Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Inner Circle Creative Commons License 2024.05.17 0 1 880795

Ma speciel fáj a vállam és még ezt a HSZ-t megírni is erőfeszítés.

Előzmény: shu14 (880785)
Hápi Zsák Creative Commons License 2024.05.16 -3 3 880794

nagy összegben lehet rá fogadni. megindult lajos és nyúi.

Előzmény: Helter Skelter (880792)
fitosi Creative Commons License 2024.05.16 -7 1 880793

Előzmény: Helter Skelter (880789)
Helter Skelter Creative Commons License 2024.05.16 -3 3 880792

Más.

 

Newey not ready for F1 retirement as he'll “probably go again” at another team

Departing Red Bull designer Adrian Newey has given the firmest hint yet that he'll return to Formula 1 rather than contemplate retirement.

 

Filip Cleeren | May 16, 2024, 4:33 PM | autosport.com

 

Szeretném ha jövőre a Make Ferrari great again projekt megvalósulna! 😉

Helter Skelter Creative Commons License 2024.05.16 -4 2 880791

A 30+ pontot valszeg tekintetjük inasba pattintásnak ha az ötöt is... nyilván ezt toszi féle rendszerben értem.

 

Reméljük lesz valami váltás a proktornál, mert neki is jót tenne  egy új csapattárs nem csak Pereznek.

Előzmény: shu14 (880790)
shu14 Creative Commons License 2024.05.16 -7 1 880790

Azért messze volt az az inasba pattintástól. 2017 pl. a szájas műszaki hibáiról és a rendszeres hátulról indulásokról szólt. 2018-ban Ricsi néhány kivétellel nagyon lemaradt. Persze ehhez értő szemmel kéne nézni.

 

Remélem Sainz ül be abba a mostohaszékbe, és aztán drukkolj, hogy visszaadja a Ricciardo élményedet.

Előzmény: Helter Skelter (880788)
Helter Skelter Creative Commons License 2024.05.16 -4 2 880789

Az ő agyát egy-két kevert tüske is becsapja, ne az legyen már az alap... ;)

 

Amúgy ha toszit rákötném egy gágyéval a kocsim után miközben VR siasakot viselne és visítozná, hogy nyominancia meg emútnyócév akkor valóban előjöhetnének a hullámzó hasak! :D

Előzmény: btipus (880750)
Helter Skelter Creative Commons License 2024.05.16 -5 2 880788

Ez most sem Perezről szól, hanem Ricciardóról, a 2016-18 közötti RIC-ről aki azért elég szépen inasba pattintotta a hollandot. Erről írtam, hogy egy olyan csapattárs izgalmasabbá tehetné a szezont.

Ha minden mögött is Perez-sejtés van akkor persze gyorsan eljuthatunk a toszi féle menekülési paradoxonokhoz! ;)

Előzmény: shu14 (880784)
rm40 Creative Commons License 2024.05.16 0 1 880787
rm40 Creative Commons License 2024.05.16 0 1 880786
shu14 Creative Commons License 2024.05.16 -9 0 880785

Akkor hisztizett, amikor Barcelonában Perez fájós vállal rosszul kvalizott, majd a csapat ott is sikeresen elkúrta a kiállását, ezért beragadt az 5. helyen.

Előzmény: Inner Circle (880781)
shu14 Creative Commons License 2024.05.16 -9 0 880784

Aha, nyilván csak erről van szó. Nem arról, hogy amikor Perez hirtelen mert futamokat nyerni, azonnal elindult a hiszti meg az aknamunka ellene. Nem arról, hogy a második pilótáját a csapat szellemi atyja soha semmiben nem támogatta, ellenben akkor is meghazudtolta, amikor műszaki hibája volt, vagy egy másik személy ment neki. Nem arról, hogy egy kib... rajtot nem tud rendesen kivitelezni, mert mindig az átkozott primadonnára kell figyelnie. Nem arról, hogy soha nem a saját stratégiáját futja, mindig ahhoz kell igazodnia, amit a primadonna akar.

 

Nyilván a Cunodától kikapó Ricciardo lenne a megfelelő alternatíva, aki már 2018-ban is jelentős elmaradásban volt, és hol van az már. És ugye el is menekült a csapattól egy kiscsapatba. Meg ugye a híres Landó, kétszer kapott ajánlatot, kétszer utasította vissza.

 

Nyilván a Merciben más lenne, meg normális csapatokban, a Red Bull így működik, hiába adod megint elő, hogy Perez az oka mindennek.

Előzmény: Helter Skelter (880779)
Hápi Zsák Creative Commons License 2024.05.16 -3 3 880783

kijelentheted hogy Maxigáz nyuggerkedve akar rekordokat dönteni, az élen szundikálva 20 másodperc előnnyel, míg Lajos inkább küzdelmesen.

