Keresés

Részletes keresés

BOROS-L Creative Commons License 2004.08.20 0 0 592

"A fotó,melyik végállomáson készült?"

 

Újpalotán. Érdekesség hogy a végállomás épülete semmit sem változott a kép készülte, és napjaink köszt. Bár a második képen nem nagyon látszódik.

 

 

Előzmény: ARIBOY (590)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.20 0 0 591

Ez is!

 

BPI-985

A kép,

a felvétel készítőjének

(szerzőjének)

a tulajdonát képezi!

Újraközléshez

a szerző engedélye kell!

Előzmény: BUDAPEST 2004 (589)
ARIBOY Creative Commons License 2004.08.20 0 0 590

Boros L:A 96A jelű busz,mikor szünt meg?A fotó,melyik végállomáson készült?

Én a Újpalota,Felszabadulás útjára(ma:Szentmihályi út)tippelnék!

Gondolom a 96A megszünése után tették a 96-os valamint a 96 Gyors végállomását

az Újpesti Cérnagyárhoz?

Üdv:ARIBOY

Előzmény: BOROS-L (588)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.20 0 0 589

Már ez is a múlté... :(

 

Az első BPO-s kocsi az ideiglenes vonalon!

A kép,

a felvétel készítőjének

(szerzőjének)

a tulajdonát képezi!

Újraközléshez

a szerző engedélye kell!

BOROS-L Creative Commons License 2004.08.20 0 0 588

"Volt egy 96A is ami Újpest,Cérnagyár és Újpalota,Felszabadulás útja között járt!"

 

Előzmény: ARIBOY (587)
ARIBOY Creative Commons License 2004.08.19 0 0 587

toto92:Köszi az információt!1977-es térkép szerint a 96-os és 96 GYors busz Egyesült izzó és Újpalota ,Felszabadulás útja(ma:Szentmihályi út)között közlekedett.

Volt egy 96A is ami Újpest,Cérnagyár és Újpalota,Felszabadulás útja között járt!

Ezen az útvonalon,mikortól közlekedett a 96-os?

Üdv:ARIBOY

Előzmény: toto92 (586)
toto92 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 586
'65-től '72 01. 17.-ig.
Előzmény: ARIBOY (585)
ARIBOY Creative Commons License 2004.08.18 0 0 585

toto92:A 96-osnak,ezt nem is tudtam mikor volt ott a végállomás a 96-osnak?

Pár hsz-el lejjebb irtam,hogy 1994.Szeptember 28.tól jár Ikarus 435-ös a 7A vonalán,a 3-as busz vonalán mikortól jár IKARUS 435-ös?

Azt tudom,hogy 1995 tavaszán változott meg az útvonala a Fehérvári út helyett azóta a Budafoki úton jár,és lehet e  naptól jár IKARUS 435 a 3-as busz vonalán?

Még valami a 3-ssal kapcsolatban a 3-as busz mikor még a Fehérvári úton járt,meg e állt Albertfalva kitérőnél?

Üdv:ARIBOY

Előzmény: toto92 (583)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.17 0 0 584
A 47-esnek is...
Előzmény: toto92 (583)
toto92 Creative Commons License 2004.08.17 0 0 583
96
Előzmény: ARIBOY (581)
ARIBOY Creative Commons License 2004.08.16 0 0 582

Sziasztok!

 

Nem rég ha jól tudom szó volt ebben a topikban a 116-os buszról.

A 116-os autóbusz 1985 óta közlekedett a Clark Ádám tér és a Budavári palota között előtte V jelzéssel közlekedett busz ugyanezen az útvonalon.

majd 1986-tól a 116-os végállomásai megváltoztak.Ez évtől Moszkva tér és az Irányi utca között közlekedett,valószinüleg az Erzsébet hidon át.

1989-től újjabb változás a 116-os busz vonalán,ekkortól a Március 15.tér és Disz tér között járt körforgalomban.

1994.Szeptember 1.én meg is szünt a 116-os autóbusz.

 

1994.Szeptember 28.tól közlekedik a 7A vonalon Ikarus 435-ös!Majd egy éven belül

még 170db érkezik ebből a tipusból!

Üdv:ARIBOY

 

 

 

 

Előzmény: toto92 (580)
ARIBOY Creative Commons License 2004.08.16 0 0 581

toto92:Melyik járatnak volt a végállomása a Kozák téren?

Üdv:AB

Előzmény: toto92 (574)
toto92 Creative Commons License 2004.08.16 0 0 580

Egy kis kiegészítés:

 

145 jelzéssel Örs Vezér tere- Cinkota, Gyógyszertár között közlekedtek végig a Gödöllői HÉV vonala mentén. Külső végállomásuk a Szabadföl út és a Vidám Vásár utca sarkán volt. A járat 1980 környékén járt (egy 1981-es térképen rajta van, Békásmegyeri reinkarnációja sehol), időszakos járat volt. Megszűnése ismeretlen számomra.

Előzmény: BPO-700 (445)
toto92 Creative Commons License 2004.08.16 0 0 579

De ha megnézed a következő hszeit:

 

BPO-700

Előzmény: v86 (578)
v86 Creative Commons License 2004.08.16 0 0 578
Ezek után merd letagadni, hogy Te nem BPO-700 vagy :o)
Előzmény: BUDAPEST 2004 (569)
toto92 Creative Commons License 2004.08.16 0 0 577
A 100-as busz történetére kiváncsi lennék!
toto92 Creative Commons License 2004.08.16 0 0 576

BUDAPEST 2004!

