nem olyan vészes pénz, meg nem akarok vele bénázni... van egy olyan munka/pénz arány, mire én is azt mondom már, hogy a suszter maradjon a kaptafánál :D
Elötte nem volt hnagja csak baromi kemény volt! És amig nem nyomod meg a pedált nincsen hangja a hang akkor kezdödik amikor a csapágy nekiér a szerkezetnek (van egy kis rugo ami visszahuzza alaphelyzetbe) Pár kuplungot beraktam nem szoktam megnézni a csapágyat mint ahogy itt se de olyan a hangja mintha szárazonn menne a csapágy !!!
A régi csapágynak igy kivéve van hangja de mikor benn volt nem hallottam!! Passzolom én se gondolnám hogy az uj csapágy a szar de akkor mi ???
Seat ibizát kuplungoztam ollan volt hogy két lábbal kellet nyomni :(((
Raktam bele sachs-ot kompletten (tárcsa +csapágy+szerkezet) A pedál jo is lett könnyen emel és jo helyen is ! De viszont alyan hangot ada kinyomocsapágy mintha szárazon menne !! Bár igaz nem pörgettem meg kint az uj csapágyat ..... hogy milyen is lehetett?? De probálgattam hogy 3000-rels fordulatonn nyomtam a kuplungot és szépen lassan elhalkult szinte hallani se lehetett! De kis idö mulva inditva ismét zörgött!!
Végülis használják az autot és ma hivtam a tulajt hogy milyen? -Halkult de még mindig van hangaja
Szerintetek ?? Megreklamáljam?? Vagy elhalgat?? Valaki járt már igy esetleg??
Tegnap voltunk ismerősöknél(kb20km)Odafele semmi baj nem volt a kocsival,visszafele fél úton elment az ereje az autónak,szerintem nem ment a turbó.Nagynehezen hazaértünk.Fél óra múlva megint kellett mennem valahova és az autó tökéletesen működik.Sok helyen olvastam,hogy néha ki kell takarítani az egr szelepet.Az lenne a kérdésem lehet,hogy az egr szelep kavart be vagy lehet,hogy a turbó akar tönkremenni?Az egr szelepet otthon is ki lehet takarítani vagy szervizbe kell vinni,ill.mennyire macerás a kitakarítása?
Szép napot Urak! A már sokat emlegetett igamotoromon megvizslattam a szelepeket felöntéses módszerre, és kb 5-10 mp után határozott szivárgás, szinte folyás mutatkozik 2 szívószelepnél. Okozhatja ez azt hogy hidegen nem akar menni 2 henger??? Csináltam képet is, de nem sikerült felraknom sehova :((
Helo. Globálisan érdekelne a dolog. A nagy nyomású más autónál is tönkre mehet, igaz ehhez biztos nehezebb lessz találni. A micsuk, navarák, frontik, is tele vannak hibával, ha ez is akkor darab, darab. Valami jellegzetes hibája van-e erre gondolok, vagy csak 1 baja van az hogy KIA. A saját autót javítani gondolom nem csak én nem szeretem.
Ha a vezérműtengely jelen van, (kis pont találkozik a nyillal) Akkor a holtponti jeladó látható az egyik kémlelő bevágáson. Akkor a vezérlés elvileg a helyén van? A Hall jeadó mindentől teljesen független. Amikor az ablakot eléri, nincs jelen a veztengely és nem ad jelet a holtponti sem. Ez sajnos egy külön szakma.
"Fhp és Hall-jelnek egyidejűnek kellene lenni, úgy rémlik, a 100° az hogy jön össze(vezérlés helyen van, Hall-jeladó hajtása nincs elmászva-ha van egyáltalán)"
Az FHP jel az a holtponti jel?
Mert ha az, akkor egyértelmű hogy elmászott.
A holtponti jelnek egyidőben kell jelentkeznie a Veztengelyen a Hall jellel?