Előzmény: fitosi (880782)
fitosi Creative Commons License 2024.05.16 -7 2 880782

Tehát kijelenthetjük, hogy Hatmilton bort iszik és vizet prédikál! M4X az őszinte!

 

A legnagyobb technikai domi közepette kijelentette, hogy szeretne kerék a kerék elleni harcot, tehette mindezt kényelmes poziból, de amikor valóban tétje volt (Russell érkezése) akkor a könnyebb utat választotta. 

 

Ezzel szemben M4X megmondta a frankót, nem kamuzott.

Előzmény: A közvetítés hamarosan... (880778)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.16 0 2 880781

Olyat is mondott aztán, hogy "Checo is such a legend", szóval szerintem ja :D

Más eset nem jut eszembe, amikor a csapattárs képességeit kritizálták, leszámítva persze azokat az eseteket, mikor az egyik tag egyszer vagy sokszor felszántotta a másik autóját, khm, Stroll, khm...

Előzmény: A közvetítés hamarosan... (880777)
fitosi Creative Commons License 2024.05.16 -7 2 880780

Még mindig szegény lapossá vert, megalázott, kiebrudalt Ricsike a megmentőd, aki egyébként még top formájával is megfutamodott előle?:D Meg nehéz megéteni, hogy a tini M4X és a mostani M4X között zongorázni lehet a különbséget? Mit kapna az a Ricsi ettől a M4X-tól, ha az akkori is megfutamította? Mondtam, nektek a jelen fáj, ezért a múltban éltek!:)

Előzmény: Helter Skelter (880779)
Helter Skelter Creative Commons License 2024.05.16 -5 2 880779

Hát van pár rossz emléke a kerék-kerék elleni csatáról... meg a kerék-diffúzor elleniről! :)

 

Be kell tenni mellé egy Riccardo (2016-18) szerű csapattársat és máris jó lesz az F1.

 

Amúgy Russell várja szeretettel a Mercibe a hollandot!

Előzmény: Bateman (880752)
A közvetítés hamarosan... Creative Commons License 2024.05.16 -2 1 880778

Elgondolkodtam. Szerintem téved.

Előzmény: fitosi (880775)
A közvetítés hamarosan... Creative Commons License 2024.05.16 -2 1 880777

Egyedül vagyunk Tibor!!

Tényleg volt ilyen? Perez, te szemét. Azért remélem jóvá tette.

Előzmény: Inner Circle (880776)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.16 0 2 880776

A legközelebbi ilyen példa... Verstappen, aki arra panaszkodott még 2021-ben, hogy Perez megint hátra kvalizott és ő megint egyedül van.

Előzmény: A közvetítés hamarosan... (880772)
fitosi Creative Commons License 2024.05.16 -7 2 880775

Inkább azon kijelentésén gondolkozz el, hogy Boti volt a legjobb csapattársa. Ezek után nem mondhatjátok, hogy Alo, But vagy Ros.

Előzmény: A közvetítés hamarosan... (880772)
Gorcsev Creative Commons License 2024.05.16 -1 2 880774

Csakugyehogy nyilván a csapattárs jelenti a legnagyobb 'fenyegetést', mer'hogy nála a hasonló képességű jármű eleve adott. Nem feltétlenül köll, hogy ő maga is (egészen) olyan legyen, ugyi...

Előzmény: Hápi Zsák (880773)
Hápi Zsák Creative Commons License 2024.05.16 -4 1 880773

ezt az érvelési hibát hívják szalmabábnak olyat cáfolsz amiről nem volt szó, arról volt szó hogy Lajos vagy Max szeret inkább domisan nyerni, nem csapattársakról.

Előzmény: fitosi (880770)
A közvetítés hamarosan... Creative Commons License 2024.05.16 -2 3 880772

Arra hozz példát, hogy valaki nem ezt mondja egy csapatársáról.

"Cseréljék le ezt a fakezű barmot valaki ügyesebbre!." Biztos tele van az F1 történelem ilyennel, ha Hamiltonnál így sivalkodsz.

Előzmény: fitosi (880770)
Jam Clerk Creative Commons License 2024.05.16 -3 3 880771

Miért kacsintgatsz? Megkértelek valamire, mi nem volt világos azon?

