Értem, hogy látszik előadatban, de amikor nézzük sosem csinálja, pl tegnap egesznap autoztam vele semmi, ügyfél elvitte 5 km utan betiltott neki, ami érdekes, hogy megy faszan szépen minden felépül, és miután felnegeded a gazpedalt utána tiltbe.
Az a solution jó, dtc offot nem csináltam és előtte már egyszer djagoltam, akkor sem volt benne csak a dpf illetve izzito gyertya abból. Kapott új gyárit 4 db öt teha erre a hibára konkrét kód nem volt, ami elinditott volna egy úton, illetve előadatban sem látok olyan eltérést, lehet a turbo geo van letapadva? Varosoznak vele és automata 🙂
Üdv! Mercedes e220 w211 2005 dpf(már ki iktattuk) JELENSÉG már programozás előtt is fent állt, ami pedig nem más mint, hogy letilt az autó teljesen véletlenszerűen nincs se fordulatszámhoz, sem sebességhez kötve, egyetlen hibát írt, a levegő szűrő utánl lévő nyomás érzékelőre, ki lett cserélve viszont a hiba még mindig fent áll. Hibakód nincs ha valaki csak annyit leirna merre induljak el annak hálás lennék. Vagy mik szoktak sűrűbben elofordulni egyébként dinamikus megy és újra indítás után megint rendben van.
Tudom hogy gyűrű kopás, vagy a szimering az első gondolat! Vagy a turbó ! De ezek egyik sem 800 km alatt lesznek azonnal rosszak!
De bizony 800 km után is lehalhatnak. Ha kívülről semmi jele az ilyen durván megemelkedett olajfogyasztásnak, akkor sajnos nincs más megoldás, mint a motor szétszerelése, mert nagy eséllyel belül van a gond, ami a szelepszár szimmeringektől a dugattyúgyűrűkön át a forgattyúházig bárhol lehet. Talán egyvalamivel még meg lehetne próbálkozni: leereszteni az olajat, kíméletesen átöblíteni a motort, feltölteni _minőségi_ , az autóhoz előírt motorolajjal, és természetesen kicserélni az olajszűrőt.
Mielött levettétek a szívócsöveket lefújtátok levegővel a motorról a rárakódott homokot szemetet? Mert mikor leveszitek a szívócsöveket az öszes retek behullik a hengerfej szívónyílásán keresztül a motorba ami tud rumlit csinálni. A gyanúd szetinti magas kartergáz a dugattyú meletti túl nagy lefújás eredménye lehet. Biztos el tudja szívni a motor a kartergázt? A cső szabad átjárhatóságát ellenőrizd. Motorolajat cseréltetek. Ha igen mit tettél bele.
Sziasztok, tud valaki megoldást 211 állófűtés fém üzemanyagcső (ami a fenéklemezen megy végig) beszerzése ügyben . A gyár már nem szállít. Méret szerint nem találtam.
19 órája írtam egy pár sort ! ott leírtam a problémát. Az első pár sorba ott van, hogy egy olaj hűtő csere után kezdte el enni az olajat ! A cseréjéhez le kell szedni szinte mindent , és mivel a vitoba nem sok hely van, így egyszerűbb volt kivenni a motort. A turbó akkor is meg lett nézetve és tökéletes volt!vissza lett rakva a motor , és utána kezdte el enni az olajat! én is egyből a turbóra gondoltam , így fel lett újítva! De nem segített ! Szép lassan mindent cserélek, vagy újitok! De az ok még mindig nincs meg! Amire most tippelek az a túl magas kartergáz!
Turbó új, kartergáz szelep új! Próbáltam lekötni, felfogni ha esetleg onnan jön, de azon kívűl hogy koszos lett a flakon, nem jött semmi! Egy dolog viszont amit észre vettem, ha megtöröm a kartergáz csövet, azonnal vastagon kèken füstöl! Ahogy elengedem, 1-2 perc és teljesen elmúlik! itt érzek valami problémát!
Sziasztok. Egy kérdésem lenne! Van egy 2007 es Vitom, 3.0 v6 om642 A lényeg hogy egy olaj hűtő csere után 800km 2 liter olaj. Elso körbe kapott uj turbót, új kartergáz szelepet, új tömítéseket! nincs olaj folt, nincs kék füst!( mondjuk ez így nem igaz, egyszer egyszer pár másodpercre van, független attól hogy gyorsan , lassan, vagy épp alapjáraton ketyereg!!) Nincs erő vesztés, tökéletesen indul. Milyen összeszerelesi probléma lehet az ok, ami miatt ez lett vele. szerelés előtt nem evett egy csepp olajat sem. Kiszerelt motorba pedig nem tud semmilyen alkatrész elromlani! Ahogy elkezdtem használni , egy tank üzemanyag után kérte az olajat! Nincs olyan hogy mindig egy picivel több olajat eszik, hogy szépen apránként elkezdi enni!! Ez azonnal 1 tank üzemanyag=2 l olaj. Tudom hogy gyűrű kopás, vagy a szimering az első gondolat! Vagy a turbó ! De ezek egyik sem 800 km alatt lesznek azonnal rosszak!
Sziasztok egy olyan problémával állók szemben,hogy 2 napja az autómban a ventilátor folyamatosan megy,alig beinditom kb 10 másodperc és elindul.Tavaly kapott új termosztát,vízpumpát most pedig vízhőgombát.A víz hőmérséklet pedig jó 90 fok mindig.Igaz a klimagáz kifogyott nem tudom h köze van hozzá?Kiolvastattam a kódot ami 2relét mutat circuit 15 relé és 15r relé.Szerintetek ez lehet a baj?Mercedes w204röl van szó 136le.Ha van valakinek a biztositéktáblákrol(hátsorol is )magyar leírás megköszönném.Sziasztok
Egy w211, 3,0 v6 benzines, 7 sebességes automataváltóval szerelt autóm váltója egy előzés közben vész állásba kapcsolta magát,mentem vele még 30 km-t majd leállítottam.
A rövid pihenő után ujra indítottam és megtettem vele még 80 km-t minden gond nélkül. A következő napon a szerelők a gépre tették és egy elektronikai hibát találtak ezt törölték es az autó mind ha semmi nem történt volna működik, vált rendesen. A lényeg volt már valakinek ilyen jellegű gondja, hogyan orvosolta, kérem hogy írjátok meg mert nem szeretnék 4-500 ezer forintot kidobni a javításért ha esetleg van más megoldás.
Szevasztok! w124-es 200 D 1992-es autómhoz keresek műanyaghaspáncélt. Nem az elsőt hanem a másodikat amelyik a sebváltót takarja. a műanyagos szerint hegeszthető, javítható, úgyhogy ha valakinek lenne egy roncs aminek az eleje jó, akkor az is érdekelne mert nekem az elején keletkezett hiány.
A segitsegeteket szeretnem kerni, miert csinalhatja ezt a vasam. Sprinter 212D, 2.9 turbo. Amikor beinditom van h. Nem porog fel a motor, alapjaratrol csak 1000-1200 porog fel, tovabb nem, hiaba nyomom be tovig is a gazpedalt. Aztan van h. 5-10 perc jaratas utan megjavul es tokeletes, de addig csak eppen h. Vanszorogni lehet vele. Viszonylag sokat allt evekig a vas evekig, csak 2-3 havonta inditgattam be egy kicsit, meg kerultem vele neha egy par 100m es kanyart (akkor nem tapasztaltam ezt a jelenseget). Most szedtem el h. Viszem muszakira mert nyaron par honapot hasznalnam kirandulni a csaladdal, erre pobt most jon elo egy ilyen problema. Kicsit olyan mintha rsetleg letiltana vagy biztonsagi modban lenne es csak vanszorogni engedne a kocsit.
Elore is koszonom ha elolvassatok es van valami otletetek.
Az átmosás és a szárítószűrő csere mindenképp indokolt,ha hosszabb távra tervezel.A megszorult kompresszor teleszemeteli forgáccsal a rendszert.Ha mosás nélkül felrakod az új kompresszort szinte biztos,hogy rövid idő után megadja magát.Olyankor a garit is bebukja az ember mivel azzal kezdik,hogy szétbontják a kompresszort és amennyiben idegen anyagot találnak benne akkor lapásból ugrik garancia.
Úgy néz ki hogy megadta magát a klímakompresszor (W209 270cdi) sajnos a kompresszor tengelye nem forog, megszorult. Le kellett vennem a kuplung részét hogy tudjon mozogni az autó. Mivel nem értek a klímához (sem) ezért kérdezek tőletek. Ha veszek egy új kompresszort mit kell még cserélni vagy csinálni hogy működjön? Természetesen a gázzal történő lefejtés feltöltésen kívül. Vagy hová vigyem, hogy biztosan jó legyen megcsinálva?
Minél többet olvasok utána annál kuszább a dolog. Írnak átmosásról, hűtő és szárító szűrő cseréről, szóval el vagyok veszve egy kicsit. Kompresszorból van amit kerüljek vagy bármelyik újat megvehetem ami az autóhoz való?
Tudom,hogy mit tud a gép.Több mint 20 éve csinálom.Változatlanul kijelentem,hogy 560 grammnál le nem tilt,csak esetleg nem hűt,a kettő nem ugyanaz. Nagyon sok Merciben 900-1000 gramm a töltet.
De bizony pl. a 210-et is letiltotta. Előtte nap még hűtött a klíma, másnap meg semmit. :-) Kb. 560gr. volt benne, mivel lefejtette a klímás a maradékot, és a gép méri, mennyit szív le. ;-)
Igaz, 8 évet kibírt a klíma 1 töltéssel, az nem rossz. ;-):-)
5-600 gramm körül még nem tílt le.Kb 100 gramm alatt esik le a nyomásérték annyira,hogy a nyomáskapcsoló letilt. Amíg a rendszernyomás 4 bar alá nem esik addig engedi bekapcsolni a kompresszort,de természetesen már hideget szinte semennyit sem hűt. Ettől függetlnüm mindig a gyárilag előírt mennyiséget kell beletölteni és ,ha akkor nem jó meg kell keresni az okát,de a kevesebb gáz még sohasem csinált meg egy klímát sem.
"Ebbe az autóba a tölési mennyiség 600g ,de valaki javasolta, hogy próbáljuk meg kevesebbel."
???? Miért is? Ha kevés a gáz benne, letiltja a kompresszort, hogy megóvja.
Menj klímáshoz, az legalább tuti megnézi mennyi gáz kell bele, mert ez a találgatás lehet, hogy nagyobb bajt csinál. A 600gr-ot én is keveslem, lehet, hogy már 600gr-nál is letilt.
Először ezt kéne tisztába tenni, és csak azután tovább keresni, ha így sem működik.
