Keresés

Részletes keresés

ksly435 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243770

Látom fejlődsz! :-)

Előzmény: Humarci (243769)
Humarci Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243769

na az már mingyámás :D

azé figyeled milyen toppon vagyok 435-be is :D

Előzmény: ksly435 (243766)
Humarci Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243768

utast is vit a 7esen?

Előzmény: buszos gyerek (243762)
lapaj74 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243767

igen , KÖSZI :)

Előzmény: ksly435 (243766)
ksly435 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243766

19-60-at akart írni. :-)

Előzmény: Humarci (243765)
Humarci Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243765

az érdekes mert a 11-60 kelenföldi, és nem is tartalék

Előzmény: lapaj74 (243740)
BKV IKARUS 19-03, 02-30 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243764

:P

Előzmény: buszos gyerek (243762)
BPO-105 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243763

Éljen!

 

Amúgy pont ma írtam át a listámban a 02-30-at, mint alfás felújítás.

Előzmény: buszos gyerek (243762)
buszos gyerek Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243762

Igen, az ó230 kéken már itt van!

 

bg.

Előzmény: Aron_son (243761)
Aron_son Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243761

Vélhetően kék, igen.

Előzmény: BPO-105 (243759)
ksly435 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243760

Üdv mindenkinek!

 

Két mai érdekeség. :-)

 

BPO-105 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243759

Kék?

Előzmény: buszos gyerek (243758)
buszos gyerek Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243758

Találkozott ma valaki az ó230-cal a 7-esen Próbarendszámmal? :)

 

bg.

11-88 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243757

11-84-et mára már lemosták, szép tiszta lett.

Előzmény: robyka123 (243756)
robyka123 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243756
lapaj74 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243755
11-65 nem volt
Előzmény: Törölt nick (243746)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243754

A helyközit szerintem Kaposvár környékére fogják inkább tenni. Mondjuk a Zselicbe valami hegymászós terepre. Vagy esetleg egy olyan fordára, amiben van Kaposvár-Pécs járat is, és akkor a Zselic mellett még a Mecseken is átmászathatják.

 

Pestre nem tervezem már a teszt ideje alatt menni. De majd amikor visszakerül végre a KT-hoz, tuti megyek még vele. :)

Előzmény: 1433 (243751)
11-88 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243753

Ezaz. Remélem azért idővel visszatér, mert már nagyon ki akarom próbálni.

Előzmény: Nikeboy (243729)
11-88 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243752

Nem feltétlenül lennének ezek rossz képek, de a fényképeződ hiába 12 megapixeles, ha olyan szemcsés képet csinál, mint a fene. Illetve gondolom automata beállítással fényképezel, ilyen rossz fények mellett simán feljebb állítódik az ISO érték is. Így még szemcsésebb lesz a kép (viszont kevésbé mozdul be).

Előzmény: Virtualbus fan (243680)
1433 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243751

Köszi az infót, majd várom a helyközit Siófokra is, ha olyan vonalra is be lesznek majd osztva.

 

Én is tervezem, hogy kipróbálom az 5-ösön (vagy a 178-ason), ez még eddig nem jött össze, de ami késik, nem múlik.

Előzmény: Törölt nick (243693)
Aron_son Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243750

Ez a hónap vicce.

Előzmény: Nikeboy (243729)
BKV IKARUS 19-03, 02-30 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243749

Akkor, lehet, hogy a 11-22 volt 159-en? :O

 

Koszos volt az azonosító, és csak 11-**-et láttam. :S

Előzmény: Törölt nick (243748)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243748

csabival ketten is láttuk reggel a kökin, továbbá be volt írva a végállomáson a füzetbe, a 85-öshöz.

 

egyebet nem tudok.

Előzmény: BKV IKARUS 19-03, 02-30 (243747)
BKV IKARUS 19-03, 02-30 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243747

11-65 reggel 159 volt.

Előzmény: Törölt nick (243746)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243746

a 11-65 is elvileg (be volt írva), de én egész nap nem láttam.

 

a 19-10 pedig volvo helyett volt.

Előzmény: BPI-553 (243738)
Peti817172M Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243745

Ma is utaztam a Nabival. Most már működött az összes fénycső, és a gépnéni mondta a megállókat. Viszont olyan meleg volt benne, hogy ablakot kellett nyitni. Persze ez csak jó, mert ez azt jelenti, hogy -20 fokban is gond nélkül befűti az utasteret, ilyenkor meg amikor enyhébb idő van lehet kisebb fokozatra is kapcsolni.

BKV IKARUS 19-03, 02-30 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243744

00-60 @ 71/179

RenátuSz Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243743

A 383 még evőeszköznek se lenne jó. Egy borsodi cigánytelepen megfelelő funkciót lát majd el a selejtezést követően.

Előzmény: Törölt nick (243741)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243742

Volt az egyik ismeretterjesztő csatornán, hogy vonatokkal kísérleteztek, mennyire strapabíróak. Hát szerintem Győrnél rá kéne állítani az autópályára, Talán 20km-en belül eléri a végsebességét, kormányt kikötni, a pedálra két 20kg-os tégla, majd ugyanezt a 12-84-gyel az ellenkező irányból. Mi történik két ócskavas frontálisan ütközik? :D

Előzmény: Törölt nick (243733)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.04 0 0 243741

Remélem a Hogyan csinálják egyik évadjába készül a film:

ISO 14000 szerint hulladékkezel, majd újrafelhasználás után milyen termékeket készítenek belőle. Mint például tea és kávéskanál, a méretéből adódóan még merőkanálnak is jó lehet. :-D

Előzmény: RenátuSz (243739)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!