Keresés

Részletes keresés

Bolivian Dancer Creative Commons License 2010.04.03 0 0 64
Hát barátom, ha nem fizettél augusztus óta, sok jóra nem számits, és ha a szerződésed se bontottad fel...

Én a helyedben kérnék egy szerződésbontást és egy részletfizetési megállapodást, amit fizetni kell, hogy ne adják át végrehajtónak.

Az összes többi sallang, hogy mióta mit nem fizettél, ki nem jogász és ki mint mondott, hol álltál sorba, egy jelentős tartozásod fennáll, ez ügyben kell egyezkedned. Különben elindul a végrehajtás, teszem hozzá, jogszerűen.

Ezt viszont nem értem: "2009 november óta kikapcsolták a telefont és az internetet."

"Mivel hűségidőn belül voltam nemigen lehetet volna lemondani csak ha kifizetem a fenmaradó hónapokra a fennmaradó összeget. Eléggé levoltam égve ezért nem fizettem. Tudom azt is ha szólok nekik akkor szüneteltették volna meg felajánlottak volna részletfizetést vagy akármi. A hibás én vagyok ezt is tudom. Igazából azért is érdemes végigolvasni mert nem az adóssággal van a bajom hanem, hogy fél napot voltam kénytelen egy t-home irodában tölteni és csiki csuki játékot játszottak velem és telefonon (2x15 perc) kétszer is meggyőztek arról, hogy igen is megszüntethető az internet majd 3-szori sorbanállás után még mindig van internetem."
Előzmény: kyozai (63)
kyozai Creative Commons License 2010.03.30 0 0 63
Szép Napot!

