba a fap-on kívül kb. 20 egyéb miatt is lehet. Az sem árt, ha olyan olvassa ki aki tud is mit kezdeni az infóval. Pl ismeri a lehetséges nyűgjeit.
No, hát nem hagyott nyugodni a dolog, tegnap megnéztem. Hát nincs az enyémben sem részecskeszűrő, azt már valaki kiszedte még mielőtt megvettem.
Ahogy korábban is leírtam
"- Környezetvédelmi rendszer hiba - hosszabb úton midig beadja ezt az üzenetet, /regenerálás?/ majd pár rövid utat követően eltűnik a hibaüzenet... folyadék van, megnéztem, a kipufogóm vége kormos..."
A kérdésem, kell e vele valamit csinálnom, kell-e neki diag...? vagy mehet így is?
Tudom vegyek bele szűrőt, de addig is valamit kell vele kezdenem. Amit irtatok, az a 50-60 ezer forintos szűrő nekem is jó lenne...
Nekem elméletileg nem volt szűrőm a fórumos szakik szerint, bár az egykori szerelőm azt mondta hogy szerinte csak kiürítették a házát és egykor rendelkezhetett szűrővel. Volt is ebből és a kormos kipufogóból anno egy vita, akkor még nem de később az jött ki, hogyha kormos a kipufogó akkor vagy nincs vagy nem ép a szűrőtest. Mivel nekem már amióta vettem azóta nincs szűrő ezért amit írok csak okoskodás, minden info ezzel kapcsolatban innen a fórumról jött vagy az itteni írásokból szűrtem le (helyesen vagy helytelenül).
Most, hogy olvasom nekem is beugrott, hogy esőnél amikor kinyitom nekem is folyik a víz. Viszont, nekem, ha jól emlékszem az üveg alatti résznél kétoldalt folyik. Párszor nyakon öntöttem már magam vele :D
Nem feltétlen spórolás vagy környezetle...rás miatt iktatja ki mindenki. Vagyunk páran akik csak városban használjuk iskola-haza, ovi-haza, melo-haza stb. Én speciel kb 99%-ban helyben használom. Soha nem tudna regenerálni a FAP-om. Ergo mindig el lesz tömítődve és állandóan le fog tiltani és folyamatosan lehet szervizbe vinni. Tudom, most jön, hogy akkor minek vettem ilyen dieselt? Mert nem tudtam, hogy ilyen :)
Este mentem volna vele,de miután beindult,leallt..azóta nem indult..inditozasnal mozog a fordszam mérő,igy gondolom nem jeladó.. fel éve csinált már ilyet,akkor többszöri akssi saru le,fel megoldotta. most n segített..és mivel pecsett ragadtam,itt keresnek perfekt hozzá ertot..
A csomagtérajtó borítása valóban műanyag? Ez jelentse azt, hogy a külső héj műanyag, de alatta a belső már fém, vagy az is műanyag? Hát ezt megnézem legközelebb. Nekem is úgy tűnik nem ér bele a vízbe az ajtó, de amikor felnyitom eső után, minden alkalommal szinte folyik az ajtóból a víz, pedig enyhe emelkedőn is áll a járgány, tehát még jobban kellene lejtenie a lökhárító felső lapjának!
Hello! Leírom, csak így magamnak :) Hétvégén kaptam vissza a Pug-ot a szerelőtől. A jómúltkori rettenetes hibaüzenetek miatt volt még mindig ott. Az a furcsa, hogy amivel nem nagyon tudtak mit kezdeni, az a DPF folyadék hiányára utaló hiba, annak ellenére, hogy a tartály tele van, és elvileg meg is lett taníttatva a rendszerrel, hogy új anyagot kapott. A kocsi motorja a szerviz ideje alatt nem állt le, elég hosszadalmas tesztek alatt (mr csak az üzemanyag szint is ezt igazolja). Elvitték egy autóelektronikushoz, de nem tudott hibát feltárni. Sikerült kiszedni a porlasztókat, mert olyan hiba is előjött, miszerint a múltkor kicserélt 4. porlasztót mintha "túlvezérelte" volna a rendszer. Az 1-3. porlasztókat akkor nem cserélték, mert bőven hibahatáron belül volt a mérés. Na, most azért ránéztek erre a három régi porlasztóra. Kettőt (2. és 3.) sikerült kiszedni, de az 1. csak roncsolással jött ki. Szerencsére a hengerfej helyett csak a porlasztó jött szét. Kapott egy új porlasztót a motor. Meg persze kipucolták, amit lehetett. De csere előtt mind a négy porlasztót rátették mérőpadra, és tökéletes értékeket produkált. Most jön a teszt időszak.
Amitől félek: kormos a kipufogó. Lehet, hogy a részecskeszűrő múltkori kiégetése nem volt annyira sikeres? (megj: ingyen volt, szóval ezen nem buktam - ha érdemben nem javított az égetés, hátrány amúgy sem ért: már égetés előtt is tré lehetett). És mik ezek a random hibák, amiket dob a kocsi?
