Azért messze volt az az inasba pattintástól. 2017 pl. a szájas műszaki hibáiról és a rendszeres hátulról indulásokról szólt. 2018-ban Ricsi néhány kivétellel nagyon lemaradt. Persze ehhez értő szemmel kéne nézni.
Remélem Sainz ül be abba a mostohaszékbe, és aztán drukkolj, hogy visszaadja a Ricciardo élményedet.
Az ő agyát egy-két kevert tüske is becsapja, ne az legyen már az alap... ;)
Amúgy ha toszit rákötném egy gágyéval a kocsim után miközben VR siasakot viselne és visítozná, hogy nyominancia meg emútnyócév akkor valóban előjöhetnének a hullámzó hasak! :D
Ez most sem Perezről szól, hanem Ricciardóról, a 2016-18 közötti RIC-ről aki azért elég szépen inasba pattintotta a hollandot. Erről írtam, hogy egy olyan csapattárs izgalmasabbá tehetné a szezont.
Ha minden mögött is Perez-sejtés van akkor persze gyorsan eljuthatunk a toszi féle menekülési paradoxonokhoz! ;)
Akkor hisztizett, amikor Barcelonában Perez fájós vállal rosszul kvalizott, majd a csapat ott is sikeresen elkúrta a kiállását, ezért beragadt az 5. helyen.
Aha, nyilván csak erről van szó. Nem arról, hogy amikor Perez hirtelen mert futamokat nyerni, azonnal elindult a hiszti meg az aknamunka ellene. Nem arról, hogy a második pilótáját a csapat szellemi atyja soha semmiben nem támogatta, ellenben akkor is meghazudtolta, amikor műszaki hibája volt, vagy egy másik személy ment neki. Nem arról, hogy egy kib... rajtot nem tud rendesen kivitelezni, mert mindig az átkozott primadonnára kell figyelnie. Nem arról, hogy soha nem a saját stratégiáját futja, mindig ahhoz kell igazodnia, amit a primadonna akar.
Nyilván a Cunodától kikapó Ricciardo lenne a megfelelő alternatíva, aki már 2018-ban is jelentős elmaradásban volt, és hol van az már. És ugye el is menekült a csapattól egy kiscsapatba. Meg ugye a híres Landó, kétszer kapott ajánlatot, kétszer utasította vissza.
Nyilván a Merciben más lenne, meg normális csapatokban, a Red Bull így működik, hiába adod megint elő, hogy Perez az oka mindennek.
Tehát kijelenthetjük, hogy Hatmilton bort iszik és vizet prédikál! M4X az őszinte!
A legnagyobb technikai domi közepette kijelentette, hogy szeretne kerék a kerék elleni harcot, tehette mindezt kényelmes poziból, de amikor valóban tétje volt (Russell érkezése) akkor a könnyebb utat választotta.
Ezzel szemben M4X megmondta a frankót, nem kamuzott.
Olyat is mondott aztán, hogy "Checo is such a legend", szóval szerintem ja :D
Más eset nem jut eszembe, amikor a csapattárs képességeit kritizálták, leszámítva persze azokat az eseteket, mikor az egyik tag egyszer vagy sokszor felszántotta a másik autóját, khm, Stroll, khm...
Még mindig szegény lapossá vert, megalázott, kiebrudalt Ricsike a megmentőd, aki egyébként még top formájával is megfutamodott előle?:D Meg nehéz megéteni, hogy a tini M4X és a mostani M4X között zongorázni lehet a különbséget? Mit kapna az a Ricsi ettől a M4X-tól, ha az akkori is megfutamította? Mondtam, nektek a jelen fáj, ezért a múltban éltek!:)
Csakugyehogy nyilván a csapattárs jelenti a legnagyobb 'fenyegetést', mer'hogy nála a hasonló képességű jármű eleve adott. Nem feltétlenül köll, hogy ő maga is (egészen) olyan legyen, ugyi...
ezt az érvelési hibát hívják szalmabábnak olyat cáfolsz amiről nem volt szó, arról volt szó hogy Lajos vagy Max szeret inkább domisan nyerni, nem csapattársakról.