T-home előfizető vagyok és 2009 szeptember (augusztusi számla) óta nem fizettem ki a havi költségeket (kb 14000 ft) ezért ha jól emlékszem 2009 november óta kikapcsolták a telefont és az internetet.
A mai nappal 2010.03.30 azonban továbbra is kapom a teljes összegü csekkeket annak ellenére, hogy nincs szolgáltatás. Az internet hűségnyilatkozat 2009.12.22-én járt le a telefon pedig 2010 áprilisában fog lejárni. A jelenlegi tartozásom 114000 ft. Három hónappal ezelőtt (körübelül) bementem egy T-Home (Aréna Plaza) -ba és érdeklődtem arról milyen lehetőségeim vannak abban az esetben ha nem fizetek. A hölgy elmondta, hogy ha továbbra sem fizetek akkor egy hónapon belül a T-home felbontja a szerződésem és behajtócégen keresztül intéződik tovább az ügy.
Miután továbbra is jöttek a csekkek felhívtam a t-home központot és ott részletfizetést ajánlottak. Részletesen nem néztem utána és nem is kérdeztem, hogy pontosan mi fog történni ha elkezdem törleszteni de annyi biztos, hogy a 14000 ft-os csekkek továbbra is jöttek. Annyit már otthon kibogoztam a hűségidő lejárta után nekem kell írásban kérnem és megszüntetnem a szolgáltatást. 2010.03.29-én újból felkerestem a t-home kirendeltséget, hogy némi nemü tájékoztatást kapjak arról meddig fogom kapni a 14000 ft-os csekkeket és lemondjam az internetet, hiszen a hűségidő 2009.12.22-én lejárt. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy mivel rendezetlen számlák vannak nem tudom lemondani a szolgáltatást. Ekkor arra kértem a hölgyet legyenszives megmutatni azt a szabályt ami arra kötelez, hogy a hűségidő lejárta után ha adósságom van továbbra is fizetnem kell a teljes előfizetési díjat akkor is ha nincs szolgáltatás, befizetés elmaradása miatt. Közölte velem, hogy ő most nem fogja kibogarászni a 400 oldalas általános szerződési feltételből az erre vonatkozó részt és, hogy ő nem jogász hívjam a jogi osztályt és ott kérjek információt. Mégkérdeztem tőle, hogy telefonon fogják bizonyítani, hogy továbbra is fizetnem kell? mire valamit motyogott maga elé és éreztem, hogy itt több információhoz nem fogok jutni. Felhívtam a 1412-t 2-es gomb (internet) folyamatban lévő ügyek......egy hölgyel beszéltem akinek elmondtam az előbb leirtakat. Kis türelmet kért majd többször még türelmet kért...ezután megköszönte a türelmet, és elmondta, hogy mivel lejárt a hűségidőm (internet) lemondhatom a szolgáltatást az adósságomat pedig továbbra is nyílván tartják. Elmondta még, hogy menjek vissza a t-home-ba és ott kezdeményezzem a szolgáltatás megszüntetését. Visszamentem, újból elmondtam a problémámat, hozzátéve a t-home ügyfélszolgálatos hölgyel folytatott beszélgetés tartalmát és kértem, hogy szüntessék meg az internetet. A hölgy megnézte a gépben mit tehet, de jelezte, hogy az adósság miatt nem lehet megszüntetni. Kezdtem kicsit ideges lenni és megkérdeztem, hogy akkor a hölgy miért mondta a telefonba, hogy meglehet szüntetni. A felvétel hangrögzítésre került és jeleztem, hogy most már jó lenne ha kiderülne, hogy meddig kell fizetnem és kilátásba helyeztem, hogy félrevezetés miatt jogi útra terelem az ügyet. A hölgy ijedtében a nála lévő mobilról elkezdett telefonálni és alig halhatóan de ijedten próbált valakit rávenni, hogy szüntessük meg gyorsan mert baj lesz és, hogy a telefonos kolléganő is bajba kerülhet. Ennek ellenére a végszó az lett, hogy nem lehet megszüntetni. Elmondta még, hogy május 5-én kerül kipostázásra egy felmondólevél majd június 30-al véglegesen megszünik a szolgáltatás. Elég idegesen távoztam majd gondoltam egy próbát megér, újból tárcsáztam a t-home-t. Egy kedves hölgyel beszéltem akinek elmondtam az előbb leírtakat és rákérdeztem arra is, hogy ha az elöző kolléganő félretájékoztatott és én panaszt teszek akkor lesz-e problémaja. Azt mondta, valószinüleg problémája lesz. Türelmet kért, hogy utána nézzen az ügyemnek. Néhány perc múlva visszatér és közölte, hogy jelen pillanatban nincsen internet tartozásom ő csak egy nullát lát. Nagyon megörültem, és nevetve mondtam, hogy akkor semmi gond ezek szerint minden rendben van hiszen nincsen adósságom. Azért figyelmeztettem a hölgyet, hogy nézzen kicsit utána jobban mert legjobb tudomásom szerint van 100000 ft feletti adóságom. Utánanézett és sűrű bocsánatkérések közepette elmondta, hogy látja az adóságom és türelmet kért, hogy utánanézhesen az ügyemnek. A hölgy visszatért és mégegyszer elnézést kért és elmondta, hogy az adósság ellenére, részletfizetés ellenére, mivel a hűségidő lejárt, nem kell megvárni a május 5-én útra kelő levelet hanem az internetet megszüntethetem és ezzel is megspórolok egy kis pénzt. Mégegyszer rákérdeztem, visszamehetek a kirendeltségre és kérhetem a megszüntetést? a válasz igen volt. Gondolom sejtik, hogy kissé zavartan és idegesen de visszamentem és újból kértem (a t-home ügyfélszolgálatos hölgyel folytatott beszélgetésre hivatkozva) az internet megszüntetését. Egy fiatalemberhez kerültem akiről úgy festett érti a dolgát. Elmondtam neki mindent amit eddig leírtam. Nem nagyon beszélt csak ütögette a klaviatúrát én pedig vártam. Öt perc után kinyomtatott néhány lapot és megmutatta az ide vonatkozó szabályt. Ebből kiderült, hogy a hűségidő lejárta után bármikor 8 napon belül megszüntethető a szolgáltatás az előfizető kérésére azonban a fenálló tartozásokat rendezni kell. Ezt elolvasva megértettem, hogy nem tudom megszüntetni az internetet. Viszont továbbra sem láttam olyan szerződési feltételt, hogy nekem teljes előfizetői dijat kell fizetnem egészen addig amig a t-home jónak látja és felbontja a szerződést.
Érdeklődnék, hogy miért tartott ennyi ideig amíg ez kiderült, miért vezettek félre két alkalommal és hoztak ilyen helyzetbe mert ugye arról tájékoztattak, hogy megszüntethető az internet. A beszélgetésekről felvétel készült és mindenképpen szeretnék panasszal élni. Érdeklődnék, hogy hova fordulhatnék ezügyben?