 

mail ment.

v86 Creative Commons License 2004.08.16 0 0 575
Legjobb tudomásom szerint nincs ilyen weblap. Csak szó volt róla, hogy lesz.
Előzmény: toto92 (573)
toto92 Creative Commons License 2004.08.16 0 0 574
Érdekes, de a Kozák téren a végállomás nyoma máig megvan!
Előzmény: BPO-700 (533)
toto92 Creative Commons License 2004.08.15 0 0 573
érdekelne, hogy ezek BPO-700 honlapján össze vannak gyűjtve? és ha igen, a honlap hol található?
Blöky Creative Commons License 2004.08.15 0 0 572
"1960.02.15.

A 93-as autóbusz viszonyaljelzése "C" jelzésre módosult."

 

És akkor rögtön a Moszkva térig hosszabbították, vagy később? Csak annyit tudok, hogy 1965-ben már odáig járt.

Előzmény: BUDAPEST 2004 (571)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.15 0 0 571

Bővült a 93-as autóbusz közlekedés-történetének adata:

 

A 93-AS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1959-TÓL NAPJAINKIG:

 

1959.04.04.

A 93-as autóbusz Óbuda, Miklós utca - Árpád híd - Rákospalota-Újpest, MÁV-állomás között közlekedett.

 

1960.02.15.

A 93-as autóbusz viszonyaljelzése "C" jelzésre módosult.

 

***

A "C" jelzésű autóbusz viszonylatjelzését 1966.07.01. módosították 84-esre!

Érdekességként megemlíthetném, hogy a "C" jelzésű autóbusz a Retek utcát, illetve a Moszkva teret és érintette!

***

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (199)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.15 0 0 570

Módosult a 84-es autóbusz történelmi adata:

 

A 84-es autóbuszok Moszkva tér – Árpád híd – Újpest, Szilágyi utca útvonalon 1966 óta közlekedett. /Korábban „C” jelzéssel közlekedtek az autóbuszok./

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

Előzmény: BPO-700 (342)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.15 0 0 569
Sziasztok! Folytassam?
Előzmény: BPO-700 (550)
moszkvicsslusszkullcs Creative Commons License 2004.08.02 0 0 568

"116: itt 2 dolog keveredik. 1) A 80-as évek elején volt egy "V" járat, Clark Ádám tér - szerpentin - Budavári palota útvonalon. Ez valóban Ik211-essel járt. Az 1985-ös "díjszabásreform" után 116-os jelzést kapot, mert megszűnt rajta a díjszabási korlátozás (ugyanekkor lett pl. a "H" beolvasztva a 65-ösbe). Pár évvel később a járat elhalt. 2) Néhány évvel később a Márc. 15. tér - Erzsébet híd - Dísz tér, de a 90-es évek közepén ez is megszűnt.":

 

Bocs, de itt két dolog keveredik. :-)))

 

A "V" jelzésű járat a Sikló megnyitásának napjával szűnt meg.

 

A 116-os jelzésű járat az Ik-516-os típusú várbuszok forgalomba állításának napján indult. Megszűnését a '90-es évek elején lezajlott hálózatracionalizálás okozta.

BPO-700 Creative Commons License 2004.07.03 0 0 567

Az ipari 10-es busz

A felvétel saját készítésű, vagyis én vagyok a szerzője!

A felvétel bármilyen célra való felhasználása csakis a szerzővel történő előzetes egyeztetés után történhet meg! gjorg@freestart.hu

Előzmény: BPO-700 (546)
BPO-700 Creative Commons License 2004.07.01 0 0 566

Hamarosan újabb adatokkal jelentkezem!

 

De addig is a rákövetkező adatoknál melyekre lennétek kiváncsí?

 

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (559)
BPO-700 Creative Commons License 2004.07.01 0 0 565

http://bpikarus.fw.hu/

 

FUM-258, mintha ilyen busz járt volna a V jelzésű vonalon..., de nem garantálom, hogy pont ez a busz volt!!!!

 

Baloldali menűoszlopban: Képek -> Magán buszok -> Ikarus 211

Előzmény: Bgute (564)
Bgute Creative Commons License 2004.06.30 0 0 564

Köszi a gyors választ, de most nem a 116-os megszünésére lettem volna kiváncsi hanem egy IK211-es fotóra Bkv matricával.

Ha van valakinek ilyen beteszi ide, vagy ír egy web site-ot?

Kösz!

Előzmény: ARIBOY (561)
Blöky Creative Commons License 2004.06.30 0 0 563
116: itt 2 dolog keveredik. 1) A 80-as évek elején volt egy "V" járat, Clark Ádám tér - szerpentin - Budavári palota útvonalon. Ez valóban Ik211-essel járt. Az 1985-ös "díjszabásreform" után 116-os jelzést kapot, mert megszűnt rajta a díjszabási korlátozás (ugyanekkor lett pl. a "H" beolvasztva a 65-ösbe). Pár évvel később a járat elhalt. 2) Néhány évvel később a Márc. 15. tér - Erzsébet híd - Dísz tér, de a 90-es évek közepén ez is megszűnt. OFF Tudja valaki, h ebben az újfazonú fórumban hogy lehet dőlt betűt felsőindexet stb. csinálni? Alapmódban nincs hozzá menü & eszközsor, ha pedig akár a Szerkeszt, vagy a Kód linkra kattintok, az a válsz jön vissza, h "Nincs ilyen lap". Ha szögletes zárójelpárt írok a szövegbe, akkor meg [u]ez[/u] lesz.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!