Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tovi40 Creative Commons License 2016.09.01 0 0 136206

Az 1-es mérőcsoport 3-as blokkjában 4.42 v-ot írt,töltőnyomásra pedig 2200mbar körülit. A chip tartalmát nem tudom,hogy lehetne kiolvasni ill. föltölteni sajnos. 

Előzmény: no_holy_shit (136205)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.09.01 0 0 136205

azt irtad, h chippelve van. töltsd vhova fel es linkeld be. ha vkinek van ideje lehet h ranez.

 

http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_4_Zylinder_VE.html

 

kivezerles:

1-s block 3-s csatorna. 4,4-4,6V, aminel nem szabad tovabb kivezerelni. gyarilag vmi 3.6-3.8V

 

11-s block 3 csatorna a toltonyomas. gyari 1950mbar(abs) ezt 2250ig gyari setuppal fel lehet irni, ha nem nagyon kuka a turbo

Előzmény: tovi40 (136204)
tovi40 Creative Commons License 2016.09.01 0 0 136204

Először is köszönöm a választ no_holy_shit és mica-r. A turbó a gyári vnt15, az adagoló sem volt soha még piszkálva.A C-s mapot pedig egy cimborám adta anno,hogy próbáljam ki vele,aztán benne is maradt. Az adagoló kivezérlését nem tudom melyik mérőcsoportban találom. Azthiszem ebből is látszik,hogy komolyabban bele kellene merülni ebbe a témába,amihez sajnos a tudásom kevés. Egyébként a széria teljesítményhez képest az én számora bőven jobban húz.

no_holy_shit Creative Commons License 2016.09.01 0 0 136203

vmi utös turbos lehet rajta, ha C-s map kell es a 0.216-tal nem kormol teljesen kivezerelt adagoloval... 320-330Nm-t es 160paci korul tunia kene ennek az uzemanyagrendszernek, ha van eleg levego.

 

Ha azt vki nem erzi a 235Nm es 110 pacihoz kepes, akkor vmi nem jo

Előzmény: mica-r (136202)
mica-r Creative Commons License 2016.09.01 0 0 136202

Vissza kellene tenni a gári map szenzort. Nem kell ilyen összeállitáshoz nagyobb méréshatárú. Esetleg meg kéne keresni hol van a rendszerben valami hiba. Gyári porlasztóval is lehet kormot csinálni.

Egyébként 5X0.24-es csúcsokat lehet kapni, az a következő lépcső.

Előzmény: no_holy_shit (136201)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.09.01 0 0 136201

milyen turbo van rajta?

502-vel mar teljesen ki van vezerelve az adagolo?

10-s elemek vannak benne?

 

Előzmény: tovi40 (136200)
tovi40 Creative Commons License 2016.09.01 0 0 136200

Sziasztok! Tanácsra lenne szükségem. A4 AFN-em van, chip,c-s map és most került bele dtp 502-es csúcs. A kérdésem az volna,hogy melyik a következő lépcső,amit csúcsból bele tudnék rakni? Jelenleg semmi füstje nincs,az előző 520-as dtp-hez képest talán egy minimálissal lett erősebb a kocsi. A csúcsok 200 barra állítva,mennyiség 3.2 - 3.4 . Akit kérdeztem mielőtt megvettem volna bele az 502-est,azok azt mondták majd ezzel a csúccsal lesz egy kis füst,illetve erősebb lesz a kocsi.De semmi.Mondjuk a füst nem is hiányzik.Tegyek esetleg nagyobb csúcsot bele,vagy más beállítási gond lehet esetleg? Előre is köszönöm a segítséget.

FunTom74656 Creative Commons License 2016.08.31 0 0 136199

Üdv!

Valaki tudna nekem mesélni pár mondatban a cut-out szelepekről turbódízel autók esetében? Nem kell a backpressure-t (ellennyomást) fenntartani? Nem árt a turbónak ha mindenféle fojtás megszűnik utána? Hova kell tenni? Közvetlenül a turbó után? Vagy a katalizátor után? Mivel az én autómban közvetlenül a turbóra van rárakva az első katalizátor ami függőlegesen jön le a tűzfal előtt így ha tennék ide egy cutout-ot akkor még ki kéne vezetni a kipufogógázt legalább egy 40-60 centis csövezéssel. Vagy akkor már mehetne az autó végéig is? Ezt kell méretezni? Hogy működik?

És a nagy kérdés: az ordító hangon kívül milyen teljesítménynövekedést lehet ettől várni? Illetve milyen turbó élettartam csökkenést?

Előzmény: csababababá (136198)
csababababá Creative Commons License 2016.08.31 0 0 136198

Köszönöm a segítőszándékot nagyra értékelem!

Nem tudom hogy ezt az infót tudom -e hasznosítani mk1-hez?

 

Előzmény: motronic (136197)
motronic Creative Commons License 2016.08.31 0 0 136197

MK 2-be én a seat toledo 1 pedálsort tettem át egy az egyben 1z tdi+asd váltóhoz. (Esetleg még tán a malac passat váltóján van valami átalkító asszem bowden pedálról hidraulikusra kiemelésre.)

Előzmény: csababababá (136196)
csababababá Creative Commons License 2016.08.30 0 0 136196

Igen igen azt

Előzmény: 409 (136195)
409 Creative Commons License 2016.08.30 0 0 136195

 

   Mármint kuplung főhengert akartál írni??? (a képen az van)

Előzmény: csababababá (136193)
409 Creative Commons License 2016.08.30 0 0 136194

"Van egy 1.9-es adagolóm. Ez meg tudja szólítani' a TDI-t ?"

