Azt kell megtudni, hogy CAN-en kommunikál-e? Mert, ha igen, akkor CAN-es csotoló (interface, kütyü, programmal) kell hozzá, az eredeti húzós, a többit meg nem ismerem, van bennük lutri.....
Eredeti Can-es csatolók árai: a vcds.huoldalon vannak. A többit meg nem ismerem, mert nekem eredeti van.
Elviszed olyanhoz, aki ért hozzá, és megoldja, Pl VCDS-el....., ha csak valóban törölni kell, és nincs más, ami miatt visszajön. Csatlakozások, vezeték stb. Ha minden ok., akkor nem jön vissza általában, ha pedig újra előjön. akkor meg meg kell keresni az okát......
Az alany egy Golf3 1.9 TDI Variant AHU. Vag-com 409.1 el olvasva ezt a hibaüzenetet kaptam
Azt írja a az ABS ellenőrzésnél. 1 Fault Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-10 - - - Intermittent
Nem jelez az ABS visszajelző, csak esős úton nyomtam egy erősebb féket, kerék megcsúszott és nem dolgozott az ABS. Ezért lett megnézve. (nagy tragédia nem volt, kgst kocsihoz vagyok szokva korrigáltam lábbal, de ha már van azért jó ha működik.)
Passat B8 2.0 dízel DSG, gearbox és airbag hibát írt ki a műszerfalra. Semmi előzménye nem volt, a házunk előtt megállva tolatni akartam, ekkor sípolt és hozta a hibát. Előtte kb. 60 km-t autóztam.
Octavia2-nek törölném a hiba kódját (amit a klima tisztitaskor a jobb első ülés airbag kapcsolójának a lehúzása és véletlen gyújtás ráadás miatt következett be - szóltak érte a vizsgán)
Létezik valami olcsó ebay-es cucc, amivel ezt meg tudom tenni?
Alkatrész cserélgetéssel csak szerencsétek lehet. Mérjetek! Rajz alapján tápot, testet gyújtás pluszt. De ne ledessel, hanem terhelve akár egy 21W-os izzóval. A relé motvez felőli végét max 1-2 W-os próbalámpával.
Ha bizonytalanok vagytok, inkább keressetek egy hozzáértőt.
Sajnos ma sem indult el a dög. :( Itthon sikeresen szétszedtem és meg is találtam a 409-es relét. Kívül belül úgy néz ki, mintha új lenne. Semmi elváltozás nincs rajta. Készítettem néhány képet, melyet itt tudtok megnézni:
Kicseréltem 3db relét, többek között a 43-asat is, illetve a másik kettőt is, amin a motorkód jele volt. Hibakódok ugyanazok... :( Kicsit tanácstalan vagyok!
Pl. fizikai sérülés, korrózió, melegedés.. meg a 87a kötési pont, azt látni fogod mert oda lesz írva egy csavarkötés mellé, azt is nézd meg nem ér-e hozzá valamihez, nincs-e kilazulva, nem-e deformált. Ilyesmit keress.
Semmiképp ne vegyél semmit mielőtt meg nem nézed, mert lehet feleslegesen költöd a pénzt. Meg kell nézni és ha az a baj akkor cserélni, locsolni rá a pénzt nincs értelme.
Huh! Ez igen! Köszi a segítséget. Akkor megpróbálok szerezni (venni) egy ilyen relét és kicserélem. Aztán ha ez megvan, beszámolok. Gondolom a relé javításával nem érdemes próbálkozni. :)
Mind egy helyről kapja a +12V-t, mégpedig a 43-as biztosító felől, a 409-es "üzemanyagszivattyúrelétől". Az egyik lába ezeket (is) kapcsolja +12V-ra. Onnan megy a bal kábelkötegátvezetőn keresztül a műanyag fekete kábelkötegvédőben le egészen az akku alatt a felső lambdaszondáig (persze közben leágazik többször, de mivel mindre egyszerre sípol így gyanítom közös ponton lesz valami gond).
Nem hangzik valami jól. Mondjuk beázást kizárnám, mert mosva nem volt, ugye eső sem mostanában.... De amit még tapasztaltam, hogy olyankor jelentkezik a hiba, ha napon állok és meleg az autó... Hogyan tudnám szűkíteni a problémát?
Sziasztok! Van egy MK1-es Seat Leonom (2002-es) (1.6 benzines, BCB motorkód). Már 2x eljátszotta, hogy nem lehet elindítani. Ilyenkor az alábbi 7 hibakód jelenik meg az ECU-ban:
Bal első tengelynél lehetett visszább nyomni a jeladót. Most próba majd meglátjuk. A másik hiba meg gyorsításnál jelentkezik. Utána majd ez következik ha gyakrabban jelentkezik.
Sziasztok! Passat 2004-es 1.9pdtdi AVF-motorkód. Fékezésnél az ABS-hangot ad olyan a jelenség amikor télen az autó megcsúszik. Ezt a hibát 2-hetente egyetlen egyszer produkálja.Hibakód nincsen. Pár napja felvillant a kipörgésgátló lámpa.Hibakód 01425 szöggyorsulás jeladó G-202 jelvezeték elektromos áramkörő hiba időszakos. Okozhatja ABS-kábel vagy valaki ilyennel találkozott?
A tortenet egy Audi A6-rol szol,4B, aminek a taviranyitoja egyszer csak nem mukodott tovabb.
A zart autoba behatolast kovetoen, a kulcs inditja a motort.
A vcds-ben a 35 csoportban,10 adaptacional, a 21 sor ERROR,NOT AVAILABLE.
A masik helyen a 7 csoportban nullan allnak a parositott taviranyitok. Ha megnyomom vmelyik gombot a tavon akkor a nyitasra,zarasra is valtozik a nulla ertek egyre.
Az autohoz ket kulcs van, az egyik ami most nem mukodik a masik lemerult elemmel valahol mashol.
Az auto vezeto oldali ajtajaban a kulso zar nem mukodik. :-)
Tudnatok valami utmutatast adni hogy most mi a fenet kezdjek ezzel az autoval?