Asszem felteszek egy képet a legújabb makettemről.Egy szándékosan félkész Me-262. Már készül hozzá a dioráma.(miután lefestettem, azután ment tönkre a kompresszorom)Mivel még eléggé kezdő vagyok, nagyon örülnék javító kritikáknak.
Azóta már változott a helyzet. Már megy a cucc, de ha beállítom a nyomást, akkor felmegy arra a nyomásra, ott megy a motor, marad azon a nyomáson úgy, hogy ne fújok.
Én úgy tudom, azokba pótolni kell az olajat, mert a mûködés során egy kicsit mindig bekevernek a levegôbe, ami aztán a légtartályban kiválik, de a kompresszorba nem kerül vissza. Valamelyik külföldi fórumon azt írták, a kompresszort néha "meg kell szivatni". :-))) A szívócsövet olajos pohárba kell beledugni (sajnos nem emlékszem, milyen olaj kell hozzá - gondolom hidraulika-olaj nem árthat...) és beszivatni vele egy fél pohárnyit.
Én sajnos nem tettem így és egy idô után a kompresszor tönkrement. Akkor már hiába öntöttem bele olajat, nem javult meg...
Valami gond van a kompresszorommal.Csak nagyon kevés levegőt fúj(a manométer a 0-n áll), és nem tudom , miért. Valakinek valami ötlete?Tegnap eléggé megdolgoztattam, de akkor még nem volt vele probléma.
Még annyit, hogy a Tamiya fém alapozó spray _feltûnôen_ hasonlít a közönséges magyar Akrilán spray-re. Ugyanaz a szaga, állaga - és ugyanúgy ki kell várni, hogy _teljesen_ (!!!) megszáradjon, mielôtt fedôfestéket fújsz rá, különben mocskosul megtámadja a ráfújt festéket. Az egyetlen különbséget abban látom, hogy a Tamiya alapozó spray szórófeje sokkal szebben, egyenletesebben porlaszt, mint az Akriláné.
Gondolom attól is függ, hogy szintetikussal vagy akrillal akarod-e fújni. A fémekhez a szintetikus jobban tapad, az akril kevésbé. Én mindenképpen elôbb lefújnám fém alapozóval. A Tamiya árulja spray-ben, a Gunze (ha kapsz) dobozban.
Lehet esetleg próbálkozni közönséges barkácsbolti fém alapozó spray-el, de én még nem találkoztam olyannal, ami vékonyan és egyenletesen fedett volna... :-(((