Előzmény: Bateman (880769)
fitosi Creative Commons License 2024.05.16 -7 2 880770

Olvasgass a nagy kerék a kerék ellen vitézkedőről:

 

„Lewis egyenesen megmondta, hogy még mindig engem akar csapattársának" Bottas

 

„Most Valtteri a csapattársam, mindkettőnknek megvoltak a magunk hullámhegyei és -völgyei a pályafutásunk során. Szerintem ő fantasztikus csapattárs, nem feltétlenül látom, hogy ezen változtatni kellene” – méltatta Bottast Hatmilton

 

„Évek óta nagyon jól dolgozunk együtt, ő a valaha volt legjobb csapattársam." Hatmilton

 

És egy igazi gyöngyszem a végére:

 

Amikor arról kérdezték, hogy szívesen lenne-e George Russell csapattársa, Hamilton csak annyit mondott: „Ő jelenleg nem a csapattársam, szóval nem szükséges semmit mondanom erről.” LoL

 

Mesélj még!

Előzmény: Bateman (880767)
Bateman Creative Commons License 2024.05.16 -7 1 880769

majd ha úgy viselkedsz;)

Előzmény: Jam Clerk (880768)
Jam Clerk Creative Commons License 2024.05.16 -4 5 880768

A hívő egyházasdit címezd másnak, köszi.

Előzmény: Bateman (880764)
Bateman Creative Commons License 2024.05.16 -7 2 880767

Hatmi szerinted akart?

 

olvasgass:

 

HAMILTON WISHING FOR MORE "HEAD-TO-HEAD" VETTEL BATTLES

Lewis Hamilton says he has loved going head-to-head with Sebastian Vettel for the 2018 Formula 1 title this season and wishes he had more fights with the Ferrari driver.

Asked by Motorsport.com how much it means to him to have beaten Vettel in racing situations, Hamilton said: “I love that we have those races and those battles. I wish to have more of them.

https://www.motorsport.com/f1/news/hamilton-wishes-he-had-more-vettel-fights-/3192176/

 

 

Dominant F1 driver Lewis Hamilton cruises to Belgian Grand Prix victory

"You generally know I don't make too many mistakes. I can imagine it's definitely not the most exciting (race)," Hamilton said from Spa-Francorchamps. "Of course I would love a wheel-to-wheel race. I hope we have more of a race moving forward."

https://www.cbc.ca/sports/lewis-hamilton-belgian-grand-prix-win-1.5705514

 

 

ha kell még szánj rá időt, google a barátod...

Előzmény: fitosi (880766)
fitosi Creative Commons License 2024.05.16 -6 2 880766

Nem akar, mert évekig gyengébb autóval versneyzett és verte le a kedvencedet. Hatmi szerinted akart? Miért kampányolt olyan erősen Botika mellett Gyurka ellenében? Hát nem akart versenyt csapaton belül sem, mert tudta, hogy Gyuri inasba fogja állítani. Úgyis lett!

Előzmény: Bateman (880764)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.16 -1 1 880765

A hibrid a jó megoldás, szégyen amit Verstappen összehord, mit ért hozzá a fakezű, nagyobb és nehezebb autókat, le a faktorral, hej!

Előzmény: Jam Clerk (880763)
Bateman Creative Commons License 2024.05.16 -6 1 880764

ilyet nem tesz és én sem ezért írtam így. ez nektek szól, az hívő egyháznak, kicsi görbe tükör. ilyen az, amikor egy F1es versenyző nyilvánosan kijelenti, nem akar versenyezni...

Előzmény: Jam Clerk (880756)
Jam Clerk Creative Commons License 2024.05.16 -1 0 880763

A csökkentésre van más lehetőség is:

„Az én személyes megfontolásom — a csapatokkal még nem osztottam meg, még ha beszéltünk is már róla az FIA-val —, hogy amennyiben a fenntartható üzemanyagok beválnak, akkor gondosan ki kell értékelnünk azt, hogy folytatjuk-e a hibrid technológiával, vagy lesznek-e jobb megoldások.”

Részleteket a Forma-1 elnök-vezérigazgatója nem árult el, ám az elmúlt években felmerült, hogy amennyiben a fenntartható üzemanyagok terén sikerül elérni a kívánt szintet, akár a V8-as motorok is visszatérhetnek. Ez a lépés sokat segíthetne abban is, hogy könnyebbé tegyék az F1-es autókat, melyek súlya főként a hibrid rendszerek miatt nőtt meg jelentősen.

„A fájó pont — de ami jelenleg szükséges — az együléses versenyautók súlya. A hibrid erőforrás 2026-os megtartásával a jelentős súlynövekedés elkerülhetetlen." (Domenicali)

Ehhez egy, egyeseknél bizonyára kontraproduktív nyilatkozat, Verstappentől:

,"Én határozottan megszabadulnék a hibridtől” — mondta a regnáló világbajnok. „Valahányszor visszaülök egy V8-asba, mindig annyira meglep, mennyire sima az a motor.”

