A nyár első hónapja, 124 (!) új kép; Fejér megye (Bicske, Martonvásár és egy kis Velencei tó), Nógrád megye (Pásztó, Szécsény és kicsi Balassagyarmat), Pest megye (Fót, Vác, Veresegyház) és Zala megye (Hévíz és egy pici Zalaegerszeg) na meg persze Budapest. Jó szórakozást hozzá. :))
Sikerült új ruhába öltöztetnem az összes Volános oldalt a weblapomon.
Emellett feltöltöttem az elmúlt fél év Volános képeinek termését, egyelőre frissítési lista nélkül. A legtöbb új kép a Bakony, Balaton, Somló, Kisalföld, Kunság oldalakon található.
Képek A mostani frissítés többmindent magában foglal. Komáromi, és mocsai éjszakai képeket, Setra S415HD-t a Zala Volántól, valamint egy adag tatabányai képet volános, és magán témából. Kellemes képnézegetést. :) Tovább »
Asszem megvan, többek között kire gondolt a frissítésben szereplő egyik busz gazdája, amikor azt mondta, hogy ha Pestre megy, akkor egy rakás fotós kerül elő a busza láttán. :)
A képek itt megtekinthetők. Az IndaFotó feltöltési korlátjának köszönhetően a TaTo!
eljutott oda hogy nem tud teljes frissítéseket feltenni a képtárba. A 435-ös
vadászata közben, amit mostanában rendszeresen kiadnak az 5-ös vonalra, sok más
helyi buszt is lehetett lőni. Az[...] Bővebben!Tovább »
A
szokásos ebéd elött pillantottam meg LVK-849-et a Dózsán. FKF helyére került,
úgyhogy infóm miszerint a SzT lenne a tulaj, egy fals infó. Ebéd után a
parkolóba egy nagyöreg jött. A 69-es gyártású, 70-es üzembe helyezésű 42 éves
GEX-274. :) Gondolom mondanom sem[...] Bővebben!Tovább »
Legújabb elfoglaltságom, hogy az egykori Nagy-Balaton-utód kft-k logóit kívánom megrajzolgatni. Egy-két régi fotóból próbálok táplálkozni, de sajnos ezeken az embléma csak elég csekély mértékben látszik. Azért mégis megpróbáltam vázlatosan - ennek eredményét a honlapon láthatjátok (kissé bénán, félrecsúszva itt: http://busport-online.hu/db_sv_main.html és itt: http://busport-online.hu/db_bakv_main.html).
Ha lehet kérnem, aki emlékszik ezekre a logókra, vagy netántán rendelkezik is konkrét dokumentumokkal, az legyen kedves segíteni nekem ez ügyben!
Kérdezd HáBét. Szerintem csak neki zavaró az a vízjele. Plusz nála 30X30-as mértben lehet képeket nézni... És mellesleg jó is lehet a vízjel. Én például minden VV-s képet lementek, és ha valaki kér képet megnézem, és ha látom hogy busztipusok.hu már megyek is fel, és küldöm a linket.
Egyetértek. Attól, hogy nincs már a régi honlapom én még a képeimet bármikor tudom élvezni és se munka a honlappal, se fikázás, se követelőzés :)
Szerintem ez analóg a veteránbuszos gondolkodással is, attól, hogy nem tankol sok tízezrest a buszba és nem megy el egy találkozóra, attól ő még bármikor tudja élvezni a saját buszát.
Én nem adok ki pénzt azért, hogy még jól le is lopkodják a képeimet a netről. Azt még odáig megértem, ha sofőrbá lopkodja le a saját buszáról, mint munkaeszközéről, de a sulinetnek meg romoljon el az egere emiatt...
Én az atw-vel meg vagyok elégedve, eddig egyszer sem vacakolt, semmi gond nem volt vele. Csak az a hülye reklám... Ha valaki meglátogatja a honlapom és beír valami másik webcímet a reklámcsík akkor is ott marad. Szal hamarosan domain vásárlás. 2000 Ft/év-ért néztem .hu-s domain nevet. :)
256-osra meg írtam hogy általános fotóproblem, nálam is ugyanolyan sötétek a rendszámok. -.-
Csak a freeweb... :S Sokat vacakolt egy időben, keresgéltem másik szolgáltatót, hátha akad valami normálisabb. Aztán úgy tűnik - egyelőre -, hogy magához tért a rendszer...
