Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

napoli008 Creative Commons License 2020.01.27 0 0 1245

Garanciában nem lehet oda vissza vinni ahol csinálták???

Előzmény: Mgstore (1244)
Mgstore Creative Commons License 2020.01.27 0 0 1244

Jó reggelt!

1.6 diesel VW touran 7 sebességes dsg 2012 év

3 hónapja kuplung csere volt. Most 2 óra használat után minden nap csúszkál a kuplung. Bizonytalan néhány váltásnál. Időnként hirtelen durván visszavált. Mintha kidobná sebességből.

Az első két órában tökéletesen vált. 

Valaki ötlettel tudna segíteni?

napoli008 Creative Commons License 2020.01.27 0 0 1243

Itt már biztos műszaki hiba is van, keress fel egy szervizt sürgősen.

Ha az enyém lenne nem várnék sokat!!!

Előzmény: Milan Mertusz (1242)
Milan Mertusz Creative Commons License 2020.01.26 0 0 1242

Sziasztok!

Egy 2009es b6-os passat 2.0crtdi dsg valto problémás. Olajcsere mindig időbe megvolt. 

Indulásnal vált rendesen de mielőtt bemelegedne rendesen az autó éltünk a muszerfalrol a Dés atz aktuális fokozat. 3asba majd 1esbe visszavalt de felfelé nem. Motor leállítás után újra jó egy pár száz méterig. Kicsit még melegszik még párszor megcsinalja és onnantól melegen működik rendesen. Találkozott már valaki ilyen hibával?  Előre is köszönöm a segítséget. 

Ádám Polonkai Creative Commons License 2020.01.25 0 0 1241

Sziasztok. Lett a megoldás a beremegésre? Nekem is ez a jelenség van 130-ról gyorsításnál. Köszi  

teratti Creative Commons License 2020.01.18 0 0 1240

Köszönöm, nagyon szeretném ha csak ennyi lenne de már 6-700 ezres költséggel riogatnak, hogy mechatronika csere... 

Előzmény: KissZst (1238)
napoli008 Creative Commons License 2020.01.18 0 0 1239

Nem DSG sharanomnál és ezen tipusnál következetesen ez volt az egyik hiba. Csere és megszünt a berázás.

Nyilván nem tudok neked erre garanciát vállalni, de ha már csak ez nem volt cserélve akkor tennék egy próbát!

Előzmény: Tky4891 (1237)
KissZst Creative Commons License 2020.01.18 0 0 1238

Szia,

 

Nekem egy B7 1.8 TSI DSG-vel volt ugyanez. Kuplungot (kuplungtárcsát?) kellett cserélni.

Előzmény: teratti (1235)
Tky4891 Creative Commons License 2020.01.17 0 0 1237

Szia, esetleg saját tapasztalat? Mondjuk kb ez az egyetlen dolog ami nem volt még cserélve :)

 

Köszi!

Előzmény: napoli008 (1236)
napoli008 Creative Commons License 2020.01.14 0 0 1236

Szerintem a féltengely külső csukló lesz.

Előzmény: Tky4891 (1233)
teratti Creative Commons License 2020.01.14 0 0 1235

Üdv! Tegnap este hazafelé jövet megszűnt a hajtás, éppen át tudtam gurulni a kereszteződésen. Villog a fokozatkijelzőn az aktuális állása a váltónak (1.4 TSI DSG), remélem nem a mechatronika.... Semmi előjel csak mintha kivettem volna üresbe egy manuális váltósat. 

markomartin Creative Commons License 2020.01.13 0 0 1234

Sziasztok!

Most vásároltam egy passat b7 2.0cr-t 6-os dsg-vel,

váltót szeretném leszervízeltetni,

tudtok valakit ajánlani pest környékén?

vagy messzebb?

Tky4891 Creative Commons License 2020.01.13 0 0 1233

Sziasztok, egy elég érdekes problémával találkoztam az autómnál, gondoltam leírom, hátha találkozott már valaki ilyen hibával. :) 

11 es évjárat 170 Le 6- os dsg. Kb 130 km/h sebességtől gyorsításnál a kormány és az autó elkezd remegni, ( az érkező nyomatékkal arányosan), gázelvételre azonnal megszűnik a remegés. Alacsonyabb sebességnél semmi probléma. Jelenleg 320 e km, 250- nél volt cserélve a kuplunk és a kettőstömegű. A remegés miatt már cserélve lett szinte minden (gyári alkatrészek), belső csuklók, motartartó bakok, billenésgátló, lengőkar szilentek, kerékagy cspágy :D Féltengelyek padon, nem volt velük gond. A szerelő szerint a váltóval lesz valami....... Nektek valami ötlet? 