 

„A végsebesség lassú a mostaniakhoz képest, de a motor harapós, és megvan a nyomaték. Egyszerűen annyira sima a teljes hajtási folyamat, a lefelé- és felfelé váltások. Sokkal természetesebb annál, mint amit most használunk.”

https://f1vilag.hu/hirek/az-f1-fontolora-veszi-masmilyen-motorok-bevezeteset/

Előzmény: btipus (880736)
Hápi Zsák Creative Commons License 2024.05.16 -3 0 880762

phoenix

Előzmény: rm40 (880761)
rm40 Creative Commons License 2024.05.15 0 1 880761

Előzmény: Mlle. Grenelle (880760)
Mlle. Grenelle Creative Commons License 2024.05.15 0 0 880760

dearce Creative Commons License 2024.05.15 -1 4 880759

Jó lenne egy kis csata az első helyért, de egyelőre az itteni nyüszítés szórakoztatóbb.

dearce Creative Commons License 2024.05.15 0 0 880758

:)))

Előzmény: Bateman (880752)
sef_bacsi Creative Commons License 2024.05.15 -3 5 880757

jó nagy hülyeséget írtál, fotelből szakértesz ?

Előzmény: Pizsama Jack (880753)
Jam Clerk Creative Commons License 2024.05.15 -3 5 880756

Csak elképzelem, ahogy Verstappen felnéz erre a topikra, lefordíttatja a hozzászólásodat, és mivel megszólítva érzi magát, gyorsan regisztrál egy nicket, és vitába bonyolódik veled... szürreális :)

Előzmény: Bateman (880752)
Bateman Creative Commons License 2024.05.15 -7 5 880755

tudjuk:)

 

Előzmény: Hápi Zsák (880754)
Hápi Zsák Creative Commons License 2024.05.15 -8 5 880754

én voltam.

Előzmény: Pizsama Jack (880753)
Pizsama Jack Creative Commons License 2024.05.15 -8 5 880753

láttuk 2021ben, a laza bíráskodás, perez, alonso, masi, yuki, mindenkinek segítenie kellett, hogy valahogy csalással megkapja az elsőt. Nem bírja a csávó a küzdelmet. Idén meg egyből eldobja a kocsit amint nyomás alá kerül, viszi a bóját a sohasemhibázó szuperisten.

Előzmény: Bateman (880752)
Bateman Creative Commons License 2024.05.15 -10 6 880752

MAX VERSTAPPEN: „INKÁBB 20 MÁSODPERCES ELŐNNYEL NYEREK, MINTHOGY KERÉK A KERÉK ELLEN HARCOLJAK!”

 

Verstappen nevetett, amikor megkérdezték tőle, hogy inkább egy egyenrangú riválisával vívott, a kockás zászlóig tartó, feszült párharcból szeretne-e győztesen kikerülni, vagy inkább 20 másodperces előnnyel dominálva győzni.

 

„Legalább 20 másodperccel!” - mondta Verstappen. „Sok szoros küzdelemben volt már részem életemben, és most sokkal jobban szeretem, amikor biztos lehetek benne, hogy nagy különbséggel nyerhetek. Persze a rajongók nem ezt akarják hallani, de én egy őszinte srác vagyok. Azért vagyok itt, hogy nyerjek és elérjem a saját sikeremet.”

 

 

 

igen, ezt tudjuk rólad. nem szeretsz harcolni, mert abban nem vagy jó, láttuk sokszor.

fitosi Creative Commons License 2024.05.14 -11 1 880751

Én meg nem fogadom el, hogy a te agyadat nem tudja becsapni. 

Előzmény: btipus (880750)
btipus Creative Commons License 2024.05.14 -1 3 880750

Én elfogadom hogy a te agyadat becsapja, további hozszólást ne várj ebben a témában.

Előzmény: fitosi (880749)
fitosi Creative Commons License 2024.05.14 -10 0 880749

Pont arról van szó, hogy nem igazi gyorsulás, az agyad mégis azt érzi. Ha úgy lenne, ahogy mondod, semmit nem váltana ki az emberből.

Előzmény: btipus (880748)
btipus Creative Commons License 2024.05.14 -2 2 880748

túl van tolva a téma. Amikor növeled a sebességet az egy viszonylag könnyen megvalósuló érzékcsalódás, még az ember sgge is összeszorul. De a gyorsulás az egy összetett érzet, nekem a nyakizmom sem feszült meg, vizuálisan jó (bár inkább összhatásban mint minőségben). De a lényeg hogy ha tetszik akkor jó, ezt boncolgatni olyan mint azt boncolgatni mint hogy melyik játék mennyire szim, van akinek semmi nem elég, van akinek kevés is elég, és ami közte van..

Előzmény: fitosi (880747)
fitosi Creative Commons License 2024.05.14 -9 0 880747

Amikor autóval megyek (igaziból) lejtőn lefelé gyorsítok, akkor mindenkinek hullámzik a hasa az autóban. Ugyanez az érzés tapasztalható meg vr-ban egy hullámvasúton. Mi a különbség? Egyiknél vezetek, a másiknál egy vr headset van a fejemen, az érzés mégis ugyanaz.