 

Nem.

Előzmény: Giromotor (136184)
csababababá Creative Commons License 2016.08.29 0 0 136193

Előzmény: csababababá (136192)
csababababá Creative Commons License 2016.08.29 0 0 136192

Sziasztok!Akinek van tdi motor a vw mk1-esébe és hidraulikus kuplungot tett bele az milyen módon és milyen fajta kuplung munkahengert tett bele?

g3 tdi kuplung munkahengerrel próbálkozok ,de ez nem fog össze jönni szerintem. Tud valaki segíteni?

tdi szabolcs Creative Commons License 2016.08.28 0 0 136191

Köszönöm autozok ha kell többet is csak legyen megoldva a probléma.

Előzmény: Joco-c202 (136190)
Joco-c202 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 136190

Aki Látja és környékbeli majd jelez (lehet érdemes lesz kocsikáznod 50-100km-t)

 

Előzmény: tdi szabolcs (136189)
tdi szabolcs Creative Commons License 2016.08.28 0 0 136189

Bocs nem volt egyértelmű somogy esetleg baranya megye tudnal mondani valakit?

Előzmény: Joco-c202 (136188)
Joco-c202 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 136188

van minimum 10 az ország bármely területén

Előzmény: tdi szabolcs (136187)
tdi szabolcs Creative Commons License 2016.08.28 0 0 136187

Értem nem akarok senkit ócsárolni de tudsz olyan chipest aki megoldaná nekem?

Köszönöm.

Előzmény: Joco-c202 (136186)
Joco-c202 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 136186

chippel+turbo jo beállitásával megoldhato a problémád 

Előzmény: tdi szabolcs (136185)
tdi szabolcs Creative Commons License 2016.08.28 0 0 136185

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene én nem vagyok profi a témában és van egy gondom ..... a kocsi golf 3 1.9 tdi 1z ami van benn 11x3.1 211hdk gt2052v 5x026 sdi tengely chip 110 motorvezérlővel 3bar map sensorral és ami a gond hogy a chippes nem tudta belállítani a turbot 2 vagy 2.5 bart tolt én max 1.7 szeretnék nagyon jol szalad az auto de nem bántom így... a kérdés chipet meg lehet ugy írni hogy 1.7 legyen vagy hallotam még ezt a golyos turbonyomás szabályzót vagy nyomásosra cseréljem a vákumos megoldást.... remélem nem irtam nagy butaságokat és érthető volt a kérdés.........

Előre is köszönöm a válaszokat.

Giromotor Creative Commons License 2016.08.27 0 0 136184

Üdv mindenkinek!

 

Egy kis segítséget szeretnék. Öreg 1.6 TD Passatomat /Hosszmotoros/szerelném át 1.9 TDI motorosnak.

Vásároltam egy motort szívótorok,leömlő,adagoló.lendkerék stb nélkül. Azt szeretném megtudni,hogy ezek átszerelhetők é az 1.6 TD motorról ? Van egy 1.9-es adagolóm. Ez meg tudja szólítani' a TDI-t ?

Nekem nem kell,hogy rakéta legyen,elég ha valamivel erősebb mint az eredeti volt. Van valakinek harci' tapasztalata a témában? A motort a régi,eredeti váltóra raknám...

Zsukváltó Creative Commons License 2016.08.25 0 0 136183

Sziasztok!!
1.6 TD motoromon egy T3 turbó van, viszont nyomást nem lehet állítani, meg kb 2200- nél indul, meg!!
Kérdésem az lene, hogy egy jó k14-el jobban menne a kocsi? Ott lehet nyomást állítani, vagy milyen turbót ajánlanátok, amit még bírna a motor??
Tudom, vegyek bele 1.9 TDI-t, de nekem m ost nem az a lényeg, hanem, hogy milyen turbót ajánlatok

mica-r Creative Commons License 2016.08.24 0 0 136182

Nem kellene gyengébbnek lenni. Lehet hogy valami(k) el van fáradva. Pl PD elemek, stb...

Előzmény: atuc (136181)
atuc Creative Commons License 2016.08.23 0 0 136181

Kösz. Azért agyalok rajta, mert az enyémet gyengének érzem az 1,9 130 lovashoz képest. Tudom, más az EDC15 meg az EDC16 de mégis...lehet hogy kéne egy normális program.

Előzmény: mica-r (136180)
mica-r Creative Commons License 2016.08.21 0 0 136180

Szelepvezérlés ugyanaz

Előzmény: atuc (136177)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.08.21 0 0 136179

mtm: 205le/385Nm

ABT: 190le/390Nm

SLS: 200le/400Nm

Előzmény: no_holy_shit (136178)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.08.21 0 0 136178

170le-s(350Nm) CAHA-t mennyire lehet tartosan felhuzni chippel?

 

(EGR offolnam, Esetleg kidobnam a KAT/DPF-t es kozepdobot, h csökkentsem a EGP-t. meg,h egyszerüsitsem a rendszer, helyet es sulyt nyerjek)

 

neten 205le korül irnak a chiptuning oldalak. nyomatekot 385 es 420Nm irogatjak. Elbirja a +35le-t?)

atuc Creative Commons License 2016.08.19 0 0 136177

Üdv!

Valakinek van infója 1,9 és 2,0 PD 8 szelepes motorok vezérlési diagramjairól? (Tököltetek már ilyen fokolásokkal?)

A kérdés az, hogy a 2,0 PD már nem DPF-es motor normálisabban működne egy 1,9 sima PD TDI tengellyel?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!