Keresés

Részletes keresés

zolibá62 Creative Commons License 2013.06.20 0 0 325

Köszi! Királyok vagytok, M9G ez van a felnin, akkor 1999-es a lelkem.

a szíj méret pedig 18,1*848

 

A honlap link szuper, nagy segítség a szerelésnél.

jester0926 Creative Commons License 2013.06.19 0 0 324

Ha minden igaz, a tiéd a legfelső vázszámú modell lesz, nézd meg: http://www.easyparts.nl/choosesubmodel/15/17854/0-968-1-m420-m106-m6029-m17854/Liberty_125.html

Előzmény: zolibá62 (322)
baal Creative Commons License 2013.06.19 0 0 323

a felnin és a teleszkópon is van egy ilyen kis embléma szerű, a közepén egy szám, ami a gyártási év

pl. ha 3-as, akkor 2003-as a moci

a felnin a küllő belső oldalán van ez a kis kerekszerű beütés, 2 betű és közepén egy szám

Előzmény: zolibá62 (322)
zolibá62 Creative Commons License 2013.06.19 0 0 322

Köszönöm a segítséget.

 

Nagyítóval átnéztem az első és hátsó felnit, valamint a teleszkópokat is de sajnos gyártási évet nem találtam.

 

A motor alvázszáma rajt van az adásvételin: ZAPM1 100000010899

 

A neten bóklászva a szíj méretét állandóan a gyártási évhez kötik nem az alvázszámhoz.

 

 

Előzmény: baal (321)
baal Creative Commons License 2013.06.17 0 0 321

pl a felnin is rajta van, a teleszkópon is

de ha megnézed az alvázszámot (a kipufogó oldalon alul az alvázban) az alapján meg tudod venni

Előzmény: zolibá62 (320)
zolibá62 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 320

Sziasztok!

 

Van egy 125 ös libertim ami ezidáig nagyon jól szuperált.

Sajnos a napokban tönkre ment a variátor szíj,

Ki is kaptam belőle de úgy el van használódva hogy nemlehet látni rajt a jelzést.

No problém gondoltam, rendelek egyet, Igen ám csak hogy a 125 ccm-hez vagy 5 fajtát árulnak gyártási évtől függően.

A gáz az hogy nem tom a moci hány éves , mert az adásvételiből kimaradt, esetleg megtudná nekem mondani valaki hogy a vázon megtalálható a gyártás dátuma?

lzb Creative Commons License 2013.06.17 0 0 319
hulladaemon Creative Commons License 2013.06.13 0 0 318

Na az elmúlt időszakban máshogy huzgáltam a bowdent, és 2,8-3,6 között fogyasztott (50 2t). 2 litereket tankoltam mindig, és változatosan 55-70 km megtételére volt elegendő. Ha sok volt a főút (30-40 km konstans 60 kmh-val), akkor 3 alatt, ha sok volt a városi közlekedés, akkor húzott 3,5 köré.
De hogy ne legyen teljes az öröm, kaptam egy hátsó defektet. Viszont amugyis slick-re kopott már, csereérett volt.

Előzmény: hulladaemon (177)
kezdo_O1-es Creative Commons License 2013.06.06 0 0 317
Szia, tenyleg szep a kepen. Engem lehet, hogy erdekel. Mennyi az iranyara? Bukosisak, esetleg doboz van jozza? Udv
Előzmény: drzkovi (316)
drzkovi Creative Commons License 2013.06.04 0 0 316

Sziasztok

Van egy nagyon szép Liberty 50/2T eladó robogóm.

Láttam már egy párat de ez gyönyörü!

Eredeti Pirelli gumik nincs megrepedezve.

Az összes kaopcsolon rajta vannak a piktogrammok kopás nukú!

9000km van benne nagy Piaggio plexivel.

Meg kérem az árát de ez olyan is! :-)

john08 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 315

Sziasztok!

 

Másfél éves Liberty 50 4T robogóm variátor tárcsái közül kivettem a fojtásnak berakott gyűrűt. Azt szeretném kérdezni, hogy a négyütemű Libertykben máshol is van fojtás? Kérem aki tudja segítsen. 

Zsolt8503 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 314

Sziasztok!

 

Azt tudja valaki, hogy a Piaggio 250-es blokkjain milyen AH-s generátor van?

 

Köszönöm előre is!

jester0926 Creative Commons License 2013.06.01 0 0 313

Ld. 218-as hsz. és környéke.

Előzmény: jester0926 (312)
jester0926 Creative Commons License 2013.06.01 0 0 312

Az ülés alatt van a sisaktartó alján egy gumidugó. Ha kiszeded, hozzáférsz az alapjárati fordulasztám állító csavarhoz.

Előzmény: john08 (311)
john08 Creative Commons License 2013.06.01 0 0 311

Sziasztok!