Csak telephelyes fotó van róla, tavaly október környékéről, azon se látszik belőle sokminden. Akkor rendszám nélkül állt az udvarban a kerítésre tapadva. Nem úgy nézett ki, mint amit használnak, eléggé körbe volt pakolva téglával, meg mindenfélével. Viszont elég jó állapotban volt, nem kezdték el bontani, az utastér is teljesen egyben volt még. Azóta nem tudom, mi lett a sorsa.
A Vértes Volán Plusz! a korábbi bugos CSS stíluslapok miatt újból csak egyszerű HTML verzióban tekinthető meg, már angol nyelvvel is. Egyelőre az angol nyelv csak a főoldalra, a kapcsolatokra, és a galéria hivatkozására korlátozódik. A statisztikai adatok alapján iktattuk be a[...] Bővebben!Tovább »
Pénteken ebéd után gondoltam
császkálok egy kört a városban. Általában van akkora mázlim hogy mindig
megpillantok egy-egy új rendszámot. A Hunyadinál a Zalás HKF-290 és BAJ-063
együttállásának örültem nagyon. A Zala nem panaszkodhat, még a képen is látszik
hogy a[...] Bővebben!Tovább »
Szerda, történelem vizsga után
kimentem a Réti útra mert hétfőn a 11:05-ös 9-est LUF-932/933* vitte. Gondoltam
hátha így lesz ez ma is, hát nem így lett. Fél órával elöbb értem ki, így
tudtam fotózni KLF-151-et, valamint AFF-255-öt. Mivel jóideig, azaz 20 percig
semmi[...] Bővebben!Tovább »
Nem is elfogadható, azonban ebben a "társaságban" a debilek és enyveskezüek kimagasló arányban vannak jelen és külföldön jellemzően az efajta összejövetelek (bele értve a veterán jármű találkozókat is) zártkörű és debilmentes. Ez itthon is így lenne helyes.
Kedden a metro4 nyílt napja
alkalmából voltam Budapesten. Először a Rákóczi téri metróállomást néztük meg.
Ezután a Moszkva térre vettük az irányt. Nem titkolt cél volt az Ikarus
405-ösökről készíteni jópár képet ha esetleg átvenné a Vértes Volán Zrt. a
16-os[...] Bővebben!Tovább »
Nem újdonság, de sokunk számára nem elfogadható! Itt az erkölcsi kár sokkal nagyobb, mint az anyagi. Éveken át elhitették az emberekkel, hogy mindent szabad, meg is van az eredménye.
A szervezők , és a kiállítók sokat dolgoztak azért, hogy 10 órára minden rendben a helyén legyen, hogy a "szaktársak " jól érezzék magukat, legyen nekik érdekes látnivaló.
A csuklósítás tablóihoz jól illettek a modellek, az albumokban az eddig elkészített 9 féle csuklós, és 3 féle pótos szerelvény fotói voltak. Sokak szerint szép volt így együtt.
És akkor jön egy tetves, és enyves kezével elviszi az albumokat. A 284-es csuklós dobozát is feltépte valaki.
Idén is kiosztotta az IDTP (Institute for Transportation and Development Policy) a fenntartható közlekedési díját. Meglepetés a díjazott esetében szerintem nem született, de erről majd később.
Mivel a korábbi években nem foglalkoztunk ezzel a díjjal, így érdemes pár szót[...] Bővebben!Tovább »
Akinek van hozzáférése, annak ajánlom figyelmébe! Hogy a bicska ne nyíljon ki az ember zsebében az ilyen kis sulinetes, idióta, SP-fan, nyomorult kis p*csöktől! Ebben mi a jó?
Először is pár kép Kertvárosból és környékéről. A kintalvósok száma növekedett egy egységnyit, így már AEU-213 is Kertvárosban fotózható. Ezzel együtt a nagybuszok száma 8-ra növekedett, a kisbuszok száma pedig változó. Attól függ hogy Benczéék beviszik-e a telepre a[...] Bővebben!Tovább »
A két régi fotó papírról lett bereprózva a múlt héten, így most került be a képek közé.
Azért májusi, mert májusi szám, mint a havonta megjelenő dolgok, amik már előző hónap végén az újságoshoz kerülnek. :) Ez az analógia.
Piros tulipánok a Rózsa György úton? Olyanokat nem fotóztam. Sárga-zöld meg fehér-szürke-bordó-narancs buszt annál többet. :) Na jó még pár panelházat is megörökítettem...
