2009es 1,6-os 116LE insignia! Jelenség a következő, hogy indulásnál 1esben a váltókar hátra majd előre megmozdul elég erőteljesen gáz elvétel és gázadásnál is. 5.ben szintén de nem olyan erőteljesen. A többi fokozatban szinte minimális a mozgás mondhatni azokban nem is mozog. Járt már valaki így? Tapasztalat? 6 sebességes az autó! Köszi előre is! 😀
Valaki meg tudja nekem mondani hogy a dizel es a benzines vàltò az egyforma lehet? A benzineseknek a20nht a motorkod a dizeleknek a20dth de f40 mindkettonek!!!
Jelensèg nàlam is hasonlò elindulàsnàl koppanò hang plussz nèha vàltàsok között is sőt motorfèknèl ès ùjra gàzadàsnàl is jelen van! Èn a motortèr bal oldal felől hallom! Fogalmam sincs mi lehet a problèma! Èn vàltòra vagy a futòműnèl gondolok valamire. Ha lesz egy szabad hètvègm alànèzek hàtha làtom mi is az ami màr règòta idegesìt! Esetleg valamelyik (motortarto bak.) Kettőstömegűm ès a kuplungom ùj! Ha esetleg tud ilyen jelensègekröl valaki valamit az nagyon jò lenne!
Helló gery800! Végül 19 collos kerül rá, általad írt gyári gumi mérettel, szép opc felnivel. Raj lesz 😂😉. Max kirázza a vesekövem 😎. Lenne egy olyan kérdésem hozzátok, hogy kardánbox könyöklő része alól elindulásnál sokszor, koppanó hang,- mintha valami megfeszülne. Amúgy rángatásra elég lazának tűnik az egész box rész. Nem gondolnám hogy váltóból jön, inkább a műanyag rész, vagy méginkább alatta valami. Régóta meglévő hangjelenség, egyre idegesítőbb. Ötletek?
Segítséget kérnék! 2012 160le insignia service power steering hiba. Random elmegy a szervó rásegités. Volt hogy még álló helyzetben melegítés közben, volt hogy 200kmes úton jött elő, persze visszaúton semmi... Mi lehet a hiba vagy valaki járt e már igy?
Április 19re kaptam időpontot, csak addig is mire készüljek? Kormánymű csere 115ekm-nél? Teljesen elektromos a kormánymű.
Nekem 19" van rajta gyàrilag 245/40 19" elèg ràzòs de ettől eltenkitve èn mindig is szerettem a nagyfelniket peres gumikkal! Mondjuk a 20"-os felnit màr nem biztos h hasznàlnàm!!! Amùgy nagyon jò ez az oldal hogy hetek mulva is vagy van vàlasz vagy nincs! :/ Ennyire nem hasznàlatos ez az oldal màr vagy nem tudom!
Insigniámra keresek használt alufelnit! Ami leginkább baró szerintem rajta, az az OPC sokküllűs, de egyéb típusú alufelnire is szívesen veszem az ajánlatokat, illetve kérdezném tőletek, hogy hol lehet érdemes kutakodnom alufelni ügyben? Másik kérdésem, hogy mi az a maximum coll méret, amivel még élhetően lehet autózni eme remek magyar utainkon anélkül, hogy kiesnék az autóból? Jómagam a 18, vagy max. 19“ méretre gondoltam. Válaszokat előre is köszönöm!
Valoszinuleg a kuplung szerkezet kezd meghalni vagy nem kizart a kettostomegu!! Nekem is kezd hangokat adni de nekem mar nagyon cserèrett a kuplung es a kettostomegu is! Sajnos a varosi hasznalt nagyon megroviditi az elettartamukat!
Azt szeretnem tudni hogy masnak is van e hasonlo tapasztalata! 2011 es insignia 2.0 benzin jaro motornal ha nyomom a feket lassan be tudom nyomni akar a padloig is valakinek ilyesmi???? Valaszokat koszonom! Udv. Mindenkinek.
Tavaly decemberben vásároltam egy Opel Insignia 2.0 Diesel Ecoflex 130 Le-s 5 éves gépkocsit 52.000 Km-rel. Szép és jó autó szerintem de van valami probléma vele. Amikor sűrűn váltok vele , városi használat során főleg, akkor egy idő után majdnem minden egyes kuplung kinyomás után hallok valami búgó hangot. Én korábban még egyetlen autómnál sem hallottam hasonlót. Hosszú úton nem csinálja de csak sűrű használat esetén. Mi ez a hang és milyen hibára utal? Valaki tapasztalt már hasonlót? Tisztelettel Grosso73
Sziasztok! Lemondtunk a 2.8 kombiról az alábbi okokból kifolyólag: (Leírom, hát ha másnak segítek ezzel a késöbbiekben) 1: A dányi Nyári János (automata váltós) óva intett ezen 6 sebességes automatáktól, mert ahogy lentebb is irva van, a 110ekm után már sok jót nem lehet várni tőle, és 10-ből 8 esetben olyan 850eft a felujítás ára. 2: Kettő isofix-es gyerekülés közt kvázi nem marad hely egy ülésmagasítónak se... szük a kocsi 3 gyereküléshez. Nagyobnak tünik kivülről, de mégsem az. 3: Nagyságrendekkel drágább az alkatrész hozzá mint a mostani kocsink esetén.
