Keresés

Részletes keresés

Atomantiii Creative Commons License 2024.08.02 0 0 2219

Igen visszaadták. 

Előzmény: nyman (2218)
nyman Creative Commons License 2024.08.01 0 0 2218

Nálam 1 008 Ft volt.

 

Viszont lehet észlelték a hibát, vagy többen jelezték, pár perce jóváírták. Ma nem volt időm még írni, de így nem is kell. :)

Előzmény: Atomantiii (2217)
Atomantiii Creative Commons License 2024.08.01 0 0 2217

Én is most nézem, hogy tegnap levontak 620 Ft-ot de mire fel? Nem kértem semmilyen sms értesítést az isms-en kívül. De amúgy meg nem is látok olyat, hogy sms-t küldtek volna, akkor most mi van?

Előzmény: nyman (2214)
nyman Creative Commons License 2024.08.01 0 0 2216

Az előzőnél visszatérítették

Előzmény: JeeEm (2215)
JeeEm Creative Commons License 2024.08.01 0 0 2215

Tudomásom szerint az a mondás, ha nem működik az alkalmazás akkor smst küldenek. Nem lehet nem kérni.

Előzmény: nyman (2214)
nyman Creative Commons License 2024.08.01 0 0 2214

Nálam megint terheltek SMS-es díjat, holott iSMS van beállítva és nem is kértem. Az egyszeri alkalomra még azt mondom rendszerhiba, de ez már előfordult.

 

Másnál is?

piréz vitéz Creative Commons License 2024.07.26 0 0 2213

Megvan az első két bank, amelyik már biztosan áthárítja a tranzakciósilleték-emelést

https://adozona.hu/altalanos/bank_atharit_tranzakcios_illetek_emeles_NW6ZV4?utm_source=adozona.hu&utm_medium=email&utm_campaign=ado_daily&utm_content=201710_adozonauser

A Gránit és K&H Bank már közölte, hogy ősztől bevezeti a kormány által augusztustól felemelt pénzügyi tranzakciós illetéket – értesült a BiztosDöntés.hu. A változás azonban most még csak a vállalkozásokat érinti.

 

A kérdés: ha fizetési kérelmet kérek be a beszállítóktól, annak mi a jogállása az illeték szempontjából?

 

nyman Creative Commons License 2024.07.26 0 0 2212

"Egyre érdekesebben működik ez a bank..."

Három éve a CSOK-kal kapcsolatban már tapasztaltam "érdekes" működést.

Ami változást érzékeltem - de lehet, hogy én vagyok a láma - hogy az értéknapos utalást egy ideje nem mindig tudom visszavonni. Jön a kód, de utána hibára fut.

Van pár dolog, ami zavar a működésben, pl. nincs értéknapos átvezetés opció a mobilos felületen a fszla és a megtakarítási számla között, a nyolcjegyű kóddal való jóváhagyás a webes felületen lassú, nehézkesebb, mint más banknál, de ezeket így fogadom el. Azon javítottak már egy ideje, hogy értéknapos utalást nem lehetettet adni, ha a folyószámlán kisebb volt az egyenleg az adott pillanatban. 

Előzmény: JeeEm (2211)
JeeEm Creative Commons License 2024.07.22 0 0 2211

2017-ben egy akkor induló cégnek nyitottam számlát, nagyon meg voltam vele elégedve. Eladtam a céget, ment vele a bankszámla is.

 

2019-ben megint egy akkor induló cégnek akartam bankszámlát nyitni. Akkor is még be kellett menni személyesen a fiókba. Szépen kivártam a sorom, elkezdte sorolni az ügyintéző mennyire szigorúak ők a céges bankszámlákkal szemben. És ha nincs 3 hónapig forgalom akkor automatikusan bezárják a számlát. Sehol nem volt ilyen a kondíciókban, de úgy döntöttem. Főleg mivel holding cégként funkciónál (azóta is) ezért van hogy fél évig vagy tovább sincs forgalom a számlán.  Ezt már részükről arroganciának véltem, ezért inkább máshol nyitottam számlát. Azóta az a cég inkább Wise-t használ arra a kevés tranzakcióra ami van.

 

Idén egy ismerős akart induló cégnek számlát nyitni (sose volt cége még, privát számlája nincs a gránitnál), feltöltötte a megfelelő anyagokat, majd azt mondták, hogy köszi, de nem akarunk neked számlát nyitni. Végül ment az OTP-hez....

 

Egyre érdekesebben működik ez a bank...

 

similis Creative Commons License 2024.07.21 0 0 2210

Persze miért ne kérdeztem volna komolyan. Kicsit csodálkoztam, hogy nem találok csak olyan opciót h. rendeljek kártyát, de akkor maradok én is a revolutnál. Kár h nekik meg nincs platnium kártyájuk az alap csomaghoz, akkor eleve se kellett volna a gránit.