On a free account, Flickr limits the number of photos displayed.
If you have fewer than 200 photos, we display them all. If you have more than 200 photos, only the most recent 200 are displayed.
Your photos are not removed from Flickr, only from the list of your photos. If you blogged a photo and it no longer appears in your list, it will still appear on your blog, and the photo's Flickr page will still work just fine.
If some of your photos aren't showing up, don't panic! Just upload some fresh ones. Or upgrade to a Pro Account.
Note: If your free account is inactive for 90 consecutive days, it may be deleted.
"Sie haben 0 % Ihres Foto-Limits von 300,00 MB und 0 Ihres Video-Limits von 2
für diesen Monat erreicht."
Pl. az az ismerősöm, aki kint Svájcban dolgozott a jelenleg KT-s (és Jaworzno-i) Hess-ekkel, már bőven 10000 kép fölött jár. Vannak olyan hónapok, amikor 500-700 képet tol föl a flickr tárhelyére.
Rég volt már bejegyzés. Nem azért mert nem történt semmi, hisz túl vagyok ~10 fotótúrán, melyből egyiken bobalt tásaságában ténykedtünk. Az időhiány a ludas. Mindenesetre most hogy akadt egy kis időm megvalósítottam azt amit már régóta ígértem. A Vértes Volán Plusz![...] Bővebben!Tovább »
Kösz, egyébként most én is elégedett vagyok a nagy részével, azért is van most arányaiban sok újralövés. :) A hiba meg javítva, vhogy kimaradtak a feltöltésből...
Nem rossz a kérdés, hisz mai szemmel furcsának tűnik. Ezeknek a csíkoknak csupán árnyékolási, esztétikai szerepe volt, a "büfé", és a ruhatár így kevésbé látszott kintről.
Kisalföld Volán frissítés, az új képek mellett átláthatóbb lett a menürendszer, rendszámos bontással. Felkerült egy kis "monológ" is az állományról. A rendszámkeresőt már ne keressétek, nemsokára más lesz helyette.
Átböngésztem a Gemenc volános galériát és a selejtek között lévő BSF-287 az hibás,mert olyan nem is létezett. Az a busz a képen a BSF-378 volt,amit 2009 októberében selejteztek.
De különben az oldal nagyon jó és látszik,hogy sok munkát és időt fektettél bele!
Frissítsd Kompozerre!!! Az NVU-val be tudtam ágyazni youtube videót a főolaldra, de az Indafotós képgalériát már nem tudta. Kompozert felnyomattam infótanárom tanácsára, és voálá. :) A kezelőfelülete pedig tök ugyanaz, csak annyi a változás hogy a Kompozer kevesebb hibát követ el. Viszont azt hozzá kell tenni hogy amikor infón szóbajön a webszerk. a tanár mindig azzal nyaggat hogy használjam a Dreamweavert.
Töltsd le a Kompozer nevű programot, azt még otthon te magad is tudod használni. Ha pedig megkéred a tanárt hogy magyarázza már el, el fogja, nekünk például 30 perc alatt tanították meg az NVU-t. Az NVU a Kompozer elődje.
Egyetértek.Én is utálom a mindenkilapját de ez a legegyszerűbb kezelni(Ez ideiglenes honlapnak jó ameddig nem tudok egy normális honlapot összehozni).A szavazást sajnos maga a mindenkilapja rakja ki a honlap elindulása után.És sajnos a reklámok ellen sem tudok semmit sem tenni :(
Ne haragudj de nem vagy egy picit elszállva? A szavazáson csak pozitívan lehet szavazni, negatívan nem. Nekem például nem tetszik mert a dátum meg a pontos idő ott van a képernyőm jobb alsó sarkában, nem kell nekem mégegyszer látnom. A hírdetések tökre nem érdekelnek, a rendszámokat pedig végig nagybetűvel írjuk.
Tudom, nem ez az első egyet nem értésünk, nincs veled semmi bajom, de ez a honlap így nem kóser. Hányadikos vagy? Suliban elvileg tanuljátok majd a HTML szerkesztést. Várd inkább ki. Ha megnézed minden igényes buszos oldalt a szerkesztő saját maga készített el, én is elég sokat vacakoltam az enyimen. (Igaz egy kicsit régimódi, de érettségi után át lesz alakítva.)