Segítségüket előre is köszönöm.

PS:

Mivel hűségidőn belül voltam nemigen lehetet volna lemondani csak ha kifizetem a fenmaradó hónapokra a fennmaradó összeget. Eléggé levoltam égve ezért nem fizettem. Tudom azt is ha szólok nekik akkor szüneteltették volna meg felajánlottak volna részletfizetést vagy akármi. A hibás én vagyok ezt is tudom. Igazából azért is érdemes végigolvasni mert nem az adóssággal van a bajom hanem, hogy fél napot voltam kénytelen egy t-home irodában tölteni és csiki csuki játékot játszottak velem és telefonon (2x15 perc) kétszer is meggyőztek arról, hogy igen is megszüntethető az internet majd 3-szori sorbanállás után még mindig van internetem.
blogger Creative Commons License 2009.09.30 0 0 62
Mára megjavult. Nem tudom, mi volt.
Előzmény: blogger (61)
blogger Creative Commons License 2009.09.29 0 0 61
Nálatok megy az angol wikipédia a thome hálózatából? Nálam egész nap nem ment. A DNS-ben látszik, de nem jön be az oldal. A neten nem látom, hogy mások panaszkodnának, ezért gondolok arra, hogy valami thome probléma lehet.

Nektek megy?
locsemege Creative Commons License 2009.09.12 0 0 60
Lehet, bemennék az ügyfélszolgálatra. Vagy várnék, jóváírták-e.
Előzmény: apuka755 (59)
apuka755 Creative Commons License 2009.09.12 0 0 59
Sziasztok,

Számla befizetés bankkártyával tranzakció.

T-Home online fizetőpultjának használatakor bankkártyás vásárlásnál azt a visszajelést
kapom a bolttól, hogy a fizetés sikertelen.
Az internetbankos jelszavammal megnézve viszont pont akkora összeget
leemeltek a számlámról.

Volt másvalakinek (ma) ilyen tapaszalata?

Köszi!
zárfényexpressz Creative Commons License 2009.08.25 0 0 58

Én nem ismertem, csak beírtam a keresőbe előadó+címet, oszt ezt hozta ki.

gratula a reklámhoz;) 

Előzmény: Bolivian Dancer (56)
Bolivian Dancer Creative Commons License 2009.08.10 0 0 57
OFF én ezen vinnyogok egyébként:
http://www.reklamadatbazis.hu/e107_plugins/lyrics_menu/lyrics_song.php?l_id=3276
ON
Előzmény: Bolivian Dancer (56)
Bolivian Dancer Creative Commons License 2009.08.10 0 0 56
Gratula, ez ezek szerint ügyesebb vagy mint én :-))

(Mondjuk, én nem kutattam nagyon csak a jútyubot néztem. A reklamadatbazist ismertem, de ott se néztem.)

Üdv,
BD
Előzmény: zárfényexpressz (55)
zárfényexpressz Creative Commons License 2009.08.10 0 0 55
zárfényexpressz Creative Commons License 2009.08.10 0 0 54
Hálás kösz!
Bolivian Dancer Creative Commons License 2009.07.30 0 0 53
Szia,

bocs, kicsit lassabb volt mint gondoltam :-(

Ez egy egyedi reklámzene, Andreas Unge az előadó és T-Mobile Song a címe.

Youtube-on nem találtam sajnos.
Előzmény: zárfényexpressz (49)
Bolivian Dancer Creative Commons License 2009.07.23 0 0 52
Bocs... elfelejtettem, de pótoltam, megkérdeztem, várom a választ.
Előzmény: zárfényexpressz (51)
zárfényexpressz Creative Commons License 2009.07.23 0 0 51
Oké, kösz!
Bolivian Dancer Creative Commons License 2009.07.16 0 0 50
Utánanézek neked a jövő héten, mivel nem tudom fejből. De szerintem ez nem egy dalrészlet, hanem egy erre a célra írt rövid reklámzene.
Előzmény: zárfényexpressz (49)
zárfényexpressz Creative Commons License 2009.07.15 0 0 49

a relaxnet-es reklámban szereplő dal címét/előadóját keresem (vagy a számot valamelyik internetes videómegosztó-portálon)
http://www.t-mobile.hu/t-mobile/reklamok/reklamok  --  az első reklám a linken

előre is kösz!!

