Keresés

Részletes keresés

b.chris Creative Commons License 2014.03.22 0 0 392

Akkor segítek megérteni. Jelenleg a Budaörsi út/Villányi út megállóhely között hétvégén kb. 6-8 percenként jár busz. Ebben a megállóban sokan szállnak át a 61-es villamosra a Kórház, Fogaskerekű, Hűvösvölgy felé, továbbá a 212-es buszra a hegy felé, hogy ne kelljen a 21-es buszig elmenni. 

Ezek után Budaörs, és az említett megállóhely között hétvégén 30 percenként fog busz közlekedni. 

A továbbiakban a 240E nem alternatíva, mert a Villányi úton csak az induló végállomása van a Móriczon.

 

Előzmény: Peti817172M (389)
#Zsombor Creative Commons License 2014.03.22 0 0 391

De az. Csak tudod a 88-as busznak, Budaörs és Kamaraerdő között igen csekély az utasforgalma most is. 

A 88-ast legtöbben Budaörs  és Törökbálint között használják. Ha a lakótelep és Kamaraerdő között két busz fog közlekedni, ami ugyan ugyan úgy érinti a Tescot, az M7-esen közlekedő Volán járatokat és Kamaraerdőt, akkor szerinted melyiket fogják az emberek választani? Az ingyenes 288-ast, vagy a fizetős 287-est?

Előzmény: kelenfield (390)
kelenfield Creative Commons License 2014.03.22 0 0 390

Mert a 88-as nem elsőajtós évek óta , ugye?

Előzmény: #Zsombor (364)
Peti817172M Creative Commons License 2014.03.22 0 0 389

Nem értelek. Nem az a lényeg, hogy mennyit áll, hanem, hogy az is kapcsolat lesz Budaörs, és a Villányi út között.

Előzmény: b.chris (376)
Peti817172M Creative Commons License 2014.03.22 0 0 388

De mondom, hogy ez nem ugyanaz a járat. Nem a szám alapján rendelik el az elsőajtózást. Ennyi erővel az új 133-asnak is elsőajtósnak kéne lennie.

Előzmény: FJX-220 (378)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.21 0 0 387

Tapasztalataim szerint (mindennap használom) 4-6 perc között szokott váltakozni.

Előzmény: #Zsombor (386)
#Zsombor Creative Commons License 2014.03.21 0 0 386

Ez a 4perc max. csúcsidőn kívül. Csúcsban szinte lehetetlen, még akkor is ha bemegy a sofőr a belső sávba a laktanyánál.

Előzmény: Törölt nick (384)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.21 0 0 385

Lejjebb kéne venni a menetidőt. Ha minden klappol, és te mégis a felüljárón mész, 6-7 perc sietéssel érsz le a Ferenciekre. Ha nem, akkor csak 2-3 perc (Sánc - Ferenciek szakaszon szarul van kiadva a részidő).

Előzmény: Nbbarcs (381)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.21 0 0 384

Budaörsi kb. 4 perc, a Hegyalján folyamatosan lehet haladni.

Előzmény: DarvasKristof (379)
BY-75-98 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 383
BY-75-98 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 382

"" nem merném a reggeli csúcsban csökkenteni a 139-est egyelőre. ""

 

Egyenlőre nem is fog..........egyenlőre!

Nbbarcs Creative Commons License 2014.03.21 0 0 381

Közelítőleg ahogy #Zsombor is írta. Míg tavaly tavasszal (amikor leköltöztem) volt olyan hogy 20 perc alatt sikerült megtenni ezt a távot, érzetre mostanában teljesen jól megyünk. (És az idők is ezt mutatják)

 

Nagyszeben tér - Keleti viszonlaton tudok pontosabbat, itt a 7:15-ös (közvetlen) 239-essel kb 7:40-45 között, csak a 7:19-es 239-est elérve (Ferenciek terei átszállással) 7:45-50 között vagyok a Keletinél. Ezt a 25-30 percet várom nagyjából a metrós megoldástól is, az indulási és átszállási idők lesznek kérdésesek.

 

 

A szük keresztmetszet ilyen szempontból szerintem a felüljáró nem használata, igazán itt kerülünk csak dugóba a lámpa miatt, és itt lehetne találni egy 2-4 percet még, ha a belváros felé is használná a felüljárót a sokszor 3-szoros megállás helyett. Mivel egyik BAH csomóponti megállót se használja a busz (jelenleg) ez minden további nélkül megoldás is lehetne.