Igazából volt választásom: Vagy beépítem a fába a visszapillantót, vagy árnyékos a segge a busznak, a fa másik oldaláról meg benne lett volna egy csomó pad. Így csak az ágak lógnak kicsit bele, de szerintem annyira nem gáz.
Ja, hogy Te azt a fát rádöntötted a buszra utána? :) "Látod, kisunokám, a papa régen olyan erős volt, hogy ezt a szép nagy fát ráborította arra a csúnya nagy buszra ott a háttérben..."
Ha a freewebes oldalt www.freeweb.hu/felhasznalonev/index.html vagy bármilyen aloldal.html linken nyitsz meg, akkor nem teszi fentre a reklámsávot. Ezt használtam én is ki, a főoldalamról katt az új oldalra. Ugyan új lapon kellett megjelentetnem, de ennyi baj legyen :)
A honlapom webes tesztelés során a következő freeweb anomáliára lettem figyelmes:
Bejön a főoldal. Ha bármelyik (új stílusú) lapot kiválasztom, akkor a fenti beviteli mező tartalma nem változik meg. Ha a lapok között navigálok, ez a jelenség továbbra is fennáll.
Ha azonban nyomok egy "ugrás az oldal tetejére" linket, akkor eltűnik a reklám, a beviteli mezőben megjelenik a pontos html cím. A további lapok megtekintésénél a reklám nem jön vissza, és a html dokumentumok címe is szépen változik. A főoldalra visszalépve ugyanez a helyzet.
Igen, a frissítés jelen esetben nem mindig egyenlő a friss dátumú képekkel. :) Volt egy vincsesztergéptűz, abból megmenekült - hála egy topiktársnak - néhány kép.
Ja, ilyesmire gondoltam én is. A technikai része még kicsit kérdőjeles nekem, hogy hogy csinálod meg azt, hogy többen szerkesztjük, de valakinek az oldalán van. Vagy esetleg regelni egy natur valami.blog.hu-t, amit mindenki belinkel?
Sztem egy blog jó ötlet (több szerkesztővel, aki csatlakozik hozzá) s ott folyamatosan bővülő szégyenfal, kommentezési lehetőség, stb. + lehet linkelni és különböző formátumu bannereket készíteni hozzá.
Vagy tényleg sima lap, de akkor valakinél elhelyezve (.hu-s).
Tipp2: Csináljunk tényleg egy szégyenfalat a képlopók bemutására. Akár egy aldomain vkinél, akár egy blog vagy más.
Benne vagyok. Akár úgy is, hogy valaki gyűjti egy helyre - olyan kéne, akitől a legtöbbször szoktak képet lopni. De akár abban is, hogy kivétel nélkül mindenki kiteszi a honlapjára, akinek elege van a képlopkodókból.
Idén első ízben frissült honlapom némi dizájnváltással egyetemben. A FRISSÍTÉS menüpont alatt ezúttal is vegyesen találhattok képeket volánoktól és magáncégektől egyaránt. Remélem tetszeni fog mindenkinek. :-)
Ha hibát találtok valahol, vagy javaslattal élnétek kérlek jelezzétek, hogy mielőbb javíthassam, korrigáljam.
Tipp: tiltani kell a forráskódban, h a google képkereső megtalálja. Legtöbb ilyen káros egyén - ha nem direkt az oldakalat felkeresve gyüjtöget - állt a guglit kinyitja és mentegeti lefelé az összes szart amit talál. Havercsajokon már tapasztaltam, amikor telbetolják a C meghajtóm beérkezett file-ok mappáját mindenféle válogatatlan gugliban talál képpel.
Persze van még sok verzió és 100%-os védelem nincs (a törlöm a weblapom és csak CD-n terjesztem c.-n kívül).
Tipp2: Csináljunk tényleg egy szégyenfalat a képlopók bemutására. Akár egy aldomain vkinél, akár egy blog vagy más.
Őőő, február 15-én voltam ott. Elég ritkán járok arra, mert igencsak kiesik nekem ez a messzi észak. :) Szóval fogalmam sincs, hogy milyen gyakran jár ott. :$
Ez nekem sosemlátott, mindig elkerülöm, vagy tényleg ritkán jár fel az Árpád hídhoz? Mondjuk idén talán csak 2-3 alkalommal jártam ott, és azokat is csak januárban, szal ha most került fordára, vagy pótólt, akkor oké. :))
- A piros felirat céllal piros, pont azért, hogy feltűnő legyen (egyébként félkövér, ez egy ilyen betűtípus). A főoldalon erőltetettnek tűnik. Azért tettem oda, hogy egységes legyen a kinézet, ill. a képes oldalakon ezen a szürke részen jelennek meg a navigáló linkek. Így talán a főoldalon is kitűnik, hogy azon a területen valami fontos van/lesz.