Olvasgass a nagy kerék a kerék ellen vitézkedőről:
Lewis egyenesen megmondta, hogy még mindig engem akar csapattársának" Bottas
Most Valtteri a csapattársam, mindkettőnknek megvoltak a magunk hullámhegyei és -völgyei a pályafutásunk során. Szerintem ő fantasztikus csapattárs, nem feltétlenül látom, hogy ezen változtatni kellene méltatta Bottast Hatmilton
Évek óta nagyon jól dolgozunk együtt, ő a valaha volt legjobb csapattársam." Hatmilton
És egy igazi gyöngyszem a végére:
Amikor arról kérdezték, hogy szívesen lenne-e George Russell csapattársa, Hamilton csak annyit mondott: Ő jelenleg nem a csapattársam, szóval nem szükséges semmit mondanom erről. LoL
HAMILTON WISHING FOR MORE "HEAD-TO-HEAD" VETTEL BATTLES
Lewis Hamilton says he has loved going head-to-head with Sebastian Vettel for the 2018 Formula 1 title this season and wishes he had more fights with the Ferrari driver.
Asked by Motorsport.com how much it means to him to have beaten Vettel in racing situations, Hamilton said: “I love that we have those races and those battles. I wish to have more of them.
Dominant F1 driver Lewis Hamilton cruises to Belgian Grand Prix victory
"You generally know I don't make too many mistakes. I can imagine it's definitely not the most exciting (race)," Hamilton said from Spa-Francorchamps. "Of course I would love a wheel-to-wheel race. I hope we have more of a race moving forward."
Nem akar, mert évekig gyengébb autóval versneyzett és verte le a kedvencedet. Hatmi szerinted akart? Miért kampányolt olyan erősen Botika mellett Gyurka ellenében? Hát nem akart versenyt csapaton belül sem, mert tudta, hogy Gyuri inasba fogja állítani. Úgyis lett!
ilyet nem tesz és én sem ezért írtam így. ez nektek szól, az hívő egyháznak, kicsi görbe tükör. ilyen az, amikor egy F1es versenyző nyilvánosan kijelenti, nem akar versenyezni...
Az én személyes megfontolásom a csapatokkal még nem osztottam meg, még ha beszéltünk is már róla az FIA-val , hogy amennyiben a fenntartható üzemanyagok beválnak, akkor gondosan ki kell értékelnünk azt, hogy folytatjuk-e a hibrid technológiával, vagy lesznek-e jobb megoldások.
Részleteket a Forma-1 elnök-vezérigazgatója nem árult el, ám az elmúlt években felmerült, hogy amennyiben a fenntartható üzemanyagok terén sikerül elérni a kívánt szintet, akár a V8-as motorok is visszatérhetnek. Ez a lépés sokat segíthetne abban is, hogy könnyebbé tegyék az F1-es autókat, melyek súlya főként a hibrid rendszerek miatt nőtt meg jelentősen.
A fájó pont de ami jelenleg szükséges az együléses versenyautók súlya. A hibrid erőforrás 2026-os megtartásával a jelentős súlynövekedés elkerülhetetlen." (Domenicali)
Ehhez egy, egyeseknél bizonyára kontraproduktív nyilatkozat, Verstappentől:
,"Én határozottan megszabadulnék a hibridtől mondta a regnáló világbajnok. Valahányszor visszaülök egy V8-asba, mindig annyira meglep, mennyire sima az a motor.
A végsebesség lassú a mostaniakhoz képest, de a motor harapós, és megvan a nyomaték. Egyszerűen annyira sima a teljes hajtási folyamat, a lefelé- és felfelé váltások. Sokkal természetesebb annál, mint amit most használunk.
Csak elképzelem, ahogy Verstappen felnéz erre a topikra, lefordíttatja a hozzászólásodat, és mivel megszólítva érzi magát, gyorsan regisztrál egy nicket, és vitába bonyolódik veled... szürreális :)
láttuk 2021ben, a laza bíráskodás, perez, alonso, masi, yuki, mindenkinek segítenie kellett, hogy valahogy csalással megkapja az elsőt. Nem bírja a csávó a küzdelmet. Idén meg egyből eldobja a kocsit amint nyomás alá kerül, viszi a bóját a sohasemhibázó szuperisten.
MAX VERSTAPPEN: „INKÁBB 20 MÁSODPERCES ELŐNNYEL NYEREK, MINTHOGY KERÉK A KERÉK ELLEN HARCOLJAK!”