Előzmény: DarvasKristof (379)
#Zsombor Creative Commons License 2014.03.21 0 0 380

A Villányi sarokig a 240E a Dayka utántól egy átlagos dugóban úgy 5-8 perc között mozog. Esőben ez kb 1-2 perccel nő. Délután egy fokkal jobb. Tehát a 139-es a BAH csomópontig ennyi kb, plusz kb. 1-2 perc.

Előzmény: DarvasKristof (379)
DarvasKristof Creative Commons License 2014.03.21 0 0 379

Mennyi szokott lenni reggeli csúcsban a Budaörsi és Hegyalja út buszsáv nélküli része?

Előzmény: Nbbarcs (377)
FJX-220 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 378

Nem valoszinu, hogy ezert megszunne rajta az elsoajtozas.

Előzmény: Peti817172M (375)
Nbbarcs Creative Commons License 2014.03.21 0 0 377

Továbbra se látom, hogy a reggeli iskolakezdési csúcsban mennyire alternatívája a 139-esnek az M4. (A 140-es lehet egy szakaszon) Aki a belváros felé megy, azok egy része nyilván nem a Déli/Moszkva átszállást választja hanem az M4-et. Azután, amit múlt pénteken reggel tapasztaltam, nem merném a reggeli csúcsban csökkenteni a 139-est egyelőre.

 

Igazából az átszokás szempontjából a 239 megmaradása az érdekesebb, mert így, hogy a Keletiig, sőt a Bosnyákig is elmegy, még én is szerintem 1-1 hétig tesztelni fogom hogy jutok el leggyorsabban a melóba, mert első blikkre nem látszik egyértelműnek az M4 előnye a Keleti felé. Nyilván ez pontos menetrend kérdése is lesz.

 

Ahogy látom ha már jár a metró stabilan, egy 4-6 hónap tapasztalatai alapján újra lehet tervezni az egészet...

Előzmény: DarvasKristof (372)
b.chris Creative Commons License 2014.03.20 0 0 376

A 240E-nek köze nem lesz a Villányi úthoz, azt a nyúlfarknyi időt leszámítva, amíg a Móriczon felveszi az utasokat.

Előzmény: Peti817172M (374)
Peti817172M Creative Commons License 2014.03.20 0 0 375

Ez a 141-es nem ugyanaz a 141-es, mint a mostani :)

Előzmény: FJX-220 (365)
Peti817172M Creative Commons License 2014.03.20 0 0 374

Meg a 240E

Előzmény: b.chris (371)
sezo17 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 373

Ha a budaörsiek és a gazdagrétiek átszoknak a metróra, akkor minek kellene egyáltalán a 140-es a Széll Kálmán térig?

Előzmény: DarvasKristof (372)
DarvasKristof Creative Commons License 2014.03.20 0 0 372

Azt remélem, a gazdagrétiek és a budaörsiek nagyobb része mégiscsak át fog állni a metróra, kiderül, hogy nem kell ilyen sűrű 139-es és 240E, és majd később innen átcsoportosítanak a 140-esekre.

b.chris Creative Commons License 2014.03.20 0 0 371

Engem az egész Budaörsi átszervezésben az háborít fel leginkább, hogy hétvégén egyedül a 30 percenként közlekedő 88as marad az egyetlen kapcsolat a Villányi uttal a jelenlegi 6-8 perc helyett. Pedig ott a 212-es a Normafa felé, a 61-es villamos a Déli, illetve a Széll Kálmán tér, Szt. János kórház fele.

Előzmény: bpi-211 (368)
#Zsombor Creative Commons License 2014.03.20 0 0 370

A 140A jó lenne, ha hétvégén is legalább 15 percenként járna. 

Egyébként nem hiszem hogy első ajtós marad. Főleg az A. Ennyi erővel a sima 40es is maradhatna, de csak remélem, hogy nem lesz az. Abból fejetlenség lesz és borzasztó lassúság, főleg az elején. Én a 240E-n vezetném be egyedül,  ahogy most a jelenlegi 40esen van.