- A freeweb megengedi, hogy kiírjam az email címet. Azonban a keresőrobotok az explicite kiírt mailcímekre utaznak, és utána következnek a kéretlen levelek warez oldalakról, féllegális gyógyszerbeszerzési forrásokról, stb. Ez ugyebár senkinek sem hiányzik.
-Optimális felbontás ki lesz írva.
-Fontos a dátum is, mivel nem feltétlenül csak havonta szoktam frissíteni. Ez az XX most bent maradt... :-)
- A VT-Transman nem közforgalmú szolgáltató, ezért van a harmadik menücsoportban. Mindössze azért került megkülönböztetésre a többi magántársaságtól, mert nagyon sok járművük van, és engem zavarna az 1-10 buszos vállalkozók között lépten-nyomon feltűnő sok transmanos kocsi az ilyen témájú oldalak böngészése közben.
Az előző dizájnhoz képest nagyon nagy lépés volt, és nekem is tetszik, azonban 1-2 dolgot hozzáfűznék.
-"Kérlek válassz a bal oldalon található menüpontok közül!" Ez a mondat szerintem nem kell oda, vagy ha ragaszkodsz hozzá, ne pirossal írd ki, túlságosan is rikító. Ha nagyon ragaszkodsz hozzá, akkor növeld a betűméretet, tedd félkövérré, és színezd be a háttér sötétzöld színével.
-"veszprembusz [kukac] freemail [pont] hu" a freeweb nem engedi hogy kiírd az e-mail címed?
-"Az oldal Mozilla Firefox böngészőre lett optimalizálva." Itt odaírhatnád az optimális képernyőfelbontást, ami itt elhangzott.
-"Utolsó módosítás: 2011. január XX." Ez lehetne egyszerűen 2011. január, már úgyis elmúlt, a dátum nem fontos.
-A VT-Transman Kft. menüpontot áttehetnéd a Zala Volán Zrt. alá. Hülyén néz ki ott egyedül, alatta meg már kezdődnek a nem közforgalmú buszos képek.
-A weblap 1280 képpont széles képernyőhöz lett összeállítva, ezért tűnik el a vége 1024 pixeles felbontásnál.
-Nekem IE böngészőben játszotta azt, hogy csak a Volán szavak jelentek meg, és szétesett az egész elrendezés, emellett a betűtípus és -méret sem az előre beállított (ez okozza az első problémát).
-GFY jegyezve, ha a külföldhöz érek, meg fog jelenni.
-Érdekes módon nekem a reklámcsíkot a Firefox böngésző bizonyos számú oldalbetöltés után magától eltűntette. Ez a szám nem lehet túl nagy, mivel a webes tesztelés során ez meg is történt.
-Örülük, hogy az eddigi hozzászólók elégedettek a változással, ill. annak, hogy az Opera böngésző is jóban van a kóddal.
Gratulálok az új formához!Így hirtelen nekem is baj van az oldal felbontásával a monitoron(csak a Volán szavak látszodnak a menüből),de ez egyéni szoc problém.
Az eddigi mérhetetlenül rusnya dizájnt kicseréltem egy újra, mellyel némileg a weblap szerkezete is megváltozott. Az egyes oldalak több helyről érhetők el.
Ezzel együtt rendbe szedtem az exrendszámokat és az altípusokat is, ahol tudtam. (Ez az új dizájnos oldalakra vonatkozik)
Folyamatosan haladok az új formába öntéssel, de a régi oldalak addig is fent lesznek. (A haladás sebessége egyenesen arányos a szabadidőm mennyiségével.)
Az oldal Firefox böngészővel működik úgy, ahogy elterveztem.
A lapon nem szereplő altípusokkal, exrendszámokkal nyugodtan lehet zaklatni az email címemen, vagy itt a fórumban.
A tar.hu szolgáltatását szüneteltették meg, a freeweb él továbbra is.
Hogy a topictársnál mi a gond passz, vagy törölte saját maga a tartalmat, vagy a szolgáltató csinált vele valamit vagy más egyéb, mert semmi hibaoldalt nem jelenít meg.
