Keresés

Részletes keresés

toto92 Creative Commons License 2004.08.16 0 0 579

De ha megnézed a következő hszeit:

 

BPO-700

Előzmény: v86 (578)
v86 Creative Commons License 2004.08.16 0 0 578
Ezek után merd letagadni, hogy Te nem BPO-700 vagy :o)
Előzmény: BUDAPEST 2004 (569)
toto92 Creative Commons License 2004.08.16 0 0 577
A 100-as busz történetére kiváncsi lennék!
toto92 Creative Commons License 2004.08.16 0 0 576

BUDAPEST 2004!

 

mail ment.

v86 Creative Commons License 2004.08.16 0 0 575
Legjobb tudomásom szerint nincs ilyen weblap. Csak szó volt róla, hogy lesz.
Előzmény: toto92 (573)
toto92 Creative Commons License 2004.08.16 0 0 574
Érdekes, de a Kozák téren a végállomás nyoma máig megvan!
Előzmény: BPO-700 (533)
toto92 Creative Commons License 2004.08.15 0 0 573
érdekelne, hogy ezek BPO-700 honlapján össze vannak gyűjtve? és ha igen, a honlap hol található?
Blöky Creative Commons License 2004.08.15 0 0 572
"1960.02.15.

A 93-as autóbusz viszonyaljelzése "C" jelzésre módosult."

 

És akkor rögtön a Moszkva térig hosszabbították, vagy később? Csak annyit tudok, hogy 1965-ben már odáig járt.

Előzmény: BUDAPEST 2004 (571)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.15 0 0 571

Bővült a 93-as autóbusz közlekedés-történetének adata:

 

A 93-AS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1959-TÓL NAPJAINKIG:

 

1959.04.04.

A 93-as autóbusz Óbuda, Miklós utca - Árpád híd - Rákospalota-Újpest, MÁV-állomás között közlekedett.

 

1960.02.15.

A 93-as autóbusz viszonyaljelzése "C" jelzésre módosult.

 

***

A "C" jelzésű autóbusz viszonylatjelzését 1966.07.01. módosították 84-esre!

Érdekességként megemlíthetném, hogy a "C" jelzésű autóbusz a Retek utcát, illetve a Moszkva teret és érintette!

***

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (199)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.15 0 0 570

Módosult a 84-es autóbusz történelmi adata:

 

A 84-es autóbuszok Moszkva tér – Árpád híd – Újpest, Szilágyi utca útvonalon 1966 óta közlekedett. /Korábban „C” jelzéssel közlekedtek az autóbuszok./

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

Előzmény: BPO-700 (342)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.15 0 0 569
Sziasztok! Folytassam?
Előzmény: BPO-700 (550)
moszkvicsslusszkullcs Creative Commons License 2004.08.02 0 0 568

"116: itt 2 dolog keveredik. 1) A 80-as évek elején volt egy "V" járat, Clark Ádám tér - szerpentin - Budavári palota útvonalon. Ez valóban Ik211-essel járt. Az 1985-ös "díjszabásreform" után 116-os jelzést kapot, mert megszűnt rajta a díjszabási korlátozás (ugyanekkor lett pl. a "H" beolvasztva a 65-ösbe). Pár évvel később a járat elhalt. 2) Néhány évvel később a Márc. 15. tér - Erzsébet híd - Dísz tér, de a 90-es évek közepén ez is megszűnt.":

 

Bocs, de itt két dolog keveredik. :-)))

 

A "V" jelzésű járat a Sikló megnyitásának napjával szűnt meg.

 

A 116-os jelzésű járat az Ik-516-os típusú várbuszok forgalomba állításának napján indult. Megszűnését a '90-es évek elején lezajlott hálózatracionalizálás okozta.

BPO-700 Creative Commons License 2004.07.03 0 0 567

Az ipari 10-es busz

A felvétel saját készítésű, vagyis én vagyok a szerzője!

A felvétel bármilyen célra való felhasználása csakis a szerzővel történő előzetes egyeztetés után történhet meg! gjorg@freestart.hu

Előzmény: BPO-700 (546)
BPO-700 Creative Commons License 2004.07.01 0 0 566

Hamarosan újabb adatokkal jelentkezem!

 

De addig is a rákövetkező adatoknál melyekre lennétek kiváncsí?

 

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (559)
BPO-700 Creative Commons License 2004.07.01 0 0 565

http://bpikarus.fw.hu/

 

FUM-258, mintha ilyen busz járt volna a V jelzésű vonalon..., de nem garantálom, hogy pont ez a busz volt!!!!