Előzmény: Cold Heart (880745)
ka_TARZI_s Creative Commons License 2024.05.14 -1 0 880746

Nézőtéri felvételek a 91-es suzukai hétvégéről:

 

https://www.youtube.com/watch?v=L-4cmk_U6xY

Cold Heart Creative Commons License 2024.05.14 0 0 880745

lásd lentebb

Előzmény: fitosi (880743)
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.14 0 0 880744

de én értem, mit mond, az agyat becsapja részben, ezért is leszel rosszul

de azt nem fogod érezni, amit te is írsz

Előzmény: Hápi Zsák (880742)
fitosi Creative Commons License 2024.05.14 -9 0 880743

Értem mit mondasz, erre mondom azt, hogy próbáld ki vr-ban, és ha nem lesz az érzékszerveidre hatással, akkor igazad van.

Előzmény: Cold Heart (880741)
Hápi Zsák Creative Commons License 2024.05.14 -2 0 880742

csak elbeszéltek egymás mellett, te valódi gyorsulás érzékeléséről írsz, ő meg arról hogy vizuálisan is be lehet érzékcsalódni, ami szintén igaz. pl nézel ki a kocsiból a melletted álló kamionra ami hirtelen elindul te meg azt hiszed hogy gurulsz hátra ezért taposod a féket.

Előzmény: Cold Heart (880741)
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.14 -1 1 880741

nem akarod érteni, amit írok, ez eléggé általános, ami szokatlan, hogy nem provokációból teszed

Előzmény: fitosi (880740)
fitosi Creative Commons License 2024.05.14 -8 0 880740

Próbáld ki a zuhanós vr-t, vagy a csilléset aztán mondd el, hogy érezted e a gyorsulást. Az agyad tényleg elhiszi hogy ott vagy és fosni fogsz.

Előzmény: Cold Heart (880737)
fitosi Creative Commons License 2024.05.14 -7 0 880739

Van a youtubeon egy magasról zuhanós vidámparki vr video, na attól én is beszartam, mert az agyam úgy érzékelte, hogy ott ülök a magasban, már az is para és akkor még mem is zuhantam. 

Előzmény: Inner Circle (880734)
Jam Clerk Creative Commons License 2024.05.14 -1 0 880738

Nem is olyan régen olvastam egy eszmefuttatást, talán a totalcaron, vagy tökmindegy, szóval hogy mi történne, ha egyszer csak eltűnne az összes közlekedési lámpa, tábla, felfestés, talán még a padkák és a fényszórók is :) Józanul belegondolva, valószínűleg megszűnnének a balesetek, mert senki se merne száguldozni. Érdekes volt végiggondolni, mire vezetne.

Részemről nem várható a batárra váltás, a Mitsubishi-n kívül (ami amúgy már rég nem észszerű, tekintve az alkatrész-ellátottságát), már vagy 9 éve egy Multiplát nyúzunk, és még mindig nem találtuk meg az utódját :)

Előzmény: btipus (880736)
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.14 0 0 880737

tippre azért történik, mert az agyad azt hiszi, mérgezés miatt lát mást, mint érez mást. (autóban/buszon olvasni pont ugyanezt okozza, csak fordítva)

 

a gyorsulást, ahogy a tehetetlenségi erő rángatna, nem érzed

Előzmény: fitosi (880720)
btipus Creative Commons License 2024.05.14 0 0 880736

Egy ilyen batár tulajdonosa vagyok, a harmadik gyerek után váltottunk egy szedánról....nem, nem kombira ami logikus lett volna, és nem nem egyterűre ami ésszerű és logikus is lett volna, hanem egy batárra körbe légzsákokkal, alul alvázzal. Ez egy öngerjesztő folyamat a többi batár miatt, mert bár anyagilag totál ésszerűtlen a választás, ha még is ütközés lenne egy másik 2+ tonnás batárral akkor inkább ebben akarom tudni a családom mint egy normális, ésszerű és egyébként tök jó mitsuban.

Egyértelműen te képviseled a józan álláspontot, nem is lehet vitatni.

 

Az F1 kocsik a kanyartempó beáldozásával lehetnének kisebbek, és ezáltal valamivel könnyebbek, de sajnos nem sokkal. Nyilván még a méretek csökkentésén kívül lenne még lehetőség drágább anyagokat használni, de brutálisan elugrana a költség, jobban mint amennyit nyernénk a tömegen.

Illetve ha tankolnák akkor persze megint lehetne még egy nagyobb tömeget faragni, összességében sztem egy 100-120kg nyerhető lenne így.