Előre is köszi! :) 

mtw186bubi Creative Commons License 2019.12.29 0 0 1232

Üdv Nekem egy 2012es Caddy-m van 7 sebességes DSG-vel. 1.6 CR TDI. Annyi a tünet, hogy induláskor (ha már bemelegedett a motor) akkor remeg kicsit. Főleg 1esbe de kicsit talán 2es elején is. Utána semmi és ez is elkerülhető ha vagy nagyon finoman gyorsítok, vagy pont jó intenzitással. Az autóban kb 40.000 km van. Van esetleg erre javaslatod? Tudtok segíteni? (Ha igen akkor kérnék kontaktot.) Köszönöm!

Előzmény: Qwaxx (1221)
Valakit Creative Commons License 2019.12.28 0 0 1231

Ha egyébként szépen vált a váltó akkor nem hinném, hogy a váltó meghibásodott volna. Remegés lehet kettestömegűtől, vagy valamelyik váltó-motor tartó baktól. Nézesd meg másik szerelővel. 

 

Előzmény: Leon1977 (1227)
Valakit Creative Commons License 2019.12.28 0 0 1230

Köszönöm szépen, megoldódott.

Előzmény: skt15 (1226)
Steve197306 Creative Commons License 2019.12.26 0 0 1229

Sziasztok

A problèmàm a következö. A muszerfalon gyujtas ráadása utan a kövdtkező hibaüzenet ,, a váltot tegye P vagy N fokozatba’’ és a fékpedál lenyomasakor nem alszik el a kontrol lámpa ( zolden vilagít )

Skoda superb 2010-es evjarat tdi cr( 170 hp) motorkod cbbb valtokod LTD. Elore is koszonom a segito hozzaszolasokat.

A fekmunkahengert es a fekpedalerzekelott csereltem semmi valtozas.

Steve

David Bari Creative Commons License 2019.12.12 0 0 1228

Helló Oktávia dsg 2.0l Faclift valtozatról lenne szó,Induláskor es tolataskor is beráz az auto vagy ugy mond kicsit megugrik,és menet közben ha menek mondjuk 5-nől 60 at és majd lepadlózom beráz az egész autó,sokan a kuplungot mondták,volt mar valakinek valami ilyen hasonlo,koszi a segitseget

Leon1977 Creative Commons License 2019.12.10 0 0 1227

Sziasztok

 

hozzáértők figyelmét kérném elsősorban : nyilván egyenlőre csak találgatás mert még nem lett hozzá nyúlva -bontva stb .

2007 vw caddy life .  DSG.  Előző tulaj  kb. 25.000 km előtt cserélt komplett váltót -Vw szerviz . (osztrák)

Autó nálam van -pár napja vásárolt .Úgymond egy általános felkészítésen van -olajcsere -télíesítés stb. 

 

Szerelő elmondása alapján -miután a féket felengedjük  indulás előtt remegés tapasztalható. Szerinte váltó .

 

Tudom h kevés infó -nyilván ő nem nyúl bele -nem váltó specialista -esetleg valakinek véleménye ,hogy egyáltalán tényleg váltó lehet ?

 

 

Köszönöm

skt15 Creative Commons License 2019.12.10 0 0 1226
https://www.volkswagen.hu/golf/golf/vezetesi-profil-kivalasztasa
Előzmény: Valakit (1225)
Valakit Creative Commons License 2019.12.09 0 0 1225

Sziasztok. Hét sebességes váltóval szerelt hetes Golfom ma szervizben járt. Vezérlés, olajcsere volt rajta. A szervizből elhozva vettem észre, hogy a korábban általam használt "E" mód helyett "D"módban van a váltó (ugye lenne még az "s", de én azt nem használom)húzogattam a váltó kart hátrafelé, de csak az "S" és a "D" fokozat állt rendelkezésemre, az "E" fokozatot egyszerűen elfelejtette az autó. Az "E" fokozat nagyon gazdaságos üzemet tesz lehetővé, mert ugye ha a lábamat leveszem a gázról az autó csak alapjáraton gurul. Ez most megszűnt. Szóltam a szerviznek, persze ők nem tudják mi történt, de vigyem vissza, megnézik. A szerviz számláló miatt bele kellet túrni a kocsi agyába. Érdeklődnék, hogy hallottatok-e már ilyen problémáról?

Gémesi Zsolt Creative Commons License 2019.12.03 0 0 1224

Kb 3éve lehet komplett készletben vásárolni csapágyszettet hozzá.
Persze nem a szakszervizben. :)

Előzmény: mica-r (1192)
tarejos Creative Commons License 2019.12.01 0 0 1223

Nekem végül is nem lesz DSG.
Szempont volt az ár, de a korábban olvasottak is.

Előzmény: bigjohni (1222)
bigjohni Creative Commons License 2019.12.01 0 0 1222

Szerintem igazad van.

Egy gépről beszélünk amiből sokkal több jó van mint amennyi hibás. Meg kell javítani, pontosabban az okot kell megszüntetni nem pedig a tünetet kezelni.

Viszont állati nehéz döntés.

Állati nehéz egy független szerelőhöz vinni egy 7-9M-s autót amire még 3 év és 11 hónap garancia van.

Ugye ez automatikusan a garancia megszűnését jelenti, továbbá jelentős összegbe is kerül.