Amúgy, ha mégis elolvasnád: Ebben a keresőben csak annyi a poén, hogy nem egy sima gugli, hanem le van szűkítve egyik verizóban csak az oldalamra, másik verzióban meg többek között a te tisztelt oldaladra is. Csak ennyi. Tehát nem dobál ki mindenféle hülyeséget, hanem próbál a lényegre szorítkozni. Aztán vagy sikerül, vagy nem, de a semminél mindenképp jobb. Ennyi.
Most ebben mi a jó? Ma egy valamire való böngésző rendelkezik állt a jobb felső soarokban egy mezővel, ami állt google keresés alapbeállítású (felhasználótól függ, mit állít be oda).
Akkor ebbe mi a plussz? Sztem semmi. Ha guglizni akarnék, akkor felnyúlok s ottvan.
Ha egy keresőt akarsz a saját adatbázisodra, akkor sztem nem ez az út.
Mindegy úgyis kimagyarázod én pedig el se fogom olvasni kb a választ :)))))))
A bannered kitettem, és ne haragudj, hogy eddig nem tettem meg, mert tudom, hogy az enyém kint van nálad. A keresőbe is beépítettem a volanosoldalakat.
@ Boldi
A kereső keresési eredményeiről a Guglival kell tárgyalni. :) Viszont az valószínű, hogy egy hagyományos frémes oldal (amilyen az enyém is volt nemrég még) nem optimális a keresőknek. Én is töltöttem fel egy ún. sitemap-ot a google-nak, ami segíti a keresőrobotot az aloldalak megtalálásában, de még úgy sem volt 100%-os a buli. Most viszont jópár rendszámmal kitpróbáltam és eredményesnek tűnik a dolog.
A táblázatos megoldással én is szórakoztam egy sort, de felhagytam vele, mert rengeteg idő folyamatosan szinten tartani, a következő frissítéssel valószínűleg el is tüntetem. Lesz helyette másik rovat, egy sokkal izgalmasabb. :-)
Hm. :) Tök jó, köszi. :) Épp törtem hasonlón a fejem, hogy valami kereső-szerűséget jó lenne a legközelebbi frissítéshez mellékelni, mert annyi kép jött össze már, hogy én sem tudom követni, mennyi is az annyi... Megfordult a fejemben a táblázatos megoldás is, hogy egyesével bigyókáztatni be a dolgokat, de se időm, se energiám, kedvem meg pláne nem lett volna hozzá. (Elég a dizájnt átszabni. De már közeledik a vége az első etapnak.)
Utólagos engedelmetekkel alkottam az oldalamra egy olyan buszkeresőt, amelyet kiterjesztett keresőnek kereszteltem el és nem csak a BPO-n, hanem jópár másik oldalon (úgyértve a ti oldalaitokon) is tud keresni. Nem egy nagy kunszt, de egy kicsit talán kényelmesebbé teszi a Guglizást és még a ti látogatottságotokat is növelheti! Ha nincs ellenvetésetek, akkor köszönöm, ha volna, akkor jelezzétek és kitalálunk valamit. Remélem, nem harapjátok le a fejem! :)
- Átmásoltam a képeket, és nyomtam egy memórikártya formázást. Ment a levesbe kb Jászkunos 20 rsz., a BPG-334 már végleg. :(
- Lementegettem a gépről mindent, majd újra lett telepítve az egész rendszer. Végülis csak a C56 mappát felejtettem el lementeni, a weblapon kint lévő C56 képek 90 %-a nincs már meg...
Van nekem is egy régebbi Kingstonom, ha jól emlékszem, 2005 óta van meg, de az csak 512-es. Azzal sem volt probléma még. Most egy ideig azt használom majd, de nyárra be kell tárazni, szerintem Kingstont veszek.
Hosszas szenvedés ér hamarosan véget, mivel a körülbelül negyven oldalt üzemeltető Generál Média Kft. ma körlevélben is értesítette felhasználóit, hogy több szolgáltatást megszüntetnek: az X3.hu, a tar.hu és az AltaVizsla.hu oldalak kép-, tárhely- és levelezőszolgáltatásai jelenlegi formájukban rövidesen eltűnnek.
