Az a baj, hogy teljesen úgy érzem, hogy fogalmuk sincs mit kéne csinálni. Legszívesebben elvinném valahova máshova. Lehet, hogy Ausztriáig kéne mennem, hogy találjak egy jó szervízt? (vagy inkább el kéne adni az egészet)
Milyen típus?Évjárat?Egyébként sokszor az a baj hogy a szerviznek fogalma nincs a hibáról csak találgatnak meg a hülye hibakódkiolvasót csatlakoztatják a kocsi még hülyébb compjúterére a tulaj meg fizet mint katonatiszt.
A kocsi az elmúl 100e km alatt gyakorlatilag jól ellátta feladatát, 2x kellett csak generátort javíttatni rajta. Aztán tavaly november végén egyszercsak nem akart indulni, rázott, és a lóerök fele eltünk (üresen rosszabb lett a dinamikája, mint azelött teljes terheléssel, kb. 95km/h végseb).
A rázkódást egy etörött kardánkereszt okozta, ezt a helyi szaki orvosolta. Majd beittük a szakszervízbe. Itt valami mágnesszelepet cseréltek (amiben a motor baját vélték felfedezni), majd a komplett kuplung és lendítökerék csere, még próbaútra is elvitték (1800+Áfáért).
Telefon, a kocsi kész. Beülök, a kocsi ugyan annyira nem meg, mint mikor bevittük!!! (miért nem lehet bemérni a teljesítményt??? Rögtön látszódna, hogy nincs rendben)
Felhívtam, elkezdetek az adagoló lelki világáról beszélni, ált. 150e alatt nincs a javítása, de könnyen elérheti a 300e is! Ráadásul valahol az Alföldön értenek csak ehhez.
Ennyi.
Beleolvastam egy dízel mondeos topikba, ott többen is említik, hogy gyakori 180e km körül, hogy megadják magukat, és "javíthatatlannak" nyilvánítják. Úgy tünik ennek is hasonló a lelkivilága.
Most hoztuk el a tranzit a szervízböl, röpke 8 hétig volt ott, a kocsit ugyan olyan szarul adták vissza (90-nél nem bír többel menni), csak meg van egy 300e számla is melle!
Hali! Auchanban fehér FORD emblémás fejtámlavédő huzat a filléres vásárban 600Ft/2db 27-ig.Vettem gyorsan 6 db-t...Ahhoz képest hogy 12 éve nem gyártanak szögletes fejtámlát, ez még frankón arra lett varva, csak annyira rugalmas anyagból van, hogy még elmegy.. Üdv
Itt nincs típushiba.De lehet hogy sokat futott.Zárakba bepróbálni a kulcsot.Járó motornál lehúzni az olajbeöntősapkát megnézni mennyi a kartergáz.Próbaút alatt figyelni hogy nem jön e gyanús hang a difi felől.Hátsó sárvédőív és első ív és küszöb elején rozsdára figyelni
van egy kérdésem amit vagy 2x er megkérdeztem. szóval a fordulatszámmérő alatt van egy olyan lámpa mint ami a tankoló, csak cseppek vannak mellette. üdv
Nagy a csönd! Werbung : 99évjáratu turbó diesel transit bontva eladó!! Hosszú kivitel szervós,fordulatszámmérő,15-ös felni jó michelin gumikkal 225méret, motor épp és papíros,váltó,kardán,futómű első ülléssor sok apróság ok.Jobb oldali raktér ajtó anyós ajtó jó, a jobb hátsó ajtó jóindulattal elmegy.A kasztni többi része kuka.Holnap teszek fel képet nem semmi látvány...