Bolivian Dancer Creative Commons License 2009.07.15 0 0 48
Ritka jó fej vagy, mondták már?
Előzmény: Lonestar64 (47)
Lonestar64 Creative Commons License 2009.07.14 0 0 47
Hát, amint látom vannak sorstársaim a t-home-mal kapcsolatban.
Nekem sem volt kevesebb 3 hónapnál mire bekötötték a netemet, és nekem is felemelték a listaárra, amit végülis később jóváírtak. Hónapokkal később, addig használták a pénzemet. Persze még arra is alkudozni kellett, hogy mennyit írjanak jóvá. Kb. 20. hívásra sikerült beszélni egy ügyintézővel. Mikor elmondtam mi a gondom, akkor félórát váratott, mondván, hogy megbeszéli a főnökkel. Nagysokára, (mivel látta, hogy még mindig nem tettem le, és nem sikerült leráznia) előkerült, és megkérdezte, jó lesz-e ha 3000 Ft-ot jóváírnak. Mivel ennek több mint a négyszeresét fizettem ki pluszban, mondtam, hogy kizárt dolog. Akkor megint elment kb 20 percre, és megint beszélt valakivel. Ezt kb 3-4 szer játszottuk el, mire végül megegyeztünk. Ilyen mocsok sunyi szolgáltatóval még nem volt dolgom, azt hiszem, én is csak a hűségidő végéig tartom fenn az előfizetésemet, de már előre tartok tőle, hogy ezektől megszabadulni sem lesz egyszerű......
Bolivian Dancer Creative Commons License 2009.06.27 0 0 46
Szia Maatika,

elöször is hadd gratuláljak, és a kisfiad a legfontosabb!!!

Főlapon meg tudod nézni bal felül "új témákban" ami téged érdekel, ott van kábelnet topik, és megtalálhatsz engem is.

Egyébként meg de ilyet nem kérnék index fórumban, személyes adatok, hogy meg tudjam nézni és segiteni.

Üdv,
N.A.
Előzmény: Maatika (45)
Maatika Creative Commons License 2009.06.18 0 0 45

Szia Bolivian Dancer!

Bocsi hogy eltüntem, de úgy nézett ki hamarabb érkezik a kisfiam mint vártam :), már nagyon a 9 hónapban vagyok :)

Be jelentkeztem a fórumra de elég elveszett vagyok, nem nagyon találtam olyan témakört amibe beleférne az én esetem esetleg a kábelnet rész. Milyen részletekre lenne szükséged a jobb rálátás érdekében?

Maatika

Előzmény: Bolivian Dancer (44)
Bolivian Dancer Creative Commons License 2009.06.12 0 0 44
Azért biztos ami biztos: www.forum.t-home.hu a cime.
Előzmény: Maatika (42)
Bolivian Dancer Creative Commons License 2009.06.12 0 0 43
Szia Maatika,

hát az az igazság, csak 1 hónapos akció volt.... try and buy a neve, de egy hónap csak.

Ha átjössz a hivatalos fórumunkba, és megkeresel (névvel és arccal szereplek) akkor megnézzük, mi a helyzet, jó?

Üdv,
BD a.k.a N.A.
Előzmény: Maatika (42)
Maatika Creative Commons License 2009.06.12 0 0 42

Szia Bolivian Dancer!