A hibakódra MB Star-al,vagy valami egyéb Merci specifikus műszerrel olvassatok rá,de lehet,hogy mechanikai hiba van,azért nem ír be semmit,másképp mindenképp szokott panaszkodni valamire
" Ebbe az autóba a töltési mennyiség 600g ,de valaki javasolta, hogy próbáljuk meg kevesebbel. "
Valószínűleg nem egy adatbázisból dolgozunk,bár igaz,hogy az autó pontos adatait nem tudom,csak próbáltam a közölt infóból kihámozni.
A másik dolog meg külön nagy szakértelemre vall,hogy az előírt mennyiségtől kevesebbel megjavul az autó.Minél kevesebb van benne annál rosszabb a hatásfok,de azért emiatt még valamit kellene hűtenie mindenképp.Másik dolog,hogy kompresszor cserekor mindenképp át kell öblíteni a rendszert,mert valószínűleg a régi kompresszorból bőven maradt törmelék és akkor az "új" kompresszor is behalhat 1-2 nap után. Mérj nyomást. Nyomáskapcsoló ? Az is okozhat bajt,nem csúszott le róla a csatlakozó? stb.
Ez a hiba viszonylag hamar körbehatárolható,de nem a fotelból és annak aki nem ismeri a működési rendszerét annak nagy feladat.
Ez a baj. Klímakompresszort vagy szakműhelyben felújítottat (a régit beveszik), vagy újat kell venni. A bontott - amire nincs garancia se - az ugrás a sötétbe, amint a te példád is mutatja. Nálam (A170 CDI) két éve új került a régi, 18 éves helyére, és azzal nagy eséllyel újabb 18 évig nem lesz gondom.
Kezdjük talán az alapokkal :ez egy folyamatos szabályzású kompresszor tehát nem ki és bekapcsol amikor indítod,hanem állandóan hajt és amikor hideget akarsz akkor a klímavezérlő négyszögjellel vezérli ki a szabályzószelepet,tehát a feszültség mérés zsákutca. Megfelelő diaggal vagy SVC (szabályzó szelep) teszterrel kell megvezérelni és akkor ha a kompresszor jó és a szelep is jó akkor el kell indulni az autó vezérlőjétől függetlenül a klímának. Az SVC teszter egyébként azt is kijelzi,ha a szabályzószelep hibás,vagy zárlatos. A másik dolog meg az,hogy ebbe az autóba motorváltozattól függően 750-850 gramm gáz kell,az 500 az nagyon karcsú. Nem egy bonyolult rendszer de azért némi klímajavítási járatosság nem ártana hozzá.Keress olyat aki már látott ilyen klímát.
Be lett téve az autóba egy bontott klíma kompreszor 3 napja.
Elindult, hűtött. (igaz alapjárat az nem volt akkor ha ment a klíma - ki lett tisztítva a maf meg a fojtószelep a gáz mennyisége pedig 600g-ról 500-ra lett töltve)
Másnap már nem indult a kopresszor.
Ellenőriztük a gázt, a mennyiségét, rendben van.
Hibakód nincs az autóban.
A kompresszorra nem megy rá az áram amikor kapcsolom a klímát. A diag is az írta ki ,hogy az AC off és nem is engedte bekapcsolni.
Olyan mintha egy biztosítésk vagy relé ment volna tönkre, de ilyet nem találok , esetleg a kapcsolója is szóba jöhet, de a kis piros lámpát meg a külső-belső keringetést kapcsolja.
2006-os w203 220cdi,reggel hideg indításnál indul a motor hűtőventilátor is felpörög,utána visszavesz vagy leáll.De ha pár órát áll,meleg motornál is(60-70fok) indításnál ugyanúgy felpörög.Klima nem megy,elötte leállításkor sem ment.Vittem diagra,nincs hibakód(hőgomba,venti),műszerfalon a hőfokjelző valósat mutathat.
Újabb problémám van, elszakadt a hosszbordás szíj. Megnéztem minden görgőt lehet forgatni, kivéve a klímakompresszort. Annak kellene hogy forogjon? Ha igen akkor mit tudok kezdeni? Azért kérdezem mert nincs itthon az autó, Esztergomba van ott szakadt el a szíj. Hozassam haza Gyöngyösre egy vagyonért vagy lehet vele kezdeni valamit hogy mozgásképes legyen?
Tegnap kicseréltem a légtömegmérőt, ma egy Gyöngyös-Esztergom úton minden rendben volt. Ment ahogy kell, nem dobott hibakódot, minden rendben az autóval. Köszönöm a tanácsot az alkatrész típusát illetően.
És neked ez a feltanítás hogyan állt össze? Nekem csak annyit mondott több turbós is ha hibát ír ki az új elektronikával akkor le kell venni a turbót és próbapadra tenni!
Igen, annyival vagyok beljebb, hogy legalább tudom melyik a gyári alkatrész. Ti mesterek ezt jobban tudjátok,azért is fordulok hozzátok. Hétvégén csere, majd megírom hogy jó lett vagy sem.
Akkor rendben, megrendelem nyugodt szívvel. Olvasni mindenféle dolgot, hogy beszerelték és nem lett jó mert nem gyári, nem kommunikál a vezérlővel meg ilyenek....
1x kaptam vm. névtelen légtömegmérőt, igaz, olcsó volt, de nem is volt jó az autó vele. Visszavittem, addig nem adták vissza az árát, amíg meg nem szakértőzték, hogy tényleg sz@r. Ez kb. 1 hónapba tellett. Azóta tuti nem veszek semmilyen nevesincs retket. ;-):-)
Sziasztok! Ismét segítséget kérnék tőletek hátha látattok már hasonlót w211 e280cdi egyenletes tempónál rángat1200-1400 fordulat között! hiba kód nincs a menetközbeni diag ugráló turbó nyomást mutatott. Most cseréltem turbó vezérlő elektronikát sokkal jobb lett már normálisan vált meg az erő is meg jött alacsonyabb fordulaton de a rángatàs még elő elő jön!
CLK 270 CDI úgy néz ki, hogy légtömegmérő hibás lett. 140 fölé már nem engedi hiába nyomom a gázt, olyan lassan reagál mintha le volna fojtva. Check lámpa is előjött. Diagra téve P0100 levegő tömegáram mérő (forró film).
A kérdésem az lenne,milyen márkájú légtömegmérőt vegyek ami beszerelés után működni is fog.
Igazad van.., bar kb 90% biztos volt egy univerzális diag pneumatikus tesztmenüjéből is., hogy vagy szelep ., de inkább légrugó., de a kettőböl valamelyik biztos. rossz ., de megsporolhattuk volna az egészet ha elöször megnézzük- kiszereljük a légrugót...., azt hittükk sokkal komplikáltabb lesz a kiszerelés..., mégi idáig nem csináltuk stb....
Sziasztok aki keres w211 benzinest lenne eladóm e240 v6 287ekm magyarorszagi sbc cserélve újra bosch szervizben számlával had ne írjam le mennyi volt sokmindet cseréltem szintén szálmákkal.ha vkit komolyan érd keressen habelemihaly@gmail.com ára 1.750eft 2004 üzembehelyezésű ezüst szin
Köszi., gondoltam.., ma teszik rá a Xentry-t konkretizálni..., jelenleg kb ennyi :Kompresszor teszt Ok.., és Pneumatikus tesztnél :Bal Hátsó.szelep .müködés hiba .és vagy levegő szivárgás stb.
az első szintszabályzót látjuk..., hátsók szabályzók merre lakhatnak ??? Utcán van még az autó...,szégyen ide vagy oda ., nem találtam.., egy vagy két szenzornak kell lemmie??
A szintszabályzó hibája esetén., vagy határon kivüli értéke blokkolja az emelés vagy sülyesztést? Pl a belső gombról???? Ennek a gombnak mindig akivnak kellene lennie? Mert nálunk nem az---hol müködik -hol nem. ha tekerem.., Van mikor hiába tekerem .,ilyenkor semmit sem ir ki a displayen!!!
Motortéri 40A-s pumparelé biztire akasztottam egy probalámpát .,hogy lássam a szintszabályzó gomb vezérli-e egyáltalán a pumpát : Az esetben .,ha displayen megjelenik az "emelés vagy sülyesztés" szöveg .,akkor a lámpa is kigyullad, tehát kap áramot a pumpa.., de nem érzem hogy emelkedne az autó., és a pumpa hangját se hallom., de lehet hogy motorzaj miatt.,
Emelés gomb csak járó motornál aktiv és mindig kell müködni ha tekerem? Vagy , csak valami -akármik függvényében csak??
Kompresszor gyanús, illetve a hátsó szintjeladót ellenőrizzétek, stabrúdra van kötve, hajlamos berohadni a faudi feje, és letörik, pl mikor megemelték, és a szokottnál jobban lenyílt a stabrúd, majd magas állásban maradt a beérkező jel alapján, ezért nem akar emelni, mert azt hiszi elég magas.
MB W164 ML 320 Cdi 2006. Aut. Airmatic nem müködik!!!
Az autón a közelmultban hátsó lengéscsillapitó csere volt..., azóta egyik légrugó sem müködik!!!!! Hibajelzés nincs ,.csak egy guminyomás ellenörzés.., ha tekerem a belső magasságállitó gombot látszólag helyesen jelez vissza a display., "emel" vagy sülyeszt" üzenettel.., de gyakorlatban egyik se történiksem történik..,a LED-ek a kapcsolón állandón villognak. Bal hátó légrugó benyomva "puha" és mozog".,autó jobboldala magasan van., bal hátsó keréknél viszont sokkal lejjebb az autó hátulja..,ezen az állapoton nem tudok változtatni.., Biztositékok és pumpa relé egész biztos jók., szintjelzők látszolag "sértetlenek"....
Érdeklődnék hogy valaki tudja W140 -es nél a kondenzvíz elvezető hol található? Működik a klíma rendesen, de nincs víztócsa a kocsi alatt. Egyáltalán kell e csöpögnie a kondenzvíznek W140 nél? És hát eléggé "lábszagú" a levegő amit befúj. Klímatisztító spray nem oldotta meg, ezért gondtam esetleg el van dugulva ez a cső. Van ezzel valakinek tapasztalata?
Segítséget szeretnék kérni W202 benzines 2000-es évjárat.
A benzin szűrő környékén enyhén benzin folyás-csepegés, a műanyag csövek, szűrő már cserélve, mi lehet még, esetleg üzemanyag szivattyú? Ha valakinek volt már ilyen tapasztalata, kérem ossza meg velem.
w124 200 D-be 1992-es évjáratba, generátort keresek, bizonyítottan felújítottat,. Esetleg olyat aki segítene felújítani a jelenlegit. Szeged és környéke vagy szeged-Budapest útvonal melletti vagy Budapesti lenne a jó. Előzetes vizsgálatok alapján töltés nincs, felszabályzó jó, akkumulátor jó. Valószínűsíthető hogy a forgórész javításra, vagy cserére szorul. A kép csak illusztráció.
