Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

enjoe Creative Commons License 2020.09.09 0 0 4732

Szia!

"Top up engine oil level" - tölteni kell bele motorolajat. Pár hozzászólással korábban ide is linkelt THP-ről szóló videóban a szakértő elmondja, hogy a jelzés a "minimum - maximum" olajszint intervallum alsó harmadánál "szólal" meg. Mivel én is benzinessel járok, nálam kb. 6000 km-ként megjelenik a jelzés -> 6-7dl motorolajat rátölthetek, hogy ismét a nívó felső értékénél legyen az olaj szint (egyszer rátöltök, a következő jelzéskor komplett olajcsere). Rátöltést követően egy minimum 2-3 órás állást követő indításkor fog csak a kijelző "OIL OK"-ra váltani, de ez természetes, mert a pontos méréshez az összes motorolajnak vissza kell folynia az olajteknőbe és ez időbe telik.

 

Te "elektromos nívót" cseréltél - mivel más volt a csatlakozón a pozícionáló, így nem is a motorkódhoz való pontos típus került bele...lehet más szint értékre van a szonda kalibrálva...vagy más az elektromos karakterisztikája...

üdv EnJoe

 

Előzmény: klimas56 (4731)
klimas56 Creative Commons License 2020.09.08 0 0 4731

Sziasztok! 

Valaki meg tudja-e mondani, bár régi a téma, a "Top up engine oil level" hibaüzenet mi a bánatot jelent / nem az angol fordítás a gond/ ??? A szintjelző szenzort kicseréltem, igaz a csatlakozó egy kicsit más volt, a pozicionáló kis pöcök máshol volt. A tényleges olajszint és a betöltött mennyiség a gyári értéken vannak.

Esetleg egy hibatörlés kellene ? 

horvathz99 Creative Commons License 2020.09.07 0 0 4730

Köszönöm a képet. Akkor ezt a meglévő érzékelőt átrakom az új házba. 

Előzmény: enjoe (4729)
enjoe Creative Commons License 2020.09.07 0 0 4729

Úgy néz ki, ami rajta van az a gyári - az én autómon is ez van - tieden a hőérzékelőt már kicserélték és valami tömítő pasztával rakták vissza...

 

 http://enjoe.ucoz.hu/_ph/4/2/401171907.jpg

Előzmény: horvathz99 (4728)
horvathz99 Creative Commons License 2020.09.05 0 0 4728

Elnézést a képek lemaradtak.

horvathz99 Creative Commons License 2020.09.05 0 0 4727

Kedves tulajdonos társak.

Termosztátház csere ügyben szeretnék segítséget kérni.

A kocsi PEUGEOT - 5008 (0U_, 0E_) 2009/06 2017/03 - B 1.6 16V 2009/09 2017/03 1598 ccm 115 KW / 156 LE (5FV (EP6CDT

Vettem hozzá metzger 4006178-as termosztát házat 2 érzékelővel.

A szétszedésnél azonban látom ,hogy nem stimmel az érzékelők csatlakozója, fent fixen van bent lent meg egy 4-es cati megy a házra. Illetve a régin légtelenítő csavar sincs.

A cserélhető szenzor is furcsán volt betekerve. 

Ilyen a gyári? Vagy szerintetek ezt már gányolták? 

Szerintetek egy kábel szettel  beszerelhetem amit vettem? (2322024Kábeljavító készlet, hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelőMETZGER)

 

magiist Creative Commons License 2020.09.04 0 0 4726
joco0711 Creative Commons License 2020.08.30 0 0 4725

Sima 6-os váltó

 

Előzmény: pingui (4723)
joco0711 Creative Commons License 2020.08.30 0 0 4724

az milyen?mert ez nem sac rendszerü ez sima szerkezet

 

Előzmény: pingui (4722)
pingui Creative Commons License 2020.08.29 0 0 4723

Feltéve, ha robotos. Ilyenkor legalább egy váltó tipus jól jönne...

 

Előzmény: pingui (4722)
pingui Creative Commons License 2020.08.29 0 0 4722

Kuplung fogáspont állítás megvolt?

Előzmény: joco0711 (4721)
joco0711 Creative Commons License 2020.08.28 0 0 4721

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy kettős tömegű és teljes kuplungszett csere után nem emel ki a kuplung,mi lehet a gond?

 

taxi33 Creative Commons License 2020.08.25 0 0 4720

Tisztelt Tulajdonostársak!

Találkozott már valaki olyan váltóhibával  -1,6 HDI, robotváltó-, hogy nem érzékeli az előremenetbe rakást, illetve manuális módba váltásként érzékeli az automata mód előremenet fokozatát?

Rükverc és manuális váltás működik, csupán az automata "A" pozíciót nem kapcsolja, illetve ebben  kézi váltómódra vált.

Mi lehet a hiba oka? Jeladó valahol esetleg?

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

magiist Creative Commons License 2020.08.23 0 0 4719

Ugyan ez nálam is! Erről írtam is egy cikket:

http://5008.emiter.hu/Tukrozodes.htm

 

Szerencsére este nincs viszont ilyen gondom.

Előzmény: safi79 (4718)
safi79 Creative Commons License 2020.08.23 0 0 4718

Sziasztok.A ti szélvédőtökben is nagyon visszatükröződik a műszerfal vagy csak az enyém ilyen.Nappal napszemüvegben nem zavaró.Most cseréltettem szélvédőt és a megbeszélt saint gobein helyett nordglasst tettek be.És este is látom a műszerfal egy részét ahogy elmegyek a közvilágítás lámpái alatt a városban.Lehet a régi szélvédőnél is ilyen volt csak nem tünt fel vagy az új szélvédő minősége hagy kivánnivalót maga után.Nektek mik a tapasztalataitok?

magiist Creative Commons License 2020.08.21 0 0 4717

Ment e-mail.