Előzmény: Cole28 (2208)
nyman Creative Commons License 2024.07.20 0 0 2209

Hasonló okokból nem érdekel(t) a devizaszámla a Gránit Banknál. Az árfolyamot nem néztem, de egy "másik" bank Eurónál csak fillérekkel vált kedvezőbben, azt is csak hétköznap napközben. Családi nyaralás nagyságrendnél ez max 1-2 fagyi. Plusz ugyan egy kártya van, de manuálisan kell átállítani az alkalmazásban. Ami utazáskor annyira talán nem érdekes, mert ritkán kell egy nap többször váltani, de pl. online fizetéseknél, szállásfoglalásoknál kényelmetlenebb lehet. 

A Revolutnál lehet beállítani célárfolyamot is, hogy akkor váltson, így nem kell figyelni és jó néhány egyéb valuta van. Az ami nálam a Revolut ellen szól - de ez nem a váltást érinti - hogy nagyobb összeget nem parkoltatok ott. Ehhez meg kell devizaszámla pl. euroban, fontban, dollárban olyan helyen, aminek van fiókja (és érvényes a betétbiztosítás is)

Előzmény: Cole28 (2208)
Cole28 Creative Commons License 2024.07.19 0 0 2208

Nem tudom komolyan kérdezed, de ha igen, akkor kártya nem kötelező, de ha pl Rrevolut-ra szeretnéd feltölteni akkor nagyon  ajánlott, mert az eurós utalás szokás szerint horribilis áron megy itthon. Első év ingyenes amúgy a kártyánál, sőt ha most rendeled, akkor 2. év is ingyenes, de a harmadik már nem :D

 

Amúgy én se értem, hogy elvileg tudnának csak digitálisan kiállítani bankkártyát, de valamiért ragaszkodnak a fizikai kártyához, azt meg végképpen nem értem, hogy miért nem tudják megoldani, ami már másik magyar banknak is sikerült, hogy 1 kártyával tudjak fizetni eurót és forintot is. Hiába jobb lenne 1-2 forinttal az átváltás, mint a revolut, de ezek alapján körülményes a gránitnál, pláne ha nem kell majd a bankkártya, akkor azt megszüntetni stb stb, így nekem jobban megéri a nyugi a Revolut-nál. 

Előzmény: similis (2207)
similis Creative Commons License 2024.07.18 0 0 2207

Ha nyitok devíza számlát is gránitnál, muszáj hozzá új fizetős kártya? Nem lehet valahogy csak virtuálisat v egyszer használatosat kérni ingyen? Vagy mint revolutnál, hogy ugyanaz a kártya mindenre?

Mert ha fizetek a kártyáért akkor már annyira nem éri meg, hogy kicsit (most éppen) jobb árfolyamon vált...Azt látom, hogy első év ingyenes, de utána nem.

nyman Creative Commons License 2024.07.15 0 0 2206

99%-ban nálam is OK. Napi szinten használom. A következő helyen a CIB van, az Erste a leggyorsabb. Már ami a működést illeti.

Előzmény: Törölt nick (2205)
Törölt nick Creative Commons License 2024.07.15 0 0 2205

1-2 óra? Érdekes, nálam kb azonnal pittyen, hogy elküldve meg jön a fizetési kérelem státusz változás.  Nem telepítettem újra az appot. Az alkalmazás is zökkenő mentesen be szokott tölteni. Elég gyakran használom az appot (android)

Előzmény: nyman (2201)
Törölt nick Creative Commons License 2024.07.15 0 0 2204

Sokat utaltam már és azonnali fizetési kérelmet is küldtem már, semmi gond nem volt az appal. Lehet tényleg nálad megy valami félre. pl túl friss még a számla. Már jó ideje meg van és másoknál is látom gyakorlatban, de nincsenek ilyen panaszok. Ott valami más gond is lesz ami nem általános.

Előzmény: mackolaclo (2199)
Törölt nick Creative Commons License 2024.07.15 0 0 2203

Tpin a telefonos azonosításhoz kell pl vip vonalon kérik. De normálnál is kérhetik.

Előzmény: Teshee (2198)
Törölt nick Creative Commons License 2024.07.15 0 0 2202

Nekem sem chrome sem foxal nem volt gondja számítógépen. maximum a jelszót cseszem el.

Előzmény: Teshee (2197)
nyman Creative Commons License 2024.07.14 0 0 2201

Az utóbbi időben a legtöbbet homokórázó alkalmazás a Gránit Bank. Van, hogy Wifi-ről átálva mobilnetre segít. De nem midndig. Az nálam is előfordult, hogy 1-2 óráig nem sikerült az átutalás, de hosszabb időszakra nem emlékszem. 