Továbbá keresek, szürke teleoldal műanyagot kívülről a vezető oldali ajtóra illetve még mindig karcmentes hátsó szélvédőt működő fűtéssel zöld árnyalattal
Nem, álló helyzetben semmi nyoma nem volt. Illetve biztosan volt, de nem látszott, nem volt nyomás alatt?!?!?. Amikor levették a csövet, akkor lehetett belülről látni a csonkon, hogy el van repedve. Sose jöttünk volna rá, ha nem veszik le a csövet.
Köszönöm a tippeket; megerősítette a gyanúmat (és a reményemet), hogy a vízpumpa lehet a hunyó. Végül is 20 éves a járgány, igazán sokáig bírta a szerkezet, és a cseréje nem egy anyagi csőd...
Nálam (190D) a hűtőradiátor bevezető csonkja volt elrepedve, alul, nem lehetett látni, már kicseréltük a gumicsövet is, mégis folyt. Szerencsére le lehetett a csövet úgy rövidíteni, hogy a gumicső még ráment.
A 170 CDI. Kábé 6-8 km után jelzett a műszer, hogy alacsony a vízszint a kiegyenlító tartályban. Feltöltöttem csurig. Újabb 6-8 km után megint jelzett
hogy alacsony a vízszint; szinte teljesen kiürült a kiegyenltő tartály. Feltöltöttem, mire hazaértem, megint leesett a víszint. Kábé másfél-két liter vizet töltöttem bele összesen. At autó egy napja áll a ház előtt, az előbb megnéztem, éppen csak egy kevéske víz hiányzik a kiegyenlítőből, tartja a normál szintet. Úgy tűnik, hogy csak menet közben szomjas.....
A motorral szemben állva a fenéklemez bal oldalán látok kevéske vízfoltot.
Az EGR most lett cserélve vadi új Wahler.valamint az elektromos pillangószelep BOSCH végállás betanitással,és a turbónyomás jeladó,ezek után a hiba mégis fennál.
Teljesen nekem sem tiltott le, de elvette ez erőt, annyi pont elég, hogy beszoruljon az ember 1 előzés közben. Ezért nem szórakoztam vele, kapott 1 újat. ;-)
Egy alom az allapota, egy szem rozsda sehol, a futomuve alom, a valto frissen szervizelt, motor, futomu stb, szinten.
Csak nem adta az erzest, hogy az enyem..... Minden mukodott benne, de a motor hangja nagyon tade :)
Megneztem a vizsgabiztos bordo 88as 124 limuzinjat, automata, ugyanezzel a motorral, mint a kupem. 230.
Haaaaat.... Miert nem vesz meg az autojara igenyes ember egy rendes szett gumit/felnit,akksit, vagy csak azt a par euros szigetelest a motorteto belsejere?!
Oke, friss muszakis, veteran, de az ulese olyan szar volt 85000 km ellenere, hogy pfej....
Na meg hatra van egy 240 v6, ha ez se adja, akkor csak az asszonynak lesz Priusa :)
Németországban elek. Volt tobb autom, de az asszony egyiket sem vezette, igy most visszaterek a Mercedeshez.
Pontosabban az oreg mercikhez.
Van egy patika 230CE 124-esem, ezt nem allitanam be napi autonak (bar jelenleg igy fut egy hete, mintha szebben jarna, hogy tobbet jar, 2014-tol osszesen 2600 km :) )
Gondolkoztam W124 230E Automatan, de sajnalnam, pedig szinte uj, 85000 (!) Kmeres elso tulajos.
CSAK a W210 290TD es a W210 benzinesek johetnek szoba, evek ota vagyom ra.
Nem erdekel, hogy a 290TD Euro2. :)
Van tobb jelolt, mind gyonyoru, 290TD, 240 V6, 230 R4. Mind automata.
Fogyasztas, problemak, odafigyelni valo, minden erdekel!
Sziasztok szeretnék tanácsot kérni van egy 320CDI V6 autóm 2006.és mostanában bedobja a motor hibajelző lámpát.Az autón nem venni észre semmit a menet tulajdonságán nem tilt nem tesz át kényszer üzemre.A xentry azt hozza hibának hogy a kipufogó szabályzás rendszert ellenőrizd levegőtőmeg túl nagy.Hátha van valakinek ötlete erre a hibára.Előre is köszi.
Nekem is lett forrasztva fél évig jó lett! Nem rég megint elkezdett szórakozni 1200-1400 as fordulat között egyenletes tempónál nincs egyenletes turbó nyomás egyfolytába ingadozik van amikor ez az ingadozás rángatásba megy át és a váltásra is kihatással van! ki lett cserélve a komplett mechanikus rész de semmi vlltozás elektronika része 2 szer lett forrasztva le nem tilt lehet érezni mikór lett melege olyankor ránt egyett meg lustább lesz az autó!
Akkor lehet, hogy gázolajszűrőt kellene cserélni és talán elindul? Igen, ez egy kérdőjel számomra is. Bár tavaly volt az is az összes szűrővel-olajjal cserélve, de nyilván ez a legkevesebb, ha megoldaná a problémát. Vagy leengedni a tankot és feltölteni friss üzemanyaggal? De azt is ki csinálná meg a garázsban? Most csak találgatok.
Remélem egyszer beindul és akkor megírom majd, hogy mi volt vele.
Sziasztok! w210 résolajcső szivárgás elhárításban van valakinek tapasztalata? Gyári flexibilis csővet vettem, de két porlasztó továbbra is szivárog, egyik tudom, miért, mert nem gyári a kis cső, nincs rajta kúpos végződés. Sehol nem kapni 3 mm belső átmérő alatt gázolajat álló csövet. W210 porlasztó kiszedéséhez le kell kötni m
Köszönöm a választ. Akkor ezek szerint a légzsák hibakód elektronikusan nem akadályozza az indítást. A visszalevegősödésre nem is gondoltam. Annak idején a dízel Fiatomnál volt ilyen, de azért ez más technika. A gázolaj csak nem romlott meg ennyi idő alatt, mindig normálisnak tartott kúton tankoltam. omv, shell, mol
A légzsák hibát az akku lemerülése miatt írta be,törölni kell. Az indítási dolog lehet attól,hogy valamiért visszalevegősödött,vagy beleromlott a gázolaj.Esetleg egy kis hidegindítóval meg lehet próbálkozni.
Ritkán írok, inkább olvasok, mert nagyon sok gondom az autómmal nincs. Ez inkább már hobbi, de régóta arra sincs időm.
Pécs, W211 220 CDI, évjárat 2015. km 116.000
Az autó kb. 10 hónapig nem lett beindítva, szokásos, akku lemerült. Feltöltöttem, volt már ilyen. Eddig mindig indult, most viszont nem. Forgatja, de nem indul el. Kiírja, hogy vigyem szervízbe. Majd később kiírta, hogy SRS hiba.
Eddig probléma az autóval nem volt, így nagyon meglepődtem (igaz akkut kétszer vettem, mert a használaton kívüliség azt hamar tönkre teszi). Persze tudom hiba sokáig nincs és azután egyszer van, amit meg is kell csinálni.
Gondoltam üzemanyagra, valamelyik szűrőre, dugulás,
El is vinném szervízbe, de sajnos olyan helyen van a garázs, ahová tréler nem tud bemenni, kitolni a meredekség miatt kb. 5-6 ember is kellene vagy találnom egy olyan szerelőt, aki esetleg hajlandó lenne a helyszínre kijönni és ismeri is a típust.
Lehet azonban, hogy ezen van olyan elektromos relé, szabályzó, bármi, ami ilyen hosszú állás után beragad-letilt-tönkremegy és a rutinosok már ismerik én meg nem.
Esetleg az immobiliser felejti el a jelet, bár akkor lehet, hogy nem is forgatná az önindítót - nem tudom.
Ha esetleg valakinek volt hasonló jelensége vagy van más ötlete, azt megköszönném.
A tubon vagy 1 kis doboz, vezérlő elektronika, én arra gondoltam. Most cseréltettem a CLS-en, mert ha túl melege volt, megsértődött, és letiltott. :-) Elég szar úgy előzni, hogy elveszi az erőt. ;-)
w211 280 cdi hez szeretnék venni turbó elektronikát Hella g219 tudnátok e benne segíteni hol kaphatok? csak az elektronika is elég lenne nem kell a komplett!
W203-ashoz szeretnék jobb első ajtó kárpitba bézs/szürke közötti színben hangszóró rácsot. Cikkszám alapján Bárdi tud hozni? Sajnos félénk merci bolt nincs.
Sziasztok, van egy 1996-os sedan W210-em, és az tanksapka felöl folyton gázolajfojás van a sárhányón. függetlenül attol hogy mennyire van tele a tank, ránézésre a tanksapka bepattan a helyére és a tömítése is jó. Valaki találkozott már ilyen jelenséggel, megoldásban tudna tanácsot adni?
Inkább nem fejtem ki bővebben a véleményemet. A YouTube-on található W 168 javításával foglalkozó videók igen is hasznosak.Sajnos ennek a típusnak a szerelése kicsit túl van misztifikálva. Egyes szerelők még a légszűrő, esetleg a termosztát cseréjéhez is kivennék a motort (legalábbis papíron).
Ehhez a típushoz a hozzáértésen kívül kreativitás is szükségeltetik.
MB 229.31 minősítésre kerestem rá. Évi 5-7 ezer megy bele, mert városban a benzines 210-est használják. Motul 8100 5w40 X cleant vettem bele neki, Liqui molyt pazarlás lett volna ilyen éves futásra megvenni.Mondjuk az autóboltos nem értette miért akarok 40-es olajat, mert eddig az első tulaj is nàla vette a 30-asat. Mondtam neki nem anyagi okokból, a többi meg hit kérdése! 🤭 Fránya dolog az az emisszió én már csak tudom.
Apám egy ismerősétől (első tulajdonostól 3 utcára tőlük) vett egy csodaszép w204-est. Om646 200cdi 2008as, a lényeg ebben tényleg 166 ezer km van, Dpf nélküli szerencsére.
Több embert megkérdeztem, milyen olaj lenne jobb ebbe a kocsiba. Én 5w40-et jobbnak gondolom, Csabai Sanyi is ezt ajánlotta inkább. Milyen minősítésű olajakra keressünk rá? 229.31 ?
