Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fitosi Creative Commons License 2024.06.03 -8 1 881780

Melyik ér többet egy csapatnak plusz 7 pontocska vagy egy győzelem?

Előzmény: zsozsok (881776)
fitosi Creative Commons License 2024.06.03 -8 1 881779

Múltkor pontokba szedve részleteztem neked, hogy még csak távolró sem az van, amit propagandáltok évek óta, hogy Alo azért kapott ki, mert több műszaki gondja volt. Azóta még inkább személyeskedsz.

Előzmény: Cold Heart (881777)
Angelus47 Creative Commons License 2024.06.03 -1 0 881778

Perez szerződése úgy is lejár, Oconnak nincs ülése, az RB betehetné Verstappen mellé. Jó másodikszámú lenne biztosan.

Előzmény: Cold Heart (881773)
Cold Heart Creative Commons License 2024.06.03 -2 2 881777

Teljesen felesleges

Hazudik, es ferditi a valosagot, folyamatosan

Előzmény: zsozsok (881776)
zsozsok Creative Commons License 2024.06.03 0 0 881776

de itt az első évről írtam

Előzmény: fitosi (881774)
fitosi Creative Commons License 2024.06.03 -8 2 881775

Ott a slimfióka szintén gyenyó volt, az nem úgy volt, ahogy előadod, hogy csak visszaütött. A brazil futamon szemét volt, arra nincs mentség. 

Előzmény: shu14 (881771)
fitosi Creative Commons License 2024.06.03 -7 1 881774

Pont hogy két év összesítésben is Alo előtt van.

Előzmény: zsozsok (881772)
Cold Heart Creative Commons License 2024.06.03 0 1 881773

Elmorzsoltam egy konnycseppet.

Ocon ejt nappali teve fejlesztett, mig Gasly csak henyelt. Alonsorol is ezt mondta.

Latszik, hogy beerik a sok munkaja!

Előzmény: b.racso (881766)
zsozsok Creative Commons License 2024.06.03 -2 0 881772

jobb helyezéssel ért el kevesebb pontot

vagyis volt egy kifutott verseny és ennyi 

Előzmény: fitosi (881770)
shu14 Creative Commons License 2024.06.03 -4 2 881771

A Slimfióka egyszer tanította móresre azok után, ahogy a szerelmed bomlasztotta a csapatot folyamatosan. Azóta is ez megy, Alonsoval, Gaslyval, még virsliddel is volt afférja, és nem csak a brazil.

Előzmény: fitosi (881769)
fitosi Creative Commons License 2024.06.03 -7 1 881770

2022-ben előbb végzett ugyan, mint Alonso, de ott voltak más dolgok is. 

 

Igen, tudjuk, egy egyoldalú nézelődés során, egészen biztosan. Akét év összevetésében is verte Alot plusz a győzelem. Mindkét évben Ocon szerezte a jobb helyezéseket.

 

 

Előzmény: gorcher (881764)
fitosi Creative Commons License 2024.06.03 -7 2 881769

Ez éppen annyira túlzás, mint a Shu szerint is ő volt a genyó, nem a slimfióka.

Előzmény: Cold Heart (881760)
shu14 Creative Commons License 2024.06.03 -5 3 881768

Érdekes, amikor Perez-Ocon volt, mindenki Perezre fröcsögött, hogy bántja cegény Ocont, és hogy a csapattársa ellen harcol, nem a riválisok ellen, miközben Ocon lökte a falnak Bakuban, és úszott el egy kettős dobogó. Perez Spaban valamit visszaadott ebből, de a passzív agresszív hadviselést végig Ocon csinálta. Utána már óvatosabb volt, kellett 1-1,5 év, hogy kibuggyanjon a szar.

dearce Creative Commons License 2024.06.03 0 0 881767

Déja vu

b.racso Creative Commons License 2024.06.03 0 1 881766

Gasly tavaly csak azzal foglalkozott, hogy elé kvalifikáljon. Aztán verseny közben csak esett vissza mint a kő. Ocon meg próbált fejleszten, csak volt egy csomó műszaki hibája. Szerintem ez már magában okozott egy kis feszkót a csapaton belül.

 

Idén már Ocon is csak a kvalifikációra figyelt, ezt az autót nem volt érdemes fejleszteni. Így Gasly nullákra kapott ki tőle. Véletlenül Monacóban előtte végzett (pedig az első köre a Q2-ban nagyon jó volt, csak a másodikat elfékezte) erre kitalálták, hogy nem előzhet és védeni kell a csapattársát. Hát én sem tettem volna.

 

A DTS-ben is látni lehetett, hogy a kirúgott vezetőség Oconnal van, Famin pedig Gaslyval. Amikor tavaly Monacóban harmadik lett, valamit mondott is neki, hogy ő is állhatna dobogón csak kihívták...