LNK-234 Setra S315UL a vecsési bevásárlóközpont parkolójában. Az egyik ember új életet kezdett, én vittem ki a repülőtérre. Sajnos a repülőtéri parkoló elég drága volt és az egész úgy nézett ki, mintha Szibériában lenne, ezért kifizettem a díjat a parkoló közepén[...] Bővebben!Tovább »
3 hét alatt a vizsgaidőszakban elkezdtem ledolgozni a lemaradásom a weboldalamon. Az eddigi eredmény 11 új galéria, 484 új fotóval. A frissítéssorozat ezzel még midnig nem ért véget, igyekszem minden eseményt feltornászni az oldalra, amit megörökítettem.
2011 első frissítése a Kárpátbuszon, zömében Mátra Volán (no meg egy ex. Mátra Volán Pilisvörösvárról :) ) és gyöngyösi képek, de van benne Hatvan, új buszállomás és egy kis Újpest + Népliget. Érdekesség, hogy nincs benne BKV-s kép, egy db Localon kívűl.
Hűha, mennyi okosság hirtelen! Mindenkinek köszi mindent! Atesznak a kávét, a többieknek meg a dícséretet és a hasznos infókat. A hétvégén nem fogok tudni foglalkozni vele, de jövő héten mindenképpen beiktatom őket. :) Ezek olyan dolgok, hogy tudom, hogy egy csomót már biztos kivágtak, csak lusta vagyok utánakutatni, hogy melyik leves, melyik nem.
Valamint az autóbuszdecentrumokhoz kéretik beírni még legalább a Repülőteret, mert az igen nagy végállomás. Továbbá hozzáveető esetleg a Diósgyőr vá. (5,15,69 indulási-érkezési-pihenési helye), Arany János u. (34,38 indulási-érkezési-pihenési helye), és esetleg a Szemere u. (bár az csak a 33-asé).
Megújult formátummal, átdolgozott tartalommal jelentkezem 3 hónap szünet/munka után. Ha van időtök, érdemes átfutni az egész oldalt, mert biztos találni újdonságokat, érdekességeket. Aki valami hibát vél felfedezni, kérem, jelezze!
Milyen böngészőt használsz? Chrome pl. hajlamos lassabban rájönni, hogy már frissítve lett az az oldal, hiába F5-özök világba. Ilyenkor ajánlatos törölni a sütiket és műxik. ;) IE-ben jó nekem, Chrome-ban meg nem... :/
Nem csak azokba, amiknek van "közepe". Ahány ház, annyi szokás volt. Ilyen E betűkre határozottan emlékszem. A betűtipus nem az, ez a kép csak egy példa.
Szépet rajzoltál, de : a betűsablonos betűknél csak azokba kell a csíkokat belehúzni, amelyeknek van " közepe", esetünkben az Ö, Ő, és a D. Ez a betűtipus sem az eredeti, ha ezt tenném fel, mindjárt fellázadna egy-egy IRIS-matyó.
Javasolnám, legyél az "udvari beszállítóm ", és készítsd el nekem a feliratokat, így mindketten jól járunk
Ezek a táblák, mint írtam kézzel készültek, ebből következik, hogy nincs két egyforma betű, ergo ilyen betűtípus sem létezik. Javaslom régi képek alaján egy hasonlót rajzolni, de ezek a túl szabályos, modern betűk szerintem sokat rontanak az élvezeti értékén. (Pl. réginek tűnő betűtípust kiválasztani és függőleges csíkokat belehúzni, mintha sablonnal készült volna a tábla )
Az eredetit én nem láttam, de emlékszem a régi táblákra. A farosok oldaltábláján 3-4 városnév is elfért, a címfestők ecsetjének köszönhetően. Elöl aztán volt minden, csak két egyfora betűtipus nem, még cégen belül sem.
Ha ezek a régi betűtipusú ABC-k megvannak neked, küldd el légy szives, sokat segítenél vele.
A következő faros miskolci lesz, arról kaptam képeket is. Annak a betűtipusa olyan, mint a mezőkövesdi.....
A kétajtós farosok többségének a díszlécezésén piros volt a műanyag csík, ennek kék. Mivel külön kérték, kéket tettem bele. Megpróbálok teljesíteni ( majdnem ) minden kérést, nem olyan egyszerű a modellkészítő élete.
Ez a faros anno ott közlekedett, helyijáratként, ezzel a táblával kérték. Ha te vezetted volna, vagy édesapád, bizonyára neked is kedves emlék lenne . Nem értem az eszmefuttatásodat.