Előzmény: Jam Clerk (880731)
btipus Creative Commons License 2024.05.14 0 0 880735

A válasz nyilvánvalónak tűnik a költői köntös dacára is, amennyiben a csajok "MINDENRE" fel akartak ülni, ti pedig elmentetek kocsmázni. Persze bizonyos nem megosztott információk árnyalhatják ezt a képet.

Előzmény: Inner Circle (880734)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.13 0 0 880734

A legjobb vidámparki élményem még 2007-ben volt Düsseldorfban az ott dolgozó barátnőmmel és egy lány és egy srác kollegájával. A csajok ugyanis MINDENRE fel akartak ülni!

Mi meg a sráccal egy pillantást vetettünk a fémkolosszusokra és kórusban mondtuk, hogy csak tessék, mi addig ide beülünk Altbier-ezni. Az Altbier-t kétdecis poharakban hozzák és ebből következően mindig friss, valamint mindig van még egy.

VR, zuhanás, hát hülye vagyok én?!...

Előzmény: fitosi (880720)
Jam Clerk Creative Commons License 2024.05.13 0 0 880733

Jó, hát nézhetjük innen is, de azért ismerd el, hogy nem sűrűn gondolsz bele abba, hogy Senna a mai F3 szintjén csapatta Monacóban, mármint köridők tekintetében:)

Előzmény: candle (880732)
candle Creative Commons License 2024.05.13 -1 0 880732

"mert befértek volna az 1987-es rajtrácsra is. "

 

Jól számolok, h ha a mai technikai fejlettséget veted össze Senna 87-es, cameles lotus-ával, az olyan, mintha 1987-et vetnéd össze a legelső, 1950-es efegyes autóval? :-) Szóval, azért ezen qrva nagyon ne lepődjünk meg. :-) 

 

Nekem ebből az összehasonlításból csak az jön le, h mi vén faxok, több, mint a felét láttuk az efegyes történelemnek.

Előzmény: Jam Clerk (880727)
Jam Clerk Creative Commons License 2024.05.13 0 0 880731

Nem kritizálom, csak rácsodálkozom, hogy tulajdonképpen a mai F3 ugyanazt tudja, mint a 30-40 évvel ezelőtti F1. Egyetértek, lehetnének kisebbek, könnyebbek...de hogy kevésbé biztonságos lenne-e, azt nem tudom. Ezek a mai kombájnok mindenesetre, elég furák, főleg ilyen utcai pályán. Kicsit SUV-érzés, nem is igen tudom hová tenni, amikor látom, hogy anyuka beül egy ilyen batárba az egyszem gyerekével, és a kényelem meg a biztonság címszó alatt az úton tart több tonnát.

Előzmény: btipus (880729)
fitosi Creative Commons License 2024.05.13 -8 0 880730

Nem ugyanaz az élmény a vr és a több monitoros cuccnál. Nekem az előbbi élethűbb, mégicsak az autóban ülök. Plusz Spa-ban, sőben, olyan élmány,a mit jelenleg más nem tud jobban a VR-nál. Persze GT7 szintű minőség nincs is más autós VR-ban.

Előzmény: btipus (880728)
btipus Creative Commons License 2024.05.13 0 0 880729

Igen, és ez az egyik legrövidebb pálya. Egyszerűen az egy más világ volt sztem, és az elmúlt. Ahogy az 1998-s esős futamok láthatósága sem lenne elég, ma már annál jobb kell és akkor fogják engedni.

Ezt lehet kritizálni, és kell is, viszont elég komoly tragádiákkal fizetett az F1 a jelenlegi helyzetig. Lehetne kisebb F1-s autó és könnyebb is, jó lenne és törekedjenek rá, ..de kevésbé biztonságos biztos nem lesz.

Előzmény: Jam Clerk (880727)
btipus Creative Commons License 2024.05.13 0 0 880728

Ahogy írtam nem használok, számomra a 3monitoros cucc jobb, így legalább látom ha odacsavarog a legkisebb a pedálhoz nekem ez komoly parám volt VR alatt.

Előzmény: fitosi (880726)
Jam Clerk Creative Commons License 2024.05.13 -1 0 880727

A tempótlanság nagyon relatív, és belegondolva, tényleg fura dolgokra lehet rácsodálkozni. Ha jól emlékszem, azt írtad, elég komolyan nyomták ezekkel a kocsikkal is, mert befértek volna az 1987-es rajtrácsra is. Kíváncsiságból megnéztem, abban az évben Senna futotta a verseny leggyorsabb körét 1.27-tel, a pole pedig Mansellé volt, 1.23-mal. A tavalyi F3-as leggyorsabb kör 1.25-ös volt, a pole pedig szintén 1.23-as. Azért ez elég durva.