 

Az is irritáló, hogy amikor Gasly ütötte ki a bukótérből visszatérve Ocont, akkor senki sem nyilatkozott ilyen stílusban, mint Gasly, meg akkor még senki sem fenyegette következményekkel.

 

Szerintem Ocon jobban jár, ha elmegy a Formula-E -be, ott a győzelmekért harcolhat, ezt az F1-et meg be lehet szántani...

Előzmény: gorcher (881764)
Inner Circle Creative Commons License 2024.06.03 0 0 881765

Vettem az AliExpressen egy ritkább darabot ezekből a Lego-utánérzésekből és most ilyenekkel bombáz a Gugli...

 

https://es.aliexpress.com/item/1005006362044303.html?

 

Nem lesz ennek jó vége.

gorcher Creative Commons License 2024.06.03 -1 0 881764

Mindenkinek akkor volt vele konfliktusa, ha legyőzte? 2022-ben előbb végzett ugyan, mint Alonso, de ott voltak más dolgok is. Amúgy tavaly és 21-ben is kikapott csapattársaitól. Szóval erről ennyit.

 

Piszok gyors, de egy farok. Kapott esélyt tavaly az Alpinenál, hogy viselkedjen rendesen, nem tette. Szóval nem, nem élt a lehetőségeivel sem. És az a pilóta, aki rommá trollkodja a saját csapatát, az így jár. És maradnak utána az elszalasztott lehetőségek (pl a merci is, ugye).

Előzmény: b.racso (881759)
Hápi Zsák Creative Commons License 2024.06.03 -3 0 881763

a világbajnok alkatok top csapatba kerülnek.

Előzmény: b.racso (881759)
dearce Creative Commons License 2024.06.03 0 0 881762

Már-már Grozsan/Magnószem szinten rombolta a csapattársait. Csapatvezetők ezt nem szeretik.

Előzmény: Levike (881761)
Levike Creative Commons License 2024.06.03 0 0 881761

Nem volt olyan gáz az az előzés.

Azért lett ekkora baj belőle, mert már a sokadik eset és Oconnak tényleg van egy fixációja a csapattársaival kapcsolatban.

Egyébként meg egy rohadt gyors versenyző, kár lenne érte.

 

Cold Heart Creative Commons License 2024.06.03 -2 2 881760

Mindenkinek akkor lett vele konfliktusa, amikor rájött, hogy nem tudja legyőzni.

 

vagy akkor, amikor boldog-boldogtalant elengedett versenhelyzeben, kivéve a  csapattársakat, akiket inkább a  falra passzírozta ugyanilyen helyzetben.

Előzmény: b.racso (881759)
b.racso Creative Commons License 2024.06.03 -1 2 881759

Várható volt. Már a baleset előtt sem akarta egyikük sem a folytatást, csak a kötelező megnyugtató pozitív üzenetek mentek. Így tiszta vizet öntöttek a pohárba. Meg így úgy tűnik, mintha Famin egy potens vezető lenne, nem egy kis pupos geci fúrógép. Remélem ha kírúgott mindenkit, majd lesz valaki aki őt is kiteszi.

 

Tartok tőle egy egy csapatvezető sem lesz olyan tökös gyerek, hogy Ocont szerződtesse. Pedig toppilóta. Bármikor esélye volt mindíg megcsinálta (Hungaroring, tavaly Monaco). Önző, mint minden világbajnok alkat. Mindenkinek akkor lett vele konfliktusa, amikor rájött, hogy nem tudja legyőzni.

 

Mindegy. Ha kikerül nem lesz miért F1-et néznem. Idén eddig úgyis csak egy fél futamot láttam.

Előzmény: gorcher (881755)
btipus Creative Commons License 2024.06.03 0 0 881758

Pedig én spec vinném. Ocon-nak egy valami kell, kiemelt státusz...azaz kell valaki mellé aki tisztességes eredénnyel behozza az autót, de Ocon a vezér. Gyors versenyző, és van jelenléte a pályán. Én simán viném csak ugye hova, nincs hely ilyen felételekkel.

Előzmény: gorcher (881755)
Cold Heart Creative Commons License 2024.06.03 0 0 881757

Egy Ocon, akinek már vesztenivalója sincs, szegény Gasly :(

(bár lehet, most majd kevésbé lesz "oroszlán" a szerencsétlen aktuális csapattársa ellen, mert talán próbál majd még megkapaszkodni)

Előzmény: gorcher (881755)
jedi1 Creative Commons License 2024.06.03 0 0 881756

Ja, ha a cím nem is, a nyilatkozat elég korrekt. :-)

Előzmény: F1 Hierro (881754)
gorcher Creative Commons License 2024.06.03 0 0 881755

Kirakták Ocont az Alpineból. És ha jól sejtem, nem is fognak kapkodni utána a többi csapatnál.

