Sokat mennek vele városba.Nem volt pörgetve a motor.A turbo tömítettlensége miatt telítődött a cooler. Elérte a teljes telítettséget(kicsi a hűtő)aztán bumm.Szerintem.(A két hiba véletlen egybeesés.)
tisztázzuk. a Hall jeladó nem a veztengőn, hanem a hengerfejre csavarozott kis állványon van ami állítható. a tengelyen a bordáskerék ékelve van, és arra fix rögzítéssel (nem állíthatóan van feltéve a jeladótárcsa.
"Merci 170cdi indítás követően kb. 10perc múlva óriási fehér füst és leállítás,de már nem indult újra. Motor nem tekerhető át. A porlasztókat kiszerelve indírózásra két hengerből spriccelt a motorolaj."
Eddig ok :)
"A levegőszűrő olajos lett és az interc.hűtő is olajos cirka 2liter jött ki belőle."
Na de ez már! nekem magas a coolerba hogy kerülhetett???? Egy kicsit elgondolkoztato:))
h.fej 1.és a vezérlés között jön a fel az olaj.A tömítés volt a ludas. Szerintem már szerelte valami/valaki.Nem volt meghúzva a hf.csavar a 2.hengerig.......
Ha kábelcsere után is csinálja akkor vedd le az osztófej fedelet,és a nagyfesz érintkezőkről egy késsel kapirgáld le azt a világoskék-fehér oxidot.Kábelt mindenképpen cseréld,mert elöregszik akármit csinálsz vele.
Sziasztok srácok.örömmel olvastam a beszélgetéseke.de még uj vagyok a szakmában.a segitségeteket szeretném kérni.egy autoszerelö programra lenne szükségem.elöre is köszönöm.
Ismét a 94-es Seat Ibiza 1.4 ről van szó! Monja meg nekem valami okos ember, hogy a motortérben a bal oldalon (szembe állva vele) a lámpa alatt van egy valami henger alakú izé, csővek vannak rajta, az mi akar lenni? és befolyásolhatja e azt, hogy leállogat és rángat... csak maszek nem autószerelők csináltuk és minden lehetséges dolgot átnéztünk kipucoltunk kicseréltünk stb... csak azt a szart nem tudjuk, hogy mi akar lenni... segítsetek lécci!
Igen ellenőriztem a kartel részt is.Minimálisan olajos a szuszógó. A levegő mimimális folytással átmegy rajra.
A motorolaj a vezérléstől számítva 1.2.hengerben fogta a motort.....
A turbós szaki sokat javított már nekem eddig nemtünt úgy,hogy ne értene hozzá.Szétkapta törés nincs kopáshatáron túlvan,de ennyi olaj ettől nem lehet a coolerben,motorban.
A hengerben lévő olaj miatt vagyok tanácstalan........
Köszönöm mindenkinek a segítséget.Megírom majd a továbbiakat.Sziasztok,jó munkát!
Fasza. Eddig az a, és a b, pontok erősen ellentmondásnak tűntek, de ha kell az utánfutóra zk-t csináltatni, akkor már világos. Hová dugod a kipuszondát?? :-DD