 

Előzmény: btipus (880724)
fitosi Creative Commons License 2024.05.13 -8 0 880726

Komoly szimulátort használsz vr-ral? Melyiket? Miért hányják össsze magukat az emberek egy hullámvasutas, zuhanós cuccon vr-ban, ha nem érzékelik a gyorsulast? Pont az a lényeg, hogy az agy ézékeli, mert a vr becsapja.

Előzmény: btipus (880721)
rm40 Creative Commons License 2024.05.13 0 0 880725
btipus Creative Commons License 2024.05.13 0 0 880724

Ahhoz is lett volna gondolatom, csak ellapozódott. Szóval buflákok lettek az autók igen, főleg utcán, az utcai forgalomban lévők. Az F1-s verdák is igen, de ahogy utaltam is rá azzal hogy minden harmadik név a historic F1 kocsikon egy balesetben elhunyt versenyző, ...manapság nagyon mások a biztonsági elvárások. ..és persze a tempó is. Ezekkel a régi F1 versenytechnikákkal/kocsikkal elég tempótlan lenne egy futam mai szemmel.

 

Előzmény: Jam Clerk (880722)
rm40 Creative Commons License 2024.05.13 0 0 880723
Jam Clerk Creative Commons License 2024.05.13 -1 0 880722

Ahhoz képest, hogy csak egy öreg Lancer meg a még régebbi F1-es kocsik kapcsán írtam egy gondolatot, egész jól eldiskuráltok a VR-ről :)

Előzmény: btipus (880721)
btipus Creative Commons License 2024.05.13 0 0 880721

:)) Ahogy írtam használtam, sőt van egy játék aminek a futómű és gumifizikáját én írtam, viszonylag huzamosabb ideig viszontteszteltem. Nekem az a véleményem amit leírtam.

Előzmény: fitosi (880719)
fitosi Creative Commons License 2024.05.13 -6 0 880720

Ja.meg van az a vr cucc, amikor magasról zuhansz lefelé egy vidámparki géppel, na ott konkrétan behánynak a zuhanástól. 

Előzmény: btipus (880718)
fitosi Creative Commons License 2024.05.13 -7 0 880719

Jól gondolom, hogy sosem használtál vr-t? Jól gondolom, hogy sosem használtálm vr-t autószimulátorhoz? Nem az a gáz, hogy totál bullshit már megint, amiről okoskodsz, hanem az, hogy ennek ellenére is.

Előzmény: btipus (880718)
btipus Creative Commons License 2024.05.13 -1 0 880718

Akkor nem vagy tisztában miből áll érezni, megélni a gyorsulást. A sebességérzet megvan, a zuhanás képzete megvan, de hacsak nem zuhansz valójában is térdre akkor semmi.

Statikus helyzetben ez csak vizuális érzékecsalódás..pl. a sebességérzet. De a gyorsulás az más.

Én driftre próbáltam, de semmit nem segített, összességében el is vetettem a 3monitoros rendszerrel szemben.

Előzmény: fitosi (880717)
fitosi Creative Commons License 2024.05.13 -7 0 880717

De én vr-os megoldásról beszélek, ami nagyon is hozza a gyorsulás érzését.

Előzmény: Cold Heart (880713)
NB2 Creative Commons License 2024.05.13 0 0 880716

vagy esetleg rotálhatnák az USA pályákat

(és igen az európaiakat is)

Előzmény: candle (880715)
candle Creative Commons License 2024.05.13 -1 0 880715

Ha valamelyik arab tilkèt kukázzák, akkor ok.

Előzmény: Mlle. Grenelle (880714)
Mlle. Grenelle Creative Commons License 2024.05.13 0 0 880714

Cold Heart Creative Commons License 2024.05.13 0 0 880713

egy jó cockpit is csak billenteni tud, mozgatni, különböző tempóval, de az, hogy egy kanyarban végig érezd azt a gyorsulást, ami egyébként hat rád, képtelenség ezzel a technikával

Előzmény: fitosi (880712)
fitosi Creative Commons License 2024.05.13 -9 0 880712

A GT7-ben nem, de van olyan VR játék, melyben egy csillében utazol, ott a gyorsulastól hullámzik a hasad. Egyébként nem érzek nagy különbséget a két gyorsulás között.

Előzmény: btipus (880710)
fitosi Creative Commons License 2024.05.13 -9 0 880711

G29 jó hozzá, az még most is nagyon jó szimulátorokhoz. A GT7-nél szokott lenni akció, akkor kell ránézni. Beállításokkal én sem.szeretek tökölni, inkább lemásolom egy profi beállításait az adott autóhoz oszt jóvan. 