F1 Hierro Creative Commons License 2024.06.03 0 0 881754
Hápi Zsák Creative Commons License 2024.06.01 -6 0 881753

ja hogy szarkazmus akart lenni, így már értem O:-)

Előzmény: A közvetítés hamarosan... (881752)
A közvetítés hamarosan... Creative Commons License 2024.06.01 -1 0 881752

Adjak belőle neked is?:)

Tisztában vagyok vele, hogyan működtek a pályahatárok. Jobban tetszik a mostani szigorúság. De nem is erre hegyeztem ki a "visszaemlékezést".

Előzmény: Hápi Zsák (881751)
Hápi Zsák Creative Commons License 2024.06.01 -5 0 881751

nyugodj meg, ígyál egy pohár vizet.

 

2020ban még mások voltak a szabályok, nem mindenhol a fehér csíkig tartott a pálya, sőt.

 

pályánként, és kanyaronként volt megmondva hol mit lehet átlépni és mit nem.

Előzmény: A közvetítés hamarosan... (881750)
A közvetítés hamarosan... Creative Commons License 2024.06.01 0 0 881750

https://www.youtube.com/watch?v=BzkFH5AAk5Y

 

Ha már itt van a hétvégén a Motogp, a négykerekűek szépet alkottak. Kanyarsebesség, köridő. És pole 4 darab pályaelhagyással. Masinál nagy volt a szigorúság.

rm40 Creative Commons License 2024.06.01 0 0 881749
Pizsama Jack Creative Commons License 2024.06.01 -4 1 881748

de jó kis cikk pont ezért imádtam Montoyát, nem rakta tele a pelust ha MSC-vel találkozott.

 

 

https://www.planetf1.com/news/juan-pablo-montoya-frustration-michael-schumacher-racing-treatment

tyler-durden Creative Commons License 2024.06.01 0 0 881747

Kozben megtalaltam ezt a kepet

 

 

Előzmény: tyler-durden (881736)
Törölt nick Creative Commons License 2024.06.01 -1 0 881746

az a baj, hogy lehet több like-ot kapott az a poszt, hogy jövőre Sainz vezeti a Safety Car-t, mint az, hogy Ocon büntetés kapott :D

Előzmény: F1 Hierro (881743)
Kard Creative Commons License 2024.05.31 -2 0 881745

Azért ebben volt egy Szingapúri cheat is :)

Előzmény: Cold Heart (881702)
Törölt nick Creative Commons License 2024.05.31 -1 0 881744

Egy olyan futamon, amin még el se indult? Ez ugyanaz akar lenni, mint a piros lap utáni eltiltás? Ha bejut Q2-be, akkor muszáj legalább 10. helyen végeznie, mert ha 11. és alatta, akkor egy Q1-es röhög a markába, hogy előrébbről indul?

 

Nem tudtam, hogy van ilyen szabály, a múltkori nyalókás visszasírásom listájába ez is betehető. Hogy törölni.

Előzmény: F1 Hierro (881743)
F1 Hierro Creative Commons License 2024.05.31 0 0 881743

Hogy öt hely hátrasorolást kapott? Az igaz. Eredetileg 10 másodpercest kapott volna, de mivel magát is kiütötte, így értelmetlenné vált volna, ezért jött helyette a rajtbüntetés.

Előzmény: Törölt nick (881721)
rm40 Creative Commons License 2024.05.31 0 0 881742
btipus Creative Commons License 2024.05.31 0 0 881741

Érdekes olvasmány volt, mert volt Cosworth turbó GBH kód (kizárólag Benetton és Haas részre). Az egész 80-s évek nagyon érdekes így visszatekintve, a korai turbók meg egyszerűen brutális gépek voltak, nekem a háború előtti gépek után ezek a legérdekesebbek.

Előzmény: tyler-durden (881740)
tyler-durden Creative Commons License 2024.05.31 0 0 881740

Ja tenyleg, nem mindegyik volt akkor turbo. Es nem minden szivonak volt legbeomloje akkor meg. Aztan az terjedt el

Előzmény: btipus (881739)
btipus Creative Commons License 2024.05.31 0 0 881739

Én akkoriban nem néztem, de a használt motorok szívó motorok voltak (legendás Cosworth DFV gyökerekkel)

Előzmény: Mlle. Grenelle (881737)
fitosi Creative Commons License 2024.05.31 -6 2 881738

„Senna olyan ember volt, akit a szíve vezérelt – fogalmazott. – Istenadta tehetsége volt a tapadás és a sebesség [megtaláláshoz], valamint az autó működésének megértéséhez. Szerintem Max Verstappen is rendelkezik ezzel az adottsággal.  Brundle

Mlle. Grenelle Creative Commons License 2024.05.31 0 0 881737

Tényleg, most esik le, miért ilyen fura... nincs légbeömlő rajta.

