A helyközit szerintem Kaposvár környékére fogják inkább tenni. Mondjuk a Zselicbe valami hegymászós terepre. Vagy esetleg egy olyan fordára, amiben van Kaposvár-Pécs járat is, és akkor a Zselic mellett még a Mecseken is átmászathatják.
Pestre nem tervezem már a teszt ideje alatt menni. De majd amikor visszakerül végre a KT-hoz, tuti megyek még vele. :)
Nem feltétlenül lennének ezek rossz képek, de a fényképeződ hiába 12 megapixeles, ha olyan szemcsés képet csinál, mint a fene. Illetve gondolom automata beállítással fényképezel, ilyen rossz fények mellett simán feljebb állítódik az ISO érték is. Így még szemcsésebb lesz a kép (viszont kevésbé mozdul be).
Ma is utaztam a Nabival. Most már működött az összes fénycső, és a gépnéni mondta a megállókat. Viszont olyan meleg volt benne, hogy ablakot kellett nyitni. Persze ez csak jó, mert ez azt jelenti, hogy -20 fokban is gond nélkül befűti az utasteret, ilyenkor meg amikor enyhébb idő van lehet kisebb fokozatra is kapcsolni.
Volt az egyik ismeretterjesztő csatornán, hogy vonatokkal kísérleteztek, mennyire strapabíróak. Hát szerintem Győrnél rá kéne állítani az autópályára, Talán 20km-en belül eléri a végsebességét, kormányt kikötni, a pedálra két 20kg-os tégla, majd ugyanezt a 12-84-gyel az ellenkező irányból. Mi történik két ócskavas frontálisan ütközik? :D
Remélem a Hogyan csinálják egyik évadjába készül a film:
ISO 14000 szerint hulladékkezel, majd újrafelhasználás után milyen termékeket készítenek belőle. Mint például tea és kávéskanál, a méretéből adódóan még merőkanálnak is jó lehet. :-D