Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
miben jobb a JG, mi szól mellette? nagyon kezdő vagyok, tudom :)
Meg hát az a helyzet, hogy nekem a küllem is számít, és JG-ban még csak ilyen fantázia AK-t láttam, ami nem tetszett annyira. 74-est talán nem is készítenek, én legalábbis nem találtam egyelőre.
szupermenek mindenhol vannak, a következményeit már kifejtette Bálint kartács.
Viszont az AS-nél előfordulhat, hogy a mellényen, térdvédőn, nadrágszáron, hátizsákon, stb. találatot észre sem veszed. (Játékon, ha vannak bírók, ők ezt is nézik!) Erre jó a sorozatlövés, mert akkor egy találatot biztosan érzékelni fog az ellenfél...
Fegyverhalálnál tartalék/oldalfegyver kell - és ildomos ezt gyorsan elővenni, mert az ellen rendszerint nem vár sokat... ;)
ja, amúgy a nagy álmom egy CA33E... csak kissé sok az a 80 eFt de ha ügyes vagyok, azt mondják, 50-ért is lehet találni. Igaz ez? És még úgy sem olcsó...