Ejha, jól pörgeted bele a km-eket. :) Ezt mind 69 max sebességgel tetted bele?
Nem kényelmetlen az ülése hosszabb úton? Nekem a CB125F-en sajnos fáj a fenekem 2 óra után, míg a Keeway ülése messze kényelmesebb, igaz az meg kissé előre lejt, ami szintén nem olyan jó.
Hát, ma reggel olyan szél volt, hogy a menetszél terhelés értékelhetetlen volt, úgy dobált, főleg visszafelé. Kimotoroztam a Pusztába (Hortobágy felé)... :-)
Amikor hazaértem, pont 200-on állt meg a számláló... :-)
"Holnap lehet kipróbálom a Lidl-s nyitott sisakkal, bár azt igazából csak a Pannónián használom, ami elég ritkán van, a Schuberth egy kicsit több biztonságérzetet ad...."
Én egy Caberg Jet sisakkal próbáltam, de azzal nem esik jól.:( Van egy LS2-es fullface sisakom, azzal már nem vészes a cúg, de a szélzaj olyan erős, hogy 70 kmh fölött csak füldugóval esik jól a motorozás. Fura, hogy a robogóm mennyivel komfortosabb, a hétvégén mentem vele oda-vissza 70 km-t, és a nagy plexi miatt se szélzaj, se cúg nem volt. Szerdán kell a Bánki-tóhoz mennem, nem akarok kocsival menni, de azon agyalok, bevállaljam-e a motorral, vagy inkább menjek a kis Keeway-jel.
A szélzaj elég nagy, pedig egy Schuberth felnyitható sisakot (Concept C1) használok.
A szélnyomásról még nem tudok beszámolni, mert egyenlőre lassan járok, mivel a használati útmutató szerint az első 800 km alatt nem illik túllépni az 5000-es fordulatszámot, ami 69 km/h körül van, bár az első 400 km alatt nem megyek 4500 fölé (kb. 62 km/h). Bár sokan azt mondják, hogy a mai autók és motorok már nem igénylik a hagyományos értelemben vett bejáratást, de én ragaszkodok hozzá.
Holnap lehet kipróbálom a Lidl-s nyitott sisakkal, bár azt igazából csak a Pannónián használom, ami elég ritkán van, a Schuberth egy kicsit több biztonságérzetet ad....
Pont ilyen pleximagasítót vettem én is a Hondámhoz.:) Neked stabilan áll rajta? Nekem sajnos vékony a PUIG plexim, és valahogy megérzi a magasító plusz súlyát, és jobban rezeg tőle úthibákon. Remélem nem törik el emiatt a nagyplexim.
Érzed a hatását a magasítónak amúgy? Nekem anélkül a nyakam aljára ment az összes cúg, ez most felnyomta az államig, de valahogy így sem az igazi sajnos.
Gratulálok, jól döntöttél, széles utat. Felénk sem jobb a helyzet kereskedések terén hiába lakom Budapest szélén , pld ha KTM-t szeretnék mehetek Kecskemétre vagy Gödöllőre ahol inkább lehet bicikli bolt van, hiába van motorom nem erőltetem a vele való közlekedést.
Ma hazahoztam a motort a kereskedésből, szerencsére nem áztunk meg... :-)
Ez is full nullkilométeres volt... :-)
Kis forgalmú, alsóbbrendű utakon jöttem haza, mivel a bejáratás első 800 km-e alatt a megengedett max. fordulatszám 5000 f/p. Átlagban 60-65 km/h (4250-4500 f/p) jöttem, a kijelzett fogyasztás 2,8 l/100 km. Nagyon király a hangja, az üléshelyzet, az egész kiállása. Hiába csak 250 ccm, gázadásra elég szépen megindul(na)... :-) A hátsó lánckereket már a kereskedésben lecseréltettem, 47 fog helyett 45 fogú lett felszerelve. Ezzel egy picit kisebb fordulaton üzemel. Ahogy hazaértem vele, hozta a postás az alixpressen megrendelt szélvédő magasítást, arról még nincs kép, de már felszereltem...
A mai nap 64 km futásteljesítménnyel zárult, mert sajnos hiába lakok nagyvárosban, itt helyben nincs Suzuki márkakereskedés. :-)
Hát ez nem egy pontos/sportos váltós motor, majd megszokod. A kuplungozást sem lehet megspórolni (max 4-esből 5-ösbe), és matatni is kell megállásnál. Azért így párszáz km után már általában sikerül 2-esből az N, de nem mindig (más motorokon már 30-40-nél kidobom üresbe, itt inkább nem próbálkozom ilyesmivel).
A napokban vásároltam én is használtan egy 2018-as évjáratú keeway rks 125-t motort 2500 km-rel, munkába járáshoz. Érdeklődnék a többi rks tulajdonostól, hogy az "üres" fokozatot nálatok nem jelent problémát megtalálni? Ha megállok egy lámpa előtt, és üresbe raknám...hát 10ből 1szer ha sikerül. Érdekes mód, ha nem indítom be csak gyújtás mellett keresem, hogy ne sebességbe hagyva tegyem el estére, akkor könnyen megvan!
Nem, hidegen reprodukálható a fulladás (csak ha nagyot esik a fordulat bekuplungolva). De ez nem egyedi dolog, fater xv535-je is ezt csinálja. Nemsoká viszem az 500-as szervizre, majd mondom nekik (bár ezért nem hagynám ott, csodát úgyse tudnak vele tenni).
Jelentem felfújtam :) Így már kanyarodni is lehet vele.
Mondjuk nem értem miért nem az új motor átvizsgálás része, lévén hogy tudják, lábon viszi el az ember a motort.
Megvolt az első tankolásom is 387 km-nél (már a 0. teletank után), 2.7L volt a fogyasztásom, pedig minden a jó fogyasztás ellen szólt (nem mondanám, hogy kíméletesen bejárattam, puha gumi, néha két személy, dombos vidéken lakom).
--sós levegő ,azért hazánkban nem fenyeget..... a magyar hirdetési oldalakon 20000km ,és 34000km között láttam eladó gépeket..... mind esztétikailag elfogadható állapotban volt...
Futár srác motorjában 64200km-t fotóztam annó ...2016-ban.... még néha látom a 13.ker-ben...legközelebb meginterjúvolom ....hol tart???
Én annak idején pent Sharon blogjában figyeltem fel a Keeway RKS-re, hogy két év alatt gyakorlatilag hibamentesen belerakott vagy 20-30 ezer kilométert, mielőtt váltott egy 250-es Kawasakira. Ezért kezdtem érdeklódni a motor iránt...
Ez a rozsdásodás ez úgy látom újkeletű, de rendesen megcsócsálta szegény motort...