Hát jó rég nem firkáltam már ide,azt kell mondjam.. :D
Viszont egy még aktuális téma miatt visszatértem. 25.-én alaposan megjárattuk a Vv Zrt(vagy manapság KNYKK) nosztalgia célokra felújított 266-osát. Jó pár fotó az eseményről: ITT
Ujfigura jól bepöccent, jó hosszan lehülyézett mindenkit a BKV-s topikban. Nem hiába, 2 helyett dolgozik, hiszen Grimbusz már csak néha köp egyet a fórumba :D
Az viszont nagyobb baj, hogy pont ő beszél önjelölt Lacusmegmondókról meg seggnyalásról. Ő, az egyik fő seggnyaló. Sezo17 is visszatért, pedig az egyik legnagyobb sikeremnek tartom itt a fórumon hogy elvettem a kedvét a fórumozástól jó időre. Szép volt ez a másfél-két év nagyképű, öntelt, beképzelt gyökerek nélkül a BKV-s topikban. R.I.P. Isten hozott újra "majd mi barnaköpenyesek, akik a spanyolviaszt fostuk, megmondjuk hogy így van jól és aki nem így gondolja az egy sulinetes hülyegyerek" korszak...
Folyamatosan. Irdatlanul fogynak az alkatrészbánya kocsik. Kelenföldön is már szinte teljesen elfogyott a szürke csuklós Volvo, az eredeti NCZ-540-et talán már el is bontották. Óbudán a Citarok kanibalizálása még ennél is gyorsabb.
Óbuda üzemegység udvarán áll egy roncs 3 tengelyes Citaro Berlinből, meg egy másik hasonló kicsit hátrébb. Ezeket a roncsokat folyamatosan hozzák alkatrésznek? Már a hátsó udvaron eldugva is áll pár.
Még tavaly (nemrég voltak forgalomban) az alábbi látvány fogadott a Borároson: 15-ösre számozott villany Modulo előtt állt az evopro szervizfurgonja, a busz eleje alatt feküdt a szerelő és a futóművön vagy a kormányművön ütött valamit egy kalapáccsal. Mindezt pár perccel indulás előtt. Végül pontosan indultunk :)
Ezek mindig az én közelemben döglenek be? Tegnap láttam egy másikat az a karbantartók autóját követte Kelenföld felé. Vagy be sem döglött, csak kiékelték valamiért. Furcsán áll kicsit.
Azt mondják az újabb VW-k már nem igazán jók.Nekünk van t5 multink annak a hasmagassága kicsit magasabb az átlagos t5-től így nincs ilyen gond.Fogyasztásban hozza a személyautó szintjét,kényelmes is.Különösebb bajunk nincs vele.De a fórumokat olvasva sokan inkább a t4-est választják annak ellenére,hogy öreg autók még mindig komoly kis gép és itt is a 2.5-es motorú kocsit tartják favoritnak.