Valakinek volt már ilyen tapasztalata ? Mercedes W221 kemény a rugózás hátul, sok helyen voltam vele, gyári szoftverrel állítólag nem lehet keménységet állítani, a légrugó nem ereszt, csillapító jó, de biztonság kedvéért vettem újat, és kicseréltük, továbbra is kemény a hátulja, magasság jó. Mi a francot lehet vele csinálni ??? Előre is köszi. 06309443231
Ezért ne bíztasd, mert megszívja! Már én sem állok neki az ilyen "apró" cseréknek, mert tanultam más magabiztosságából. ;-)
A 270CDI izzítógyertya cserét 1 hétig csinálta a szakműhely, mert 2 beleszakadt. "Régen" simán kicseréltem én is ezeket, de ma már rohadtúl nem ilyen egyszerű.
Olcsóbb, ha az csinálja, akinek megvan hozzá mindene.
A kormányoszlopot eloldod meg egy pár egyéb kábel stb. A motort váltóstól a segédvázzal együtt leengedni. Célszerű teljesen mert úgy jobban lehet férni.Attól függ,hogy az injektor,vagy injektorok mennyire vannak belegyógyulva.Ha könnyen mozdul akkor elég csak lejjebb engedni a motort,de,ha nem akkor ki kell venni ahogy fent említettem és rossz esetben még egyéb segédeszköz is kellhet az injektorok kiszedéséhez.
Illetve mit takar az hogy motor váltóstól leenged?Teljesen ki kell venni,vagy csak lejjebb kell engedni,illetve mennyire macera ennek a kivitelezése?Azt tudom hogy ezeket a dögöket úgy csinálták hogy szinte mindenhez ezzel kell kezdeni,ezért gondolnám hogy talán nem olyan macera.5 éve van nálunk az autó de semmi gondja nem volt még.
Üdv mindenkinek!tud valaki segíteni 1.7cdi motorból m ilyen trükkel lehet kivenni a porlasztót?98-as A-s merci.Kifúj a tömítésnél,azt kéne cserélni.Köszi.
Om 646-osban (07-09 között) amiben nincs dpf szűrő, milyen olajjal használjátok? A gyártó 5w30-at és 5w40-et is ír. Én jobban hajlanék a 40-esre, de eddig 30-as volt a kocsiban.
Üdv nekem ugyan ez a problèmàm volt a folytószelepet kellet ujra kalibràlni a problèma azóta nem jelentkezett .Egy mercedes garàzs csinàlta meg a szoftver frissítèst talàn 200frank volt
Üdv! A0019892403 szervo olajra lenne szükségem (Ez van a kupakon). Erre amit kidob a net helyettesítő termék: Swag, Febi / Bilstein - az zöld színű folyadék. Az enyém viszont aranysárga. Biztos jó lesz ez ?
Sajnos már ezen túl vagyunk, elvileg minden működik. És egyből indítás után visszajön a hiba, mintha nem is lenne ideje a nyomásokat figyelni, már megjelenik... :(
Hajlamos ez a motor a beszívott/töltött levegő rendszer szenzoraira hibát írni, miközben igazából a DPF nyomásérzékelő szenzor a ludas. Ez nem feltétlen igaz minden esetben, de ismert jelenség. Valamint ellenőrizzétek a CO szonda csatiját,és a DPF hőmérséklet érzékelőét, és, ugyanígy a légszűrőházon lévő csatit is! De csinálhatod azt is, hogy egyenként húzod le a szenzorokat, és olvasol, amelyiknél új hibakód jelenik meg, azt ki is zárhatod, amelyiknél nem, azzal lehet foglalkozni. Arra is figyelj, hogy az új hiba nem e a régire vonatkozik csak más szöveggel. Pl egy szenzorra hozhat szakadás hibát, és hozhat hibás érték hibát. Ilyenkor ugyan az a szenzor, csak más a hibája. Na kb ilyen vonalon csináld!
Illetve ezt tudom, hogy lehet tanítani, de ha tanítás után is rossz marad, akkor hova tovább? Csereljük ki megint? (most a nagy folytószelepről beszélünk, ugye?)
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, elakadtam abszolút.
Az alany egy E200cdi W212. Hibakódja: P2074
Lenyomáspróbáztuk, turbonál tömítéseket cseréltünk. Élő adatban map szenzor nyomást néztünk. a vákuum működik. Kiemeltük a motort, mert nem lehet rendesen hozzáférni a szívó oldalhoz, kitakarítottuk a folytószelepet, az EGR-t, a szívósort. Minden szép tiszta, új tömitések, és a hiba ugyanez, P2074. Mi a fene maradt ki?! Ennél többet mit lehetne tenni?
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy cl500as Mercim ( w215, 2000-es évjárat)
Az ABC futómű sajnos kezdi megadni magát, ahogy leállítom a motort, egyből beül tövig, illetve a klíma sem működik. Tudnátok megbízható, hozzaértő szerelőt/szervízt ajánlani lehetőleg Pest megyében? Sajnos nem igazán voltak jó tapasztalataim eddig, már ott tartok, h márkaszervizbe vinném, de róluk is hallani hideget-meleget.
Olajszintet, ellenőrizni kellene első kőrben! Milyen szerviz csinálta a cserét? Merciben jártasak? Szűrőre érzékeny a 722.9-es váltó, és nem mehet bele akármilyen olaj sem, pl egy standart DIII ATF nem jó bele. És a szintezés is járó motornál történik az olajleeresztőnél. Ha pl álló motornál töltötték színtre, akkor kevesebb az olaj úgy 4 literrel!
Légy szíves segítsetek, hátha találkoztatok már ilyennel!
2009-es Merci e350CDI blueefficiency coupe W207, 7sebességes automatával néha azt csinálja, hogy indítás után nem vált sebességet. Teszem D-be, N-be, R-be, semmi, marad P-ben. A kijelzőn helyesen mutatja a kiválasztott sebességfokozatot, csak éppen nem kapcsol oda. Ezután leállítás, újraindítás és akkor meg azonnal lefullad. Ha az ember vár 10 másodpercet és utána indítja, akkor minden szép és jó aztán. Menetközben simán vált, jön-megy, semmi rendellenesség. Hibát nem ír. Nemrég volt minden olaj és szűrő cserélve. Előtte egyszer sem fordult elő ez. Utána sem egy darabig, a héten viszont már másodszor játszotta ezt.
W210 E300d a központi zár szórakoztat, nem nyílik. Ilyenkor a hátsó ülés alatti pumpa nem megy. ha hosszabban leveszem az akut, időnként helyreáll, működik minden, de nem tudni meddig.
Néha egy relé kattogást lehet hallani, de legtöbbször semmit mikor nem működik. Honnan kap a pumpa vezérlést? mit nézzek, ha nem működik?
Keresek W126 első, vagy második szériás 2.82, 2.88, 3.07, 3.27 áttételű difit, másodszériás esetén a 2.82 és a 2.88-as fordulhat elő csak, a többi nem volt másod szériásban. Ami fontos, hogy ABS-es legyen, és ha lehet nagy házas, ez abban nyilvánul meg, hogy a kihajtás csapágyak egy 8 csavaros befogó tárcsával vannak berakva, lásd a képen. A képek illusztráció, első és másod szériás difik láthatóak! 1-es kép: Másod széria, 2-es kép: Első széria.
Úgy kezdődött, hogy a műszerfali lcd kijelzők villogtak, ezzel egyidejűleg random hibajelzéseket dobált be (folyadékszintek, hibás izzó) nem létező hibákról. A villogás az összes műszerfali világításra kiterjedt, kapcsolók, fűtés, stb. Ekkor még a műszerek működtek. Pár nap után sötét lett minden, se kijelzés, se műszerek, se műszerfalvilágítás. Minden egyéb működik. A műszeregységet szétszedtem, látható hiba nincs, csatlakozó hibáját kizárnám. Az összes biztosíték mindenhol jó.
Delphi program az órát nem látja (korábban látta).
Esetleg találkozott már valaki hasonló hibával?
Ja még valami, amióta minden kijelzés eltűnt, a hűtőventillátor járó motornál állandóan megy.
Nem rég csináltam egy off márkát ugyan ezzel a tünettel . Annál ha elért egy hómérsékletet a műanyag kuplung munkahenger megszorult,ha kihűlt megint jó volt. De sajnos találkoztam már széthullott kettőstőmegűvel is ami hasonló tünetet produkált...
130-140 -es tempóval megyek 250, 300 km-t, és minden előjel nélkül kuplungoláskor a pedál nem jön vissza, csak kb 2-3 centit, éppen, hogy kiemel, ha benyomom, váltani tudok, de enyhén feszegetni kell
nagyobb tempónál 50 km után ugyanez
felső munkahengert, folyadékot cseréltünk, nincs változás
Jogos ez így igaz,de egy kis áramfelvételű próbalámpával soha sem nem lehet érdemben vizsgálni egy CAN rendszerű cuccot mivel,mert természetesen nem a várt terhelés érkezik és akkor ez a vége,mit ha ki lenn égve az izzó
Nem tudom. Egy fázisceruzához hasonlít egy 30cm-es vezetékkel és krokodil csipesszel a nyelén. Kaptam ajándékba rgy zsák biztosíték vásárlásakor. Amúgy 9óm.
Apámnak van egy csodaszép 204-ese. 1.8cgi 7g tronic.
Múltkor beszélgetett egy merci szerelő ismerőssel aki azt mondta neki, hogy jó véleménnyel van a motorról, de kb 230 ezernél (max legvégső esetben 250e. Km) ezekben szokták cserélni a vezérműláncot, vezérműkereket. Kb 450-500 ezer ez a történet.
Kérdésem volna itt a többet látott utakról, ha kb 100 ezernél, meg majd egyszer sokára, 200-nál kicseréljük a láncot, esetleg a feszítőket, akkor én úgy gondolom, a lánckerék kopásra a kinyúlt lánc miatt nem történhet meg. Vagy mi miatt ilyen drága ez a történet? Úgy rémlik dupla láncos a cgi, ellenben a mpi kompresszor motorral.
1. probléma a gyorstesztből kimaradt a utánfutó világítás vezérlő. Külön beleolvasva rövidzár hibát írt minden általam hiányolt fényjelzésre.
2. probléma a steklámpám ellenállása 10x nagyobb mint egy világításban alkalmazott izzóé. Ezért a villogások az egyetlen működő helyzetjelzőn, azért voltak mert, be-ki kapcsolgatta a vezérlőt ,szinkronban a villogással...(élőadatban látszott csak)
Az az: egy normál izzó csatlakoztatása és hibakód törlés után, minden megjavult:)
Lehet,hogy ez másnak nyilvánvaló problémamegoldás ,de hátha van akinek nem, azért írom le.
Olvadás nyom igazából nem lehetne, mert akkor nagyobb a bizti, mint ami belevaló. Lehet, ezért leégetett 1 pici relét a modulban. Azt kellene megnézetni, beméretni pl.1 tv szerelővel.
Mint írtam is újra cseréltem. Oxid, sérülés nem volt csak olvadásnyom. Az " anya" csatitól a modulig szakadásvizsgálóval is teszteltem a vezetékeket az is ok.