Előzmény: tyler-durden (881736)
tyler-durden Creative Commons License 2024.05.31 0 0 881736

A turbos autok brutal jol neztek ki. Egyik masikon meg motorboritas sem volt, pl ez meg a Dallara. 1989-ben mar magasabb motorboritas volt a szivomotorok miatt, de meg a teli teszten a McLaren MP 4/5-nek volt okyan verzioja, ami a jobb legellenallas miatt laposabb boritassal ment, de aztan a szivomotorok szamara jobb teljesitmeny miatt attertek a legbeomlos megoldasra.

Előzmény: Mlle. Grenelle (881731)
tyler-durden Creative Commons License 2024.05.31 0 0 881735

1988, Andrea de Cesaris. Asszem egypilotas csapat volt, a 88-as fuzetben benne volt, az a csapat volt az utolso a fuzetben.

Előzmény: Mlle. Grenelle (881726)
Mlle. Grenelle Creative Commons License 2024.05.31 0 0 881734

Persze. 🙂

Még talán van is belőlük.

 

Teo Fabi... A név rémlik, de a Rial nevű csapat nem.

Nem lehettek túl sikeresek.

Előzmény: Inner Circle (881733)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.31 0 0 881733

Az Autó-Motort, pláne a Magazint megvette a fater? Nekem még a nagyim is onnan ismerte Teo Fabit, benn voltak a fotók és természetesen az alapján rangsorolt :D

Előzmény: Mlle. Grenelle (881731)
Mlle. Grenelle Creative Commons License 2024.05.31 0 0 881732

Meglettem volna ezen információ nélkül.

 

Mondjuk fura, hogy ilyet csinálnak, egy melegebb versenyen simán kiizzadnak 2-3 kilót, és akkor még...?

Előzmény: rm40 (881730)
Mlle. Grenelle Creative Commons License 2024.05.31 0 0 881731

Jó, én akkor még csak nyolcéves voltam... és annyira nem néztem az F1-et...

 

Nekem teljesen ismeretlen a Rial név is, meg az is, hogy az autók akkoriban így néztek ki... csak homályos emlékeim vannak, apu nézte akkortájt az F1-et, én csak később...

Előzmény: candle (881729)
rm40 Creative Commons License 2024.05.31 0 0 881730
candle Creative Commons License 2024.05.31 -1 0 881729

Persze! Vagyunk annyira öregek, h emlékezzünk rájuk. :-) Pl '88-as tájékoztató füzetben tuti benne volt.

Előzmény: Mlle. Grenelle (881726)
btipus Creative Commons License 2024.05.31 0 0 881728

Ez adrenalin, versenydrukk, másállapot..ki hogy hívja, a lényeg hogy egy bizonyos határig nincs jelentősége a használt szavaknak és indulatnak. Aki indult online futamon és nézi hogy mik mennek a chat-n, vagy ligafutamok után a fórumon..ezt helyén kell kezelni, mindenki a saját céljaiért kűzd saját elképzelésekkel, és egy versenyszituációnak is így több olvasata van. Tapasztalatokat le kell vonni, és ettől még simán lehet beszélgetni. Sztem minden versenyző hülyézte/idiótázta már a másikat.

Előzmény: Törölt nick (881727)
Törölt nick Creative Commons License 2024.05.31 -3 0 881727

Amikor Alonso szerződött az Astonhoz, eltekintett attól, hogy ki lesz a csapattársa? Hamar megbocsátják ezeket egymásnak (nyilván nincs más választásuk), vagy mindegy, melyik istálló és ki a csapattárs, csak F1-es ülés legyen?

 

Mlle. Grenelle Creative Commons License 2024.05.31 0 0 881726

Mond bárkinek bármit egy Rial nevű Formula1-es csapat...?

Inner Circle Creative Commons License 2024.05.30 -2 1 881725

Bari 33 pontot gyűjtött két győzelemmel az év második felében, az csak három ponttal kevesebb, mint az általad jobb autónak tartott RB-s Vettel gyűjtött ugyanazon időszakban!

 

Bari valóban nyert kettőt, ebből az egyik, Valencia, kb. élete versenye volt. A másik viszont sima taktikai győzelem, miután az élcsapatok közül egyedül a Brawn vállalta be az egy kiállást. (Itt volt, hogy a végén Hami így is majdnem elkapta Buttont, de kipördült a nagy igyekezetben?) Egyébként ha szerinted a kínai RBR 1-2 nem cáfolja a Brawn domit, akkor a monzai Brawn 1-2 miért cáfolja, hogy a Brawn már nagyon nem ott volt, mint az év elején?

 

Button egyéni teljesítménye romlott le, nem az autó lett szarabb, ahogy utóbbit Bari teljesítménye cáfolja élből.