Persze nem nagy élmény visszahordani garanciában és abban reménykedni, hogy egyszer majd olyan lesz mint a többi.

Előzmény: Qwaxx (1221)
Qwaxx Creative Commons License 2019.11.26 0 0 1221

Hello!

 

DQ200-as DSG: 60ezrenként olajcsere a mechatronikban és a váltóban is! Fontos ,hogy a váltóba 2,1 liter olajat tegyetek NE 1,7-1,8 litert..ugyanis igy a felső villa kiáll az olajból és semmi kenést nem kap.Teljesen mindegy ,hogy a "hozzáértő" szerelőtök mit dumál.. Másrészt a kuplung nyilván beszarik idő előtt mivel a gyárban is szarul van hézagolva(a szakszervizekről ne beszéljünk mert pont leszarják..és tudják ,hogy úgyis visszaviszed..) másrészt csak 2015-től javitott a LUK a kuplungok minőségén.. Szóval ha valakinek ezzel gondja van szóljon megoldjuk. Ha olajcserekor kuplungot és tömitéseket és villakészletet cseréltek és persze tökéletesen van hézagolva a cucc (ami kb 1 óra..) akkor 150 ezret elmennek.(nyilván közben oljacserékkel..) Ja és akik esetleg mechatronik cserében gondolkodnak mert rábeszélték őket...szintén javitható..

bigjohni Creative Commons License 2019.11.17 0 1 1220

Mit is mondjak?

Levezettem több mint 2.5M kilométert. Valami ragadhatott rám. A DSG előtti autóimban soha nem kellett kuplungot cserélni. Volt amelyikben 360e volt amikor eladtam. Én már nem sietek sehová, nem tiprom szét az autóimat. Egyedül én dolgoztam meg értük, ezért vigyázok rájuk. 

Nyomom a féket is rendesen. ;) Egyébként soha nem az 1-3-5-7 kuplung volt a hibás!

1-ből 2-be visított vagy rángatott, tehát nem indulásnál hanem az első váltásnál.

Nagyon örülök, hogy van még olyan ember aki feltétel nélkül hisz az új autóban.

A legrövidebb táv ami alatt meghibásodott az 4000 kilométer volt. Gondolkozzunk, 4000!

Most is azt mondom, hogy ami gyárilag hibás az az is marad, mivel nem az okot szűntetik meg.

Pl. mennyivel egyszerűbb hetente izzókat cserélni mint megmérni a töltést.

Akkor generátort kellene cserélni vagy feszszabályzót.

Biztos vagyok abban is, hogy tőlünk nyugatra ez nem fordulna elő.

Nincs abban semmi ha néha becsúszik egy hibás darab. Ez a nagy számok törvénye.

Viszont illő lenne elgondolkozni ha 4000 alatt megég a kuplung egy automata szerkezetben, amiből minden adat kiolvasható.

Azon meg főleg, amikor ugyanabban az autóban harmadszor jelentkezik ugyanaz a probléma.

 

 

 

 

Előzmény: appache10 (1219)
appache10 Creative Commons License 2019.11.17 0 0 1219

Ezen váltók élettartalma nagyban függ hogyan használjuk. Mivel ez is csak egy robotizált manuális válto igy ugyanazok a dolgok érvényesek rá mint a manuálisra...csusztatása a rendszernek, vagyis állj bele a fékbe rendesen ne kusszon a kocsi, ne terheld hidegen, stb dolgok. Szóval ezek élettartalma csak is a felhasználótól függ és hogy mennyire figyelünk óda a rendszeres karbantartásásra is...

Előzmény: bigjohni (1215)
semgza Creative Commons License 2019.11.15 0 0 1218

Kicsit belekérdezek a közepébe... de megvalósítható a DSG váltó hagyományosra átszerelése? (2012, VW) 
Egy félmilliós vagy nagyobb szervízszámla esetén reális alternatíva lenne, és utána jópár hibalehetőség megszűnne.
Pláne ha csinált már valaki ilyesmit. Köszönöm szépen az infókat, választ, ha lesz.

tarejos Creative Commons License 2019.10.18 0 0 1217

Ez is a 7 sebességes DSG egyébként? (Csak kérdem)

Előzmény: DavidCC63 (1216)
DavidCC63 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 1216

Sziasztok szép estét!

2 napja a kocsi, szerintem a váltó valami fura, ütő/koppanó hangot ad ki egyesben elinduláskor, meg néha 2esből 1esbe lefelé való visszaváltáskor. Mi lehet ez? Mire lehet gyanakodni? Járt már így valaki? Észrevettem még, hogy a motorolaj hőmérsékletem nem megy fel annyira, mint eddig. Lehet valami köze hozzá? Járt már így valaki?
(CC 2014 2.0 Tdi Bluemotion CFFB motorkód)
Közben pár embertől megkérdezve, azt mondják, hogy ez a jelenség a mechatronika nagy szelepjéhez köthető. Vélemények? Valakinek volt már hasonló problémája?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!