Verstappen nevetett, amikor megkérdezték tőle, hogy inkább egy egyenrangú riválisával vívott, a kockás zászlóig tartó, feszült párharcból szeretne-e győztesen kikerülni, vagy inkább 20 másodperces előnnyel dominálva győzni.
„Legalább 20 másodperccel!” - mondta Verstappen. „Sok szoros küzdelemben volt már részem életemben, és most sokkal jobban szeretem, amikor biztos lehetek benne, hogy nagy különbséggel nyerhetek. Persze a rajongók nem ezt akarják hallani, de én egy őszinte srác vagyok. Azért vagyok itt, hogy nyerjek és elérjem a saját sikeremet.”
igen, ezt tudjuk rólad. nem szeretsz harcolni, mert abban nem vagy jó, láttuk sokszor.
túl van tolva a téma. Amikor növeled a sebességet az egy viszonylag könnyen megvalósuló érzékcsalódás, még az ember sgge is összeszorul. De a gyorsulás az egy összetett érzet, nekem a nyakizmom sem feszült meg, vizuálisan jó (bár inkább összhatásban mint minőségben). De a lényeg hogy ha tetszik akkor jó, ezt boncolgatni olyan mint azt boncolgatni mint hogy melyik játék mennyire szim, van akinek semmi nem elég, van akinek kevés is elég, és ami közte van..
Amikor autóval megyek (igaziból) lejtőn lefelé gyorsítok, akkor mindenkinek hullámzik a hasa az autóban. Ugyanez az érzés tapasztalható meg vr-ban egy hullámvasúton. Mi a különbség? Egyiknél vezetek, a másiknál egy vr headset van a fejemen, az érzés mégis ugyanaz.
csak elbeszéltek egymás mellett, te valódi gyorsulás érzékeléséről írsz, ő meg arról hogy vizuálisan is be lehet érzékcsalódni, ami szintén igaz. pl nézel ki a kocsiból a melletted álló kamionra ami hirtelen elindul te meg azt hiszed hogy gurulsz hátra ezért taposod a féket.
Van a youtubeon egy magasról zuhanós vidámparki vr video, na attól én is beszartam, mert az agyam úgy érzékelte, hogy ott ülök a magasban, már az is para és akkor még mem is zuhantam.
Nem is olyan régen olvastam egy eszmefuttatást, talán a totalcaron, vagy tökmindegy, szóval hogy mi történne, ha egyszer csak eltűnne az összes közlekedési lámpa, tábla, felfestés, talán még a padkák és a fényszórók is :) Józanul belegondolva, valószínűleg megszűnnének a balesetek, mert senki se merne száguldozni. Érdekes volt végiggondolni, mire vezetne.
Részemről nem várható a batárra váltás, a Mitsubishi-n kívül (ami amúgy már rég nem észszerű, tekintve az alkatrész-ellátottságát), már vagy 9 éve egy Multiplát nyúzunk, és még mindig nem találtuk meg az utódját :)
Egy ilyen batár tulajdonosa vagyok, a harmadik gyerek után váltottunk egy szedánról....nem, nem kombira ami logikus lett volna, és nem nem egyterűre ami ésszerű és logikus is lett volna, hanem egy batárra körbe légzsákokkal, alul alvázzal. Ez egy öngerjesztő folyamat a többi batár miatt, mert bár anyagilag totál ésszerűtlen a választás, ha még is ütközés lenne egy másik 2+ tonnás batárral akkor inkább ebben akarom tudni a családom mint egy normális, ésszerű és egyébként tök jó mitsuban.
Egyértelműen te képviseled a józan álláspontot, nem is lehet vitatni.
Az F1 kocsik a kanyartempó beáldozásával lehetnének kisebbek, és ezáltal valamivel könnyebbek, de sajnos nem sokkal. Nyilván még a méretek csökkentésén kívül lenne még lehetőség drágább anyagokat használni, de brutálisan elugrana a költség, jobban mint amennyit nyernénk a tömegen.
Illetve ha tankolnák akkor persze megint lehetne még egy nagyobb tömeget faragni, összességében sztem egy 100-120kg nyerhető lenne így.