 

Bari jól ment, hozta mindkét győzelmet, ami elérhető volt a Brawnnal, míg Button nullát. Ezzel szemben Vettel két győzelmet hozott, ami elérhető volt a RBR-rel, a másik kettőt meg Webber. Azaz Vettel nem tudta ugyanazt kiautózni a RBR-ről, amit Barrichello a Brawn-ból... Webber német győzelménél Vettel második lett, míg a brazilnál elcseszte az időmérőt és Button után futott be. Ha ezeket Vettel lehozza, amint egy elit pilótától elvárható lett volna a 2010 után mit sem mutatott Webber teljesítményével felérni, akkor nagyon más számok jönnének ki.

 

Azzal a Brawnnal egy elit versenyző óriási fölénnyel húzta volna be az évet.

 

Lehetséges, amint az is, hogy a 2011-es Button ugyanúgy nagy fölénnyel húzta volna be az évet. Ha a legnagyobb nevektől veszed azokat az éveket, amikor először kerültek a VB közelébe, nem csak hibátlan teljesítményeket találsz majd.

 

Ezért nem lehet igaz az, hogy Button behúzta volna 2018-at, hiszen még akkor is szenvedett, amikor alatta volt a legjobb autó.

 

Akkor nem szenvedett; ez 2009 eleje, és akkor nagyon ment. (Ettől még lehet, hogy mondjuk Alonso2010 még annál is jobban ment volna.) 2009 második felében valóban volt, hogy nem tudta kiautózni, amit az autó tudott volna.

 

Levezetésképpen egy kis LEGO-mutáció, műértőknek:

 

https://es.aliexpress.com/item/1005006579266813.html

 

Gilles Villeneuve 1981-es Monaco-győztes Ferrarija, felöltöztetve ilyen:

 

https://rebrickable.com/mocs/MOC-146263/BrycCars/ferrari-f126ck-turbo-27-gilles-villeneuve-1981-monaco-gp-winner/#details

Előzmény: fitosi (881724)
fitosi Creative Commons License 2024.05.30 -7 1 881724

Most éppen te tompítod a Brawn GP dominanciáját:D

Szeritnem az az autó fél évig brutális előnyben volt, után már nem, de még mindig kiváló. Ne azt nézzük, hogy Button fél évig jól ment, és akkor az autó már nem is volt jó. Nagyon nem úgy van az. Bari 33 pontot gyűjtött két győzelemmel az év második felében, az csak három ponttal kevesebb, mint az általad jobb autónak tartott RB-s Vettel gyűjtött ugyanazon időszakban!

Button egyéni teljesítménye romlott le, nem az autó lett szarabb, ahogy utóbbit Bari teljesítménye cáfolja élből.

Azzal a Brawnnal egy elit versenyző óriási fölénnyel húzta volna be az évet. Ezért nem lehet igaz az, hogy Button behúzta volna 2018-at, hiszen még akkor is szenvedett, amikor alatta volt a legjobb autó.

Előzmény: Inner Circle (881714)
Pizsama Jack Creative Commons License 2024.05.30 -3 0 881723

Lajos Schercingerrel drámázott egész évben, plusz akkor tudta le a zöldfülű kresseit, nem volt egy nagy szám megverés.

Előzmény: Cold Heart (881718)
shu14 Creative Commons License 2024.05.30 -4 0 881722

Emlékeim szerint 2016-ban Alonso fölényesen nyert.

Előzmény: Cold Heart (881718)
Törölt nick Creative Commons License 2024.05.30 -1 0 881721

Ocon büntije vicc? Egyszerre követek mém és nem mém F1-es oldalakat, ezért már nem tudom kiszűrni. :D

Inner Circle Creative Commons License 2024.05.30 0 0 881720

Nemigen lehetett a McLaren-Hondát versenyautónak nevezni, 2016 se volt sokkal jobb: a Hungaroringen Buttont azért büntették meg, mert megkérdezte a boxot, hogy mi van akkor, ha nincs fékje (és az autót egyedül kell vezetnie, segítség nélkül), Spa-ban meg valamilyen csoda folytán egészen előre kvalizott, de akkor meg kilökték az első kanyarban. Alonso mindkétszer 7-ik lett, Spa-ban a boxból rajtolva.

Előzmény: Cold Heart (881718)
Törölt nick Creative Commons License 2024.05.30 -1 0 881719

https://www.youtube.com/watch?v=Rlqp-63BUUw

 

teljes monacói futam 1991-ből

Cold Heart Creative Commons License 2024.05.30 0 0 881718

ha már Hápi is itt van, azért bedobom: Hamiltont egy nem túl izgi évben tényleg megverte, Alonsoval 2015 inkább sorsolás volt (azon a futamon, ahol egyáltalán mehetnek pontért, kinek pukkan el az autója)

 

Előzmény: Inner Circle (881716)
Pizsama Jack Creative Commons License 2024.05.30 -3 1 881717

akkor elnézést kérek tisztelettel. :-)

Előzmény: Inner Circle (881716)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.30 0 0 881716

Khm, pont az a lényeg, hogy egy-egy szezonban valódi tét nélkül kevesebb pontot szerezni, na annak semmi jelentősége. Oda is volt írva.

