Kedves Fórumozók!
Akik ezt a topikot megnyitjátok, bizonyára mind utaztatok már ezen az átkos útszakaszon.
Szerintem ez tragédia! Ha megnézzük hol van a legtöbb halálos baleset, mely magyarországi úton, szerintem ez a toplista élmezőnyében helyezkedik el.
Sajnos! :( Ma amíg Törökszentmiklósról elértem a 4-esen az M0-át 3x ütközhettem volna kedves román vezetőtársaim jóvoltából frontálisan:( Ez KATASZTRÓFA!!!! Ez ellen tehetne a kedves kormányunk, ha már a drága benzinben ott az a huncut jövedéki adó!!!
Épül az már Szolnok, és Törökszentmiklós határában is. Kisújszállást kerülő is a leendő autópálya egy része. Viszont innen, nem Debrecen, hanem Nagyvárad felé tart majd az új autópálya.
"Meghatározta a kormány a költségvetésből finanszírozott kiemelt közúti beruházásokat, az erről szóló határozat a keddi Magyar Közlönyben jelent meg. Eszerint a kormány 2020-ig 750 milliárd forintot biztosít a központi költségvetésből a következő útépítésekre:
...
a 405-ös főút Újhartyán–Albertirsa és az M4-es autópálya Albertirsa–Abony közötti része,"
Mire gondolhatott -az általam aláhúzottnál- a kormány/ az újságíró?
"Na mai utam a 4-es Vecsés-Üllő elkerülőn. Első, hogy a forgalom nem változott nagyságában, a Vecsés-Ferihegy 2 szakasz meg ugyan úgy tömve van, nem fordulnak be többen a 400-as út felé Vecsésnek, sem Üllőnél a körforgalomnál, mint eddig. Monor felől semmi jelzés, hogy fizetős, csak amikor már elhagyjuk a lámpát Üllő mögött, akkor van kitéve a matrica tábla, ahogy eddig is volt, csak most már alatt a busz kiegészítő jelzést letakarták, majd utána az autóút táblánál ismét ugyan ez van kitéve, majd még az M0 előtt van egy digitális kijelző, ott írja, hogy ez 2015.01.01-től fizetős útszakasz. Visszafelé Pestről jövet Vecsés vége tábla, utána autóút kezdete tábla, és ott van kitéve nagyban a matricás tábla+videocontrol, csak, hogy szokják a reptérre menők azt a 800 m távot és max 100-as tempóra gyorsulást, hogy fizetni kell (visszafelé max 90). Utána még az M0 előtt szintén digitális kijelző, és az írás, hogy fizetős lett. Majd aki nem fizet, azt várja még az M0 után a szokásos sárga villogós autópályás kamerás autó, mely már hónapok óta ott fotóz, csak hol a Pest felé vezető oldalon, hol a Monor felé vezető oldalon, és eddig csak a kamionokat, és a buszokat nézte, most már a személyautókat is fényképezi."
Tegnap délután fél négy óta, teljes útzár van a 4-es főúton Szolnok elkerülő részén. 4-es út forgalmát beterelik Szolnokra. Van dugó rendesen a városban.
A 4-es autóúton a szokásos látvány, ami rendszeres, hogy a kamionok előzgetik egymást, miközben ezen ugyan úgy tilos nappal, mint ahogy az M0-on, és érdekes ott tudják, hogy a 2*2 sávos részen nem előzhetnek, akkor mint ma is ha rákanyarodnak a 4-esre Üllő felé, akkor ugyan már itt miért is lenne szabad? Mert nincs leállósáv, és ezért már ez nem autóút szerintük? Sajnos napi rendszerességgel találkozni itt ilyen esetekkel. A másik meg a szokásos monori Tesco gyaloglámpa, ma este 7-kor csak az Oázis kertészetig állt a sor, akkora dugó volt.
Amióta átadták a 4-es autóutat Üllőig, én még ekkora tömegbalesetet nem láttam rajta, mint ma délután. Már majdnem a vége előtt van egy enyhe ív, és ott egy Pest felől Monor felé tartó kamion egyenest menve korláton át a Pest felé vezető sávban nekiütközött egy másik kamionnak, amit fejre állítva belökött az út széli árokba. Még személyautókat is láttam totálkárra törve. Pest felé már Üllő előtt a 4/400 elválási körforgótól le volt zárva az út, a 400-asra tereltek, kifelé viszont szűk sávon lehetett haladni. Már az M0 előtt a digitális kijelzőn írta, hogy 5 km-re torlódás, és baleset.
Délelőtt Albertirsa "mellett" figyelték a záróvonal átlépőket, Pest és "Szolnok" megye határán meg egy sötétszüreke HVE-s rendszámú civil Borából mértek a rend éber őrei.