Az "anya" csatinál jó minden vezeték? Az időjárás elrendezi elég rendesen, eloxidálódik a csavaroknál. Tudom, sz@r helyen van, de érdemes megnézni, mielőtt komplett elektronikát cserélnél. :-)
Röviden:van egy w210-esem,amit egy éve vettem,rozsda-, és sérülésmentes volt,piszok jó állapotban.Ugyanekkor vásároltam egy ugyanolyan donor autót,csak úgy ,alkatrésznek.Mindkettő 1995-ös évjárat,2200d,95 lovas,szóval az én nyugis,ötven feletti lábamnak pont elég.A donor kocsi kézi váltós,porlasztóhibával adta el régi tulaj,aki már szintén nem indítható állapotban jutott hozzá.Nos egyrészt nálam beröffent a motor,ha esetleg az érdekelne valakit,másrészt egy csomó alkatrésze eladó.Futómű és elektromos cuccok,akár ajtók kompletten,működő tetőablak,de persze apróságok is,mint pl,karcmentes sebváltógomb,kapcsolók.Szövetkárpit fekete színű és meglepően kopásmentes,tetőkárpit ugyancsak.Szóval akad jó pár dolog ami talán még másnak örömöt okoz(és nem drágán)
Nem nehéz beszerezni a patront, és nem kell feltétlen gyári, mert a Swag, és a Febi esetében is gyári lesz a dobozban. Cseréhez kell még egy záródugó is. A 10W-40 jó, de nem feltétlen oldja meg a gondot, és nem tanácsos az olaj sűrűségére támaszkodva túllépni a hibán....
MB CL203 sportcoupe, 2000 benzines, 2001 évjárat, eddig Aral 5W-30-at használtam, nyáron 2-3mp-ig indítás után csergett kicsit a vezérműlánc feszítő patron, most télen nem, érdemes és 20 éves motornál a 10W-40-es jobb választás lenne ? Mivel télen dermedtebb volt az olaj, azért nem volt hang, megoldást jelenthet a 10W.40-es ?
Patroncserére azt mondják, hogy csak a gyári lehet a jó, de nehéz beszerezni.
2004-es W209 270cdi autóról lenne szó. Az autót Belgiumból hozattam tavaly nyáron, van benne gyári riasztó és rablásgátló. Az volna a kérdésem hogy a rablásgátlót ki lehet-e kapcsolni valahogy ha például beadom szervizbe vagy valami más helyre. Ugyanis van egy gomb kombináció amivel hatástalanítom minden elindulás után, de ezt mindig elmagyarázni a szervizben lévő embernek, meg hát nem biztos hogy megjegyzi. Néha nekem is letilt pár kilométer után hiába ütöm be a kombinációt, olyankor elveszi a gázt és kiteszi az elakadásjelzőt és jár alapjáraton. Ezt szeretném elkerülni ha pl: műszakira megy vagy csak szervizbe. Kerestem a papírjai között de nem találtam semmi erre vonatkozót. Esetleg ha valaki tudna segíteni ez ügyben azt megköszönném.
Akkor a köv. lépés az adagoló lesz. Ha már ott voltál az adagolósnál, nem javasolta annak is az ellenőrzését, beállítását?
Ott is kopnak az elemek, még jobban is, amióta olyan szuper, go-t adnak a kutakon! Már beszéltünk itt erről, kell a go-ba 2T-t önteni, kb. 1.5-2dl-t tankonként. Az keni az adagoló elemeket, mert elég "száraz" a go.
Amikor még megvolt a w203 220CDI-nk, bemérettem az injektorokat olyan 300000-nél, és még tudák a gyári értékeket. Kérdezte is a mester, hogy teszek-e a go-ba vm-t, mert jók az értékek. ;-)
Mercedes c220cdi, w204 om651 manuális hat fokozatú motorral szerelt autóról lenne szó. Az autóban jelenleg 158000km van, papír szerint volt már cserélve a váltóban olaj, viszont én ki szeretném cserélni mindenképpen! Sok ember mondta, hogy csak gyári olajat bele. Kérdés, milyen olaj bele a favorit? Illetve a pontos specifikáció és feltöltési mennyiség is érdekelne.
190. 2.0es dízelen állítottam volna előtöltést mert nagyon kemény az alapjárata. Nos amióta hozzányúltam, akárhova tekerem igazán nem történik semmi, viszont ahogy egy picit meghúzom a gázt, a motor saját magától emeli a fordulatot az egekbe, nem várom meg meddig csinálná leállítom. Azóta nem tudok olyan beállítást eszközölni amiben ez a jelenség ne lenne.
Az előtöltés 15fok de a szíjtácsa is eléggé elbaszott nem tudom hogy pontosan hova kéne állítani. van egy luk a tárcsán de egy pontos nyíl vagy ilyesmit nem látok. Így eléggé nehéz mihez viszonyítani... Valaki találkozott már ilyennel?
Tudom senki sem orákulum, de talán más is tapasztalt hasonlót. Nagyon jellegzetes "tünet" ezért is bízom benne.
Utóbbi időbe azt vettem észre, hogy OM605-nél 3.000-es fordulat környékén egy fémes hang jelenik meg, nem magas csilingelő, inkább mintha dízeles kopogás lenne. Terhelésre, vagy fordulatszám leejtésre eltűnik.
Az kereplés üteméből olyan mintha az egyik hengernél jelentkezne.
Motor mellett hallgatva nem hallom.
Hidrótőke okozhat ilyen hangot? Esetleg hajtókar csapágy? Ez utóbbi gázelvételkor kattogna ha jól sejtem.
Sziasztok.Érdeklődnék hogy ha kiveszem az autóból az akkumulátort akkor elvesziti e a tárolt adatokat?Tipus Mercedes C180 t s205.Előre is köszönöm a válaszokat.
Valószinüleg nem épül fel a nyomás.Biztos,hogy a szűrőcsere korrekt? Ha igen akkor egy kis óvatosan egy kis féktisztítóval bespriccelve kellene önindítózni kb 15-20 másodperc. Majd utána megnyitni valamelyik injektort ,hogy a levegő ki tudjon menni a csőből.Általában,ha egyéb gond nincs akkor utána beindul
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"Mercedes tuning: végre tökéletes! Most lelőttem a poént, de azért érdekes ez a kisiklott tuning sztori Naponta több hasonló árajánlatkérést kapunk, un. újra tuning ügyben, nem kivétel a Mercedes sem, sőt szinte vezeti a listát, tekintve: komoly feladat a legtöbb rendszerére jól érezhető erős, egyben tartós beállítást csinálni a környezetvédelmi dolgok: EGR, DPF megtartásával, jó fogyasztással. A Mercit máshol nemcsak tuningolták, de több soron ki is herélték a chiptuning szakember javaslatára, mindezt 2021-ben! Tartalmaz kihívást, mikor egy árajánlatkérő / munkalap ilyen pirosan néz ki " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Valaki tudja, hogy a 9 sebességes váltó programja azonos-e, ha az egy 220 cdi-ben van, vagy egy 250 cdi-ben? A fokozatok egyformák, azt kipróbáltuk. Minden fokozatban a két autó ugyanolyan firdulatin ugyanolyan sebességgel megy, de nagyon nem egyformán vált.
Mercedes CLK230 kompresszor,2001 év. Keresztirányú gyorsulás érzékelő cseréjekor kell-e valamilyen kalibrálás,vagy alapbeállítás,ha igen akkor hogyan.Köszönöm
Sziasztok segítséget kérek. 98 clk200 benzin melyik diag vagy kézi olvasóval lehet motor abs bas esp hibát olvasni.akár ha van eladó megvenném üdv és köszi
Hengerfej tömítés csere témában szeretnék tanácsot kérni, ha valaki csinált már ilyet, A150 W169 benzines 2007-es évjárat. Sajnos a szerelők a környezetemben vagy elképesztő összegekről beszélnek, vagy húzódoznak a javítástól, mert ki kell venni a motort a javítás elvégzéséhez. Szóval úgy néz ki kénytelenek leszünk itthon megoldani, tehát minden érdekel a témában, szerelési útmutató, milyen nyomatékkal kell meghúzni a csavarokat, hogyan készüljünk elő, azaz miket szerezzünk be előre, stb.
Urak! Kérdezném. Mennyire bonyolult w210 4.3 v 8 automatáról kézi váltósra alakítása? Vagy létezik hozzá kézi váltó, vagy jó hozzá valamelyik széria váló?
Ha 1-2 nap alatt leenged akkor az a légrugó kuka, mivel a kompresszor addig fújkálta míg ki nem lehelte a lelkét így jóesállyel az is kuka, de először légrugót cserélnék aztán kompresszort...
Nálam nem volt ilyen tünet. Egyszeruen szepen lassan ült le, nem bieta visszaemelni magát. Kb. fel ev alatt. kimúlt, aztan már csak hangja volt, egy mm-ert sem emelt.
Az kb. kuka. A régi nekem is ment 20 mp-ig, sőt tovább is, aztán szépen lassan annyira elgyengült, hogy minimális terhelésre is húzta a farát. Kb. 4 éve cseréltem, szerintem az új max 10 mp-ig megy, de inkább rövidebb ideig. Jóval halkabb is, alig hallani az utastében. Asszem Wabco márkájú lett az utángyártott cucc. A gyári akkor valami horror összeg volt.
Szia! Levettem betudom fogni az ujjammal de nehezen, elösszőr nekem is ez jutott eszembe hogy nem tud elég nyomást termelni! KB félpercig bírom befogni!
Vettem egy ML320 W163 Tercit, és azt szeretném kérdezni hogy hol találom rajta a külső hőmérőt,szeretném kicserélni mert folyamatosan -38 Celsiust mutat. Előre is köszi.
Mármint a motor feltöltő rendszeréről van szó, és intercooler, vagy turbócsövek? Ha igen, akkor a cooler csak akkor ha külső behatás éri, ritkábban, de nem fehér holló módjára turbócsövek hajlamosak elszelelni, de nem hasadás miatt, inkább az illesztő peremekben az O gyűrűk hajlamosak meghalni, és az (szerintem szándékosan) aláméretezett illesztő peremek miatt nem csak olajköpésre hajlamos ilyenkor, hanem elfújásra is. Valamint a motor előtt elhaladó puffercső összes O gyűrűje, és tömítése szeret összeesni, ilyenkor nyomásveszteség, hangos kifújás ritka, inkább csak okádja az olajat. De amúgy fordult már elő turbócső hasadás is, egyel találkoztam eddig, ez inkább a sor 4,5,6 motorokra jellemző. Ha sokat megy rossz O gyűrűvel, idővel a mozgás miatt elzabálja a visszatámasztó fogat az illesztő peremen, és egyszer csak lelövi.