Előzmény: Pizsama Jack (881715)
Pizsama Jack Creative Commons License 2024.05.30 -3 0 881715

"Viszont lenyomta Hamiltont és Alonsót,"

 

Lehet hogy több pontot szerzett, de ahhoz ez a kifejezés nem illik, Max egy lófaszt nyomott le, 2012 Canadában...

Előzmény: Inner Circle (881714)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.30 -2 2 881714

Hát, ha neked ez úgy jön le, hogy Buttont akarom nagyobbá tenni, miközben rendszeresen leírom, hogy a Schumacher / Alonso / Hamilton (és ha még mutat valamit, Max)-vonal pilótái egyértelműen ütőképesebbek, akkor nem is érdemes olyanokkal foglalkozni, mint hogy egy időmérős 1-3 és utána kettős futamgyőzelem a rivális csapattól tompítja-e a dominanciát... igen, meglepő módon tompítja; idén Max egyetlen időmérőn nézett be és lett második soros helyett harmadik soros, és te máris harmadik erőről beszélsz :D 

 

Több győzelemt bukott műszaki hiba miatt, melyek Alfnál landoltak.

 

Ne már. Webbert kiütni az élről Törökországban (Vettel nem szerzett pontot, a győztes: Hamilton), a másodikba Buttonba derékszögbe beleállni Spa-ban (Vettel nem szerzett pontot, a győztes: Hamilton) se nem műszaki hiba, se nem Alonso nyeresége.

 

Hát Button képes volt kikapni Baritól csapattársként:))

 

Viszont lenyomta Hamiltont és Alonsót, amiknek éppúgy semmi jelentősége, de igaz, kikapott Baritól. (Egyben ez válasz a többire is.) Buttonnak, ha nem fekszik az autó, nagyon nem ment, kört is kapott Hamiltontól 2012 Kanadában. Vettel gyengesége viszont a versenyképes autóval törés-zúzás, ilyet Buttontól talán soha nem láttunk. (2007-ben és 2008-ban csúszott ki vizes pályán, de ezt kb. mindenki megtette.)

Előzmény: fitosi (881713)
fitosi Creative Commons License 2024.05.29 -8 1 881713

 Malajziában az F2001B-vel mentek, az nem sokat árul el az F2002 teljesítményéről

 

Az mindegy, azzal nyertek az első futamon is majd 20 seccel. A lényeg az, hogy már a második futamon kettős Williams győzelem született, ahogy ez sem, úgy az általad felhozott RB győzelem sem tompította a két dominanciát. Más kérdés, hogy megpróbálod bagatellizálni a Brawn domiját, a fene tudja, miért. Button nem lesz nagyobb se így, se úgy.

 

Nehéz kérdés, 2010-ben Vettel nem brillírozott, sőt dobálta a pontokat

 

 

Több győzelemt bukott műszaki hiba miatt, melyek Alfnál landoltak. Egy-két hibája volt, az belefért, dehogy Button nem lett volna olyan gyors, az világos, mint a nap.

 

Ugyanakkor én meg abban vagyok biztos, hogy Button 2009-et hozta volna a RBR-rel 

 

Szerintem nem, és ezt a domis Brawn szenveedés bizonyítja egy kiégett Bari mellett. Webbo ellen nehezebb dolga lett volna.

 

2018-ban közelebb lett volna a Ferrarival Hamiltonhoz (még ha nem is nyert volna biztosan).

 

 

Na ez meg már tényleg trollkodás. Hogy lett volna közelebb, ha Vettel fél távig előtte volt? :D

Meg neki besorolták volna Rajkót vízhordónak? Vagy a Ferrari nem ment volna félre a fejlesztésekkel Spa után? És akkor vegyük oda azt is, hogy Vettel alapból gyorsabb Buttonnál. Hát Button képes volt kikapni Baritól csapattársként:))

 

 

 

 

 

Előzmény: Inner Circle (881676)
Bateman Creative Commons License 2024.05.29 -5 4 881712

Szarkasztikusan irtam

Előzmény: Cold Heart (881703)
rm40 Creative Commons License 2024.05.29 0 1 881711
Angelus47 Creative Commons License 2024.05.29 0 2 881710

Az volt, hogy az Aston befektetői, elégedetlenek Strollal, nagyon elmarad Alonsotól, pedig jóval fiatalabb, tulajdonképpen a legjobb korban van, rajta lennének a leváltásán, dehát a fater miatt nem lehet, és ha javulna a helyzete, teljesítménye, akkor máris máshogy néznének rá a csapat körül. Lehet hogy Alo ad 1 kis segítséget.:) 

 

Monacot én sose tartom mérvadónak, teljesen irreális ami ott folyik ha F1-es autók kerülnek az utakra. Teljesen alkalmatlan versenyzésre, az időmérők persze látványosak, meg izgik, de kb ennyi.

