Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

viti2 Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70054

hát ez az.Nekem is magas.

Szerintem:

Sokat mennek vele városba.Nem volt  pörgetve a motor.A turbo tömítettlensége miatt telítődött a cooler. Elérte a teljes telítettséget(kicsi a hűtő)aztán bumm.Szerintem.(A két hiba véletlen egybeesés.)

Előzmény: Törölt nick (70052)
Quattroman Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70053
tisztázzuk.
a Hall jeladó nem a veztengőn, hanem a hengerfejre csavarozott kis állványon van ami állítható.
a tengelyen a bordáskerék ékelve van, és arra fix rögzítéssel (nem állíthatóan van feltéve a jeladótárcsa.
Előzmény: Indiana82 (70035)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70052
Szia

"Merci 170cdi indítás követően kb. 10perc múlva óriási fehér füst és leállítás,de már nem indult újra. Motor nem tekerhető át. A porlasztókat kiszerelve indírózásra két hengerből spriccelt a motorolaj."

Eddig ok :)

"A levegőszűrő olajos lett és az interc.hűtő is olajos cirka 2liter jött ki belőle."

Na de ez már! nekem magas a coolerba hogy kerülhetett????
Egy kicsit elgondolkoztato:))



Előzmény: viti2 (70051)
viti2 Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70051

Sziasztok!

Merci:

h.fej 1.és a vezérlés között jön a fel az olaj.A tömítés volt a ludas. Szerintem már szerelte valami/valaki.Nem volt meghúzva a hf.csavar a 2.hengerig.......

 

Előzmény: hngf (70034)
*Steve Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70050

a rotor meg az elosztófej új    a gyertya ú  már csak a kábel régi

 

a régi gyertyával nem csinálta   igaz olvastam a neten hogy az NGK gyertyát előszeretettel hamisítják  hát nem tom

 

holnap veszek kábelszettet azt beszámolok mi lett :))

Előzmény: csipy31 (70049)
csipy31 Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70049
Ha kábelcsere után is csinálja akkor vedd le az osztófej fedelet,és a nagyfesz érintkezőkről egy késsel kapirgáld le azt a világoskék-fehér oxidot.Kábelt mindenképpen cseréld,mert elöregszik akármit csinálsz vele.
Előzmény: *Steve (70047)
attila029 Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70048
ez csak megerősíti a gyanunkak ugyhogy vedd csak meg azt a kábelgarnitúrát
Előzmény: *Steve (70047)
*Steve Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70047

első körben veszek akkor egy tesla kábelszetett hozzá

 

 

laikusként  leírom tehát alapjáraton muzsikált majd egy szünet pöff megy tovább  majd egy idő után megint 

Előzmény: attila029 (70046)
attila029 Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70046
ezért gyanakszik csipy a kábelre
Előzmény: *Steve (70045)
*Steve Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70045

ez az hogy méha néha

Előzmény: attila029 (70044)
attila029 Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70044
attol hogy picit áthúz a kábel még nem áll meg teljesen az adott henger csak néha-néha
Előzmény: *Steve (70043)
*Steve Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70043
nem kompletten hagy ki csak mindha 2-3 körben csak :(
Előzmény: csipy31 (70041)
no_holy_shit Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70042

 

 

köszönöm a välaszt!

 

meg egy kerdes:

az ECU testet kapcsolgat? (tehat a vezerles az egy kapcsolt test, vagy az is kapcolt "+")

 

 

Előzmény: Trebitsch (69972)
csipy31 Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70041
Szia,méregesd végig a gyertyakábeleket,valamelyik nem élte túl a beavatkozást.
Előzmény: *Steve (70039)
cam aro Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70040

Szerintem a tank szellozteto rendszer.

Dugozd le ha szivotorokra is megy cso, proba idejere.

Előzmény: netbook (70036)
*Steve Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70039

sziasztok !

 

 97 es régi swift kicseréltem a gyertyákat viszont  most olyan mintha néha néha kimaradna egy henger alapjáraton   eddig denso volt benne most  NGK

 

kicseréltük egy másik garnitúrára a gyertyát de evvel is csinálja  szerintetek mi lehet a gond ? esetleg benzin ?