Ma az előírások miatt (egész világon) a szín leginkább a gyártó opcionális döntése, mint pl a kék a mercedes, de más gyártók is színezik kékre. Régebben a színnel az összetételt is jelölték, de 2009-ben módosult szabályok alapján, és 2012-től fokozatosan bevezetésre került a 80%-ban azonos összetételű fagyállók forgalmazása. A maradék 20 százalékban az egyes gyártók az általuk legjobbnak gondolt egyéb összetevőkkel tuningolnak, de ennek a színhez nincs feltétlen köze köze, pl van olyan sárga fagyálló ami kimondottan mercedeshez készül. Ma gyakorlatilag minden fagyálló alubarát, hacsak nem tartalmaz olyan összetevőt szélsőséges területekre szánva, ami az alumíniumnak nem barátja, vagy csak nem védi azt. Az egyéb összetevők (20%) határozzák meg pl a kenési képességet, a védő bevonat képességét, dilatációs viselkedés, áramlási képességét, és a hőközvetítés képességét. Gyakorlatilag mellé lőni nem lehet, maximum emelkedik, vagy csökkenhet a mindenkori hőmérséklete a kocsinak, vagy a bemelegedési gyorsasága. Pl a mercedes előnyben részesíti a felületeket védő bevonattal ellátó kiegészítő összetevőt, aminek "hátránya" a magasabb hőmérséklet, persze itt nem komoly szintre kell gondolni, hanem mondjuk +2-4 fokra, míg más gyártók csak részleges, pl csak műanyagon, vagy csak alumíniumon megtapadó védőt használnak. De pl van rózsaszín mercedesbe való fagyi is, csak az a gyártó nem kékre festi, és nem ugyanazok a tuning összetevők, de a mercedes engedélyezi, mert így is alkalmasnak találja. És bármi keverhető bármivel, max a keverés következtében a fagyálló szint, és az egyes plusz adalékok aránya változhat. De ha a mercijét az ember rózsaszínnel, vagy sárgával tölti fel, nem fog történni semmi, max nem 150ezret megy el egy vízpumpa, hanem 145ezret, vagy adott esetben növekszik az élettartam, mert ugye a mercedes sem egy jótékony szamaritánus, nem jó neki ha túl sokat mennek el a kocsik hiba nélkül :) Összegezve, pont tök mind1 ma már, hogy mit öntesz be, csak megbízható prémium legyen, ne a tesco gazdaságos akciós szedd magad a raklapról szar.... :)
Ennél azért kicsit bonyolultabb a dolog, de mezei autósként nem akarok elméleti vitába szállni a felkent szakemberekkel. Csak annyit: az egyes szinek arra utalnak, hogy a folyadék milyen összetevőket tartalmaz, hogyan viselkedik a rendszerben, például milyen a hőátadási, korrodáló és tömítő képessége. A gyártók az egyes motorok hőterhelése és anyagösszetétele alapján _ajánlanak_ más-más színű hűtőfolyadékot, ami persze nem szentírás, de azért aki minden apróságra ügyel az autójánál, annak érdemes erre IS figyelnie.
Nagyon elegáns, nagyon szép autó. Remek a kilátás belőle, igazi csajos autó. Nagyon fogja szeretni a feleséged, a merivához képest előrelépés. Ha nincs vele gond csodálatos, de mielőtt megveszed kérdezd meg a szerelődet, hogy mit szól hozzá? Kicsit túlzás, de pl. a gyertyacseréhez majdnem ki kell szerelni a motort....
Kinéztem a ha-n egy 2011-es A180 Mercit, egészen pontosan A-180 Blueefficiency.
Tudnátok segíteni abban, hogy milyen ez az autó, konstrukció? Általánosságban a motorra, típushibákra gondolok.
Mivel valószínűleg beszámított autóról van szó (NZX kezdetű rendszámmal), így az lenne az igazi, ha valaki ráismerne, tudna egy kontaktot adni, hátha klubtag vagy ismerősé volt az autó.
Sziasztok, egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy 2018-as C205 Cdi coupém. 50e km van benne.
Először azt éreztem, hogy sokat fogyaszt. Előzőleg W203, aztán W204 dízellel jártam, összesen vagy 500e km-t, tehát nem teljesen új a márka.
Egy barátomnak ugyanilyen motor, 9 seb. váltó, négykerékhajtású van, csak az kombi.
Először azt vettem észre, hogy egyútt autózásnál vitorlázó üzemmódban simán rám gurul, azaz mintha ''könnyebben'' gurulna az övé. (Azonos évjárat, még hónapra is, 4matic, csak az övé kombi ). A következő tapasztalás, vízszintes úton, tempomat 110 km/óra egyenletes tempónál az ő váltója 9.-ben van, az enyém csak 8.-ban. Az autó garis, megtöröltettem a váltót, újra tanítottam, nagyon nyugisan vezetek.
Na most: megyek sík úton tempomatv110-el, a váltó 8.-ig feljapcsol. Megyek-megyek-megyek, semmi. Manuálisan feltolom 9.-be, akkor is szépen megy, pont annyit forog, mjnt a barátomé, persze ez logikus.
Próba képpen vissza tolom 8.-ba, ahová magától beáll, és azonnal kiírja a zöld felfelé nyilat, hogy toljam 9.-be.
Mindez tempomat 110, változatlan egxenletes tempónál. Tehát, magától nem kapcsol fel, de ha én kézzel feltolom, majd vissza, akkor a 9.-et tartja jónak. Van ötletetek? Talán az a ''szorulás'', ami miatt vitorlázóban jobban lassul?
Ja, egx rövid pillanatra vitorlánál kitolom N-be, felszabadul, mintha seggbe rúgnák. Tehát nem fék (erre gyanakodtam, mert AMG style), nem a difik, nem kerékcsapágy. És ez a tünet fogyasztás növekedést is okoz. A szakszerviz nem is érti a problémát, de engem rohadtul zavar.
Úgy emlékszem nem nagyon lehet az összecsatlakozást elrontani. ( Bal hátsó sarokban lévő SAM modul-saját vezérlő - plusz a nyitókar hármasnak van helye) A csomagtartóban lévő nyitókaron is van 1 csati, azt ne hagyd ki, az összedugdosásból. Úgy emlékszem, h a fl előtti vezérlő kell a fl előtti SAM-hez.
Magam sem tudom miért de a 212-s Mercihez valókat küldtem. Röstellem ...
Egyébként a legegyszerűbb az Ebay-en keresni megfelelő új vonóhorgot ( a gyári "kifordulóshoz" hasonlót a Brink gyárt ) és ott fent van minden a felszereléshez szükséges dokumentum pdf-ben.
Üdv. 1994-es W202 C180-as hidegen első inditásnál az alapjárat a normális 750-800rpm, viszont ahogy meleg a motor már felszökik 1500rpm-ig és az fix (se több se kevesebb).
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Van 1 2011-es w204 1.8 cgi. Van valakinek tapasztalata egy olyan jelenségről hogy kigyul a check lámpa ( egyet gondol eltűnik) elkezd az autó reszketni az alapjárat nagyon nincs rendben ujrainditod megy az élet mintha mi se történt volna. A diagnosztika azt írja ki hogy ősszeférhetetlen jel a bűtykos tengely és főtengely szenzor közőtt a kipufogó oldalon. A kipufogó oldali szenzort felcseréltem a szívó oldalival, ugyan az a hiba. Köszön előre is.
Egy 2012-es évjáratú w204 om651 220cdi az alany. A B szervizt írja ki a kijelzőn, és azt is írja hogy mennyi nap van vissza a szervizig. Kérdés, mit takar ez pontosan? Egyébként az autó nemrég volt szervizelve, igaz nem márkaszervizbe, így tudom miből milyen minőségű került bele. Lehet hogy törölni kell csak?! Köszönöm!
"párásodik tehát víz van benne, szervizben megvizsgálták a fényszóró sértetlen,"
Ja. Gondolom nyomáspróbázták. Vagy rosszul gondolom? ;-)
Gyalázat, szégyen, hogy ezt művelik a szervízekben! Utoljára Merci szervízben 12 éve voltam az E270CDI-vel, hülyének akartak nézni, amit ők szereltek be alkatrészt, újra ki akarták velem fizettetni, pedig kb. fél éve történt a dolog.
Na mondom, el lehet felejteni, pancserok! Aztán sokkal olcsóbban megoldottam-ingyen!-, mert nem mindenki lehúzós szemét. ;-):-)
Szevasztok üdvözlet mindenkinek, érdeklődni szeretnék, hogy közületek járt már igy valaki, az esemény a fényszóró nagyon párásodik belülről, ( multibeam led) elvittem szervizbe mert garanciális, ugyanis én még nem láttam más Merciknél ezt a jelenséget de szinte semmilyen más autónál, csak abban az esetben amikor fényszóró sérült vagy szigetelés probléma lép fel a fényszóróban. ( mosás stb) de nekem mindig ezt csinálja párásodik tehát víz van benne, szervizben megvizsgálták a fényszóró sértetlen, ja és ami a fő teljesen egy egység megbonthatatlan, semmilyen módszerrel nem tudják tisztitani, Tehát egyértelműnek látom én az esetet gyári hibás vagy tudj isten, de a szerviz garancia időben elküldött. Több helyen is jeleztem a Mercédesz felé az ügyet de gondoltam itt is megírom hátha járt igy már valaki. köszönöm hogy elolvastátok szeretettel fogadom a hozzászólásokat, üdv
Ez bármelyik GPS-szel előfordulhat, ha valamilyen okból (időjárás, terepviszonyok, műszaki problémák) megszakad, vagy akadozik a kapcsolat a műholddal.
Sziasztok! Megszeretném kérdezni hogy találkoztatok már olyan problémával a navigációval kapcsolatban hogy van amikor nagyon pontosan működik és van olyan időszak amikor azt sem tudja hol van!? Ezt egy w211 e280 navigációja produkálja.
Én csak azért nem, mert volt szerencsém egy napot ülni az új E kombiban még tavaly tavasszal. Nem tudom, hogy az alap hangrendszer hogyan szól, de én nem voltam elájulva a "prémium" hangzástól. Tisztán szól halkan és baromi hangosan is, de kb ennyi. Mindegy,h rádióadó volta forrás vagy flac formátumú zene, stílusban a komolyzene és rockot jobba adta vissza. Ha a hangszínen változtattál az érezhetően volt, illetve nem volt agyon tolva a basszus alapból, ami pozitív.
Szép feladat. Ha nem is több milliós, de csak a hw jópárszázezer lesz.
Ha csak az a bajod, hogy a hangrendszer nem szól elég jól, arra van megoldás (az is legalább fél milla), de nem a gyári Burmeister lesz (attól még lehet hogy jobban is fog szólni). Erősítő, hagszórók cseréje, stb. C klasséban kollégám már csináltatta, elég fasza lett az eredmény.
