Keresés

Részletes keresés

TotalBike címlap TotalBike fórumok
I.Blasius Creative Commons License 2019.06.04 0 0 544

Ejha, jól pörgeted bele a km-eket. :) Ezt mind 69 max sebességgel tetted bele?

 

Nem kényelmetlen az ülése hosszabb úton? Nekem a CB125F-en sajnos fáj a fenekem 2 óra után, míg a Keeway ülése messze kényelmesebb, igaz az meg kissé előre lejt, ami szintén nem olyan jó.

Előzmény: CsA (543)
CsA Creative Commons License 2019.06.03 0 0 543

Hát, ma reggel olyan szél volt, hogy a menetszél terhelés értékelhetetlen volt, úgy dobált, főleg visszafelé. Kimotoroztam a Pusztába (Hortobágy felé)... :-)

Amikor hazaértem, pont 200-on állt meg a számláló... :-)

Előzmény: I.Blasius (542)
I.Blasius Creative Commons License 2019.06.03 0 0 542

"Holnap lehet kipróbálom a Lidl-s nyitott sisakkal, bár azt igazából csak a Pannónián használom, ami elég ritkán van, a Schuberth egy kicsit több biztonságérzetet ad...."

 

Én egy Caberg Jet sisakkal próbáltam, de azzal nem esik jól.:( Van egy LS2-es fullface sisakom, azzal már nem vészes a cúg, de a szélzaj olyan erős, hogy 70 kmh fölött csak füldugóval esik jól a motorozás. Fura, hogy a robogóm mennyivel komfortosabb, a hétvégén mentem vele oda-vissza 70 km-t, és  a nagy plexi miatt se szélzaj, se cúg nem volt. Szerdán kell a Bánki-tóhoz mennem, nem akarok kocsival menni, de azon agyalok, bevállaljam-e a motorral, vagy inkább menjek a kis Keeway-jel.

Előzmény: CsA (541)
CsA Creative Commons License 2019.06.02 0 0 541

Az enyém is beremeg az úthibákon...

A szélzaj elég nagy, pedig egy Schuberth felnyitható sisakot (Concept C1) használok.

A szélnyomásról még nem tudok beszámolni, mert egyenlőre lassan járok, mivel a használati útmutató szerint az első 800 km alatt nem illik túllépni az 5000-es fordulatszámot, ami 69 km/h körül van, bár az első 400 km alatt nem megyek 4500 fölé (kb. 62 km/h). Bár sokan azt mondják, hogy a mai autók és motorok már nem igénylik a hagyományos értelemben vett bejáratást, de én ragaszkodok hozzá.

Holnap lehet kipróbálom a Lidl-s nyitott sisakkal, bár azt igazából csak a Pannónián használom, ami elég ritkán van, a Schuberth egy kicsit több biztonságérzetet ad....

Előzmény: I.Blasius (539)
CsA Creative Commons License 2019.06.02 0 0 540

Köszi a drakulációt! :-)))

Az egyedi rendszám képszerkesztővel készült... :-)

Előzmény: gzsolt1969 (538)
I.Blasius Creative Commons License 2019.06.02 0 0 539

Pont ilyen pleximagasítót vettem én is a Hondámhoz.:) Neked stabilan áll rajta? Nekem sajnos vékony a PUIG plexim, és valahogy megérzi a magasító plusz súlyát, és jobban rezeg tőle úthibákon. Remélem nem törik el emiatt a nagyplexim.

 

Érzed a hatását a magasítónak amúgy? Nekem anélkül a nyakam aljára ment az összes cúg, ez most felnyomta az államig, de valahogy így sem az igazi sajnos.

Előzmény: CsA (535)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 538

gyönyörű az ujj járgányod ...az egyedi rendszám ,csak hab a tortán.......  használd egészséggel.....üdv zs

CsA Creative Commons License 2019.06.01 0 0 537

Ha visszarepülünk az időben 2 évet, akkor azonnal, igaz ez a motor nem az a motor... :-)

 

Előzmény: koliz (536)
koliz Creative Commons License 2019.06.01 0 0 536

És téged mikor látunk a motoron?

Előzmény: CsA (535)
CsA Creative Commons License 2019.06.01 0 0 535

Na, így néz ki a szélvédő toldat felszerelve:

Ma reggel beleszaladt 70 km, mire a család felébredt és magához tért... :-)

 

Előzmény: CsA (530)
CsA Creative Commons License 2019.06.01 0 0 534

Köszönöm!

Előzmény: I.Blasius (532)
CsA Creative Commons License 2019.06.01 0 0 533

Köszi!

Előzmény: koliz (531)
I.Blasius Creative Commons License 2019.06.01 0 0 532

Gratula, szép darab!

Előzmény: CsA (530)
koliz Creative Commons License 2019.06.01 0 0 531

Szia

 

 

Gratulálok, jól döntöttél, széles utat. Felénk sem jobb a helyzet kereskedések terén hiába lakom Budapest szélén , pld ha KTM-t szeretnék mehetek Kecskemétre vagy Gödöllőre ahol inkább lehet bicikli bolt van, hiába van motorom nem erőltetem a vele való közlekedést.

Előzmény: CsA (530)
CsA Creative Commons License 2019.05.31 0 0 530

Ma hazahoztam a motort a kereskedésből, szerencsére nem áztunk meg... :-)

Ez is full nullkilométeres volt... :-)

Kis forgalmú, alsóbbrendű utakon jöttem haza, mivel a bejáratás első 800 km-e alatt a megengedett max. fordulatszám 5000 f/p. Átlagban 60-65 km/h (4250-4500 f/p) jöttem, a kijelzett fogyasztás 2,8 l/100 km. Nagyon király a hangja, az üléshelyzet, az egész kiállása. Hiába csak 250 ccm, gázadásra elég szépen megindul(na)... :-) A hátsó lánckereket már a kereskedésben lecseréltettem, 47 fog helyett 45 fogú lett felszerelve. Ezzel egy picit kisebb fordulaton üzemel. Ahogy hazaértem vele, hozta a postás az alixpressen megrendelt szélvédő magasítást, arról még nincs kép, de már felszereltem...

