Kacsintgatok egy donorautó felé, amit papírok nélkül hirdetnek. Ha csak a nekem szükséges alkatrészek árával számolok, már pénzemnél vagyok. A többi használható alkatrészeket meg odaadnám márkatársaknak jelképes összegekért. Igen ám, de mit kezdhetek a maradékkal? A motorra, és az alvázszámot is tartalmazó kasznirészre nincs szükségem. Hogyan tudok ezektől legálisan szabadulni? A vastelepen nem hívják rám a csendőröket? Egyáltalán, mire figyeljek vásárláskor, ha később ezektől szabadulni akarok? Írjunk normál adás-vételit, amivel igazolni tudom a származását? Megannyi kérdés, köszönöm ha segítettek!
Evvel az illetővel vigyázzon mindenki, több veteránautót elbarkácsolt sok pénzért, meg tűntek el autók és alkatrészek is. Legalább egy rendőrségi vizsgálat is folyt ellene.
Hmmm. Vajon most ez azt is jelenti, hogy mindazokat az adatokat, amiket eddig csak a Központi Okmányirodában lehetett bevinni a rendszerbe, mostantól helyben is be tudják írni? :/
Garázs mélyéről előkerült pár Barum gumi, igazi ritkaságok. 5db egyforma mintázatú Barum gumiabroncs veterán autóra régi mintázattal. 1db sosem volt használva, 4db keveset futott. Nálam felszerelve nem volt, így a futásukról nem tudok nyilatkozni. Szemrevételezve hibát nem látok, garázsos kocsiról való, nem ette szét a nap. Korukból adódóan kiállításra felszerelni valók.
Sziasztok. Segítségetekre lenne szükségem ! Va a szomszédomban egy jó állapotú 78-as MZ/TS 125 szürke forgalmis régi rendszámos motor jó állapotban. Az lenne a kérdésem ,hogy hogyan kezdjem el az OT-s üzembe hejezését ? Részletes leírására lenne szükségem és a legolcsóbban ha lehetne.