Szeretném a segítségeteket kérni. Most vettem egy e 400 d (2019)-t és sajnos nem a burmester hangrendszer van benne,hanem az alap. Van arra lehetőség hogy ezt kicseréljék a burmester hifi re? Illetve milyen árkategória ha megoldható ez a csere? Köszi ha tudtok segíteni. Üdv deni
Igen a Youtube-on vannak "szerelési útmutatók" és keresgéltem külföldi fórumokon is. Hétvégén neki állok megpróbálom szétszedni,kideríteni mi okozza ezt a hangot. Csak gondoltam megkérdezek itt tőlem tapasztaltabb hozzáértőbb embereket hátha valaki csinált már ilyen vagy ehhez hasonlót. Cseréltem már én is önindítót, amit a Youtube csatornáról néztem meg hogyan kell, anélkül nem sikerült volna. ( közel 1 méteres dugókulcs hosszabító mint célszerszám)
A youtube a barátod. :) Szinte mindenre van fenn video, hogyan kell szétszedni tudományosan. Én a kormányt szedtem le video alapján, mert a kormányszög jeladó hibakódot küldött és tiltott. Csak meg kellett tisztítani, azóta jól működik.
CLk 270CDI autóról lenne szó, valami fémes hang zörög a jobb első ajtóba, olyan mintha leesett volna belül valami, azóta ha kanyarodok mindig hallani olyan mintha eldőlne valami fémlemez. Az ablak működik, igaz ilyen időben nem szoktam leengedni, de azért idegesít a dolog. Nagy meló leszedni az ajtókárpitot hogy megnézzem mi zörög odabent? Vagy esetleg aki szedet már szét ajtót, van amire figyelni kell? Vagy bármi tapasztalatot szívesen fogadok.
Ha automata, ergo nincs mit kinyomni (kuplung) akkor meg az a gondja, nem látja a kuplung kapcsolót, és azért nem engedi leforgatni. Ezért fontos az identitás kódolás, hogy tudja az ECU, milyen környezetben van.
De, kompatibilis a vezérlő a kocsival, csak mint írtam, az identitást át kell írni. Kinyomott kuplungnál engedi forgatni? :))))) Kell egy gyári diag, vagy egy extrásabb Launch diag, és át tudod írni az identitást, a megfelelő kódot tudom adni ha adsz egy alvázszámot, és ezt a kódot kell majd lecserélni. Ha nem vagyok messze Neked, és eljut a kocsi hozzám, átírom Neked, ha nem tudjátok megoldani.
Sziasztok! Mire leírtam a kérdésem megtaláltam a hibát. Sajnos nem kompatibilis az autóval ez a vezérlő. Szóval az utolsó kérdésem már nem aktuális, csak nem tudom törölni.
Szia! Ahogy ígértem, válaszolok, csak mi is leálltunk pár napra. A következő történt:
Alapos vizsgálat, és 8 kapcsolásirajz összehasonlítása után tapasztaltam, hogy valóban a 2,3 injektorok, bekötése nem passzol. Ezek átkötése után, a motor beindult. :) Van alapjárat, szépen jár, de padlógáz mellett is csak 1000 a fordulat. Van egy pár hibakód, amit csatolok.
Ezek a hibakódok, nincsenek jelen a régi vezérlővel. A vezérlőszámok természetesen nem azonosak (De csak ezt kapott az ügyfél, így elhozta). Gyári: A 022 545 80 32 Bosch: 0 281 001 817 Bontott: A 024 545 28 32 Bosch: 0 281 010 041
Esetleg valami tapasztalat? Lehetséges, hogy programhiba okozza, ami által nem lehetséges az autóra illesztés?
A saját alvázszáma alapján beazonosítod ami bele való, leellenőrzöd, hogy jó volt benne, majd megnézed annak referenciaszámait amit összehasonlítod azzal amit kaptatok.
Üdv! Próbáltunk utána nézni, de sajnos nincs meg a másik autó alvázszáma. Semmit sem tudunk róla, még azt sem hogy sedan vagy kombi. Igen, a 92KW-os 122 lovas motorról van szó.
De az is lehet, hogy az 1-es henger kivételével dobál össze-vissza injektor hibát, már nem emlékszem pontosan, az biztos, hogy mindig csak ugyan az a 3 injector fut hibára, van, hogy pl 4-5 indítási alkalommal egyik, másik nem jön vissza, de legalább 2 mindig hibázik, ami biztos, a 2-3-as injector mindig szerepel hibaként.
Nézzétek meg a lábkiosztást az injectorok csatijában, ami az ECU-ba megy, hiába szintén 220CDI ECU, volt kiosztási különbség. Ehhez a képhez nézve ellenőrizd, ha nem így van, tegyétek át így. Lábkiosztás hibánál jellemzően röccen egyet, és utána csak forgat. Ha injector hibákat ír folyamatosan, felváltva mindet kivéve a 4. hengerét, akkor rossz a lábkiosztás. Ha autodatából ellenőrzitek, be fog csapni, a W203 220CDI-it nézzetek.
Csak linket tudok rakni, mert újabban az indapas képeket akarja rám erőltetni az index.
A két ECU-t kelle elsőnek alvázszám alapján csekkolni, hogy csereszabatosak-e, nehogy lábkiosztási eltérés legyen. Ez még a 122lovas motor? Mert ha igen, az szokott ecu hibás lenni sűrűn. Féktisztítóva jár a motor míg finoman adagolod neki?
Először is köszönöm a gyors választ! Az identitás átírása nem tudom hogy sikerülhet-e. Sok mindennel találkoztam a javítási folyamat alatt, nem emlékszem hirtelen van-e rá opciónk egyáltalán a diag.műszerben. Van 5 műszerünk, de 38-as csatival csak az egyik tud foglalkozni (LAUNCH Eurotab). A többi csak ODB-n boldogulna, de az nincs a kocsiban. Minden esetre megnézzük majd újra. A kábelköteget elkezdtem átvizsgálni, de nem találtam hibát sehol. Sokkal inkább olyan a hibajelenség, mintha nem is akarná indítani. Pillanatra elkapja, aztán annyi. Felmerült már bennem az is, hogy P0202, P0203 injektor hibák nem-e okozatok, mert tilt. Azonban nagyon fontos infó, hogy semmit sem tudni a kocsiról, miként jött elő hónapokkal ezelőtt a hiba, tehát nem tudjuk, hogy volt-e valami üzemanyagrendszer hibája, mielőtt lemerült az akku, és elfelejtette a kulcsot. (Ugyanis az is lehet már okozat.) Mielőtt lecseréltem az ECU-t, nem volt ugyan hiba, de azóta van kb 8-10 hibakódunk.
És 220CDI révén motorköteget ellenőrizni, nyomás érzékelő, szabályzó, és az összes injector saruját megnézni, ha akár egy kontaktál, mindent tilt azonnal, és hajlamos a lábtágulásra. Ha a köteg repedezett, hámlott, töredezett, ne erőltessétek, mert ki fog jönni a füst az ECU-ból, márpedig az fontos, hogy bent maradjon :)
Ha még nem történt meg, akkor az új ECU-ba az identitást mindenképpen írjátok át, ez nem biztos, hogy meg is oldja, de alapvető lépésként nem árt ha tudja az ECU, hogy milyen bódééban, milyen, a motorhoz köthető extrákat, tulajdonságokat kell kezeljen, mint pl klíma, automata vagy manuál, kombi vagy szedán, stb.
Volna egy fogós kérdésem a tapasztaltabb kollégákhoz. Sikerült belenyúlni a darázsfészekbe, egy W210-es E220CDI-vel. Sajnos semmi többet nem tudok az előéletéről, mint hogy megvette a tulaj, használta pár hétig-hónapig, majd egyik este letette, másnap nem indult (lemerült az akku), onnantól kezdve nem tekert többet. Pár hónap múlva elhozta hozzánk, addig egy aknafedő felett állt a motortér (jó penészes minden szövet). Hosszas nyomozás, némi tapasztalat, és mérés után ráadtam a fejem, hogy valószínűleg IMMO hiba, de mivel sem a hibaüzenetek, sem a tünetek nem utaltak rá 100%-osan, így nem mertem kijelenteni biztosra. Minden esetre a tulaj beszerzett egy IMMO szettet: - EZS modul - ECU - El. Kormányzár modul - Kulcs
Kicserélésük után nagy örömünkre, indítózott, de továbbra sem indul. Előtte már sikerült minden hibakódot, kommunikációs hibát megoldani, de mióta a másik vezérlő van bent, van egy sor törölhetetlen hiba: - P2204-004 - P2204-032 - P1664-008 - P1189-008 - p0202 - P0203 - stb.. pár hiba, amikre már nem emlékszem pontosan..
Tudna segíteni valaki jártas? Gyanús számomra, hogy a többi vezérlő nem engedi kódolási hiba miatt.. Javarészt CAN hibák vannak, illetve kommunikáció hibák. Indítózáskor elkapja egy pillanatra, aztán semmi. Rail nyomás 450 Bar, légtömeg is befut. szinkron van, minden jelet látok.
A régi Ecu 1998-as gyártású, számát most nem tudom, az új 1999, 12 hónap, A 024 545 28 32 a száma
nincs sértődés én csak próbálok informálódni mert ti azért gondolom láttatok már ilyet a motorolaj hőcserélőnek nyilván tudom nincs hozzá köze csak írtam hogy így kezdtem vele!
ha kevés a váltóolaj benne nem egész tudom mien tüneteket szokott produkálni nyilván olvastam egyet kettőt amúgy gyanakszok most arra is mivel aki cserélte a 9l olajból csak 8,7 tett bele!
Most hogy ma hiddegebb van mentem vele most 50km t és semmi gondja
Neked a váltóolaj hőcserélője a vízhűtőben található. Amelyik hőcserélő tömítést cseréltétek, az a motorolajhoz tartozik, független a váltótól. A porvédő nem okozhat semmi problémát, hacsak beszerelés előtt nem tuszkoltál be a helyén egy bazinagy franciakulcsot ami mindig megakad a turbinában. Ne legyen sértődés, de ha gyanúd van egy váltóolaj szinttel kapcsoltban az az alap, hogy azt ellenőrzöd, majd utána kérdezed meg, mi lehet még.
Nagytarcsárol hoztam bele a wandlert azóta csinálja ezt mióta a wandler szelőző nyillásába vissza tettem a porvédőt mert nem volt benne! Folyt a hőcserélőből az olaj és az gondolom ki ette. lényeg hogy ráncba kezdtem kapni az autót (hőcserélő tömítés,szívósór tisztítás stb) nyár elején pestről hazafele egyszer csak darálást kezdtem érezni kanyarban alapjáraton aztán hazáig semmi. kapuba leálltam majd szét akart hullani az autó alapjáraton cserés lett a wandler. Azota nem volt vele gondom most hogy ezt a porvédőt megrendeltem és bele lett rakva azóta kezdte nem járok vele sokat kbb azóta 400 km mendtem!