Előzmény: Cold Heart (881705)
btipus Creative Commons License 2024.05.29 -1 3 881709

napi használatban van, jöhet a levél.

Előzmény: Cold Heart (881708)
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.29 0 1 881708

ha köv pár futam is hülyén alakul, én is elkezdek aggódni.

 

más: emailcímedet, ami itt meg van adva, szoktad nézni? (dobnék oda egy levelet, még nem ment el :) )

Előzmény: btipus (881707)
btipus Creative Commons License 2024.05.29 -1 3 881707

Igen, ha kiszáll a hit akkor nehéz. Ugyanakkor azért mindenképpen kisérlet a tempóra is mivel sok összehasonlítási alap nincs, 12 évvel ezelőtt MSchumacher az akivel össze lehet mérni, előtte már nagyon nagy a technikai fejlődés illetve a tempó. MSchumacher teljesítménye lehet egy támpont, viszont ő nem volt már jó. 

Adom hogy a motiváció meghatározó, és ha Alonso feladja azt hogy még tud nyerni, akkor nagyon beszakad a tempó, jelenleg ezt nem tudom ezért is kérdeztem rá. Van ilyen irányú gondolatom is, van a korra irányuló gondolatom is, és van egy Aston jelenlegi helyzet.

Bármelyik lehet, de elgondolkodtam rajta mivel ez egy érdekes helyzet hogy 43- 44 évesen mire lehet tenni egy F1 versenyzőt, mert Alonso-nál alkalmasabbst nem nagyon tudok elképzelni én úgy gondolom hogy benne még ég az akarat, és ha neki láthatóan beesik a tempója akkor az nálam egy határ lesz bármikor is történik meg. 

Előzmény: Cold Heart (881702)
rm40 Creative Commons License 2024.05.29 0 1 881706
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.29 0 1 881705

de minek?

 

egyébként az is lehet, hogy túlgondoljuk, Imolát szétkúrta egy furcsa kicsúszás, Monacoban meg elvileg a forgalommal járt pórul (csak lt-n néztem),

és Imola sem arról híres, hogy sokat lehet menteni ott utólag, ráadásul Imolát konkrétan tesztre használták fel ezek után.

 

korábbi futamokon meg az látszódott, hogy senki földjén vannak, előre ritkán van értelme figyelni, hátulról meg nem volt rájuk veszélyes senki sokszor, így Stroll és közte sincs mindig sok pozi.

Előzmény: Angelus47 (881704)
Angelus47 Creative Commons License 2024.05.29 0 0 881704

Vagy várja hogy Stroll egy kicsit jobban nézzen ki mellette? Aztán majd újra előre lép.

Előzmény: Cold Heart (881702)
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.29 0 1 881703

mi lesz jó szerinted Alonsonak? Binottohoz mi köze volt korábban?

Előzmény: Bateman (881700)
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.29 0 1 881702

a motiváció tud elszállni, nem a tempó hirtelen beesni.

ezért is mondtam 2009-es Alonsot, 2008-ban a 18 futam utolsó 10 futamán ő szerezte a legtöbb pontot, ha konkrétan az év második felét nézzük (azaz beleértve a 10. futamot is) Hamiltonnál 2 ponttal, Massánál 1 ponttal kevesebbet csak.

és 2009-ben meg totál beszürkült,ahogy a Renault megint visszaesett.

nem hiszem, hogy teljesen feladta, és remélem, ha így van, ki tud lépni a szerződésből, de tényleg, mintha takarékon lenne, mert várja, hogy jobbak legyenek.

Előzmény: btipus (881664)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.29 0 1 881701

Gondolom úgy érti Bate, hogy Alonso minden bizonnyal nagyra értékelné Binotto hasonló gesztusait...

Előzmény: Cold Heart (881699)
Bateman Creative Commons License 2024.05.29 -4 3 881700

mit nem értesz?

Előzmény: Cold Heart (881699)
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.29 0 0 881699

?

Előzmény: Bateman (881680)
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.29 0 1 881698

lehet, arra akarják megbízni, hogy menjen a Mekihez szétverni

Előzmény: Inner Circle (881679)
Bateman Creative Commons License 2024.05.29 -4 2 881697

csaknem:)

Előzmény: Helter Skelter (881695)
Bateman Creative Commons License 2024.05.29 -4 3 881696

a Löki győzelem ugye nem csak önmagért volt jó, hogy végre nem megint VER, hanem...

 

Verstappen missed his chance to break the pole position records he had equalled at the previous round. These were for most consecutive pole positions (eight) and most consecutive pole positions at the start of a season (seven). He therefore shares those records with Ayrton Senna and Alain Prost respectively.

Helter Skelter Creative Commons License 2024.05.29 -4 2 881695

Visszatér a sérós? :)

Azért egy pillanatra megijedtem, hogy a Ferrarihoz!