 

Liberty 50 4T-n hol lehet állítani a fordulatszámon? Úgyértem, hogy hol lehet legkönnyebben hozzáférni az állító csavarhoz? Kössz. a segítséget előre is.

zöld_I Creative Commons License 2013.05.30 0 0 310

Nekem adtak egy komplett szettet a motorhoz, mondván cserélni kell, mert nem jó.

Én ki nem cserélem, ha gondolod megegyezünk. :D

Előzmény: guszesz (309)
guszesz Creative Commons License 2013.05.24 0 0 309

Úgy néz ki kormánycsapágyat kell cserélnem. A felső csapágybol több golyó is hiányzik. Nem tudom az alsó milyen állapotba lehet de szerintem ha szét van szedve már azt is csrélni kellene. Valaki cserélte már? Mire kell figyelni? Esetleg valami tipp? Előre is köszönöm!

 

jester0926 Creative Commons License 2013.05.23 0 0 308

Passzolom, hogy bírja-e. Az enyémben (50 4T) sima van, nem halogén. Hívd fel a Moto Italiát, ott biztos megmondják csípőből, hogy jó lesz-e vagy sem.

Előzmény: john08 (307)
john08 Creative Commons License 2013.05.23 0 0 307
Szia! Köszi a választ. Azt tudom, hogy az 50-es libertykbe 35w-os BA20d foglalatú izzó kell. Csak a BA20d foglalatú halogén izzót bírja e a foncsor a nagyobb hő miatt? Mert valóban mindegyik típusnak ugyan olyan a lámpája?
Előzmény: jester0926 (306)
jester0926 Creative Commons License 2013.05.23 0 0 306

Szia!

 

Az 50-esekbe 35 W-os, Ba20d foglalatú izzó való, a 125-ösbe és felfelé való 55/60-as halogén.

Előzmény: john08 (305)
john08 Creative Commons License 2013.05.23 0 0 305

Sziasztok!

A neten találtam több oldalt is ahol a Libertykhez úgy hírdetik az új elsőlámpát, hogy 50-125-150 köbcentisekhez ugyanazt a típust.Ezek szerint az 50-es 2T és 4t-be is lehet halogén izzót tenni? Mert a 125-ös és 150 ccm-be már gyárilag halogén izzó van.

PiszarZoli Creative Commons License 2013.05.20 0 0 304

Az egyszeruseg kedveert csinaltam egy ilyet is, es megkernelek arra ha mar ott vagy akkor nezd mar meg hogy melyik csati mihez megy. Csak hogy biztos legyek benne hogy minden csati a helyen van.

PiszarZoli Creative Commons License 2013.05.20 0 0 303

 

Na itt a csati amit emlitettem korabban.

Nezzetek mar meg leci hogy van e valami csatlakoztatva a tieteken, es ha igen akkor mi az?

 

Koszonom elore is.

Előzmény: jester0926 (301)
baal Creative Commons License 2013.05.17 0 0 302

nekem 150-esem van, de ha lefotózod, megnézem az enyémen

Előzmény: PiszarZoli (300)
jester0926 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 301

Nekem nem 125-ösöm van, de ezzel kapcsolatban segíteni - kép nélkül, ráadásul úgy, hogy azt sem írod, hol van ez a fránya csatlakozó - szerintem nem túl esélyes. :S

Előzmény: PiszarZoli (300)
PiszarZoli Creative Commons License 2013.05.17 0 0 300

Udv mindenkinek!

 

Korabban mar irtam, hogy kaptam egy liberty 125 2008-ast darabokban,  es gondban vagyok a csatlakozok kiosztasaval, mert hogy felcserelheto. Na most egy kedves forum tars kuldott egy kapcsolasi rajzot, ami nagy segitsegnek biszonyult, viszont van egy kabelem ami a levegobe log egy csatlakozoval a vegen. Ha van valaki akinek ilyen mocija van es tudna segiteni az nagy segitseg lenne.

 

Koszi

baal Creative Commons License 2013.05.16 0 0 299

őszintén, nekem sincs semmi bajom más vele-de sose legyen nagyobb gondom.-)

 

Előzmény: papsoka (298)
papsoka Creative Commons License 2013.05.16 0 0 298

Sajnos a tank nagyon benyomul a sisaktartóba, így pont arra nem használható amire kitalálták. Nálam ez az egyetlen hibája a gépnek! Igaz ez szarvashiba!!

Még a Free-ben is simán elfért a sisak pedig az fele akkora mint a Liberty. Igaz a tankja meg csak 3 literes volt. Ott meg az nem tetszett!

Előzmény: baal (297)
baal Creative Commons License 2013.05.16 0 0 297

veszem észre

nekem flip up sisakom van-esélytelen

Előzmény: jester0926 (296)
jester0926 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 296

Oda csak a Piaggio nyitott sisakok (vagy általában kis méretű nyitott sisakok férnek bele). Szerszámokat, lakatot tárolni jó, másra nem.

Előzmény: baal (295)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!