A mai nap 64 km futásteljesítménnyel zárult, mert sajnos hiába lakok nagyvárosban, itt helyben nincs Suzuki márkakereskedés. :-)

 

koliz Creative Commons License 2019.05.28 0 0 529

Szia

 

Köszönöm ezen nem hiszem, hogy tud bárki segíteni...

Előzmény: gzsolt1969 (524)
koliz Creative Commons License 2019.05.27 0 0 528

Érdemes lenne megálláskor előre hátra mozgatni, és akkor meglesz az üres, 3000 Km nél olajcsere, Repsol 10w40 szintetikust szoktak javasolni

Előzmény: Carlos08 (526)
f3nyv3s3rd0 Creative Commons License 2019.05.26 0 0 527

Hát ez nem egy pontos/sportos váltós motor, majd megszokod. A kuplungozást sem lehet megspórolni (max 4-esből 5-ösbe), és matatni is kell megállásnál. Azért így párszáz km után már általában sikerül 2-esből az N, de nem mindig (más motorokon már 30-40-nél kidobom üresbe, itt inkább nem próbálkozom ilyesmivel).

Előzmény: Carlos08 (526)
Carlos08 Creative Commons License 2019.05.26 0 0 526

Sziasztok,

 

A napokban vásároltam én is használtan egy 2018-as évjáratú keeway rks 125-t motort 2500 km-rel, munkába járáshoz.  Érdeklődnék a többi rks tulajdonostól, hogy az "üres" fokozatot nálatok nem jelent problémát megtalálni? Ha megállok egy lámpa előtt, és üresbe raknám...hát 10ből 1szer ha sikerül. Érdekes mód, ha nem indítom be csak gyújtás mellett keresem, hogy ne sebességbe hagyva tegyem el estére, akkor könnyen megvan!

 

Segítségeteket előre is köszöntem,

f3nyv3s3rd0 Creative Commons License 2019.05.26 0 0 525

Nem, hidegen reprodukálható a fulladás (csak ha nagyot esik a fordulat bekuplungolva). De ez nem egyedi dolog, fater xv535-je is ezt csinálja. Nemsoká viszem az 500-as szervizre, majd mondom nekik (bár ezért nem hagynám ott, csodát úgyse tudnak vele tenni).

Előzmény: koliz (523)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.05.26 0 0 524

szia ...mi a szervíz gond ...hátha segíthetek...email címem publikus ....üdv zs

koliz Creative Commons License 2019.05.26 0 0 523

A rejtélyes leállások megszűntek?

Előzmény: f3nyv3s3rd0 (522)
f3nyv3s3rd0 Creative Commons License 2019.05.25 0 0 522

Jelentem felfújtam :) Így már kanyarodni is lehet vele.

Mondjuk nem értem miért nem az új motor átvizsgálás része, lévén hogy tudják, lábon viszi el az ember a motort.

 

Megvolt az első tankolásom is 387 km-nél (már a 0. teletank után), 2.7L volt a fogyasztásom, pedig minden a jó fogyasztás ellen szólt (nem mondanám, hogy kíméletesen bejárattam, puha gumi, néha két személy, dombos vidéken lakom).

Előzmény: koliz (496)
koliz Creative Commons License 2019.05.25 0 0 521

Sajnos szerviz ügyben megint ott voltam , érthető okokból valahogy nem vonzanak többé...

Előzmény: gzsolt1969 (520)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.05.24 0 0 520

Nyílt nap volt Szentendrén...... nagyon jól sikerült.....sajnálhatja aki kihagyta...lássuk a képeket....üdv zs

 

hála az égnek nem esett....

 

 

koliz Creative Commons License 2019.05.24 0 0 519

Hát nekem az ybrt -t nekem kb 8 évesen kezdte csócsálni a rozsda de ha olyan idő volt és a sózva volt az út akkor mentem vele, az azért odavert ..

Előzmény: CsA (517)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.05.20 0 0 518

--sós levegő ,azért hazánkban nem fenyeget.....   a magyar hirdetési oldalakon 20000km ,és 34000km között láttam eladó gépeket.....           mind  esztétikailag elfogadható állapotban volt...

Futár srác motorjában 64200km-t fotóztam annó ...2016-ban....  még néha látom a 13.ker-ben...legközelebb meginterjúvolom ....hol tart???

CsA Creative Commons License 2019.05.20 0 0 517

Én annak idején pent Sharon blogjában figyeltem fel a Keeway RKS-re, hogy két év alatt gyakorlatilag hibamentesen belerakott vagy 20-30 ezer kilométert, mielőtt váltott egy 250-es Kawasakira. Ezért kezdtem érdeklódni a motor iránt...

Ez a rozsdásodás ez úgy látom újkeletű, de rendesen megcsócsálta szegény motort...

Előzmény: gzsolt1969 (515)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.05.20 0 0 516

keeway--- rks ---Brat stílusban átépítve......gyönyörű munka....katt a linkre....üdv zs

 

http://motostrailandscrambler.com/born-motor-company/

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.05.20 0 0 515

nem semmi...érdekes cikk egy 4 éves rks felület kezelési hiányosságairól.... katt a linkre....üdv zs

 

https://translate.google.com/translate?hl=hu&sl=en&u=http://bikesandtravels.com/biker.aspx%3Fride%3D1154&prev=search

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!