Előzmény: paypass (4716)
paypass Creative Commons License 2020.08.20 0 0 4716

Sziasztok!

Van egy OBD2 PSA-COM PSACOM Bluetooth eszköz kérdésem nincs e valakinek,

kéne a driver/amit nekem van hibás persze privátba. Köszönöm!

paypass

magiist Creative Commons License 2020.08.13 0 0 4715
Brado Creative Commons License 2020.08.11 0 0 4714

Sziasztok,

 

egy katalizátorcsere (1.6-os benzines) tipikusan milyen áron mozog?

 

B.

 

 

magiist Creative Commons License 2020.08.08 0 0 4713
magiist Creative Commons License 2020.07.26 0 0 4712
magiist Creative Commons License 2020.07.25 0 0 4711

Hát ha nem szántod fel mélyen valamivel, nem tudsz nagy kárt tenni benne!

Először ijesztő a csiszolás, mert mattabb, látszatra rosszabb lesz mint eredetileg, de ahogy haladsz az egyre finomabb vásznakkal, pasztákkal, javul a helyzet. Ha mélyek a barázdák, vagy még vastag rajta helyenként a gyári lakk, jó sok munka (még géppel is)! Géppel vigyázz, hogy folyamatosan hűtsd, nehogy a csiszolás hője kárt tegyen a műanyagban!

A 2k lakk (főleg amit eredetileg is lámpákhoz ajánlanak) kellőképp rugalmas a thermikus méretváltozásokra, de persze a kőfelverődést ez sem tolerálja.

Én lakk párti vagyok.

Előzmény: D.Zoli (4710)
D.Zoli Creative Commons License 2020.07.25 0 0 4710

Nekem nincs még bemattulva, de a teteje picit elkezdett sárgulni. Egy fényező azt mondta, hogy lefújja lakkal, de előtte le kell polirozni. Lidlben vettem is polírozó készletet, de kicsit tartok tőle, nehogy rosszabb legyen. El lehet rontani valahogy? Vagy nyugodtan nekieshetek? Természetesen nem ész nélkül gondoltam.

Előzmény: Zsolt Oltó (4709)
Zsolt Oltó Creative Commons License 2020.07.24 0 0 4709

Engedj meg még egy kis okoskodást. A lakk nagy hátránya, hogy rideg, nem nagyon bírja a búrát érő mechanikai sérüléseket. Kicsit megsérül és a menetszél szépen lefeszegeti a felületről.A viasz valóban jó, de érdemes igazán jó, prémium minőséget használni, és tavasztól őszig, legalább havonta ismételni a viaszolást. Nem nagy felület, így nem is nagyon munkaigényes. Ugyanaz használható, mint amit a karosszéria elemeire javasolnak.  Így tartós lesz az eredmény. 

Előzmény: safi79 (4708)
safi79 Creative Commons License 2020.07.24 0 0 4708

Köszi a válaszokat.Mindenképpen szakival szeretném megcsináltatni.Ma beszéltem egyel és ő vizes csiszolóval kezd kézzel majd gépi polír és végül wax szintén géppel.Szerinte a lakkal sem lesz tartósabb.A net bugyraiban túrva pont annyian javasolnak lakkot a végére mint amennyien nem javasolnak.Úgy látom nem tud elég okos lenni  az ember.

Zsolt Oltó Creative Commons License 2020.07.24 0 0 4707

A polírozáshoz: Már több lámpát megcsináltam, de ha bizonytalan vagy magadban, azt javaslom ne állj neki. Ahhoz hogy tartós eredményt érj el és tényleg eltüntesd a karcokat fel kell, legalább három lépcsőben csiszolni a lámpát. Én 600-1000-2000-es lépcsőkben szoktam. Utána jöhet a durva polírpaszta, majd a 2 k lakk. Utóbbit ha nem szépen fújod, ismét csiszolás és polír. Az első csiszolásokkal az lehet a gond, ha a búra épp annyira karcos, hogy a polír pasztával lehetetlen kihozni. Ilyenkor előfordul, hogy az ember a búrán lévő lakkot a karcoknál egy foltban teljesen lecsiszolja. Na ilyenkor a többi részen is le kell teljesen csiszolni azt.  Ha nem lakkozol, max 2-3 évig lesz szép a lámpád, utána gyorsan be fog sárgulni. Ha tudtad, bocs, h okoskodtam. :-)

Előzmény: safi79 (4703)
magiist Creative Commons License 2020.07.24 0 0 4706

Külön, nekem a modellezés miatt van UV álló 2k lakkom és hozzá kompresszor, pisztoly.

Előzmény: D.Zoli (4705)
D.Zoli Creative Commons License 2020.07.24 0 0 4705

A lakkot külön fújtad rá, vagy csak olyat használtál, amit a polírozó készletben adnak, és csak be kell kenni vele? 

Előzmény: magiist (4704)
magiist Creative Commons License 2020.07.24 0 0 4704

Én csináltam ilyet (bár nem 5008-on). Sok türelem kell hozzá és a végén UV álló 2k lakk, mert különben semmit nem ér.

2 éve csiszoltam, azóta nem látni romlást.

Előzmény: safi79 (4703)
safi79 Creative Commons License 2020.07.23 0 0 4703

Sziasztok.Nagyon karcosnak látom az első lámpáim felső részét.Inkább csak esztétikailag mint műszakilag zavaró számomra. Polirozta már valaki az első lámpáit?Mennyire tartós a hatása a polírnak.Van e valakinek valamilyen tapasztalata ezzel kapcsolatban?  

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!