Előzmény: jedi1 (880709)
btipus Creative Commons License 2024.05.13 0 0 880710

A gyorsulás érzetét nem fogod érezni, még egy mozgó cockpit-ben sem. A sebességérzet az meglehet. 

Előzmény: fitosi (880707)
jedi1 Creative Commons License 2024.05.13 0 0 880709

Az a játék engem is érdekel, csak nem nagyon akar lejjebb menni az ára. Megvettem a F1 2023-at,de az nem igazi szimulátor. Bár lehet megöregedtem, mert már nem is annyira köt le a beállításokkal való kínlódás.

Amúgy tudtok ajánlani valami jó és strapabíró kormány joyt ami jó PS4-hez?

Előzmény: fitosi (880700)
Jam Clerk Creative Commons License 2024.05.13 -1 0 880708

Kösz a tippet, de mostanában nem lesz időm, se módom az ilyesmit kipróbálni :) Hétköznap így is kocsival járok dolgozni, az napi három óra, vezetésből egyelőre elég ennyi, hétvégén meg örülök, ha utolérem magam a családdal meg a ház körüli dolgokkal. Nem szimulátorra gyűjtünk.

Előzmény: fitosi (880707)
fitosi Creative Commons License 2024.05.12 -9 0 880707

Mezei cuccal nem fogod azt a gyorsulást érezni, de van olyan, amivel igen. Próbálj ki egy szimulátort pár hónapig, aztán visszatérünk rá:)

Előzmény: Jam Clerk (880705)
Hápi Zsák Creative Commons License 2024.05.12 -3 2 880706

nem teljesen hülyeség, egyszer egy kanyarban megcsúsztam télen, kb tükörjég volt, de alacsony tempó csak kb 20-25 semmi extra nem történt igazából csak az alulkormányzottság c. jelenség lépett fel, de pontosan egy játékokban felszedett reflex ugrott be és tökéletesen működött. (csak levettem a lábam a gázról és nyugodtan megvártam hogy "betapadjon) 

 

nem, nem képzelem magam colin mcraenek (azokban is toltam rengeteget) se semminek, csak érdekes volt, hogy játékból tanult cucc magától előjött és működöt.

Előzmény: Jam Clerk (880705)
Jam Clerk Creative Commons License 2024.05.12 -2 0 880705

Utóbbit aláírom, mármint hogy valószínűleg sose fogok Bugattiba ülni, még ha szeretnék sem, de abban nem igazán hiszek, hogy ugyanazt (a gyorsulást, fékezést, stb.) érezném egy ilyen cuccal, mint ha tényleg irl a kocsiban ülnék. A vezetésemen meg úgy érzem, nem nagyon kell javítani (mint ahogy minden amatőr ezt érzi :) )

Előzmény: fitosi (880704)
fitosi Creative Commons License 2024.05.12 -9 0 880704

Kipróbálhatnád egyszer, meglepődnél, hogy mennyire élethű. Pozitív hatással van az irl vezetésedre is. Meg az sem rossz, hogy beülhetsz egy Bugattiba is, ami az életben nem igen fog megvalósulni.

Előzmény: Jam Clerk (880702)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.12 0 0 880703

Terelsz!

Előzmény: shu14 (880701)
Jam Clerk Creative Commons License 2024.05.12 -1 0 880702

Azt nem ismerem (valószínűleg a többi játékot sem, amit említenél), bár elhiszem, hogy az élethez hasonló élményt jelent.

Előzmény: fitosi (880700)
shu14 Creative Commons License 2024.05.12 -7 0 880701

Miért?

Előzmény: Inner Circle (880695)
fitosi Creative Commons License 2024.05.12 -10 0 880700

A GT7-re.

Előzmény: Jam Clerk (880699)
Jam Clerk Creative Commons License 2024.05.12 -1 0 880699

Mire szerettél volna utalni ezzel a PSVR-rel?

Előzmény: fitosi (880698)
fitosi Creative Commons License 2024.05.12 -9 0 880698

Ja, én is így voltam, csak én a Subaru STi ablakából néztem ki, de a közben a fejemről lecsúszott a PSVR és nem láttam a mellettem haladó régebbi Subaru WRX-et.

Előzmény: Jam Clerk (880694)
btipus Creative Commons License 2024.05.12 0 0 880697

Nekem a pre-war kocsik vannak fókuszban, de nyilván érdekes megnézni az 1974-76-s már aero autókat...elfilóztam rajta hogy mennyit számíthat az aszfalt, mert az élen az arcok olyan tempót nyomtak hogy befértek volna az 1987 rajtrácsra. 

Meg azt hogy minden harmadik név az autókon meghalt balesetben. :(

Előzmény: Jam Clerk (880694)
Jam Clerk Creative Commons License 2024.05.12 -1 0 880696

JNF.

Előzmény: Inner Circle (880695)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!