Ami még érdekes lesz, hogy a 2. osztály, gyakorlatilag a 2002-ig készült lambdás, katalizátorosokra vonatkozik, holott 96-után ezek is 4.-be tartoznak. Csak az okmányirodák ezt még ma sem tudják, :-/ ahogy jó darabig a 6-ost is 2-nek írták be.
1996-os passatot vennék,még a kockát, futómű egyszerű mint a faék 3000 környéke bele a talpas. Csinálok ilyenből többet is, egyel sem volt különösebb gond sosem. Ha karban vannak tartva a világból kimennek és az alkatrész is normális áron van hozzájuk. Ami gyenge pont az a főtengely bordás kerekének éke. A 1996 utáni passatok amennyivel többet nyújtanak annyival drágábbak is.
A4 és a Passat teljesen azonos platformra épül, szinte minden mechanikai alkatrésze azonos. innentől fogva a fenntartási klts. is szinte ugyanaz. a Passat talán az amelyik legjobban ártartó. ugyancsak ilyen a Skoda Superb azzal a különbséggel hogy a nyújtott (+12cm) padlólemezre épült ezért a belső térkínálat nagyobb, a hátsó ajtó hosszabb. neked az AAZ motorkódú modell kell ezek szerint
Szerintem wastegate lesz a te embered. Nálunk igen ritkák az audi és passat járművek. Egyszer csináltam egymásután egy passat 1,9td vezérlés cserét és egy 525i bmw vezműszíj cserét. Nem mondom meg, hogy melyik volt az olcsóbb, mert elfogultnak tartanátok. :)
Csaladi autokent lesz hasznalva, igy nincs kizarva, hogy egy kombit valasztok. Lenyeg az alacsony fogyasztas is, ezert ternek at a dieselre. Persze manualis valtoval, az asszony pedig tanuljon meg vegre valtani! :P
Vezerlescsere alkatreszei se mindegy mennyibe kerulnek. Ugy tudom van hidraulikus adjusteres es anelkul megepitett verzio is. Szoval ilyen szempontokkal kapcsolatos tanacsokra van szuksegem.
Tudom, ezert is valasztanam azt, de 1994-200 ig 8 fele motorkoddal ellatott motor keszult. Meg aztan nem csak a motor erdekel, futomu egy egyebek karbantartasi koltsegei. Nem mindeggy, hogy hany szilentet kell cserelni felujitaskor, stb.
"németeknél elsőre 15%bukik itthon meg 2,5%!!!!!!!!"
talan irtam mar hogy szeptemberben voltam egy 1,6D T3 -al a TüV-Süd-nel (nem DEKRA, nem GüS, nem KüS hanem TüV). 2 eve nem ment ezert valoszinuleg szarok a szelepszarszimeringek, es az elotoltest is fülre allitota be az egyiuk srac => ugy fustol, hogy a muhelyben a be es kiparkolas utan alig lehetett latni. (ja es egy TD adagolo van a szivoD-n)
...viszont a Demszky nem azt mondta, hogy a zöld matricásokat engedi be, hanem hogy a sárgákat kitiltja. Illetve valamilyeneket kitilt, mert az új KRESZ-táblák alá tehetnek valamilyen színű pöttyöt.