"Ha már közlekedés: új elem az is, hogy az e-útdíjat, amit 2013-tól vezetnének be – a rendszer valószínűleg már az elindításának első teljes évében kitermelné a beruházás több tízmilliárdos költségét, bár a kormány szerint ez uniós forrásból történne meg – nemcsak az autópályákon, hanem az azokkal párhuzamos egyszámjegyű főutakon is szednék. Mindez arra utal, hogy a kormány komolyan gondolja az e-útdíj európai gyakorlatban szinte egyedülálló kiterjesztését a személyautókra is, a teherforgalmat ugyanis egyszerűen, súlykorlátozó táblákkal rákényszeríthetnék a gyorsforgalmi úthálózatra."
http://index.hu/gazdasag/magyar/2011/03/02/nyugdijpenzbol_mentik_meg_a_mav-ot/
Te is tudod, hogy semmelyik magyar kormány nem szerette, hogy Földvár felé megy át a kamionforgalom az országon, így a 81-est fizetőssé tették, de ráadásul nem is újítják fel, hogy ne akarjon senki ügyeskedni és kerülje azt a rossz utat.
Már miért ne terelnénk fel a párhuzamosan futó főutakról a forgalmat az autópályákra.
Egyrészt fizessenek, másrészt pedig a 30 éves üzembentartási költséget azért fizetjük, hogy az elhasznóládást az építő cég javítsa.
Negogy már a főutakat amortizálja le a pályáról lejövő forgalom, ami ráadásul az üzemanyag veszteségen a spórolásának a felét legalább el is bukja.
"Ha már közlekedés: új elem az is, hogy az e-útdíjat, amit 2013-tól vezetnének be – a rendszer valószínűleg már az elindításának első teljes évében kitermelné a beruházás több tízmilliárdos költségét, bár a kormány szerint ez uniós forrásból történne meg – nemcsak az autópályákon, hanem az azokkal párhuzamos egyszámjegyű főutakon is szednék. Mindez arra utal, hogy a kormány komolyan gondolja az e-útdíj európai gyakorlatban szinte egyedülálló kiterjesztését a személyautókra is, a teherforgalmat ugyanis egyszerűen, súlykorlátozó táblákkal rákényszeríthetnék a gyorsforgalmi úthálózatra."
Heveny orbánfóbiád van, de bezzeg olvasni meg nem tudsz.
Az egy számjegyű főutakról van szó, ezek párhuzamosan futnak az autópályákkal. A többiről nincs szó.
Értelme pedig az a dolognak, hogy a Magyarországon átmenő kisteher forgalom zöme lemegy az autópályáról a teherautóktól mentesített, így jól autózható főutakra és nem fizet.