Ma hat óra körül az M3-ason két másik C8-cal együtt érkeztünk Budapestre, egy sárga és egy gyöngyházkék (amennyire így a sötétben meg tudtam állapítani) HDI társaságában érkezett a mi kis szürke benzinesünk. :)
Örömömet kicsit beárnyékolta, hogy a JR*-es rendszámú car-társ nem nagyon akart lejönni a külső sávba. Nem amiatt, hogy milyen jól mutatott volna a három C8 egymás után, hanem mert bent érzésem szerint feltartotta a forgalmat (volt, akinek így jobbról kellett előzni...). Az már csak hab a tortán, hogy aztán a Kacsóh Pongrác útnál meg a jobb legszélső sávban hajtott tovább. Persze nem történt semmi baj, csak kikívánkozott belőlem, hátha az illető olvassa, és legközelebb jobban figyel. :)
Szerintem egyik oldal se jó! Nálunk nincs következetesség, bár ha nem dúrva amit teszel nem bántanak, de ott a lehetősége hogy egy buzgó rendőr megszívasson, náluk meg nagy a szigor.
Hát ez van ebben kell élni. Engem nem érdekel amíg nem bántanak.
Igen, következetesség van. De képzeld el annak a felháborodását aki nem extrém méretben tér el a gyáritól, esetleg el sem tér és egy felniváltáskor mehetne beíratni, pláne egy használt felninél, aminek hiányzik a jóváhagyási papírja. Vagy az előírt H sebességindexű gumi, helyett T-st felrakót, pedig lehet, hogy az autója nem is tud 190-nél sem többel menni, de az előírás az előírás.
Persze nem azt mondom, hogy ez jó, de aki nem nézi hülyének a rendőrt, műszaki vizsgáztatót, azt eddig sem baszogatták.
Elméletileg. Gyakorlatilag június vége óta nem sikerült kinyitni. :(
Az 1-es nút elindulna, bekúszik a műanyag szár alá, de a tartólemez túloldalán van keresztben egy fémnyelv, amiket a támladöntő fogantyúk mozgatnak egy kicsit, és abba beleakad (2-es). Szóval annak nem ott kéne lenni ilyenkor, de nem lehet semerre elfordítani.
Ha a talpán áll(vagy visszarakod a helyére)akkor az alján keresztben van egy" rúdszerű"valami.Bocs a fogalmazásért nem tudom minek nevezzem elméletileg egy bwdennek kéne mozgatnia.Ha
A tolóajtók nekem is néha meghülyülnek. Pár napja nekem sem nyílt, aztán gondol egyet és jó. Most, hogy jobban belegondolok nyáron nemnagyon volt gondom vele, csak ilyen szutykos párás őszi, téli időkben. Ha jutsz valamire írd meg légyszi.
Az ablakok nekem csak hátul baszakodnak, elsők jók. A hátsó néha gondol egyet és felhuzásnál megfordul és kb 10centit lejjebb megy és csak a legalsó állásból hajlandó felmenni :D Én már megtanultam ezzel együtt élni.......
Ledöntött (összecsukott) állapotban van, nem is a kocsiban, mert ott csak a helyet foglalná. Kinyitni nem lehet. Bepattintani a helyére igen, de minek.
Bocs csak megint dolgoztam.Ezt a mókolt műanyagot,ha befelé nyomom az ülés felé,és úgy döntöm el akkor megy,ha nem fogom akkor csak ledől a támla,de nem bukik előre. A tiédnek már a támláját sem lehet ledönteni?
Az lehet de legalább a következetesség meg van. A német is ilyen. Én sokkal jobbnak tartom azt a rendszert. És ott aminek van TÜV-je az el van fogadva csak be kell jegyeztetni. Na ez a nem mindegy.
Ablakra : lejjebb íram a betanítást ,ha segít az jó, ha nem, akkor kapcsoló szétpattintás,alkoholos tisztítás ( apró alkatrészekre vigyázni!) ha ez sem megoldás, akkor Zolysys. A többihez hozzászólni sem tudok. :-(
Helló! Lenne pár kérdésem. Pár napja a kocsi két elektromos tolóajtaja gombnyomásra nyílt, de csak kb 30 cm-re és becsukni csak kézi erővel tudtam. Aztán mikor hazaértem már nyílt és csukódott rendesen. Ennek mi lehet az oka? Más. Az első elektromos ablakok néha megbolondulnak, nem mennek fel, illetve le egy gombnyomásra. Erre tud valaki megoldást? A fényszórómosókat kicserélték ( használtra, de jóra), előtte meg a mosó motorját is, de most alig sprickol valamit ( mosástól messze van). Mit lehet tenni? Kifújatni magasnyomásúval? Vízkőoldó?
Az osztrák helyzetet ismerem, ott jóval szigorúbb a helyzet, mint itthon. Lehet, hogy könnyebben engedélyeznek átalakításokat, de csak olyan felni lehet az autón ami be is van jegyezve. Ugyanez vonatkozik a gumiméretre. Valamint a gumi sebességindexére is.