így marad továbra is a 14 éves Pug 807 egyterü... Pedig első blikre nagyon szimpatikus kocsinak tünt.
2.8-as moci 300 paci..ja az Opelba nem ott csak 260 ló... (az OPC asszem 325)
nos a motorban a vezérlés csere is egy anyagi csőd(közel 700 ezer-1 milla), arról nem is beszélve ha bármit kell rajta javítani akkor úgy kezdődik hogy motor kivesz...Szóval heteket lehet szervizbe bármi miatt is...
6 sebességes automata...hiába Japán (AISIN TF80SC), sajna már nem ugyan az mint a régiek...
elöször a szeleptömb kezd el kopni (váltási anomáliákat okozva), majd ha ez nincs cserélve (ami olyan 270 -300 ezres tétel), viszi magával a teljes váltót, ami olyan 1 milliós tétel (csak a felújítása, aztán ki tudja elvállalja e valaki, és utána meddig lesz jó)
Váltó nagyjából addig bírja mint mikor cserélték...(170-200 ezer km)
nem lebeszélni akarlak, csak ha valóban automata kell, akkor erre lehet számítani..
nekem az Insignia hiába néz ki nagy autónak, kicsi, és kényelmetlen.. főleg azok a textilbőr kemény jellegtelen ülések...
sziasztok! Egy 2.8 automata váltós kombit nézet ki a család. Kérdésem felétek, akik szintén automatával rendelkeznek, hogy mennyire tartósak, mennyire beteges váltók? A kinézett kocsiban 170ekm-nél váltó csere volt, és jelenleg 110ekm van az ujjban. Tapasztalataitokat köszönjük szépen.
sziasztok! Egy 2.8 automata váltós kombit nézet ki a család. Kérdésem felétek, akik szintén automatával rendelkeznek, hogy mennyire tartósak, mennyire beteges váltók? A kinézett kocsiban 170ekm-nél váltó csere volt, és jelenleg 110ekm van az ujjban. Tapasztalataitokat köszönjük szépen.
Látod már probalok helyesen írni , és higgadt maradni ebbe az elcseszett világban. :-D
Jo egy éve már irtam , beszeltunk itt a kirohanásaimban ezekről :-))
Szoval a problema az h a környéken nemtalaltam olyan mestert aki ezzel foglalkozna.
Szerintem igy is van annyi munkájuk h az ilyen munkán ,amin gondolkozni is kell meg valamelyest kihivast is jelentene h megoldjon valamit ,azt nem valalja.
De benne vagyok az elektronikába annyira h neki fogjak , csak nemtom hogy ,hol induljak el ,
hol keressem ,mit bontsak meg ?
Meg is nézem mindjárt kattog e valami relé valahol...bár lehet ezekbe mar nem is kattogosak:-( :-)
Az eco mod kiiktatasara még azt gondoltam. Hogy mivel akkor allitja le a morort a rendszer mikor érz a kocsi h áll
h a kuplungot kiengeded . Itt a kuplungnál valami kapcsolot kiiktatni h azt erezze h mindig be van nyomva. ( bár ez lehet a tempomatnal bekavarna)
Meg azt is figyeli hogy üresbe van e . Mert ha leallitotta a rendszer és kuplung nélkül kozbe egyesbe tolod akkor nem inditja be a ! ( mikor a fűtés miatt amugy már ujrainditaná magát)
Ha tudnám hol van ez az üresbe érzékelő kapcsolo azt kiiktatva lenne a legegyszerubb atverni a rendszert. És az valszeg nem zavarna semmit meg lehet nem is jelezné...
1 . Az állandó világitást (nappalifényt) ki tudnál kapcsolni , vagy kikapcsolhatovà varázsolná !
ezen évjáratnál már kötelező tartozék a nappali menetfény, olyannyira hogy külön biztosítéka sincs, és műszakin bukta ha nem működik, plusz ha a rendőr ért hozzá akkor ott is a 10 ezres csekk.
Amúgy csak a relét kell megkeresni és ott a kapcsoló áramkört lehúzni róla , vagy a lámpatesten lekötni (elvágni a menetfény vezetékét):D
Szerintem bármelyik villamosságis meg tudja csinálni.
Azt nehezebb lesz hogy ezért ne jelezzen hibát a műszerfalon :D
Eco mód ha szerencséd van akkor nem relét, hanem csak egy logikai áramkört zár (vagy nyit), így elvileg ha rövidre zárod , vagy megszakítod az oda menő vezetéket akkor állandóan kikapcsolva lesz (attól függ hogy van beállítva a kapcsolás)
De azért ezt is villamosságisra kellene inkább bízni....
Még mindig keresek mestert, szakembert, bárkit aki 2014 -es kocsimbol az
1 . Az állandó világitást (nappalifényt) ki tudnál kapcsolni , vagy kikapcsolhatovà varázsolná !
2. Az agyrém " eco modot" kiirtaná végleg ! ! ! Magyarán hogy a járó motort ne álitgassa le, vagyis ne keljen minden inditás után az eco gombal kikapcsolni a motorstopp funkciót ! Hanem tűnjön el örökre ! Meg az is aki kitalalta ...