 

Az alkalmazás újratelepítése segíthet.  

Előzmény: mackolaclo (2199)
JeeEm Creative Commons License 2024.07.13 0 0 2200

Töröld le az alkalmazást és telepítsd újra, általában megoldja az ilyen problémát.

Előzmény: mackolaclo (2199)
mackolaclo Creative Commons License 2024.07.12 0 0 2199

Egy nagy lókupac az egész Gránit Bank.

Senki ne próbálkozzon vele!

3 napja nem tudok pénzt utalni és mindezt 5-szöri segítségkérés után!

18 év körüli újonc fülhallgatóval a fején nulla segítségre hajlandó. Véleménye: A TE PROBLÉMÁD OLD MEG MAGAD!

 

Azt hiszem ezt nem kell tovább magyarázni......

Teshee Creative Commons License 2024.07.11 0 0 2198

...a második bejelentkezés már megy mozzillával

 a tPint sehol nem kérte azt csak ezért küldték hogy megkeverjenek, telefonon sikerült az alkalmazás beindítása, de csak a webes belépés után

Teshee Creative Commons License 2024.07.11 0 0 2197

Nagyon nyögvenyelős ez a netbank, meg egyáltalán ez a bank.

Vért izzadtam mire megnyitottam online a számlát, és szintén vért izzadtam mire sikerült asztali géppel belépni.

Telefonon még szenvedek vele.

 

Nyitás Operával, firefoxxal pl nem megy. Ha megy, nem egy végig. Másik telefonnal már megy.

Webes felületen chrommal megy.

Kávé helyett kiváló elfoglaltság a gránit netbankolás. 

Előzmény: Ballix (2194)
Törölt nick Creative Commons License 2024.07.08 0 0 2196

Ismerősnél volt hasonló. Ott régi telefonról lett újra rárakva. Ott is valamilyen hibát írt ki. De bezártuk az alkalmazást, később újra megnyitottuk, akkor már elfogadta, belépett gond nélkül. (De lehet Revolutnál is volt ilyen).

 

Ha meg akkor nyitottad, lehet még nem zajlottak le háttérfolyamatok? 3 nap elteltével már biztos nem aktuális.

Előzmény: Ballix (2194)
Törölt nick Creative Commons License 2024.07.08 0 0 2195

Ha a kártya nem is, de a légitársaságnak kellene, linkeltem rá hivatkozásokat, miért.

Előzmény: JeeEm (2192)
Ballix Creative Commons License 2024.07.04 0 0 2194

Sziasztok!

 

A mai napon nyitottam gránit bank számlát.

Az ebank applikáción nem jutok tovább, mivel nem fogadja el az mpin kódomat.

Többször újrakezdtem(új mpin igénylése) az ideiglenes kódom beírtam, újat állítottam be aztán feljön egy ablak " új mpin kód megadása" új mpin-t is beállíthatsz" megadom az új kódom de nem fogadja el

"Valami hiba történt,nem sikerült betölteni az adatokat" ezt már vagy 10x csinálom így újra és nem jó, újratöltöttem az appot is de nem használt!

+ha ezen a felugró ablakbon új mpint adok meg,azt elfogadja és újként menti el, viszont közben mégis hibát ír ki az app.

gambl-R Creative Commons License 2024.07.03 0 0 2193

Bocs, félreértettem. Én a légitársaság által fizetett kártérítésre értettem, hogy fizet törlés esetén. 

Előzmény: JeeEm (2192)
JeeEm Creative Commons License 2024.07.03 0 0 2192

Olvasd el mennyit fizet a MAPFRE - Gránit Business Prémium Biztosítási termékismertető 2024.06.20-tól mellett, és hozzá azt:

 

"A Biztosító a kártérítési szolgáltatásból levonja a légitársaság által fizetett térítést. "

 

Tehát a végeredmény kb 0.

 

 

A nem Business MAPFRE - Gránit Prémium Csoportos Biztosítási Feltételek 2024.06.20-tól nincs benne a a törlés, tehát a nem business nem fizet egyáltalán.

 

Előzmény: gambl-R (2191)
gambl-R Creative Commons License 2024.07.03 0 0 2191

Hogyne fizetnének törlésre?

A KLM-nek valóban van panaszkezelési felülete, de az én tapasztalataim nem túl jó velük. 

Előzmény: JeeEm (2190)
JeeEm Creative Commons License 2024.07.03 0 0 2190

törlésre nem fizetnek, csak késésre.

 

Európán belüli járat? Akkor van esélyed kártérítésre a légitáraság által, egyébként meg a légitársaságnál próbálkozhatsz panasszal. Airfrance/KLM-nek pl van rendes "claim" oldala, azzal már van tapasztalat, nagyon gyors, és flott a kártérítés.

Előzmény: Törölt nick (2176)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!