 

 

isuka20 Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70038
Sziasztok srácok.örömmel olvastam a beszélgetéseke.de még uj vagyok a szakmában.a segitségeteket szeretném kérni.egy autoszerelö programra lenne szükségem.elöre is köszönöm.
Paco155 Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70037
Bár nem vennék rá mérget, de szerintem a klíma szárítószűrője lesz az.....
Előzmény: netbook (70036)
netbook Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70036
Sziasztok!

Ismét a 94-es Seat Ibiza 1.4 ről van szó!
Monja meg nekem valami okos ember, hogy a motortérben a bal oldalon (szembe állva vele) a lámpa alatt van egy valami henger alakú izé, csővek vannak rajta, az mi akar lenni? és befolyásolhatja e azt, hogy leállogat és rángat... csak maszek nem autószerelők csináltuk és minden lehetséges dolgot átnéztünk kipucoltunk kicseréltünk stb... csak azt a szart nem tudjuk, hogy mi akar lenni... segítsetek lécci!

előre is köszönöm a segítséget

Üdv netbook
Indiana82 Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70035

Sziasztok!

 

Az audi azért nem indult mert a veztengelyen a HALL jeladó elmozdult a helyéről.

Mitől tudott elmozdulni? A rögzítő csavarja meg volt huzva azt mondták.

Lehet hogy máskor is elköltözik.... Forgatni kell majd a Hall jeladó házát hogy ha nem indul, de összejelölöm most azért. :S

 

Valaki járt már igy? Valami ék van kikopva?

Előzmény: Quattroman (69828)
hngf Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70034
Az 1. és 2. henger között nyomja fel az olajat a hengerfejbe az olajpumpa.

Ott szokott kiégni a tömítés, és a hengerfej is.
Inkább az 1.heng.-hez van közelebb.
Előzmény: viti2 (70032)
hyuing Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70033
Áruld már el merre praktizálsz? Ide írd ha gondolod! tercs@citromail. hu
Előzmény: symyke (69988)
viti2 Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70032

Jó reggelt!

Igen ellenőriztem a kartel részt is.Minimálisan olajos a szuszógó. A levegő mimimális folytással átmegy rajra.

A motorolaj a vezérléstől számítva 1.2.hengerben fogta a motort.....

A turbós szaki sokat javított már nekem eddig nemtünt úgy,hogy ne értene hozzá.Szétkapta  törés nincs kopáshatáron túlvan,de ennyi olaj ettől nem lehet  a coolerben,motorban.

A hengerben lévő olaj miatt vagyok tanácstalan........

Köszönöm mindenkinek a segítséget.Megírom majd a továbbiakat.Sziasztok,jó munkát!

Előzmény: cam aro (70007)
alteás x Creative Commons License 2010.01.07 0 0 70031
mindenkire feszt csapást mérnek, kivéve a sikkasztókra, csalókra meg a multikra
Előzmény: őrült elmebeteg (70030)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2010.01.06 0 0 70030
én nem csodálkozom... most mérik az utólsó csapást a használtautó kereskedelemre.. amióta hatalmon vannak , ezt csinálják...
Előzmény: wastegate (70012)
409 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 70029

Ettől még ugyanúgy nem értem, mit akartál ezzel mondani.
Előzmény: Törölt nick (70028)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.06 0 0 70028
!!!!! ):-(
Előzmény: 409 (70023)
409 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 70027

Fasza. Eddig az a, és a b, pontok erősen ellentmondásnak tűntek, de ha kell az utánfutóra zk-t csináltatni, akkor már világos. Hová dugod a kipuszondát?? :-DD
Előzmény: henger fej (70026)
henger fej Creative Commons License 2010.01.06 0 0 70026
Nálunk?

Naná!
Előzmény: 409 (70025)
409 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 70025

Vagyis, az utánfutóra kell környezetvédelmi vizsgálat?????
Előzmény: hngf (70024)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!