egy zsak penzt, 45e az osszes kopo, cserelendo. vettem hozza tomitoket s amik nem feltetelen szuksegesek de ha mar lud... ja meg ez mind gyari, a neten csak utangyartottat talatam (amit persze gyarinak hirdetnek de nem az). ami a nagyobb gaz, hogy a service manualban meg a neten levo cikkszamok mar nem jok, szinte mindnek megvaltozott, ezert gyarit csak vazaszam alapjan lehet rendelni, az altalunk ismert cikkszamok mar nem elnek. csak remenykedni merek hogy jo is lett minden, mert meg nem tudtam osszenezni az eredetivel. kozben meglett az olaj is, castrol szintetikus 10w. mar "csak" meg kene csinalni...
Tapasztalt már valaki olyat, hogy az MT03 műszerfala nem mutat semmit? Néha be-bevillan valami, de egy normális számot nem tud mutatni.Szétszedtük, és úgy láttuk, hogy megvan töredezve az a rész, amit a képen bejelöltem. Lehet javítani, vagy cserélni ezt a részt? Vagy az egész műszerfal cserés ilyenkor?
Először célirányosan ide raknám be az eladó motyóim :)
1. Mt03 karbon szett/valódi karbon, tehát nem matrica/. Tartalma: műszerfal takaró kis idom, kiegyenlítő tartály takaró, leömlő hővédő takaró, első lánckerék fedél, hátsó munkahenger takaró, tank elején lévő kétoldali borítás, tan hátuljánál lévő kétoldali térdpanel. Csak egyben 40eFt
2. Mt03 tankbőr 10eFt
3. Roads Italia karbon kipufogók, kivehető hangtompítókkal, E szabványos, homolog papírjával, 1 db rugó hiánnyal/sajnos elkutyultam/ 50eFt
Minden motyó tökéletes állapotú. Ha egyben vinnéd az egészet, akkor 90eFt.
üzemanyag szint jelzőröl nem tudok olyat akinek volt hasonló. km/h simán le huzható a házrol persze hogy el lehet rontani de nekem is van mögöte por. aksi sarut persze hogy le veheted gond nélkül. én először a szint jelzőt nézném meg majd a kábeleket
Ja még valami.Nagyon finom por van a km órán belül. Mintha a remegéstől súrlódás jönne létre és műanyag por keletkezne. Szedett méz valaki szét km órát? Macerás?El lehet rontani valamit?Még 1 kérdés .Az aku sarut le vehetem büntetés nélkül?Nem lesz gond az indítással a későbbiekbe?
Üdv mindenki.Pár napja vettem egy mt 03-at.Üzem anyag szintet nem érzékeli.Néha be be villan bármilyen benzinszint állásnál. Volt valakinek hasonló panasza? mi rá a megoldás?
hát igen nekem is úgy 200km környékén villan fel, persze attól függően mennyire húzom neki. A kézikönyv szerint 15 literes a tank :D. Bár én még, miután jelzett nem mentem utána még hú de sok km-t, mert valahogy mindig akkor villan amikor örülök hogy 10-20 km belül találok egy normális benzin kutat vagy félő hogy ha többet mennék kitankolnék, emiatt még igazából nem sikerült rendesen kitapasztalnom ezt a jelenséget.
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy nektek az üzemanyag jelző lámpa kb. mikor villan fel? Ugyanis személy szerint azt tapasztaltam, hogy miután kivillant a lámpa (általában 10-20km-t még mentem vele) és elmentem tankolni 7-8 literrel tele is lett a tank. Azért furcsállom ezt, mivel a könyvben 4,25 liter tartalékot ír és akkor kéne felvillannia a lámpának is. Mivel 15 literes a tank, durván a felénél nekem már felvillan a lámpa. Nektek is hasonló ezzel kapcsolatban a tapasztalatok, vagy az én gépem tréfálkozik velem? Egyébként az MT-m még egy éve sincs nálam, ezért várom a több éves tapasztalatokat :). A válaszokat előre is köszönöm.
értelek hát ez a blokk bele fér A2 be még ezel a blokal van a aprilia pegaso 650 strada ez is a minareli 660 blokkal van szerelve de az apriliábol mindenképp csak ezt a blokkost vedmeg mert a rotax blokkossal sok bajvan . sok sikert a vásárláshoz!
Szerintem legjobb elmész és egyet kipróbálsz de szerintem már kicsi lesz neked a motor én 172cm vagyok nekem nagyon kez re esik minden de jelzem emelete van egy KTM is szerintem ha a külseje fogott meg akkor lehet FZ6N lesz neked a ideális ha a egyhenger hmm akkor szétnéznek a piacon a magasságod miat
Igen tudom Gabi, hogy Te voltál. Nem kötekedésnek szántam a hozzászólást csak egy vélemény volt, ezért is volt a végén a smile. :-)
Nem lehetetlen kifogni az aranyhalat (láttad a raptort), de kell hozzá idő. Ahogy te is írtad olyan tulajok is vannak akik csak hajtják a motort, azok nem nézik az olajszintet a láncfeszességet stb. Az pedig javítási költséget jelent. Mennyivel drágább egy patika állapotú? 1-2ezer forinttal? Én biztosan áldoznék egy kicsit többet egy jó állapotú motorra, aminek gondos gazdája volt.
Tényleg, a feleséged nem értékelte át a Raptort...? ;-)