Ugyan, ne fanyalogj már! Nem muszáj, de jelenleg kis hazánkban három sajtótermék foglalkozik a vasúttal. (A szakszervezeti, zárt körben terjesztett újságokat most ne vegyük figyelembe!)
Kettőnek csak alig mérhető olvasottsága van, a harmadik az Indóház. Szeretjük vagy sem, ez jut el a legtöbb emberhez. Ha azt akarjuk, hogy ezek az emberek szakmailag helyes információt kapjanak, akkor tényleg muszáj bele írni. Különben jönnének a semmitmondó cikkek a vasútbarátoktól.
Sok vasúttörténeti cikket írtam már az Indóháznak. Ezek mind olyan témák, melyek tényleg történelmi, helytörténeti jelentőségűek. Ahhoz, hogy ez ne vesszen el, kutathatóan, hivatkozhatóan könyvtárba kerüljön, nyomtatottan publikálni kell valahol. Erre nagyon jó média az Indóház. Az InnoTrans nem ilyen téma, de én legalább biztosan viszek szakmát a színvonalba.
Ha ez a magyarázatom kicsit zavarosnak tűnik, nagyon szívesen beszélgetek erről személyesen is. Egyébként az InnoTranson is összefutottam sokat szidott és sokat publikáló emberrel, tök jót beszélgettünk. :)