A válasz nyilvánvalónak tűnik a költői köntös dacára is, amennyiben a csajok "MINDENRE" fel akartak ülni, ti pedig elmentetek kocsmázni. Persze bizonyos nem megosztott információk árnyalhatják ezt a képet.
A legjobb vidámparki élményem még 2007-ben volt Düsseldorfban az ott dolgozó barátnőmmel és egy lány és egy srác kollegájával. A csajok ugyanis MINDENRE fel akartak ülni!
Mi meg a sráccal egy pillantást vetettünk a fémkolosszusokra és kórusban mondtuk, hogy csak tessék, mi addig ide beülünk Altbier-ezni. Az Altbier-t kétdecis poharakban hozzák és ebből következően mindig friss, valamint mindig van még egy.
Jó, hát nézhetjük innen is, de azért ismerd el, hogy nem sűrűn gondolsz bele abba, hogy Senna a mai F3 szintjén csapatta Monacóban, mármint köridők tekintetében:)
Jól számolok, h ha a mai technikai fejlettséget veted össze Senna 87-es, cameles lotus-ával, az olyan, mintha 1987-et vetnéd össze a legelső, 1950-es efegyes autóval? :-) Szóval, azért ezen qrva nagyon ne lepődjünk meg. :-)
Nekem ebből az összehasonlításból csak az jön le, h mi vén faxok, több, mint a felét láttuk az efegyes történelemnek.
Nem kritizálom, csak rácsodálkozom, hogy tulajdonképpen a mai F3 ugyanazt tudja, mint a 30-40 évvel ezelőtti F1. Egyetértek, lehetnének kisebbek, könnyebbek...de hogy kevésbé biztonságos lenne-e, azt nem tudom. Ezek a mai kombájnok mindenesetre, elég furák, főleg ilyen utcai pályán. Kicsit SUV-érzés, nem is igen tudom hová tenni, amikor látom, hogy anyuka beül egy ilyen batárba az egyszem gyerekével, és a kényelem meg a biztonság címszó alatt az úton tart több tonnát.
Nem ugyanaz az élmény a vr és a több monitoros cuccnál. Nekem az előbbi élethűbb, mégicsak az autóban ülök. Plusz Spa-ban, sőben, olyan élmány,a mit jelenleg más nem tud jobban a VR-nál. Persze GT7 szintű minőség nincs is más autós VR-ban.
Igen, és ez az egyik legrövidebb pálya. Egyszerűen az egy más világ volt sztem, és az elmúlt. Ahogy az 1998-s esős futamok láthatósága sem lenne elég, ma már annál jobb kell és akkor fogják engedni.
Ezt lehet kritizálni, és kell is, viszont elég komoly tragádiákkal fizetett az F1 a jelenlegi helyzetig. Lehetne kisebb F1-s autó és könnyebb is, jó lenne és törekedjenek rá, ..de kevésbé biztonságos biztos nem lesz.
Ahogy írtam nem használok, számomra a 3monitoros cucc jobb, így legalább látom ha odacsavarog a legkisebb a pedálhoz nekem ez komoly parám volt VR alatt.
A tempótlanság nagyon relatív, és belegondolva, tényleg fura dolgokra lehet rácsodálkozni. Ha jól emlékszem, azt írtad, elég komolyan nyomták ezekkel a kocsikkal is, mert befértek volna az 1987-es rajtrácsra is. Kíváncsiságból megnéztem, abban az évben Senna futotta a verseny leggyorsabb körét 1.27-tel, a pole pedig Mansellé volt, 1.23-mal. A tavalyi F3-as leggyorsabb kör 1.25-ös volt, a pole pedig szintén 1.23-as. Azért ez elég durva.
Komoly szimulátort használsz vr-ral? Melyiket? Miért hányják össsze magukat az emberek egy hullámvasutas, zuhanós cuccon vr-ban, ha nem érzékelik a gyorsulast? Pont az a lényeg, hogy az agy ézékeli, mert a vr becsapja.
Ahhoz is lett volna gondolatom, csak ellapozódott. Szóval buflákok lettek az autók igen, főleg utcán, az utcai forgalomban lévők. Az F1-s verdák is igen, de ahogy utaltam is rá azzal hogy minden harmadik név a historic F1 kocsikon egy balesetben elhunyt versenyző, ...manapság nagyon mások a biztonsági elvárások. ..és persze a tempó is. Ezekkel a régi F1 versenytechnikákkal/kocsikkal elég tempótlan lenne egy futam mai szemmel.