Előzmény: bpi-211 (368)
IAtilla Creative Commons License 2014.03.20 0 0 369

Azóta pedig ezeket láttam:
– Péterhegyi úton mindkét irányban a Torma utcánál (150, 250, 258)
– Duránci utcában a Gépész utcánál (58, 258, 258A)
– Egér úton befelé is a Bazsalikom utcánál (153)
– Péterhegyi úton kifelé az Igmándi utcánál (150, 153, 187, 250, 258, 258A)
– Pázmány Péter sétányon mindkét irányban a BME, ELTE épületek vonalában (153)

Előzmény: IAtilla (344)
bpi-211 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 368

Pedig az biztos az lesz, gyakorlatilag a 88-ast váltja, annak is a kevésbé kihasznált részét. A 140-es is vszeg marad elsőajtózós (de akkor már hülyén nézne ki mellette, ha az A nem lenne az), az új 88-as viszont jó kérdés, mert részben a jelenlegi 240E-t egészíti ki/váltja.

 

A 9-10 plusz busz bőven meglesz, mert most lett vége a 2V-nek, meg Dp-n elindulnak az első gázos Van Hool-ok is. Az ap-k száma darabra biztos nem csökken. De a többi vonallal együtt tényleg kíváncsi leszek honnan lesz elég szóló, mert a 8-as is marad az, cserébe a 112-essel együtt Bosnyákig hosszabbodik, budafoki vonalakon sem igazán sanszos, hogy bárhol csuklós legyen az új vonalakon. Eddig csak a 88-asnál hangzott el a csuklósítás. Lehet a 40/240E is az lesz végül (legalábbis átmenetileg, mert a volán meg ugye berendelte a rakás szólót).

 

A 140-es jelen formájában nem tetszik, főleg, hogy hvégén nem is fog járni, amikor pl. Normafa-Margitsziget lehet sokak célpontja és meg lehetne spórolni vele egy átszállást... 140-est inkább a többször említett 779-essel kellett volna összekötni és kiváltani vele azt. Vagy a jövőben a 287-est vinni tovább Budakeszire, talán annyira nem lenne zavarérzékeny, hosszúsága ellenére sem.

Előzmény: #Zsombor (364)
DarvasKristof Creative Commons License 2014.03.20 0 0 367

Mintha számozás ügyben átestek volna a ló túlsó oldalára. Az előző tervezetben nyakra-főre E-ztek (101E, 108E), most meg a teljes vonalon gyorsjáratként járó 133-as sem lesz E.

Előzmény: FJX-220 (366)
FJX-220 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 366

133/233-assal kapcsolatban: oke, hogy nincs alapjarati parjuk, es emiatt nem kapnak E-t, foleg, hogy a 233-as nem is gyorsjarat lesz, de igy megteveszto lesz; egyszer azert, mert azt fogjak hinni, hogy a 133-as hirtelen meg fog allni mindenhol, masszor azert, mert furcsa, hogy az egyik alap, a masik gyorsjarat, megis egy szamjegy csak a kulonbseg.

 

Tovabba a 33-as es a 233-as Budateteny fele kisse szet fog esni (marmint a kozos kovetes), ha a 233 elverodik Pesten.

FJX-220 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 365

Abbol feltetelezem, hogy jelenleg a 141-es elsoajtos, es a 101-esnek hosszu lesz vele a kozos szakasza. Na meg ott van a Balatoni ut, most igy nem tudom, hany olyan megallot erint majd, ahol megall a Volan, de ott megszokott az elsoajtozas. Ettol fuggetlenul nepszeru akkor lehet csak a 233-assal szemben, ha nem lesz elsoajtos.

Előzmény: Törölt nick (363)
#Zsombor Creative Commons License 2014.03.19 0 0 364

Ha a 287/287A első ajtós lesz, akkor pár hét után a Kamaraerdei betét járatot meg is lehet szüntetni. A lakótelep és Kamaraerdő között ott a 288 ami ráadásul ingyenes. Az is érinti a Tescot, a MÁV állomást, stb... 

Arra lennék inkább kíváncsi, hogy a 40es család plusz buszait honnan szedik le, és mennyire csökken ideiglenesen az AP buszok száma. 

Előzmény: FJX-220 (362)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.19 0 0 363

A 101 szerintem nem.

Előzmény: FJX-220 (362)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!