 

Baloldali menűoszlopban: Képek -> Magán buszok -> Ikarus 211

Előzmény: Bgute (564)
Bgute Creative Commons License 2004.06.30 0 0 564

Köszi a gyors választ, de most nem a 116-os megszünésére lettem volna kiváncsi hanem egy IK211-es fotóra Bkv matricával.

Ha van valakinek ilyen beteszi ide, vagy ír egy web site-ot?

Kösz!

Előzmény: ARIBOY (561)
Blöky Creative Commons License 2004.06.30 0 0 563
116: itt 2 dolog keveredik. 1) A 80-as évek elején volt egy "V" járat, Clark Ádám tér - szerpentin - Budavári palota útvonalon. Ez valóban Ik211-essel járt. Az 1985-ös "díjszabásreform" után 116-os jelzést kapot, mert megszűnt rajta a díjszabási korlátozás (ugyanekkor lett pl. a "H" beolvasztva a 65-ösbe). Pár évvel később a járat elhalt. 2) Néhány évvel később a Márc. 15. tér - Erzsébet híd - Dísz tér, de a 90-es évek közepén ez is megszűnt. OFF Tudja valaki, h ebben az újfazonú fórumban hogy lehet dőlt betűt felsőindexet stb. csinálni? Alapmódban nincs hozzá menü & eszközsor, ha pedig akár a Szerkeszt, vagy a Kód linkra kattintok, az a válsz jön vissza, h "Nincs ilyen lap". Ha szögletes zárójelpárt írok a szövegbe, akkor meg [u]ez[/u] lesz.
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.29 0 0 562

A #383 hozzászólásban olvashatsz erről a járatról!

 

BPO-700

Előzmény: ARIBOY (561)
ARIBOY Creative Commons License 2004.06.29 0 0 561

A http://www.bkae.hu/~voni/valtozas/tab89.htm weboldal szerint a 116-os autóbusz 1989-től járt a Budai Várhoz,.Mégpedig a Március 15.térről indult és a Disz térig járt,körforgalomba.Azelőtt a Moszkva tértől járt az Irányi utcáig.

Hogy mikor szünt meg a 116-os járat ,nem tudom

Üdv:ARIBOY

Előzmény: Bgute (560)
Bgute Creative Commons License 2004.06.29 0 0 560
"...a 116-os busz a 80' as évek elején állítólag a Clark ádám térről ment fel valahogy a Budavári palotába (asszem a Nemzeti Gallériához). Milyen útvonalon?"

A Sikló melletti szerpentines úton ment fel. Pill nem tudom az utca nevét.

"Milyen sűrűséggel járt"
Erről nincs információm.

"...milyen tipus volt..."
Ha jól tudom Ik211.  -> Erről nincs valakinek egy fotója?

Előzmény: BPO-700 (540)
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.27 0 0 559
Akkor találkozunk az ÚJ INDEX FÓRUM-ban! Addig is sziasztok és jó böngészést az ebben a topicban fellelhető néhány vonalnak a történeteiben!

Sziasztok! BPO-700

Előzmény: BPO-700 (557)
ARIBOY Creative Commons License 2004.06.27 0 0 558
Bizony már csak 18 perc van,és leáll ez a régi fórum!Holnap meg elindul az ÚJ!
Üdv:mindenkinek!
Előzmény: BPO-700 (557)
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.27 0 0 557
Leáll a Fórum éjszakára!"

"...27-én, vasárnap délután öt órától már senki sem szólhat hozzá a régi Fórumban,...28-án, hétfő délelőtt elindul az Index új Fóruma."

ARIBOY Creative Commons License 2004.06.26 0 0 556
Kedves BPO-700!

Igy igaz 1972-től 1977-ig villamospótló busz járt a 25-ös villamoshelyett.
ÜDV:ARIBOY

Előzmény: BPO-700 (547)
ARIBOY Creative Commons License 2004.06.26 0 0 555
Sziasztok!

A 64-es villamosról itt is olvashattok:http://www.tar.hu/frameset.phtml?path=/jhoward/foto/20000408/ex64.htm
Üdv:mindenkinek!

BPO-700 Creative Commons License 2004.06.25 0 0 554
Köszönöm!
Előzmény: Blöky (553)
Blöky Creative Commons License 2004.06.25 0 0 553
Igen, 1910-ben.
Sőt, kihagytam hogy pár évvel utána megszűnt a körforgalmi jelleg, oda-vissza a Halleren járt, a Vágóhídig.
Előzmény: BPO-700 (552)
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.25 0 0 552
"25-ös a viszonylatszámozás bevezetésekor"
Azaz 1910-ben?

