Kérdések: Én is a Thule xpress 971 tartót használom, de a rendszámtartó hátsó lámpasor panel hevederrel rögzítendő a szállítandó kerékpárra. szabályos-e ez a megoldás, vagy szerezzem be a Thule merev rögzítőit, ami a kerékpártartóhoz rögzíti a az előírásos rendszámtartó panelt? Köszi előre a válaszokat. Nincs kedvem kétszer sorba állni a szemléhez.
Thule xpress970 lámpatáblával sikeres vizsgát tett! 1770ft ért+5500 okmányiroda,10 nap mulva kész a szürke rendszám. Nincs 2300ft plusszba! Sok sikert mindenkinek!
Viszont 120kg alatti függőleges terhelhetőségű horogra én nem tenném fel!
Nem elég hogy bőven több mint 1 mázsa lesz a komlett cucc, még a súlypontja is jóval hátrább fog kerülni.
Emiatt lehet majd sokkal nehézkesebb lesz a billentése is, és majd igényel esetleg egy gázteleszkópot is, de ez majd csak akkor derül ki, ha kész lesz, és felmálházom :-)
Az importörtől rendeltem egy, a háromállásos Buzz tartóhoz való, hosszú fogókart (ha megadod a kulcsszámodat akkor a saját kulcsod nyitja majd ;), meg egy (talán Thule) íves alu sínt, kerékleszorító racsnis papucsokkal. Ez így valami 15ezer körül volt.
Most 25x25-ös zártszelvényből faragok egy-egy konzolt, amit majd ferdén a két váznyúlvány tetejére csavarozok úgy, hogy az íves tartó kb. lámpakeret fölé kerüljön.
szia. Nekem a 4 es pultnál a szakállas pasas adott meghatalmazást. 2 tanu kell.
De jobban jársz ha otthon írsz 2 példány. 2 tanuval. Hogy X (személyes adatok, szig.szám) megbízom Y-t (adatok....)hogy a .....típusú .....forgalmi rendszámú gépkocsival kapcsolatos............ügyben nevemben eljárjon.
Buzz Rack Quattróm van, megjártuk vele Horvátországot oda-vissza, 4 bringával. Pályán, szerpentinen, magyar utakon, gond nélkül. Állt mint Katiban a gyerek.
Dacia Logan MCV II., 75kg vonóhorog. Simán bírja a vonó, ne aggódj.
hali akkor én is nekivágok.....milyen meghatalmazás kell hozzá? nekem ugyan az a szitu mint veled! Ott adnak valami meghatalmazós papírt vagy valami otthoni nyomtatvány netről?
Ez tényleg meglepő, mert az előttem lévő autó is gázos volt, annak a szélvédőjén nem volt LPG matrica (szóvá tette a vizsgáztató) és ennyi. simán átment a kerékpárszállítós szemlén???
Ma voltam a miskolci Futó utcai bázison kerékpártartót vizsgáztatni. A 3 óra sorban állás kicsit soknak tűnt úgy hogy negyedik voltam reggel a sorban. Aztán hurrá végre én jövök, mikor is a vizsgabiztos úriember közölte hogy mivel kettős üzemű a gépjármű (LPG-s) még gázbiztonsági szemlére is szükség van. Így kell még egy kört futni, meg persze plusz zsé :(
Ismét itt...Ma megjártam a 19. kerületi műszaki vizsgaállomást. Spontán bementem reggel 7:45 re papirokat töltöttek befizettem az 1170 ft ot. (forgalmi, szig, lakcím kártya. nekem kellett meghatalmazás is mert nem én vagyok forgalmi szerint az üzemben tartó.) utána beálltam a sorba az autóval, feltettem a vonóhorogra a tartót és vártam...vártam... vártam kb 45percet. Autót fotózták, és a tartót az autóval együtt, km óra állást és az autó alvázszámát. ellenőrizték a világítást hogy ég/ villog e és ennyi. utána visszamentem a 4 es ablakhoz és a kezembe nyomták a papirokat. A konkrét szemle 1,5 perc, SEMMI plakettet nem néztek és jelzést a hátsó lámpákon.
Az okmámnyiroda is megvolt (ha EU-s rendszám van az autón akkor kell a szélvédőn lévő regisztrációs matrica száma is az okmányirodai ügyintézőnek) ezt érdemes felírni egy papírosra.
Már csak várom, hogy elkészüljön a szürkeség.
BINYA 88!
Simán át kell hogy menjen, mert előttem éppen egy ugyan ilyen kerékpárszállító volt és szintén sikerült a szemle.
Sziasztok!! Nekem egy Thule Express 970 -em van amit tavaly vettem és kiegészítő lámpasorral használtam, de ezen nincs plakett van E jelzés a világításban de már nincs számla se róla. Szerintetek ok?
Dél-dunántúlon csináltattam, bruttó 30 perc volt az egész a Kormányablakkal együtt.
- érkezés, felszerelés
- iroda, admin költség kifizetése
- szemrevételeztetés, adategyezetetés (E van a lámpákon, plakett van a hordozón, műbizonylat nincs, számla nincs), világítás ellenőrzése
- fotózás
- irodában adatlap átvétele
- Kormányablaknál két aláírás, 5500 Ft befizetése
És most várakozás, hogy megérkezzen a rendszámtábla. Szóval a horrorsztoritól nagyon messze áll a dolog, a vizsgaállomáson nagyon normálisan álltak a dologhoz, nem kellett időpontot foglalni, soron kívül elsőként megcsinálták a kb. 5 perces procedúrát.
Azt szeretném kérdezni aki vitte már műszaki szemlére a kerékpár szállítóját szürke rendszám miatt, hogy Budapesten hová vitte pontosan és hogy milyen alaposan nézik át a szállító eszközt.
Mert nekem egy menabo márkájú vonóhorgos szállítóm van, de E szabvány jelzés nincs a lámpákon és a kereten lévő matricán sem látok. Igy át megy a műszakin?
Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen tartó mint pl. az enyém, 4 (később 5) biciklivel bőven 100kg felett lesz, és ez nem csak ennyivel nyomja lefelé a horgot, hanem bő félméteres karon csavarja is azt, és nem is kicsit.
Emiatt nem is fogom odaadni kölcsön kisebb autóra, pláne ha kész lesz az ötödik hely, az már nem játék.
elbír az dinamikusan egy tonnát is, csak a polgár nem tudja megmérni hogy fekvőrendőrön mennyit terhel a futó. ezért a max statikus terhelést adják meg. de ez nem azt jelenti hogy a 70kg horog 100kilónál leszakad, hanem hogy a 70kilós cuccot bukkanón is kibírja.