Volt akkoriban egy olyan akció, hoy az első 1 vagy 3 hónap alatt minden következmény nélkül szerződést lehetett bontani, Már pontosan nem emlékszem mi volt a neve az akciónak :)

 

Előzmény: Bolivian Dancer (41)
Bolivian Dancer Creative Commons License 2009.06.12 0 0 41
Szia Maatika,

T-Home dolgozó vagyok. Máris az elején nem értem, "a 3 hónap próba alatt meg is szüntettem". Milyen 3 próbahónapról beszélsz...? Felmondtad a szerződést hűségnyilatkozat ideje alatt, akkor ez kötbér, és jogos.
Előzmény: Maatika (40)
Maatika Creative Commons License 2009.06.11 0 0 40

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni hátha valaki járt már hasonló cipőben.

2008 márciusában kötöttem egy KábelNet Prémium előfizetést a T-online-al, de a 3 hónap próba alatt meg is szüntettem, mert lassú volt borzasztóan. Az szolgaltatás elindításához kötnöm kellett egy T-kábel alap előfizetést is mert e nélkül nem tud szolgáltatni a T-online (azért kell két szerződés, mert ők két cég, állításuk szerint). A T-online-os szerződést 2008. május 11-én, lemondtam kaptam egy aláírás nélküli fénymásolt formanyomtatványt és közölték rendben minden, ennyi. Számlát később nem is  kaptam, én befejezettnek tekintettem a dolgot. A T-kábel előfizetésre viszont 1 év hűség kötetett ezért az továbbra is fizetnem kellett havi 790 Ft-t, de még igy is megérte, mert olcsóbb és gyorsabb volt az új szolgáltatónál a net- mint a T-online-nál.

Végre 2009 április 30-án lejárt a T-kábel hűség is ezért becsattogtam a már T-home irodájába és le akartam mondani. Minden ok, számlát még pont egy hóról küldenek, deeeeee adjak le egy modemet amit annak idején ők felszereltek, haza jöttem , kutattam a kacatok között modem nincs valószinűleg a lakás felújítás alatt lába kélt, vezeték meg leírás  meg van, de a kis doboz a ketyerével nincs, ismét becsattog az ügyfélszolgálatra kérdezem mi a teendő ilyenkor, közlik hogy közel 17000 Ft-ot kell fizetnem mert annak idején nem adtam le ezt a cuccot. Beletörödtem haza jöttem és elovastam is mét a szerződésemet, majd megmozdult bennem a kisördög. :)Nem  is kérte tőlem senki egy évig, a lemondás papírján sem szerepel hogy ilyen kötelezettségem lenne. Ismét vissza a T-pontba minden papírt bevittem az ÁSZF-ben csak annyi szerepelt, hogy biztosítanom kell a bejutást a szerződés szerinti címre, hogy ezt a ketyerét nálam leszereljék. Az ügyitéző arra kért legyek türelmes értesíteni fognak, mert a modemet a cégnek kell elvinnie, utána néz miért nem történt meg ez egy évig és hogy lehet az hogy ő egy t-kábeles modem adatait látja, amikor a modemre vonatkozó kötelezettségek a T-online szerződésemben szerepelnek (akkor most még is egy cég a fent említett kettő????). Másnap hajnalaban megjelent egy szerelő hogy jött modemet leszerelni?????

Hol voltak ezek egy évig???? Most kaptam egy számlát 16700 Ft-ról ami kártéritésként szerepel.

Ja a plusz az egészhez hogy nyolc hónapos terhesen állva,( mert a t-pontokban szék az nincs) több órás ügyintézés alatt csináltam végig. Ahol több estben rondán nézetek rám, majd a kérdéseimre is flegmán vagy sehogy nem válaszoltak, közölvén ehhez Ők nem értenek  és nem is tudnak  mit csinálni, tessék fizetni attól megoldódik??? Lehethogy a hormonok hatása, de itt már elfogyott a türelem és kedvesen megkérdeztem akkor minek ücsörög ott órákat ha nem ért hozzá???

A kérdésem lehet valamit tenni hogy ezt az összeget ne kelljen kifizetni? Már csak durcából sem, és a kérdés vajon én most kinek tartozom a t-online már nem létezik a T-home már egy másik cég? A T-kábel modem vajon kinek lett az öröksége?  És ha én még tegyük fel 30 évig t-kábel tv néző leszek akkor 30 év múlva kérik ezt a szerkezetet?

Köszi előre is válaszokat és ötleteket.

Bocsi hogy kicsit hosszúra sikeredett.