Előzmény: Bateman (881678)
Helter Skelter Creative Commons License 2024.05.29 -5 3 881694

Ennek nem sok köze van a dominanciához, ez inkább azt mutatja, hogy a győztes (és csapattársa) mögötti mezőnyből volt-e egy kiemelkedő csapat, vagy pl többen is esélyesek voltak a lepattanókra...

 

A lista alapján 2002 és 2007 egy szinten lennének... 2002-ben júliusban eldőlt a cím és volt 3 gyűjtögetőnk, míg 2007-ben meg gyakorlatilag négyen mentek a VB címért.

Ez azért nem ugyanaz a kávéház.

Előzmény: Törölt nick (881677)
Törölt nick Creative Commons License 2024.05.29 -2 2 881693

Persze, annak változására értem. Joystick-nak nevezném, bár az nem ilyen. :D

Előzmény: Bigyula2 (881687)
A közvetítés hamarosan... Creative Commons License 2024.05.29 -1 2 881692

"féltized"

 

Innen induljon a rajz, most lettem csak igazán kíváncsi.

Előzmény: candle (881691)
candle Creative Commons License 2024.05.29 -2 1 881691

Sainz szerint 5 tizeddel vannak lemaradva a meki mögött, 1-2 tizeddel a rb mögött. Az 5 tizedből ha levonsz 1-2 tizedet, marad 3-4.

 

Most kell egy picit dolgoznom, holnap reggel jövök. Ha addig sem megy, lerajzolom. :-) 

Előzmény: A közvetítés hamarosan... (881690)
A közvetítés hamarosan... Creative Commons License 2024.05.29 -2 1 881690

Hacsak nincsenek új szabályok a matematikában, akkor az a 3-4 tized ötletem sincs, hogy jön ki.

RB-McLaren-Ferrari a sorrend, 2 tized a RB-Ferrari, közöttük valahol a Meki. Sainz szerint.

Előzmény: candle (881688)
candle Creative Commons License 2024.05.29 -2 0 881689

+1 :-) 

Előzmény: Bigyula2 (881687)
candle Creative Commons License 2024.05.29 -2 2 881688

Pedig a zeropod merci volt a legszebb paripa, kér érte. :-( 

 

 

Közben Sainz szerint is kezdik utolérni a rb-t, sőt.

 

"..."„Az utolsó normális pálya referenciánk Imola és Miami, és ha azt a két pályát nézem, akkor úgy tűnik, hogy fél tizeddel vagyunk lemaradva a McLaren mögött, és talán egy-két tizeddel a Red Bull mögött.”...."

 

Mondjuk azt nem tudom, mennyire valós a becslés, mert a fentiek és a matematika szabályai szerint 3-4 tizeddel van a meki a rb előtt.

 

https://hu.motorsport.com/f1/news/sainz-joslata-2-tizeden-belul-van-a-top3-csapat/10616882

Előzmény: Inner Circle (881665)
Bigyula2 Creative Commons License 2024.05.29 0 1 881687

"A legviccesebb a kormány."

.

Az még kormány volt, nem game controller. ;)

Előzmény: Törölt nick (881684)
Törölt nick Creative Commons License 2024.05.28 -1 1 881686

Akkor remélem, Ocont se tiltják el Kanadában (és utána), hiszen nem lúzerként, hanem Hungaroring winner-ként kellene búcsúzni tőle. Meg ugye Stroll mester körül is lehűlt a levegő, sőt, egyedül előzött kettőt, tehát még jófej is lett a közösségi médiában. (Vajon régen internet/653. kameraállás nélkül az ilyen lúzerek tudták javítani a renoméjukat?) Alonso szidása is álságos, pár futam kell akár nyáron, ősszel vagy a szezonzárón és újra ő lesz a tapasztalt őserő.

Előzmény: Mlle. Grenelle (881685)
Mlle. Grenelle Creative Commons License 2024.05.28 0 1 881685

Perez, ha minden igaz, ülést kap a PitBullnál egy újabb évre, Sainznak viszont jó eséllyel csak a Williamsnél lesz helye...

Törölt nick Creative Commons License 2024.05.28 -2 0 881684

Ilyet is be lehet ide tenni? Ez már nagyon szájbarágós. :D Volt erről 6-7 autós grafika, mikor visszamentek az 50-es évekig.

 

A legviccesebb a kormány.

Előzmény: candle (881682)
candle Creative Commons License 2024.05.28 -2 0 881683
candle Creative Commons License 2024.05.28 -2 1 881682

Érdekes grafika arról, miért kicsik a pályák.

 

candle Creative Commons License 2024.05.28 -2 0 881681

Azt is mondta, h olyan érzése van az autóban, mint egy gokartban, lengéscsillapító nélkül.

Előzmény: rm40 (881666)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!