"1972.11.01-től villamospótló autóbuszok közlekedtek."
Most hogy írod...tényleg!!!! Valóban pótlóbusz volt 25V jelzéssel...

Mindazonáltal köszönöm a kiegészítő, pontosító adatokat! Az adataimban javítva lesznek!

Üdv: BPO-700

Előzmény: Blöky (551)
Blöky Creative Commons License 2004.06.25 0 0 551
25-ös a viszonylatszámozás bevezetésekor:
Városliget - Damjanich u. - Rottenbiller u. - Orczy út - Haller u. - Soroksári út - Lónyay u. - Múzeum krt. - Rákóczi út - Thököly út - Aréna út - Városliget, körforgalom.
Ellenirányban a 27-es közlekedett.

"1930-as évek végén
A 25-ös villamosok Állatkert – Thököly út – Fiumei út – Orczy út – Nagyvárad tér útvonalon közlekedtek."

Tudtommal végig, az Ajtósi Dürer sori vonal megszűntetéséig arra járt a 25-ös. Utána viszont már nem ment az Állatkertig, hanem
Városliget - Aréna út - Thököly út - stb. - Nagyvárad tér

"1970.
A 25-ös villamosok immár Állatkert – Hermina út – Thököly út útvonalon közlekedtek"

A visszavágás már 1968-ban megtörtént.

1972.11.01-től villamospótló autóbuszok közlekedtek.

Előzmény: BPO-700 (547)
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.24 0 0 550
EBBEN A TOPICBAN OLVASHATÓ NÉHÁNY KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNET IS (ZÁRÓJELBEN A HOZZÁSZÓLÁS SZÁMA)

Az adatok 10-es, 34-es autóbuszok, illetve 8-as, 25-ös, 40-es villamosok történetével bővültek!

Az adatok száma eddig: 131.

Autóbuszok esetében a történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a gyorsjáratok is találhatók!
(Pl.: 55gy => 55; 101 => 1; 47A => 47)/

1 (20); 2 (47); 3 (255); 4 (375); 5 (106); 6 (524); 7 (347); 8 (107); 9 (520);
10 (546); 12 (133); 13 (471); 14 (138); 15 (302); 16 (383); 19 (332);
20 (166); 24 (222); 25 (121); 26 (517); 27 (245); 28 (320); 29 (376);
30 (73); 31 (7); 32 (444); 33 (136); 34 (548); 37 (505); 38 (515); 39 (42);
40 (53); 41 (198); 42 (379); 43 (70); 44 (535); 45 (445); 46 (446); 47 (200); 48 (202);
52 (36); 53 (242); 54 (33); 55 (104); 56 (392); 59 (350);
60 (431); 61 (536); 62 (279); 63 (197); 66 (247); 67 (291); 68 (372); 69 (59);
70 (475); 73 (9); 77 (43); 79 (250);
80 (393); 81 (335); 84 (342); 86 (204); 89 (534);
92 (251); 93 (199); 94 (203); 95 (397); 96 (533); 99 (79).

Villamosok és trolibuszok esetében a történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a trolibuszok is találhatók!
(Pl.: 16A => 16; 29Y => 29; 72 troli => 72)/

1 (96); 3 (472); 5 (385); 6 (390); 7 (22); 8 (544); 9 (489);
10 (399); 11 (23); 15 (448); 16 (27); 17 (38); 18 (282); 19 (208);
21 (29); 22 (109); 25 (547);
30 (378); 31 (283); 32 (110); 34 (112); 35 (490); 36 (499); 38 (500); 39 (113);
40 (549); 41 (209); 43 (132); 44 (210); 45 (135); 47 (486); 48 (487); 49 (489);
56 (395); 57 (114); 58 (30); 59 (387);
62 (474); 65 (473); 67 (219); 68 (396); 69 (220);
70 (373); 71 (306); 72 (353); 73 (394); 74 (333); 75 (351); 76 (377); 77 (391); 78 (401); 79 (380);
80 (388); 81 (146); 82 (354); 83 (334); 84 (307); 85 (201); 86 (384);
96 (295); 97 (382); 100 (345).

Csepeli gyorsvasút (389);
Ráckevi HÉV (400);
Fogaskerekű vasút (299).

XI. kerületi villamosok (512).

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (538)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!