Kistarcsán vagy Nagytarcsán mindig keverem, nagyon profik eddig még nem mondták egyikre sem . hogy nem tudják javítani, ha kell módosítanak rajta, jobb lesz mint az eredeti. Csak szerelő viheti , gondolom elegük lett elmagyarázni, hogy miért csak lock-up szelep cserével van gari, . De szerintem ennyi km után még nem vághatta haza a wandlert, ráadásul, ha igaz most kezdte csak érezni a tünetet, ami még nem is állandósult. Még egy glikol teszt sem ártana nehogy félrevezesse az embert, és a hőcserélő, aut váltó hűtő okozza a bajt ugyanolyan tünettel.
Szia! Kösz a választ nem cseréltem mert aki csinállta a wandler cserét azt mindta nem kell! Idáig nem volt vele semmi gon nem rég kezdte ezt a hintázást és inkább csak akkor mikor több napot áll az autó és melegen szokta de akkor sem mindig. mondjuk én előszőr arra gondoltam hogy kicsit kevessebb az olaj!
Wandler felújítás, csere, csak kizárólag lock-up szeleppel együtt. A hibás szelep hazavágja az új wandlert. Ha még nem állandó a hintázás, akkor mihamarabb. Mivel egy cserét kihagytál nem fogod elherdálni a pénzt.
Sziasztok! Segítséget kérnék tőletek mercedes e 280 cdi 2006 os 7g tronic nyáron cseéltem nála wandlert és friss olajat titant azóta elmentem vele 6000 km t most azt kezte vsinálni hogy ahogy elváltja a 7. et kb 9100 as tempo között váltás után rant vagy kicsit hintáztatja az autót de nem mindig. mi lehet esetleg ez mert ezen kívül szépen vállt?
Józan paraszti ésszel én ezt tenném: mindkét csövet berakod 1-1 külön palackba. Kocsit beindít, szuszogó szuszog, visszafolyó visszafolyik. Amelyik palackban több van az a visszafolyó ág.
De jönnek az igazi 190-esben jártas Szerelők és segítenek.
Segítséget kérnék tőletek: 190-esem újítom, és műanyagra cseréltem az üzatankot. A visszafolyó és a "szuszogó" csatlakozója azonban nem pont ott van ahol az eredeti tanké. Arra már rájöttem hogy az új tankon melyik melyik, de az odavezető két cső közül viszont már nem tudom. Honnan tudható, hogy melyik a visszafolyó? Félek hogy fordítva kötöm be, először majd zizeg kicsit, aztán felrobban, leviszi a fél arcom, csúnya leszek és elhagy a csajom... szóval csak ezért kérdezném...:-)
Sziasztok, Van valakinek ötlete, hogy C167 Dieselen, hogyan lehet kijelezni a regenerációt? Esetleg OM656 motor esetében is használhatják a szélvédő, illetve tükörfűtéseket a regeneráció alatt (ez már elavult megoldás szerintem) lehet, vagy itt már a generátor gerjesztéssel hozzák létre a műterhelést a regenerációs folyamat során? Van ötlet, tipp e téren?
Hosszútávú tapasztalatom alapján, dieselek meghálálják, ha nincs folyamatosan megszakítva a regenerációs folyamat, nem is értem, ha ezt a gyártó is tudja, miért ilyen titkos ez az állapot, simán visszajelezhetnék a műszerfalon, egy kis szöveggel, hogy míg tart a reg. folyamat kérem ne állítsa le a gépjárművet!
2008-as w204-es (om646) 5 gangos automata váltójába milyen olajat szoktatok tenni? Motulra gondoltam első körben. Ha tudnátok pontos típust ajánlani megköszönném. A másik olajjal kapcsolatos kérdésem a diffi. Oda mit ajánlanátok?
Van egy W210 200Kompressor-om ami télen nincs használva. A garázs telítettsége miatt a hátsó ülés alatti akkuhoz nem tudok hozzáférni. Mit gondoltok, ha a motortérben levő bikázó ponton kapna néha karbantartó töltést, az úgy jó lenne-e? Vagy más javaslat? Van olyan jó minőségű töltőm, amihez nem kell levenni az akku sarut.
Igen rendben van,ami nincs rendben az az indítás késleltetés. Magyarul azonnal indít mihelyt megnyomod az indító gombot. Köszönöm a hozzá szólásodat,szólásokat. Üdv mindenkinek
Tanácsot szeretnék kérni. Úgy hozta a sors, hogy vehetek egy második - élményautót, ès erősen foglalkoztat az első generációs slk vétele. Nekem alapmotorral is jó lenne, nem vagyok egy autóversenyző alkat, gondolom azzal a legmegbízhatóbb. Milyen tapasztalataitok vannak, mennyire megbízható, mit kell nézni rajta - gondolom a tetőmechanizmust mindenképpen. Mennyire rozsdásodik? Mennyire kènyelmetlen a híres hazai utakon? Hogy alakul a szervize, mennyire bonyolult, költséges (tudom prémiumautó, így nem Dacia árban szerelik) Az alacsonyra beszállás kényelmetlenségeit felvállalnám:)
Esetleg érdemesebb spórolni a második generációra? Kb. 1.5 milliót szánnèk az ügyre, így 1.2 körül keresnék. Esetleg érdemesebb lenne a második generációt venni - nyilván ebben az esetben nem ennyiért?
Sziasztok! Egr szelepet szerettem volna kipucolni e270cdi, de még se moccan tudna valaki valamilyen tippet adni? Befujtam már wd40et, fégtisztítót, folytószelep tisztítót, de semmi!
Pénteken voltam a kereskedésben/szervizben. Az MBUX hiba adott, csak hivatalosan nem hívják vissza az autókat. Sorban viszik vissza az újakat, 4 óra egy komplett szoftverfrissítés. Lekopogom, azóta hibátlan.
Zörgés...kis túlzással, ez van. Hozzáteszem, nagyon korrekt kiszolgálásban és hozzáállásban volt részem (Kecskemét), szóval ilyen téren le a kalappal. Mivel a sz@rhoz kell manapság viszonyítani, így a minden igényt kielégítő hozzáállás ma már kiemelkedő.
A bal hátsó részt megbontották (viszlát új autó illat ismét), az üveget még több patent/gumi stb. segítségével stabilizálták stb. Nem értek hozzá, csak amire emlékszem, annyit tudok közölni. Itt is kiemelném, hogy szépen dolgoztak.
Viszonyítási alapként, sem az autópálya, sem a kecskeméti utak nem hozták ki annyira látványosan (hallhatóan) a zörgést, de még szerencse, hogy volt egy videóm, amit Kispesten az Ady Endre úton készítettem pár hete...na az még videón keresztül is átadja, így nagyjából képbe kerültek a bajommal (máshol lehet elküldtek volna, hogy "elnézést, nem hallunk semmit, viszlát").
Nem hibátlan, kb. 80%-os lett a helyzet. Közben a jobb oldali része az autónak (mindkét ablak bezörren bizonyos úthibáknál + jobb hátul a kárpit is nyöszörög, ég és föld a két hang között a különbség, mielőtt valaki gyöpösnek vélne) is belekezdett a dologba, úgyhogy egészen biztosan vissza kell mennem.
Ki mit tenne a helyemben? Akinek volna pár perce segíteni, javaslattal élni, azt megköszönném.
Én arra gondoltam, hogy most már akkor műtsék meg az összes ajtót/ablakot - mivel egyet már meg kellett (és lehet kell is még, mivel ahogy írtam, nem lett hibátlan, apró zörej még mindig hallható esetenként), a komplett jobb oldalhoz pedig egészen biztosan hozzá is kell nyúlni -, plusz ahol szükséges lehet, ott turbózzák fel a kárpit részt is.
Az előző, új Renault tetőkárpit is 1 hónap után engedte el magát, úgyhogy lassan tényleg elhiszem, hogy ezeken a magyar utakon, ezek az új autók ennyit bírnak. Nyilván a német, de lassan már a román sem megy bele annyi kátyúba és úthibába 4 év alatt, mint én Budapesten 4 hét alatt.
És akkor ott tartok, hogy lesz egy belül szinte teljesen megbontott 1 hónapos új autóm, ami talán végre csendben lesz.
Természetesen mindig megvárom ,ha eszemben van. Régebben jó volt, megnyomtad az indító gombot együtt a fékkel,és a hőmérséklettől függően késleltette az indítást addig még az izzító kontrol lámpa ki nem aludt.
Mint írtam ,izzít, csak nem várja meg az indító motor az elő izzítás végét ,hanem rögtön teker ahogy megnyomtad az indító gombot. Olyan mint amikor a kulcsos indításnál nem várod meg ,hogy kialudjon az izzító szál és rögtön indítanál. Egyébként semmi hibát nem mutat a diagnosztika.
Sziasztok! Van valakinek ötlete vagy találkozott már valaki olyan jelenséggel,hogy nyomógombos indításnál nem késlekedik az önindító azaz nem várja meg az előizzítás végét hanem azonnal indítózik.Így természetesen rosszul indul és sokat teker az indító. 2014 évj.Mercedes 350 cdi bluetec. Kulccsal kivárva az izzítást ,jól indul. Vagy ha az indító gombbal lépteted /nem lépsz a fékre/ és szintén kivárod az izzítást akkor is tökéletes. A probléma csak akkor van ha úgy indítasz ahogy kell/ egyszeri gomb nyomással!
Milyen merci, milyen média tipus, és van e előzmény. Mert ez így kevés lesz. Alapvető infók nélkül alapvető választ kaphatsz csak, mint pl: Valami nem jó.
Sziasztok van valakinek ötlete, hogy miért nem megy a kormányról a hangerő szabályzó és a telefonvezérlés. Minden más működik (a komputer vezérlés a kormányról és a hangvezérlés direktben a rádióról). Előre is köszönöm!
A két olajpumpa fogaskerekét néztétek, hogy azonos? Kétféle létezik, a meghajtó láncból is van rövidebb, hosszabb. mikor összeraktátok feszes volt az olajpumpa lánc , rajta volt a fogaskeréken? Szűrőházat miért cseréltetek?
Sziasztok! W124, 603 szívó, motorcsere után nincs olajnyomás. Az "új" motor is működő autóból van, az olajpumpa és a szűrőház meg át lett téve a régiről (4matic), azok is működtek eddig. Olajnyomásmérő is működik, az olajat meg a szűrőházon át is betöltöttem már, hogy kilégtelenítse a pumpát, mégsem jó. Mi lehet vele? Köszi: Laci