Az Apatigris 2020-as magyar fejlesztésű televíziós vígjáték sorozat, melyet Herczeg Attila rendezett.
A forgatókönyírói Köbli Norbert és Csurgó Csaba. A főszerepben Scherer Péter, Rujder Vivien, Schmidt Sára és Michl Júlia láthatók. Az első epizódját 2020. április 12-én mutatja be az RTL Klub televíziós csatorna.[
Ezért jó, hogy ugyanabban az időben futó sorozatokban ugyanazok a színészek játszanak...:)
Így volt ez anno, a korabeli vándorszínházaknál is - ahol a kis létszám miatt, az egyik jelenetben a fő-színész Lear király volt... a másikban meg első alabárdos.
Este meg ő játszotta Bóni-grófot, a Csárdáskirálynőben :-)))
Nézem az előzetesben, hogy Kriszta férjét a Drága Örökösökben Vilmost, a szállodaigazgatót játszó színész alakítja, kb. ugyanúgy. (Amikor feltűnt és ahogy játszott egy pillanatra tényleg azt hittem, hogy Vilmos jelent meg.)
Végülis lehetne maga Vilmos (a karakter) is, mert a Drága Örökösökben nem tisztázott a családi háttere, miért ne lehetne neki Pesten egy felesége, akivel külön élnek.
De Artúr bácsi, a 17 éves kiscsajt megfarkaló öregedő Don Juan meg Géza a Mintaapákból, annyi, hogy itt legalább szakáll van Kamaráson.
Legutóbb meg a Drága Örökösökben Robi doktor fenyegette meg Marosit, amikor vége a jelenetnek, átkapcsolok a Mintaapákra, ott meg éppen Robi Szabi doktor (illetve természetesen a mindkét karaktert adó Makranczi) osztottaaz észt az exnőjének.
Ezért jó, hogy ugyanabban az időben futó sorozatokban ugyanazok a színészek játszanak...:)
Úgy kell érteni :) ahogy tetted, idézőjelbe :) Ez is egy szórakoztató mi is? sorozat, nem kell mélyen szántó gondolatokat beleképzelni, Drága örökösökben sincs :)
Hát igen...érdekes a történeted, köszi, hogy megosztottad.Viszont nem tudom miért, én mindig azt gondoltam te férfi vagy..Anomália pedig nő, és pont fordítva van..:)
Előbb úgy gondoltam nem válaszolok, mert nem a topik témája. De mivel úgyis ül , mindegy.
Legalább lesz összehasonlítási alap, hogy mi az élet és mi a való, 1 alapból.
Rendszerint előbb beszélek, aztán gondolkodok, így került elő a házasság téma általam 3 hét után.
Biztos voltam az elutasításban, hogy hülyeség. De nem a srác rákattant, és a szülőktől sem a gondolkozz már, hülyeség, várjatok hangzott el, hanem a nagy lelkesedés.
4. héten eljegyzés volt, nagy ebéddel, virágkosárral gyűrűvel, és komoly fenyegetés az anyósjelölt részéről, hogy ebből már nem hátrálhatok ki.
És én csak sodródtam. Le voltam hengerelve.
Később derült csak ki miért a nagy nyomulás. Vettünk egy telket családi segítséggel, és hitellel ( amit fiatal párnak adtak) és kalákában építkeztünk. És mindenki aki besegített odajárt vikkendezni hozzánk a panelból. Mert nálunk mégis több hely van.
Rengeteg állatot tartottunk, minden volt csirke , kacsa nyúl, disznó, tehén .
Rendszeresek voltak a bográcsozások, év vége disznótorozásban telt.
Mivel elég hamar teherbe estem én a szerelmet átruháztam a gyerekek imádatába, és rengeteget olvastam, tévéztem. Gyakorlatilag egy házban laktunk ( jó nagy volt) de külön világban.
Mai divatos szóhasználattal : barátság extrákkal.
37 év után nyugdíjasan ő gondolta úgy hogy valódi tanyát akar erdőben, én pedig beköltöztem az anyósék paneljébe.
Ez teljesen jogos felvetés, mert tigrisként harcolni még egyik lányáért se kellett, inkább tyúkanyó papa azzal, hogy befogadja a lányait, de tekintve hogy mind nagyon fiatalok még elvárható.
Inkább az anya aki könnyed továbblépésével nem szokványos mai magyar nő.
De ez nem így van, mondok három példát pro és kontra.
A Rick és Morty-ban csak felvillantják a poénokat és már száguldanak is tovább, egy féktelen ötlet-tenger az egész.
Ellenben a Family Guy-ban pedig a végtelenségnél még egyel tovább kitartják az adott poént, még húznak egyet rajta és még egyet.
És itt a kedvencem, a Jon Oliver Show szerintem örökös legjobb jelenete, ami nagyjából arra az egy poénra épül, hogy nyilvánvalóan abszurd és hamis állításokat az USA-ban jogilag szabad mondani egy közszereplőről:
Nincs emögött ekkora filozófia. Ez a sorozat egész egyszerűen egy unalmas kliséismétlés. Aki látta ezeket a színészeket a legutóbbi évek különféle sorozataiban (Társas/játék, Egynyári kaland, Válótársak, Korhatáros szerelem, Ízig-vérig), annak ez már csak kaka. Mind karakterekben, mind kivitelben.
Az emberek lassan eljutnak oda, hogy ami 15-20 másodpercnél hosszabb az unalmas.
Helyesbítenék: az emberek már eljutottak oda....
Ugyanakkor, a kellő pillanatban történő gyors vágás lehet dramaturgiai elem is - főleg egy alapvetően humoros műnél.
Itt hibázik óriásit egy másik sorozat is (a Drága örökösök) hogy bár lennének poénok bőven, de ott cseszik el, hogy ahelyett, hogy az elhangzása után azonnal vágnának - még elidőznek egy kicsit azzal, hogy meg is magyarázzák min kéne nevetni.
(Pl. a poén után visszakérdez a beszédpartner, hogy "te, komolyan ez meg az?" - hát ha a néző elsőre nem értette.)
Ettől aztán igen kínossá válik néha az egész.
Visszatérve a nézői figyelemre - már ott tartunk, hogy már a YouTube videók is "unalmasan hosszúak" - ezért kitalálták az internetes tartalommegosztás legalját, a Tik-Tokot - ami, láss csodát - százmilliós felhasználót vonz.
Hogy ezekről a "felhasználókról" mi a véleményem - az jobb mindenkinek, ha nem fejtem ki.