Elnézést, hogy beleszólok, de az a gyalázatos Mezőkövesd felirat ront az összképen. Kellene egy kis matyóhímzés a tábla két oldalára, és kisebb településnév, úgy szebb lenne sokkal.
Kedves emberek! Jóóó hosszú idő után újra a honlapomhoz nyúltam. Kis újítás, sok tartalom, és még a napokban folytatódik! Kellemes böngészést mindenkinek! :)
Így évvégén még az előző frissítéshez hozzátoltam 12 képet, Vértes Volán és egy kis maszek, rég fordult elő, hogy Volános 250-esekkel is frissíthettem...
Így az év végén egy kis összeállítással készültem az év nagyobb közlekedésbarát eseményeiről, köztük a Credo midi- és csuklós buszának, valamint az ARC-Ikarus csuklósnak budapesti próbájáról, valamint a kelenföldi csacsi lecseréléséről. Ezzel kívánnék minden topictársnak élvezetes eseményekben gazdag új évet!
Gondolkodóba mentem át itt hirtelen. Ötletek vannak. Gondoltam a lassan életük végéhez közeledő Ikarus 405-ösökre (nem feltétlen BKV színezésben), a Nógrád 436-osára, Agria Ikarus C60-osára (vagy akármilyen Classic, hisz még nem készült ilyen), E94G is szóba jöhet, mint különlegesség, vagy a szívem csücske OT 05-78-as MVK-s Ikarus 31-es :) Végül is nekem teljesen mindegy lenne, mert bármelyik típust meg tudod úgy csinálni, hogy egy hétig ne térjek magamhoz ;) Remélem, hogy a 100. után tudsz majd valahol, valamikor egy olyan kiállítást szervezni, ahova az elkészült modellek legalább felét össze tudod hozni 2-3 nap erejéig, hogy bárki megcsodálhassa őket testközelből! Jó egészséget a további munkákhoz, és ünnepeljünk még többször is 100-as évfordulót a legyártott modellek terén!
Nencsak EAG-ban gondolkodok, de az E99, és a 417 félig már készen van a fiókban, a háromtengelyes meg izgalmas, szép tipus , kék-fehérben különösen,. A Kaposos zöld -zöld is gyönyörű, én az E95.10-re is gondoltam. Nem könnyű a választás, hiszen annyi gyönyörű magyar autóbusztipus volt / van. Mindenképp olyat tipust szeretnék, ami eddig még nem volt.
Tavaszig még van idő, akkor érek el a 100. sorszámhoz.
Szépek nagyon az új darabok és még legalább ennyi szép új modellhez kívánok sok sikert! :) Ha ennyire EAG-ban gondolkodsz, akkor esetleg a Kaposos 3tengelyes E94-esek valamelyikét tudnám javasolni. Akár Kaposos, akár gyári színeiben. Vagy a KT-nál szolgáló ex-lettországi bemutató E94F-et gyári színével. Esetleg E95 Express?
Közeledik a századik (!) darab, javasolj nekem te is egy különleges, de azért közismert tipust,amit elkészítek, és saját példány marad.
Eddigi ötleteim: E99, Kunság Volán, vagy a Kecskeméti T.E. szineiben, 417.02 az eredeti, salgótarjáni színben, ill. E94f háromtengelyes, kék-fehér, Kunság Volános szinekben.
Hát....olyan erővel a bácsos gépen lehetne érdekesség a páréves königes ablak, meg a díszlécek is. A 255-ösön az első ajtó tényleg érdekes(ebb)nek mondható.
Tudja valaki, mi folyik a Phototranson? Beenged, belépek de képek helyett mindenhol csak ez fogad. Tehát nemcsak az én képeim tűntek el, hanem az összes.
Mától új rovatot indítunk blogunkon. Ezentúl úti beszámolókat is közzé teszünk; természetesen az autóbuszos közlekedésre kihegyezve. Az első "áldozatunk" Bécs.[...] Bővebben!Tovább »
Keresek egy busz-os oldalt ( milyen meglepő ugye? :D ). Anno már egyszer rátaláltam igaz nem tudom hogy hogyan. A nyitóoldalon egy BKV-s 260-as volt. És rá kellett asszem kattintani a "belépés" gombra. Így nézett ki tehát a nyitóoldal. Asszem még kategorizálva is voltak a buszok. ( BKV-s oldalról beszélünk ). Ha valaki esetleg tudja, hogy melyik oldal lehet legyen szíves írni. Előre is köszi.