4eves Dacia Sandero Stepway, a vezetoules alatt ket csokiba negy szal vezetek megy, melyik kettot kell athidalnom hogy becsatoltnak erezze a biztonsagi ovet?
Medianav -omon már fut a gyárinál kettővel újabb 2021.Q4 teljes Európa térképcsomag. Pár nap tesztelés következik. Természetesen a Medianav többi funkcióját nem érinti, a korábban feltett videó lejátszó, stb. maradt benne.Navigációja pluszban sok olyan dologgal bővült, amit gyárilag nem tud: 1 ikonos navigáció használat mint a Renaultokban, GPS alapú sebesség és tengerszint feletti magasság kijelzéssel, gyors ikon azonnali GPS koordinátához, házszám nézegető képernyő, színes Renault menüvel, figyelmeztető táblákkal (út széli STOP, Zebra, előzni tilos stb. táblák), 3D épület és nevezetességek megjelenítéssel, bővített traffipax adatbázissal stb.
Nagyon köszönöm a válaszokat. Jó, hogy a leírás ilyen jól leköveti a valóságot. Az elején nekem is jól szórt, de aztán elkezdte a tetőt locsolni az egyik. Sebesség függvényében se javul sokat.
Valakinek sikerült már a szélvédőfúvókákat beállítani utolsó szériás MCV-n? A leírás elintézi azzal, hogy egy tűvel allítsuk a megfelelő szögbe. Igen ez egy hagyományos fúvokánál menne is. De itt ha van valami mozgo rész az a műanyagon belül van és a tűvel nekem nem sikerült elérnem, ellenben rossz magasságba kerül a víz.
Kábelezni nem mernék. Ahogy a dolgok kinéznek, egyre szigorúbbak az átalakításokkal. Pár év, és már egy ízléses plüss dobókocka visszapillantótükrön való elhelyezéséhez is engedély kell...
Szia! Ne haragudj, de egy sok millió Ft-ért vett autónál számít 3db gyertya ára, hogy újabb 4 évig biztonságban autózhass? Autóból sem ,,utángyártottat" vettél, hanem ,,gyárit". Ha a nem megfelelő gyertya pl. befröccsen a hengerbe, közel 2MFt az új fűzött blokk, ami azt jelenti gazdasági totálkáros az autó. De ha az utángyártott gyertyával csak fél decivel töbebt eszik az autó mint egy gyárival, pár ezer km után már is sokszorosába fog kerülni az üzemanyag. De egy gyújtó trafó sem olcsó ha cserélni kell. Márkaszervizben 20ezer Ft körül van a 3db gyári gyútógyertya. Kicserélni meg otthon is ki lehet. Ha ezek után valaki (Facebookon legaláb bis mindig ez van) még is azt kérdezi, hogy ki beszállító (mert a Renault nem gyárt gyertyát), vagy a leváltott cikkszámot milyen másik cikkszámra lehet beváltani, ő menthetetlen :)
Nem a kérdésedre válaszolva, de ajánlom ezt,ezt, ezt. átnézni és eldönteni a féláron kapható gyertyán gondolkodást. Nem javasolnék egy a többi mellett szinte féláron kaphatót, szinte riasztó az ára. Kell ott anyagnak és minőségnek lennie, tudom a nevet is megfizetjük sok termékben. Én pld. most cseréltem 46000-nél az SCE motorban, kovácsauto tol, NGK-t. Először Championt kerestem égre földre, de olvastam, melyik elektróda milyen bevonattal és kb. mennyit bír. De a lényeg, van ott sok, sok paraméter, tulajdonság. Mint a jó olajat úgy a jó gyertyát is megérdemli a motor, pár évre kell és nem pár hónapra és természetesen a motorhoz előírtat.
Van egy 2020-as MCV-m. A hátsólampánál van mind a két oldalon egy takaró műanyag amit 3 csavar rögzít. Ez takarja le belülről a vízelvezetést. Felülről rengeteg port, falevelet, kisebb ezt-azt hoz bele a lefolyó víz. Már kezd kicsit láposodni. Eléggé elrontott egy konstrukció az ott a megálló, vizet gyűjtő csavarfészkekkel együtt. A szerviz meglepő módon csak annyit mondott óradíjba kipucolják...
A 3 csavart ki lehet könnyen szedni, de utána kéne a nagy trükk, hogy kintről merről fogják valami fülek? Szedte már szét valaki sikerreĺ? Eltörni nem szeretném, de évente azért kupucolnám.
Köszönöm. Bár nem vagyok autószerelő, de az autóinkat magam szervizelem (olaj, - szűrők, rugók, lengéscsillapitók, fékek, futóművek, stb) . Jelenleg egy (ujonan vásárolt) 2005s 1,6s motoru Xsara Picassom van, ami 11 éve Lpg s. Párom 2004es, 1,1es motoru szintén Lpg s C3 t cseréljük a Sandero Stepway re. A Szlovák határ mellett lakunk, kint tankolom gázzal a járgányokat, kb 0,70 € kint az Lpg literje.
Ha a K7M 1.6MP motor van benne (ezeket szokták LPG-re alakítani) az nem hidrotőkés. Érdemes 30ezer km-enként szelep hézagot állítani, nem megvárni amíg a tünetek jelentkeznek. Ezekből egyébként volt gyári Landi Renzo LPG-s, ha az van benne, akár gyári is lehet. De jobb ha nem, mert azoknak fix az ECU-ja.
Üdv! 2012es, 1,6os motoru Lpg üzemű Sandero Stepway vétel van tervben. Van valakinek ilyen motorral, utólagos átalakitással Lpg s járgánya? Ennél a motornál a szelephézag állitás hidrotőkés, vagy manuális (csavarral, vagy lapkás)? Elvileg olaszországból lett hozva a járgány, ott szerelték be a gázt is.
Még egy kérdés, csak kíváncsiságképpen: volt már szó pár bekapcsolható "extra" funkcióról... érdekelne, hogy létezik-e olyan is, hogy a hátsó helyzetjelzők együtt világítsanak a nappali fénnyel (mint némely más típusnál), vagy ahhoz már átalakítás kéne, amit meg... nem kéne?
6-os imbusz kulccsal. A lámpa magasság állító tetején, ahova a bovden belemegy. Óra járásável ellentétes iránybe tekerj 1 teljes fordulatot mindegyik fényszórónál. Persze falnál rajzold fel, mérd is ki a pontokat, hogy jó, és egyforma legyen.
kérdezném, hogy 2019-es sanderonál van-e esélyem, hogy magamnak, házilag állítsak a fényszóró-magasságon, és ha igen, akkor hol? (a beltérből már nem megy feljebb) kezdettől fogva zavart, hogy nagyon maga elé világít, de nem foglalkoztam vele, most viszont már zavar. tudom, menjek szervizbe, de ha magamnak is tudok állítani, akkor megcsinálnám...
Sandero 3 , Logan 3 , Yogger típusok 6.0.8.3 6.0.8.4 6.0.9.4 szoftver verziós Medianav készülékeinél (tehát amin van gyárilag navigáció, az a Medianav, a navigáció nélküli Media Display-nél nem megoldható) is megoldható már a térkép frissítés extrákkal. Jelen járműre a gyári csökkentett Kelet Európa csomag helyett gyárinál eggyel újabb verziójú teljes Európa 2021.Q2 került, bővített traffipax adatbázissal, útszéli figyelmeztető táblák kijelzéssel.