:)) Ahogy írtam használtam, sőt van egy játék aminek a futómű és gumifizikáját én írtam, viszonylag huzamosabb ideig viszontteszteltem. Nekem az a véleményem amit leírtam.
Jól gondolom, hogy sosem használtál vr-t? Jól gondolom, hogy sosem használtálm vr-t autószimulátorhoz? Nem az a gáz, hogy totál bullshit már megint, amiről okoskodsz, hanem az, hogy ennek ellenére is.
Akkor nem vagy tisztában miből áll érezni, megélni a gyorsulást. A sebességérzet megvan, a zuhanás képzete megvan, de hacsak nem zuhansz valójában is térdre akkor semmi.
Statikus helyzetben ez csak vizuális érzékecsalódás..pl. a sebességérzet. De a gyorsulás az más.
Én driftre próbáltam, de semmit nem segített, összességében el is vetettem a 3monitoros rendszerrel szemben.
egy jó cockpit is csak billenteni tud, mozgatni, különböző tempóval, de az, hogy egy kanyarban végig érezd azt a gyorsulást, ami egyébként hat rád, képtelenség ezzel a technikával
A GT7-ben nem, de van olyan VR játék, melyben egy csillében utazol, ott a gyorsulastól hullámzik a hasad. Egyébként nem érzek nagy különbséget a két gyorsulás között.
G29 jó hozzá, az még most is nagyon jó szimulátorokhoz. A GT7-nél szokott lenni akció, akkor kell ránézni. Beállításokkal én sem.szeretek tökölni, inkább lemásolom egy profi beállításait az adott autóhoz oszt jóvan.
Az a játék engem is érdekel, csak nem nagyon akar lejjebb menni az ára. Megvettem a F1 2023-at,de az nem igazi szimulátor. Bár lehet megöregedtem, mert már nem is annyira köt le a beállításokkal való kínlódás.
Amúgy tudtok ajánlani valami jó és strapabíró kormány joyt ami jó PS4-hez?
Kösz a tippet, de mostanában nem lesz időm, se módom az ilyesmit kipróbálni :) Hétköznap így is kocsival járok dolgozni, az napi három óra, vezetésből egyelőre elég ennyi, hétvégén meg örülök, ha utolérem magam a családdal meg a ház körüli dolgokkal. Nem szimulátorra gyűjtünk.
nem teljesen hülyeség, egyszer egy kanyarban megcsúsztam télen, kb tükörjég volt, de alacsony tempó csak kb 20-25 semmi extra nem történt igazából csak az alulkormányzottság c. jelenség lépett fel, de pontosan egy játékokban felszedett reflex ugrott be és tökéletesen működött. (csak levettem a lábam a gázról és nyugodtan megvártam hogy "betapadjon)
nem, nem képzelem magam colin mcraenek (azokban is toltam rengeteget) se semminek, csak érdekes volt, hogy játékból tanult cucc magától előjött és működöt.
Utóbbit aláírom, mármint hogy valószínűleg sose fogok Bugattiba ülni, még ha szeretnék sem, de abban nem igazán hiszek, hogy ugyanazt (a gyorsulást, fékezést, stb.) érezném egy ilyen cuccal, mint ha tényleg irl a kocsiban ülnék. A vezetésemen meg úgy érzem, nem nagyon kell javítani (mint ahogy minden amatőr ezt érzi :) )
Kipróbálhatnád egyszer, meglepődnél, hogy mennyire élethű. Pozitív hatással van az irl vezetésedre is. Meg az sem rossz, hogy beülhetsz egy Bugattiba is, ami az életben nem igen fog megvalósulni.
Ja, én is így voltam, csak én a Subaru STi ablakából néztem ki, de a közben a fejemről lecsúszott a PSVR és nem láttam a mellettem haladó régebbi Subaru WRX-et.
Nekem a pre-war kocsik vannak fókuszban, de nyilván érdekes megnézni az 1974-76-s már aero autókat...elfilóztam rajta hogy mennyit számíthat az aszfalt, mert az élen az arcok olyan tempót nyomtak hogy befértek volna az 1987 rajtrácsra.
Meg azt hogy minden harmadik név az autókon meghalt balesetben. :(