De igen de mivel az E85 az 318Ft az E95 meg 373Ft már 1-2 alkalommal kipróbáltam hogy 1-1 arányban hogy viselkedik a verda. Automata kezelő nélküli kúton kuncsaft hiányában el tudok szórakozni hogy kétszer dugom be a bankkártyámat.
Megint én.Teljesen meg adta magát a kormány melletti ajtón a központízár. Kárpit le tépve,kiszerelve.Kérdés,hogy tudom a motort kiszerelni,lehet valamit javítgatni rajta,vagy kuka?A baj,hogy minden napos használat miatt a kocsi be zárását is meg kell oldanom,eddig oké,meddig tart kb. a csere?Hogy érdemes tovább szerelgetni?Válaszokat köszönöm.
Üdv.A lyukas fűtőradiátornál nincs rosszabb,mert mint írtam már ,kinyírja az embert a fagyálló.Én is ahogy tuti lett,hogy lyukas nem nagyon használtam a fűtést.10.hó-12-én cseréltük,a fűtőradiátort épp a szezon előtt.,lassan 2-hete. Köszönöm a biztató válaszokat csak a szag zavar,valaki írta ,hogy nem mérgező,remélem.
Mármint mennyire van bonyolítva a fűtés, és milyen jelalakot használ hozzá. Mert lehet az is valamennyire szabályozottan történik, és akkor azt multiméterrel nem lehet majd látni.
Azt OBD-n nem is fogod látni. Ott ahogy te is írtad a szonda működését látod max. Szkóppal lenne a legjobb megmérni, hogy az ecu kiadja-e. De lehet multiméterrel is látni lehet. Nem kellett még méregetnem a fűtést, nem tudom hogyan oldja meg a motorvezérlő.
Tisztába vagyok vele hiszen én csináltam a cserét.De az utasérbe a beáramlott levegő mennyisége a minimum volt idáig és a párolgó olaj igaz,hogy párolog de ha huzatban van akkor gyorsul a párolgása is.
Van amelyik ki van vezetékelve van amelyik nincs. Kétfajta csatlakozóval van szerelve az ajtónál nekem a ritkább fajta van. Ott a zöld/zöld fekete kábel. Szerintem az a biztos ha kiméred multiméterrel.
A baj az hogy a csatlakozónak ellenpárját nem lehet beszerezni, ezért marad a forrasztás. Kábelt áthúzod a köteg mellett a csatlakozón belül összekötöd. Csak be kell rakni a hőmérőt és már mutatja is nem kell semmit "életre kelteni". Ha nincs bevezetékelve akkor a kijelzőtől kell vinni a vezetéket a hőmérőig. valahol itt volt rajz régebben hogy a kijelzőn melyi két láb, igy nem tudom pontosan.
Használd tovább és le fog égni.Türelem!2 hónapja cseréltem és még mindig érezni.Nálam már inkább olyan mint a hajszárítóból kijövő meleg levegő.De a fűtést még mindig nem használtam 100%-ban.
Köszönöm mindkettőtöknek! Tényleg olyan a kulcs mint itt a képen. http://www.nteam.hu/?t=productoverview&kod=N00006785 Azt írják itt hogy másolhatatlan. Valahogy hátha sikerül előkerítenem az előző tulajt, és ha megvan a zár még neki akkor örülni fog neki.
Üdv.Irányjelző kapcsoló szinte új, annak idején (másfél-két éve) próbáltam ki,felraktam a régi helyére,de az is ugyan azt csinálta .A régit használom.Nem lett az új (tanítva),kellett volna?A fűtőradiátor még meddig ontja magából azt a k.rva (olaj égettféle) szagot?Járatom a motort mindig hosszabb használat után,jó 15 percet is,hogy minél előbb hagyja el,de hiába. Ma sötétbe elemlámpával bevilágítottam az utastérbe,hogy meg győződjek arról is ,hogy füst is van,természetes fénynél(nappal)szinte észre vehetetlen,csak a szagból lehet következtetni.Neked még van szag,mit tegyek?