Attraction Creative Commons License 2009.03.26 0 0 39
Lassan a 60-nap is elmulik, és még mindig semmi válasz.
Egy nagy rakás gané ez a cég!

Előzmény: Eaglet (38)
Eaglet Creative Commons License 2009.03.10 0 0 38
Feltételezem, hogy a 30 nap meghosszabítható, ha írnak valamit. Most remekül működik minden, egyedül azt vettem észre, hogy az internetes felület azt irja, hogy nincs telefon szolgáltatás megrendelve, bár a telefont használjuk. Remélem megint nem az lesz, hogy most a telefon szolgáltatás fog eltünni...
Előzmény: Attraction (37)
Attraction Creative Commons License 2009.03.04 0 0 37
Hááát, nem tudom, engem qrvára nem érdekel a t-home problémája, hogy kivel dolgoztat, és hány embert rúgott ki. Az mindenesetre vicc, hogy kerek 3 hónap kellet nekik egy 5 perces munkához, azt is sz@rul végezték el. Összevisza hazudoztak mindenféle kifogást, hogy miért nem sikerült nekik elvégezni a vállalt feladatot.
Mostmár nálam is minden működik, de csak addig, amíg le nem tellik a hűség, mert úgy lepasszolom őket mint a huzat. (Ki tudja miért, nem bízom bennük a tapasztalataim alapján.)
Egyébként tegnap volt a rádióban egy műsor, pontosan az enyémhez hasonló esetekről, és úgy néz ki, hogy nem vagyok egyedül, ez a T-home-nál bevált gyakorlat.
Természetesen nem akadt a t-home részéről egyetlen illetékes elvtárs sem, aki hajlandó lett volna nyilatkozni.. Mondjuk a hozzáállásukról nem is lehet túl sok pozitívumot elmondani.
Azt elhiszem, hogy az ár miatt átmennek a UPC-től a t-home-hoz, (Bár ez is csak akkor igaz, ha t-home-os telefonod, meg interneted van) De nem gondolnám, hogy a minőség miatt annyian mennének. Van összehasonlítási alapom, mert itt a környékemen minde a 3 műholdas szolgáltató ügyfele lakik, és láttam mind a 3 minőségét. A digi messze alatta van a másik kettőnek, a t-home elég jó, de egyenlőre kiforratlan, nem egyszer az epg hiányzott, de az gondolom idővel renbejön, a többinél is így volt eleinte. Egyenlőre még a UPC-jobb, bár a csatorna kínálat (a magyar adók tekintetében) lehetne bővebb. Az ár, ha nem vagy T-home-os csak max pár száz forinttal drágább, mert akkor a t-home is 3000 fölött van, a UPC meg kereken 4000.
A UPC-nél az ügyfélszolgálat nehéz elérhetősége szokott problémaként felmerülni, na ebben tapasztalatom szerint a t-home sem jobb, sőt....
A t-home nak utoljára február 2.-án írtam, a mai napig nem méltattak válaszra. (úgy tudom max 30 napon belül kellene válaszolniuk.)
Előzmény: Eaglet (36)
Eaglet Creative Commons License 2009.02.13 0 0 36
szép munkát csináltak. Lecseréltek egy régi kábelt és még szebb lett a kép mint volt. Alvállalkozókkal dolgoznak, sokan influenzásak. Decemberben kirugtak egy csomó embert, januárban bejött egy csomó megrendelés, továbbá a UPC -tól is menekülnek többen az ár és a szolgáltatás minősége miatt a T-Home-hoz. Szóval most minden szépen működik. A vége jó minden jó.
Előzmény: Eaglet (35)
Eaglet Creative Commons License 2009.02.10 0 0 35
Szerdán jönnek ki a szerelők és be kell jönni a lakásba is mert lecserélték a kódokat.
Magyarul nyilván amikor február 18-án tévedésből lekapcsolták az IP TV-ét, azonnal kiadták másnak, egyébként miért kellenének új kódok. Zürös az egész, de talán szerdára lesz megoldás. Eddig semmi gond nem volt Velük, csak most barmoltak el először valamit.
Előzmény: Törölt nick (33)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!