Korábban az egyik pátyi kocsi járta a számot, egy időben naponta többször is fordult Páty és Budaörs között, aztán visszavágták Budakesziig, és csak a reggeli első kocsi vitt át utasokat. (ill. az esti utolsó, ha ismerted a sofőrt.) Akkoriban állandó sofőrje volt, aki szerette járni, mert mindkét végén BKV-s tartózkodója volt, ahol gyakran egy órát is pihent. Amióta felrakták a végét a Honfoglalásra, már nam járja a fordát.
Nos,nagyon úgytűnik,hogy a Solarisok mégsem kezdenek októberben a Keszi-Budaörs.
OFF(?)
Itt jegyezném meg,hogy (szerintem legalábbis) ellégé egy mostohagyermek a vonal,hiszen csak 1995 óta a Voláné."Leánykori neve" 140-es busz(igen BKV).Sokáig saját busza sem volt a vonalnak,Zsámbék adott ki rá buszt.(Ha jól tudom egészen az ütemes menetrendig[2009.08.22])Hál' égnek az ütemes menetrend miatt most virágkorát élheti.
ON
GBS-392-nek váltó problémái voltak, azért nem volt !!
Azt valaki meg tudná esetleg írni, hogy tegnap az 1-es vasútvonalon, melyik king long volt az 1-ik vonatpótló, mert Szárligeten láttak egyett, de a rendszámost sajnos nem :(( előre is köszi :)
Lett volna szóló tartalék, csak ahová a 435-ös ment volna, ott újonc vezetett. Mondjuk biztos túl logikus lett volna akkor a személyzetet is megcserélni és az újonc megy a 758-ra szólóval.
Nekem csak olyan kérdésem lenne ezekkel a King Long csodákkal kapcsolatban, hogy esetleg tudja e valaki, hogy hogyan vagy mivel lehet programozni a belső kijelzőjét, mint pl. ahogyan a lentebbi videón is van. Lehet e ugyan azzal a programozóval, mint amivel a kinti táblákat?
elvileg a LCZ-870 is kinnt szokott lenni délelőtt 1 vagy 2 kanyarra. Ismerősöm hajtja azt a gépet és mondta hogy 11:30 körül szokott kezdeni azon a járaton és 14.30-kor indul a Szennáról Bicskére :DD ;)
Egyszerre 2 busz van,de 1 nap több is megfordul ott.LCZ-863 a törzskocsi,ha nem ő van akkor LCZ-853.A többi járat meg általában amit találnak.(biztos van ott is rendszeresség,de nincs rálátásom a vonalra)